Last crown: midnight horror, The - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
ZenekZombie
Administrator
Posty: 2426
Rejestracja: 19 października 2014, 14:19
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=30700#p30700
Podziękował(a): 54 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 49 razy
Płeć:
Kontakt:

Last crown: midnight horror, The - solucja, poradnik

Post autor: ZenekZombie » 18 grudnia 2015, 19:43

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!

Obrazek

The Last Crown: Midnight Horror - solucja, poradnik
Autorka: Zenek Zombie

Podnieś ulotkę i wyjrzyj przez okno.
Z szafki zabierz słodycze i wyjdź na zewnątrz. Możesz poczęstować dzieci cukierkami lub nie.

Jeśli nie dałeś dzieciakom słodyczy:
Wejdź do domu i udaj się do łazienki. Umyj się w umywalce. Z szafki możesz zabrać lek "Windaway".


Idź na skwer i wejdź w alejkę po prawej - trafisz do Niedźwiadka. Porozmawiaj z mężczyzną przy drzwiach. Aby wejść do środka musisz mieć maskę.

Wróć na skwer. Podejdź do stoiska z maskami i porozmawiaj ze sprzedawczynią. Będziesz musiał przyporządkować nazwy do odpowiednich masek, by w nagrodę otrzymać jedną z nich.

Rozwiązanie:
Obrazek

Wróć do Niedźwiadka. Porozglądaj się po barze. Będziesz mógł wziąć udział w Halloweenowym triatlonie.

Porozmawiaj z Nanny Noah siedzącą przy wejściu. Będziesz mógł spróbować swoich sił w psychometrii. Musisz przypasować przedmioty do ich właścicieli. Najeżdżając na portret usłyszysz dźwięki mające naprowadzić Cię na właściwą rzecz.

Rozwiązanie:
  • Profesor Hardacre (brodaty jegomość w garniturze) - kompas
  • The Rector (wikary) - kamerton
  • Emily Travers (piękna, młoda dziewczyna) - broszka
  • Christina Molina (dziewczyna na przedartym zdjęciu) - nożyczki
  • Katherine Karswell (kobieta z rękoma na biodrach) - łyżka
  • William Ager (facet z sierpem) - lek na kaszel
  • Old Willy (stary rybak z fajką) - fajka
  • Alister Farleigh (mężczyzna w meloniku) - pióro
  • Verity (dziewczynka) - pułapka na mysz
  • Walter Spivey (marynarz) - stara moneta

Wejdź na pierwsze piętro. Przyjrzyj się psu. Przez dziurkę od klucza zajrzyj do pokoju 2.

Zejdź na dół i porozmawiaj z Morgan stojącą za barem. Poproś o możliwość spotkania z Lucy. Porozmawiaj z dziewczyną. Przyjrzyj się jej grafikowi wiszącemu na ścianie. Zabierz parę jajek.

Jeśli zostałeś obrzucony jajkami:
Idź na skwerek i dokonaj zemsty na dzieciakach.


Możesz teraz wziąć udział w Halloweenowym triatlonie. W tym celu porozmawiaj z naczelnikiem stacji. W każdą grę możesz powtarzać tyle razy, ile zechcesz. Możliwe gry:
  1. Przybijanie ogona kotowi
  2. Muzyczne posągi - poruszając się w rytm muzyki musisz zastygnąć w miejscu, gdy ta się urwie, a potem kontynuować taniec.
  3. Odgadnij kto jest duchem - zadając duchowi pytania musisz zgadnąć kto ukrywa się pod przebraniem. Możliwości są takie:
  • Nanny Noah - miejscowa właścicielka psa
  • Lucy Reubans - kujonka zajmująca się polowaniem na duchy
  • Morgan Mankle - miejscowa, prowadzi biznes, ma kota
  • Rhys Branwen - mężczyzna posiadający kota, prowadzi własny biznes

Zagraj w Zgadnij kto jest duchem!

Wyjrzyj przez okno.

Wróć do swojego domu. Wejdź na górę do sypialni. W szufladzie łóżka znajdziesz aparat. Na biurku leży dyktafon. W szafie znajdziesz plecak, który przeszukaj, by zabrać EMF.
Zejdź na dół i udaj się do kuchni, zabierz kamerę noktowizyjną.

Pora na polowanie na duchy. Udaj się na molo. Na jego końcu na ścianie użyj EMF, następnie nagraj wszystko na dyktafonie. Aby nagrać głosy musisz tak przesuwać dyktafon, aby wskaźnik utrzymywał się w najwyższym położeniu. Po nagraniu głosów użyj kamery noktowizyjnej. Będziesz musiał teraz wybrać elementy nie pasujące do obecnego stanu widoku (5 elementów).

Czas na rozmowę z duchem. Wymagane pytania: Do you need help? i Man?.

Wróć do Niedźwiadka. Poszukaj Morgan. Wejdź na pierwsze piętro. Przyjrzyj się drzewu genealogicznemu na ścianie. Zajrzyj do prywatnych pokoi Morgan. Podejrzyj przez dziurkę panią Mankle grającą w Zgadnij kto jest duchem. Porozmawiaj z Morgan i wejdź do pokoju 2.

Zejdź na dół i porozmawiaj z Nanny Noah (Some sort of dark presence is dark presence…). Idź do kuchni Niedźwiadka, porozmawiaj z Lucy - wypytaj ją o zioła. Spójrz na sloiczki z ziołami i przyprawami, które zabierz. Weź również starą patelnie leżącą po lewej. Postaw ją na palniku.

Wróć do baru. Na kanapie przy kominku siedzi Rhys z panem Tibbsem. Jeśli dzieciaki obrzuciły Cię jajkami, możesz już teraz podać Windaway panu Tibbsowi. W przeciwnym razie wróć do domu i zabierz z szafki w łazience ten lek. Rhys odejdzie zostawiając za sobą Legal Highs. Z szafki na książki zabierz książkę o ziołach, którą przeczytaj.

Wróć do kuchni. Na patelnie dodaj odpowiednie liście ze słoiczków (z pierwszego rzędu ze słoiczka po lewej, z trzeciego rzędu ze słoiczka po lewej). Otrzymasz wywar.
Obrazek

W pokoju 2 postaw wywar. Przyjdzie Lucy. Rozpocznijcie seans spirytystyczny, który jest podzielony na kilka etapów.
Etap 1 - pytania, które należy zadać:
  • Can you communicate with me?
  • I mean you no harm.
  • Is there someone here?
  • Can you tell me your name?

Etap 2
  • What year is it?
  • W.G?
  • William?

Etap 3
  • Are you trapped here?
  • Did you live here?
  • Did something happen to you here at The Bear?

W pokoju użyj dyktafonu, następnie kamery noktowizyjnej, zauważysz butelkę, na którą kliknij.

Pora na pozbycie się gościa sprzed toalety. Podejdź do baru i zagraj w wyławianie jabłek. Wygrasz kupon na hot-doga, który możesz zrealizować na stoisku na skwerku. Po otrzymaniu hot-doga zanieś go pijaczkowi sprzed toalety.

Porozmawiaj z Rhysem. Wejdź do męskiej toalety. Kliknij na dilerze, nie będzie chciał rozmawiać w obecności Nigela. Wyjdź na balkon i podsłuchaj rozmowę. Załóż maskę, wróć do toalety i kliknij na bezpiecznik.

Porozmawiaj z Rhysem. Podejdź do baru i napij się rumu (3x). Wytrzeźwiej odrobinę jedząc zakąski lub wychodząc na świeże powietrze.

Udaj się do pokoju 2. Przy pomocy kamery noktowizyjnej rozejrzyj się dookoła. 4 elementy do zauważenia: pistolet (obok krzesła), zwój (na łóżku),
wiadomość napisana na ścianie, stare drzwi i obraz.
Użyj EVP. Przyrzyj się dziurze w ścianie obok okna. Idź na molo, użyj kamery noktowizyjnej. Porozmawiaj z duchem. Prawidłowe odpowiedzi:
  • An intruder, a killer, entered your room
  • You were strangled, you were garrotted.
  • A cold-bloodied murder, fast and brutal.
  • You were to marry, on the morrow

Teraz masz ostatnią szansę, by wziąć udział w triatlonie.

Wróć do pokoju 2. Ze stolika zabierz młotek, którym to powiększ dziurę w ścianie. Zajrzy do środka. Przyjrzyj się głowie i szyi nieboszczyka. Zabierz zwój. Wyjdź z pokoju. Porozmawiaj z Morgan.

Idź na molo. Użyj zwoju lub kamery noktowizyjnej na jego końcu.
KONIEC
kontakt w sprawach forum: zenekzombie[at]przygodomania.pl
Filmy Youtube - link

Zablokowany

Wróć do „Last crown: midnight horror, The”