Spoiler:
Jak zdobyć pracę?
Spoiler:
W apartamencie zbadaj komodę.
Spoiler:
Użyj telefonu (opcja: potrzebna pomoc)
Spoiler:
Weź klucze z komody.
Spoiler:
Ze ściany weź mapę miasta.
Spoiler:
Wyjdź na korytarz i stamtąd na zewnątrz i pojedź do agencji.
Spoiler:
Rozmawiając z pracodawcą wybierz opcje dialogowe:
Spoiler:
śmiało
Spoiler:
śmiało
Spoiler:
realistycznie
Spoiler:
realistycznie.
Spoiler:
Jak zdobyć pierwsze zadania?
Jak zdobyć kompromitujące zdjęcia i zakończyć swoją pierwszą sprawę?
Jak zakończyć dzień?
Spoiler:
Porozmiawiaj z Gaspardem (naiwność -1) i ewentualnie z Jeannine (perswazja +1).
Spoiler:
W rozmowie z Gaspardem wybieraj opcje:
Spoiler:
Wiem, że je masz (przesłuchanie +1)
Spoiler:
Tutaj zagadka jest losowa, ale nie powinna nastręczać trudności (obserwacja +1)
Spoiler:
Sokrates jest śmiertelnikiem (dedukcja +1)
Spoiler:
Znajdź szkło powiększające
Spoiler:
Zbadaj szafkę na dokumenty.
Spoiler:
Przeszukaj szufladę.
Spoiler:
Na Gaspardzie użyj opcji "szkło powiększające" (szukanie +1).
Spoiler:
Pojedź do hotelu.
Spoiler:
Obejrzyj schody przeciwpożarowe.
Spoiler:
W hotelu zbadaj recepcjonistę. (przesłuchanie +1)
Spoiler:
Zwróć uwagę na laskę za kontuarem.
Spoiler:
Użyj perswazji na recepcjoniście.
Spoiler:
Zdobądź laskę za pomocą opcji o skręconej kostce.(perswazja +1)
Spoiler:
Użyj perswazji na recepcjoniście i zdobądź numer pokoju. (perswazja +1)
Spoiler:
Wyjdź z budynku i użyj laski na schodach.
Spoiler:
Wejdź po schodach i zrób zdjęcia.
Spoiler:
Wróc do agencji i poproś Jeannine o wywołanie zdjęć (jeżeli nie będzie tej opcji, to spróbuj dać Gaspardowi aparat, a się pojawi).
Spoiler:
Daj zdjęcia Gaspardowi.
Spoiler:
Pojedź do antykwariatu.
Spoiler:
Obejrzyj eksponaty, na kotiwcy użj lupy. (dedukcja +1)
Spoiler:
Po obejrzeniu gabloty Telesphore wyjdzie, przeszukaj wtedy gablotę (szukanie +1).
Spoiler:
Obejrzyj ciemną plamę na ścianie. (obserwacja +1)
Spoiler:
Obejrzyj ślady stóp na podłodze. (obserwacja +1)
Spoiler:
Pogadaj z Telsphorem o wszystkim. (przesłuchanie +1)
Spoiler:
Jedź na policję.
Spoiler:
Dzieciakowi przed budynkiem zapłać za bycie informatorem. (negocjacje +1)
Spoiler:
Wejdź do środka i poproś o spotkanie z inspektorem (i tak się nie uda). (przesłuchanie +1)
Spoiler:
Wróc do Agencji i porozmawiaj z Gaspardem.
Spoiler:
Wróć na policję, poproś o spotkanie za pomocą perswazji. (perswazja +1)
Spoiler:
Porozmawiaj z insepktorem i zaproponuj mu handel wymienny. (reputacja +1, negocjacje +1)
Spoiler:
Porozmawiaj z Kidem, zapłać mu lub użyj handlu wymiennego. (negocjacje +1, naiwność -1)
Spoiler:
Wróc do Agencji, pogadaj z Gaspardem.
Spoiler:
W barze obejrzyj plakat.
Spoiler:
Pogadaj z barmanem o znaku i Gaspardzie.
Spoiler:
Pogadaj z Gaspardem.
Spoiler:
Spoiler:
Idź do Agencji. (perswazja +1)
Spoiler:
Zbadaj walizkę.
Spoiler:
Porozmawiaj z Jeannine.
Spoiler:
Idź do baru.
Spoiler:
Obejrzyj bliźniaków, porównaj ich ze zdjęciem. (obserwcaja +1)
Spoiler:
Pogadaj z barmanem, zaproponuj handel wymienny (handel +1).
Spoiler:
Pogadaj z gościem po lewej.
Spoiler:
Wybierz opcję bilety (korupcja +1).
Spoiler:
Zaproponuj bliźniakom wino. (korupcja +1)
Spoiler:
Porozmawiaj z bliźniakami. (śledzenie +1)
Spoiler:
Na drzwiach użyj spinacza.
Spoiler:
Jeżeli nie masz spinacza, użyj w korytarzu swojego apartamentu kluczy na szafkach).
Spoiler:
Przeszukaj kuchnię. (szukanie +1)
Spoiler:
Zbadaj salon i użyj na nim zapalniczki. Jak zdobyć zapalniczkę:
Spoiler:
Obejrzyj tablicę na posterunku.
Spoiler:
Przeszukaj wielbłąda w pokoju.
Spoiler:
W pokoju porównaj Strozii ze zdjęciem i obserwuj go.
Spoiler:
Użyj na Strozzi śledzia.
Spoiler:
Przeprowadź na Strozzim badanie i użyj perswazji.
Spoiler:
Idź do Eleonory (uniwersytet), zdobądź mapę Teksasu.
Spoiler:
Wróc do Strozziego, użyj na nim mapy.
Spoiler:
Powtórz operację ze śledziem i użyj na Strozzim perswazji oraz badania.(perswazja +1)
Spoiler:
Udajemy się przed posiadłość, rozmawiamy z inspektorem. (reputacja +1)
Spoiler:
Idziemy do doków, rozmawiamy z Remym.
Spoiler:
Wracamy do posiadłości, przechodzimy na podwórze.
Spoiler:
Badamy drzwi od piwnicy.
Spoiler:
Wracamy do doków, rozmawiamy z Remym.
Spoiler:
Zabieramy cegłę.
Spoiler:
Wracamy do posiadłości, cegły używamy na drzwiach od piwnicy. (włamanie +1)
Spoiler:
Korumpujemy sąsiada. (korupcja +1)
Spoiler:
Otwieramy drzwi od piwnicy.
Spoiler:
Na szkielecie używamy lupy. (obserwacja +1)
Spoiler:
Bierzemy kij golfowy. (naiwność -1)
Spoiler:
Sąsiadowi rzucamy kij.
Spoiler:
Spoiler:
Idziemy do doków, gadamy o wszystkim (zapasy +1).
Spoiler:
Idziemy na uniwersytet, pytamy o mrówkę (brzuchmówstwo +1). Jeżeli nie pojawi się nowa lokacja, to idziemy do Kida, kupujemy gazetę, czytamy ją i wracamy na uniwersytet.
Spoiler:
Udajemy się do Saint Leonard.
Spoiler:
Rozmawiamy z grupą, używamy perswazji.
Spoiler:
ROzmawiamy z księdzem, korumpujemy go, proponujemy ikonę. (korupcja +1, naiwność -1)
Spoiler:
Rozmawiamy z komunistą.
Spoiler:
Udajemy się do nawiedzonego domu, rozmawiamy z więźniem, Meksykańcowi proponujemy handel wymienny. (obserwacja +1)
Spoiler:
Udajemy się do baru i rozmawiamy z pomocnikiem.
Spoiler:
Odpowiadamy "rynek się załamał". (przekręt +1)
Spoiler:
Na posterunku używamy przekrętu na inspektorze. (przekręt +1)
Spoiler:
W kostnicy używamy przekrętu na lekarzu. (przekręt +1)
Spoiler:
Udajemy się do apartamentu, z korytarza zabieramy łom (jeżeli łom jest w użytku, to wychodzimy i wracamy po chwili).
Spoiler:
Wracamy do kostnicy i używamy łomu na zwłokach (trzykrotnie). (naiwność -1)
Spoiler:
Przeszukujemy zwłoki.
Spoiler:
Używamy na zwłokach wypychania (do poćwiczenia w naszym pokoju poprzez obserwację wypchanych zwierząt). (wypychanie +1)
Spoiler:
Rozmawiamy z Atykwariuszem o McCullough.
Spoiler:
Wracamy do opuszczonego domu, dajemy Meksykańcowi protezę.
Spoiler:
Następnie na Meksykaninie trzeba użyć jednej z umiejętności: przekręt, brzuchomówstwo lub zapasy, jeżeli się nie uda, to musimy je poćwiczyć.
Spoiler:
Zapasy można ćwiczyć na: komuniście, Telesphorze, Strozzim, Kidzie, inspektorze.
Spoiler:
Brzuchomówstwo na: doktorze, Kidzie, Telesphorze, komuniście, inspektorze.
Spoiler:
Przekręt na: Telesphorze, Strozzim, Kidzie, komuniście.
Spoiler:
Odpowiadamy: "z sosem jabłkowym, proszę".
Umiejętności dodatkowe:
Umiejętności dodatkowe:
Spoiler:
Za pogłaskanie 3x legwana: zmysłowość +1
Za obserwację pani Maliki dobijającej się do łazienki: szpiegowanie +1
Za podglądanie przez okno hotelu: szpiegowanie +1
Za obserwację pani Maliki dobijającej się do łazienki: szpiegowanie +1
Za podglądanie przez okno hotelu: szpiegowanie +1