Gilbert Goodmate - zapisy z gry

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10853
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Gilbert Goodmate - zapisy z gry

Post autor: Urszula » 20 stycznia 2012, 20:44

___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 94 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate - zapisy z gry

Post autor: adventurka » 21 października 2019, 18:41

Zapisy do wersji Steam gry
  • Zapisy działają z wersją Steam gry. Należy je wklejać do folderu SaveGame w katalogu, gdzie zainstalowała się gra.
Gilbert00.gam - Dom dziadka - początek rozgrywki
Gilbert01.gam - Dom dziadka - po złamaniu korby do windy
Gilbert02.gam - Dom dziadka - po naprawie korby
Gilbert03.gam - Miasteczko - na rynku po rozmowie z księżniczką (mam kartę)
Gilbert04.gam - Miasteczko - na wieży po rozmowie z Petem (mam miecz)
Gilbert05.gam - Miasteczko - na rynku po rozbiciu automatu z zabawkami (mam sztuczny nos)
Gilbert06.gam - Miasteczko - na rynku po rozmowie z Arvenem (mam pudełko po płatkach)
Gilbert07.gam - Miasteczko - w dokach po rozmowie z tajnym agentem (mam proszek nasenny)
Gilbert08.gam - Miasteczko - w dokach po rozmowie z rybakiem (mam scyzoryk)
Gilbert09.gam - Miasteczko - na rynku po rozmowie z kowalem (mam rękawicę)
Gilbert10.gam - Miasteczko - na rynku po sporządzeniu korony
Gilbert11.gam - Miasteczko - w domu Eltona tuż po wejściu do środka
Gilbert12.gam - Miasteczko - na ulicy przed domem Eltona po popsuciu się robota
Gilbert13.gam - Farma - tuż po przybyciu
Gilbert14.gam - Farma - mam wypchaną poduszkę
Gilbert15.gam - Dom dziadka - następnego dnia tuż po przebudzeniu się
Gilbert16.gam - Miasteczko - w tawernie w dokach tuż po wejściu
Gilbert17.gam - Miasteczko - na rynku przed rozmową z szewcem
Gilbert18.gam - Miasteczko - w tawernie w dokach po zdobyciu kapci
Gilbert19.gam - Miasteczko - w tawernie w dokach po zdobyciu odcisku klucza wikinga
Gilbert20.gam - Miasteczko - w domu Eltona przed próbą naprawy robota
Gilbert21.gam - Miasteczko - na rynku po rozmowie z kowalem o zrobieniu klucza
Gilbert22.gam - Miasteczko - na rynku po zdobyciu psa dla kowala
Gilbert23.gam - Miasteczko - na rynku po zdobyciu klucza do skarbca wikingów
Gilbert24.gam - Most - tuż po przybyciu
Gilbert25.gam - Most - po podniesieniu szlabanu
Gilbert26.gam - Jaskinia Larry'ego - przed próbą zakupu szklanej kuli
Gilbert27.gam - Kryjówka wikingów - tuż po przybyciu
Gilbert28.gam - Jaskinia Larry'ego - po wytłuczeniu wszystkich kul i otrzymaniu pogrzebacza
Gilbert29.gam - Miasteczko - obok przyczepy doktora przed rozmową o specyfiku dla Arvena
Gilbert30.gam - Miasteczko - na rynku po zdobyciu maseczki od Arvena
Gilbert31.gam - Most - w domu Liptona przed próbą uśpienia gospodarza
Gilbert32.gam - Miasteczko - w domu szeryfa przed otwarciem kufra pogrzebaczem
Gilbert33.gam - Miasteczko - przy straganie Barry'ego po zdobyciu eliksiru hojności
Gilbert34.gam - Miasteczko - w domu Eltona przed uruchomieniem machiny czasu
Gilbert35.gam - Miasteczko - w domu wróżki tuż po teleportacji
Gilbert36.gam - Miasteczko - w dokach przed próbą wynajęcia łodzi
Gilbert37.gam - Wyspa - po rozmowie z Eltonem na plaży i dotarciu do obozu piratów
Gilbert38.gam - Wyspa - po wejściu podkopem do jaskini
Gilbert39.gam - Wyspa - w jaskini przed układanką z wielkim grzybem
Gilbert40.gam - Wyspa - w jaskini po układance
Gilbert41.gam - Wyspa - w jaskini po opuszczeniu mostu (po zagadce z przelewaniem wody)
Gilbert42.gam - Wyspa - na plaży przed naprawą i uruchomieniem tratwy
Gilbert43.gam - Wioska wikingów - w kwaterze niewolników po uwięzieniu przez wikingów
Gilbert44.gam - Wioska wikingów - obok kata przed rozmową
Gilbert45.gam - Wioska wikingów - obok malarza przed rozmową
Gilbert46.gam - Wioska wikingów - w przebierali przed targiem niewolników
Gilbert47.gam - Wioska wikingów - w kwaterze niewolników po zdobyciu dyplomu
Gilbert48.gam - Wioska wikingów - obok Helgi przed depilacją nóg
Gilbert49.gam - Wioska wikingów - obok Helgi przed depilacją drugiej nogi
Gilbert50.gam - Wioska wikingów - obok kata po zdobyciu wielkiego pióra
Gilbert51.gam - Wioska wikingów - w barze po zdobyciu rożna
Gilbert52.gam - Więzienie księżniczki - tuż po przybyciu
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Zablokowany

Wróć do „Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy”