Gomo, czyli gdzie jest Dingo - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10856
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Gomo, czyli gdzie jest Dingo - solucja, poradnik

Post autor: Urszula » 29 grudnia 2013, 22:49

Solucja w pdf


Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula


W trakcie gry, uważny gracz ma możliwość odblokować trzy mini-gierki.



Dom

• Kliknij na bohaterze zgodnie ze wskazówkami udzielanymi przez grę.

Obrazek

• Zapal lampkę.
• Zabierz klucz, który wisi na ścianie koło telewizora.
• Kluczem otwórz drzwi i wyjdź na zewnątrz.
• Sprawdź psią budę.
• Idź w prawo.

Kopalnia

• Wsiądź do wózka stojącego przed wejściem do kopalni.
• Animacja.
• Podnieś kredę leżącą na ziemi, pod plakatem.
• Kieruj się w prawo, do kolejnej lokacji.
• Wejdź po schodach na górę, a potem na prawo w stronę drzwi.
• Gdy spadniesz, zabierz linę z hakiem.

Obrazek

• Kliknij na worek, aby zdobędziesz kartę.
• Zejdź do WC.
• Usiądź na kibelku nr 2, zdobędziesz kartkę z grą w kółko i krzyżyk.
• Wróć po drabinie na górę.
• Zaczep linkę z hakiem o poręcz po lewej.
• Wdrap się po linie na górę.
• Kliknij na zamek szyfrowy zabezpieczający, drzwi.
• Zgodnie z kartą znalezioną w kibleku, wciśnij guziczki oznaczone krzyżykiem.

Obrazek

• Następnie guzik pod podłużnym otworem, a potem w otwór, włóż kartę zabraną z worka.
• Idź w dół.
• Użyj wtyczki, aby podłączyć się do wielkiej maszyny.
• Użyj guzika nad zębatkami.
• Skrzynia zaczepiona o linę uniesie się lekko do góry.
• Przejdź na platformę nad zębatkami.

Obrazek

• Kliknij na małym pojemniku, a potem na duży by napełnić go olejem.
• Zabierz pojemnik napełniony olejem.
• Zejdź na dół.
• Użyj pojemnika z olejem na zębatkach.
• Ponownie wciśnij przycisk nad zębatkami (2), aby unieść skrzynię do góry.
• Idź w prawo, do kolejnej lokacji.
• Spójrz na plakat wiszący na ścianie.
• Wejdź do windy i kliknij prawy przycisk.
• Wejdź po drabinie wyżej.
• Kliknij na szafkę po prawej, rzuci w ciebie suwakiem – podnieś go.
• Zejdź po drabinie.
• Kliknij na urządzeniu po prawej.

Obrazek

• Umieść na panelu brakujący suwak i ustaw go po środku, suwak u góry po lewej stronie, suwak na dole po prawej.
• Kliknij na urządzeniu guzik na samym dole, otworzysz drzwi do kolejnej lokacji. Środkowy guzik zapal światło.
• Wejdź do kabiny.
• Usiądź na fotelu, a pojawi się okno sterujące dźwigniami.
• Manewrując dźwigniami na lewym panelu, musisz ustawić prawidłowo wiertło.

Obrazek

• Prawidłowe ustawianie, zasygnalizuje zapaleniem się zielonej lampki, którą wciśnij.
• Teraz sterując dźwigniami po stronie prawej, musisz podnieść kamień i wrzucić go na taśmę powyżej.

Obrazek

• Po wykonaniu zadania wyjdź z urządzenia i idź na prawo.
• Kliknij na plakat i dokładnie się mu przyjrzyj.
• Kliknij na urządzenie sterujące.
• Przejdź schodami do kolejnej lokacji.
• Zabierz z wielkiego lejka, kartkę z grą bonusową.

Obrazek

• Zabierz leżącą na brzegu płytę.
• Wciśnij guzik koło pojemnika.
• Wróć do poprzedniej lokacji.
• Użyj płyty na urządzeniu sterującym – spowodujesz małe bum.
• Wejdź po drabinie, a trafisz za kamieniem do rury.
• Kliknij na rurę nad głową, trafisz do kolejnej lokacji.
• Zabierz linę zwisającą z poręczy.

Obrazek

• Kliknij na głaz – zostanie przeniesiony.
• Użyj liny na drzwiach po prawej.
• Przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia.
• Wejdź po drabinie.
• Zdejmij mniejszy kluczyk i zabierz wiszący plakat.

Obrazek

• Zejdź po drabinie i użyj kluczyka na drzwiach.
• Użyj dźwigni, by włączyć prąd.
• Wróć na górę i wciśnij guzik przy drzwiach.
• Wejdź do kolejnego pomieszczenia.
• Zdejmij obraz, a w jego miejsce powieś plakat.
• Jesteś na dole.
• Wciśnij przycisk i przejdź przez kolejne drzwi.
• Zabierz różowy kryształ.
• Gdy się pojawi robot kliknij na niego 2x kryształem.
• Przejdź na prawo, wciśnij guzik i przejdź do kolejnej lokacji.
• Wejdź do windy i kliknij na panel.

Obrazek

• Połącz ze sobą przewodami lampkę po lewej z tą po prawej.
• Po ustawieniu wciśnij guzik na dole, a wydostaniesz się na powierzchnię.

Na powierzchni

• Zabierz maszynkę do golenia.
• Użyj maszynki na owcy.
• Przejdź na prawo i wejdź po drabinie.
• Kliknij na teleskop, a zobaczysz na skórze owcy cyferki (zagadka losowa).

Obrazek

• Zejdź z drabiny i podejdź do drzwi.
• Kliknij na zamek cyfrowy i wpisz cyferki widziane na skórze owcy, całość zatwierdź przyciskiem OK.
• Zabierz korbę ze słupa i zamontuj ją, na słupie po przeciwnej stronie.
• Użyj korby, a opuścisz skrzydło wiatraka.
• Wejdź po drabinie.
• Kliknij na skrzydło wiatraka.

Obrazek

• Na linie przesuń się w prawo i zeskocz.
• Idź dalej w prawo.
• Spójrz na kolorowe kamyczki na studni.
• Kliknij na mechanizm na domku.
• Ustaw kolorowe kamyczki zgodnie z pierwszym wzorem (od lewej) ze studni.

Obrazek

• Otwórz pierwsze okno od lewej strony i zabierz parasolkę.
• Ponownie kliknij na mechanizm i ustaw kamyki zgodnie ze wzorem środkowym.
• Otwórz drugie okno i zabierz szkło powiększające.
• Jeszcze raz ustaw kamyki zgodnie z wzorem trzecim na studni.
• Otwórz okno pojawi się wąż.
• Stań koło studni i użyj korby na domku.
• Użyj szkła powiększającego na lampie.
• Zabierz lampę i wejdź do studni.
• Na dole użyj parasolki na czerwonym czymś.
• Przejdź przez drzwi, które się otworzyły za twoimi plecami.
• Wyjdź z beczki i wespnij się po drabinie.

Obrazek

• Zabierz orzech leżący na daszku i masz drugą bonusową grę.
• Strąć z drzewa, ul.
• Przejdź po ulu na drugą stronę.
• Na kolejnej planszy z ziemi wyrwij marchewkę.

Obrazek

• Przejdź w prawo i użyj kryształu na szklanej osłonie.
• Zamocuj marchewkę na urządzenie obok szklanej osłony.
• Pociągnij za dźwignię.
• Przejdź przez portal, który się otworzył.

Miasto

• Możesz usiąść na ławce i posłuchać muzyczki.
• Podejdź do urządzenia.
• Kliknij na klapkę.
• Połącz ze sobą przewody:

Obrazek

1. Ciemno zielony z czerwonym
2. Filetowy z niebieskim
3. Jasno zielony z żółtym


• Zaświeci się zielona lampa, kliknij na nią.
• Znów możesz usiąść na ławeczce, albo od razu wróć do poprzedniej lokacji.

Na powierzchni

• Zabierz kryształ i idź na prawo.
• Podnieś paczkę i ułóż puzzle.

Obrazek

• Użyj spray na rosiczce.
• Wejdź po drabinie i zabierz nóż wbity w drzewo.
• Zejdź po drabinie i podejdź na lewo do pakunku.
• Użyj na pakunku noża, a zdobędziesz klucz.
• Wejdź po drabinie i użyj klucza na drzwiach.
• Wejdź do środka.

Obrazek

• Podejdź do stołu i wyjmij skrzynkę z narzędziami.
• Ze skrzynki zabierz śrubokręt.
• Przejdź na środek planszy.
• Użyj śrubokręta na gniazdku, a potem kliknij na wtyczkę.
• Wejdź po szczeblach wyżej.
• Spójrz na książkę na regale.
• Przejdź na środek i na szczeble prowadzące wyżej.
• Po otwarciu klapy prowadzącej na dach, wejdź po szczeblach.
• Przejdź jeszcze wyżej.

Obrazek

• Strąć jabłko na głowę sowy.
• Zejdź niżej i zabierz siekierę.
• Przejdź w lewo do balona.
• Kliknij na deskę pod nogami.
• Przybij siekierą gwoździa wystającego z deski.
• Wejdź po desce do balona.
• Pociągnij za sznurek w balonie.
• Użyj na linie łączącej, balon z pomostem siekiery.
• Kliknij na chmurki.
• Musisz przesunąć chmurkę do rakiety.

Obrazek

• Gdy nasz bohater wskoczy do rakiety znajdzie się w kosmosie.

Kosmos

• Przejdź na środek kliknij na zieloną apaszkę wpierw te najwyżej, potem na tę najniżej położoną, a potem na środkową, ostatnia bonusowa gra odblokowana.
• Idź w prawo.
• Wciśnij guzik w pudełku.
• Przesuń pudełko 2x w prawo.

Obrazek

• Po lewej zabierz zwisająca cienką nitkę.
• Użyj nitki na dwóch nitkach zwisających nad pudełkiem.
• Wciśnij guzik w pudełku.
• Przejdź w prawo.
• Podnieś duży kamień.

Obrazek

• Podnieś deskę.
• Podnieś małe kamienie 3x.
• Przejdź w prawo.
• Użyj kryształu na kosmicie.
• Zabierz kryształ, a po powrocie odpakuj prezent.


Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Zablokowany

Wróć do „Gomo, czyli gdzie jest Dingo”