Kaptain Brawe epizod 1 - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 12527
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 190 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 219 razy
Płeć:

Kaptain Brawe epizod 1 - solucja, poradnik

Post autor: Urszula » 23 maja 2014, 18:20

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula



Statek
  • Porozmawiaj z osobą znajdującą się w kokpicie – poznasz mechanikę gry.
  • Przejdź do kolejnego pomieszczenia i z kredensu zabierz obieraczkę do ziemniaków.


Obrazek
  • Z szafki poniżej zabierz miedziany drut.
  • Podejdź do półki nad piecem i zabierz wiadro.
  • Zejdź do sypialni. Z szafy zabierz instrukcję oraz silikon.
Obrazek
  • W ekwipunku kliknij szkłem powiększającym na instrukcję – jest po francusku.
  • Obok stoi metalowa szafka, z której zabierz przekaźniki.
Obrazek
  • W ekwipunku spróbuj naprawić zepsuty przekaźnik przy pomocy drutu.
  • Wróć na górę. Do wiadra włóż silikon i wstaw do piecyka.
Obrazek
  • Użyj czerwonego przycisku na piecyku po prawej.
  • W roztopionej masie zanurz drucik i przyklej do przekaźnika.
  • Wróć do pokoju po prawej.
  • Podejdź do drugiej maszyny, to translator – niestety nie działa.
  • Porozmawiaj z Kralekiem – dostaniesz instrukcję naprawy translatora.


Obrazek
  • Przeczytaj instrukcję w ekwipunku.
  • Spójrz na kolorowe druciki po lewej stronie translatora.
  • Zejdź do sypialni, a potem dalej w prawo do maszynowni.
Obrazek
  • Podejdź do routera na ścianie i ustaw: żółty przełącznik na 3, niebieski na 2, zielony na 1, a czerwony na 2, zatwierdź ustawienie, wciskając czerwony guzik pośrodku.
  • Wróć do góry i podejdź do translatora – potrzebujesz dysku.
  • Przejdź do pomieszczenia obok i spójrz na filiżankę stojącą na stoliku. Zabierz dysk spod filiżanki.
  • Wróć do translatora i umieść instrukcję wraz z dyskiem w urządzeniu.
  • Translator nie widzi dysku.
  • Użyj w ekwipunku na dysku kawałka szmatki, by go wypolerować.
  • Użyj ponownie dysku wraz z instrukcją na translatorze.
  • Zejdź do sypialni i kliknij na robota – po otwarciu drzwiczek zostanie zresetowany.
  • Wróć do kokpitu i porozmawiaj Kralekiem.
Jama Space'a

Hotel
  • Po rozmowie idź w górę ekranu.
  • Porozmawiaj ze sprzedawcą warzyw, który jest w posiadaniu mapy bagien – nie dostaniesz jej na razie.
  • Sprzedawca chętnie zamieni mapkę na kwiatka – otrzymasz kartkę z wyglądem kwiatka.
  • Przejdź dalej w prawo do parku.
  • Porozmawiaj z przebywającym tam staruszkiem i wróć do pierwszej lokacji.
  • Spójrz na murek, jest w nim ciemniejszy kamień – kliknij na niego, to krzemień.
Obrazek
  • Przejdź w prawo na przystań i wyjmij z pomostu dziwny gwóźdź.
Obrazek
  • Wróć do pierwszej lokacji i porozmawiaj z Kralekiem.
  • Użyj gwoździa wyjętego z pomostu (który okazał się być śrubokrętem) na krzemieniu.
  • Wróć do sklepikarza, użyj śrubokręta na kole z łopatkami po prawej.
Obrazek
  • Wróć do parku i z krzaka po lewej zerwij 2 kwiatki.
Obrazek
  • W ekwipunku oderwij jeden płatek, by zgodnie z rysunkiem kwiatek miał 4 płatki.
  • Wróć do sklepikarza i pokaż kwiatek – musisz go wysuszyć.
  • Wróć do swojego statku kosmicznego.
  • Użyj kwiatków na piecu (każdego z osobna), aby je ususzyć.
  • Zanieś wysuszony kwiatek sprzedawcy i zabierz mapę.
  • Wróć na molo, użyj robota na wodzie, a następnie na robocie koła.
Tama
  • Przejdź po tamie na drugą stronę.
011.jpg
  • Kierując się w prawo, zobaczysz scenkę.
  • Zabierz prochy spalonego człowieka oraz narzędzie znajdujące się pod prochami.
  • Z otwartej skrzyni w głębi ekranu zabierz baterię.
  • Wróć na brzeg i przejdź na cmentarz.
  • Spójrz na nagrobkową tablicę, jest rozbita.
  • Wróć i przejdź do jaskini – potrzebujesz światła.
  • Popłyń do motelu.
Hotel
  • Porozmawiaj z Kralekiem i daj mu znaleziony przyrząd.
  • Przejdź do sprzedawcy i zamień z nim słówko na temat tamy.
  • Idź do parku i pomawiaj o tamie ze staruszkiem i wróć jeszcze raz do sprzedawcy.
  • Skieruj się na lewo do młyna.
Obrazek
  • W młynie, koło kalendarza wisi młotek, który zabierz – na kalendarz też rzuć okiem.
  • Na półce pod kalendarzem stoi szkatułka, ale nie masz czym jej otworzyć.
  • Na parapecie znajdziesz płyn do mycia szyb – też się przyda.
  • Kliknij na prześcieradło obok drzwi i zabierz kamienną tablicę.
  • Jeszcze raz spójrz do środka i zabierz pamiętnik.
  • Przeczytaj pamiętnik w ekwipunku.
  • Wyjdź na zewnątrz i sprawdź maszyny stojące koło wiatraka.
Obrazek
  • Jedna z nich to ładowarka, na której użyj baterii.
  • Wróć do dziadka siedzącego w parku i porozmawiaj.
  • Przejdź na przystań i płyń do tamy.
Bagna
  • Idź na cmentarz.
  • W ekwipunku wysmaruj kamienną tablicę silikonem i przyklej ją do tej pękniętej na nagrobku.
  • Sprawdź tablicę, a dowiesz się, gdzie został pochowany Grubby Larson.
  • Idź do jaskini i użyj na ścianie baterii.
  • Spójrz na sufit, a zobaczysz spody trumien.
  • Musisz je jakoś oznakować.
  • Wróć do hotelu.
Hotel
  • Przed hotelem przy pomocy młotka i śrubokrętu odłup kawałek krzemienia.
  • Idź do parku porozmawiać ze staruszkiem.
  • Poproś staruszka o pożyczenie laski, pożyczy nam za tabakę.
  • Wróć do sklepikarza, ten jednak nie ma żadnej używki.
  • Wróć do staruszka, skrusz drugi wysuszony kwiatek i daj mu.
  • Gdy wyrzuci laskę, zabierz ją.
  • Przy pomocy skrobaczki naostrz laskę i wróć na cmentarz.
Bagna
  • Wbij laskę w grób i dobij młotkiem.
  • Wróć do jaskini i użyj młotka na desce, z której wystaje kawałek laski.
Obrazek
  • Zabierz klucz od tamy.
  • Użyj klucza na tamie – nie pasuje.
Młyn
  • Wróć do młyna i użyj klucza na szkatułce pod kalendarzem.
  • Zabierz ze środka dynamit oraz kartkę.
  • Przeczytaj karteczkę w ekwipunku i jeszcze raz pamiętnik.
  • Idź do parku i użyj na pniaku drzewa płynu do mycia szyb, a potem szmatki.
  • Otwórz właz i trafisz na sejf – spójrz na niego z bliska.
Obrazek
  • Zgodnie z datą z kalendarza wpisz cyfry: 1, 5, 21.
  • Otwórz sejf i zabierz ze środka lont.
  • Wróć do tamy, w ekwipunku połącz lont z dynamitem.
Bagna
  • Zamontuj dynamit na tamie.
Obrazek

Molo
  • Lont sięga do molo.
  • Przy pomocy dwóch krzemieni zapal lont leżący na deskach.
Bagna
  • Płyń do miejsca katastrofy.
  • Przy pomocy śrubokręta otwórz drzwi skrzyni.
Obrazek
  • Zajrzyj do środka.
  • Porozmawiaj z obcymi.
  • Po animacji użyj sproszkowanych zwłok na She.
  • Otwórz ponownie drzwi skrzyni, a trafisz na statek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
___________________________________________________________________________________________________
Moje :D gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Zablokowany

Wróć do „Kaptain Brawe: a Brawe new world”