Phantasmagoria - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 12371
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 183 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 201 razy
Płeć:

Phantasmagoria - solucja, poradnik

Post autor: Urszula » 06 lipca 2014, 13:35

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula



Wstęp
Na każdej płycie znajduje się jeden rozdział gry.
Sprawdzaj wszystkie aktywne punkty, bo będą one potrzebne do rozwiązania zadań i pchnięcia akcji do przodu. Trzeba się troszkę nabiegać po tym ogromnym budynku.Grę uruchomisz pod Virtual pc z zainstalowanym systemem win98.




Rozdział I
  • Podejdź do komody i z szuflady wyciągnij pudełko zapałek.
  • Możesz podejść do lodówki i coś przegryźć oraz obok umyć ręce.
  • Przejdź do pomieszczenia z bardzo długim stołem - to jadalnia.
  • Podejdź do kominka i w zbliżeniu zabierz pogrzebacz.
  • Popatrz w lustro i wróć do kuchni.
  • Podejdź do spiżarki (za stołem) i otwórz drzwi.
  • W spiżarce zapal światło i odsuń dywanik.
Obrazek
  • Na klapie prowadzącej do piwnicy użyj pogrzebacza – spróbuj zejść w dół, ale jest zbyt ciemno.
  • Użyj na postaci Adrienny zapałek i zejdź do piwnicy.
  • Zabierz z ziemi młotek i wróć na górę.
Obrazek
  • Przejdź do holu (z jadalni na prawo) i zabierz gazetę leżącą koło kominka.
  • Podejdź do urządzenia z wróżbą tarota.
  • Przeczytaj wróżbę.
  • Idź na piętro.
  • Przejdź do pokoju po prawej.
  • Podejdź do toaletki i przeczytaj list znajdujący się w szufladzie.
  • Podejdź do stołu i zabierz karty do tarota.
  • Wyjdź z pokoju i przejdź do kolejnego (na wprost).
  • Podejdź do toaletki i spójrz na leżące na wierzchu pudełko – zobaczysz pierścionek.
  • Podejdź do stojącej obok komody i sprawdź jedną szufladę – obejrzysz papierośnicę.
  • Użyj łóżka, przyśni ci się koszmar.
  • Wyjdź z pokoju.
  • Idź w górę ekranu i przejdź do kolejnego pokoju po lewej.
  • Animacja.
  • Opuść pracownię i przejdź do pokoju po lewej stronie.
  • Obejrzyj wszystkie aktywne miejsca i opuść pokój.
  • Wejdź po schodach.
  • Wejdź do pokoju po lewej.
  • Kliknij na misia siedzącego na komodzie.
  • Po animacji podejdź do łóżeczka i kliknij na dziwny ruszający się obłok.
Obrazek
  • Opuść pokój i spróbuj otworzyć drzwi koło schodów – w zamku tkwi klucz.
  • Przejdź dalej. Wejdź do pokoju po prawej i zabierz z komody pieniądze.
  • Przejdź do biurka pod oknem i zamknij laptop.
  • Przejdź do pokoju na wprost, obejrzyj aktywne miejsca.
  • Opuść dom i udaj się samochodem do miasteczka.
  • Wejdź do niebieskiego budynku.
  • Porozmawiaj 2x z agentem nieruchomości i zabierz brakujący klucz (z szafki z aktami).
  • Wróć do domu.
  • Przejdź na prawo od kominka (w salonie) do korytarza.
  • Otwórz kluczem drzwi znajdujące się na końcu korytarza.
  • Wejdź do środka i podejdź do stołu.
  • Przeczytaj gazetę leżącą na stole.
  • Podejdź do biurka i zaglądnij do szuflady - przeczytasz list.
  • Zabierz figurkę kota stojącą na biurku.
  • W ekwipunku przeciągnij figurkę kota na ikonę oka i kliknij na główkę – to nóż do listów.
  • Podejdź do zamurowanego kominka.
  • Użyj na wypchniętej cegle noża do listów.
  • Animacja. Wejdź do wcześniej zamurowanej świątyni.
  • Podejdź do ołtarza i kliknij na księgę znajdującą się na ołtarzu.
Obrazek
  • Kliknij następnie na pudełko.
  • Animacja.
Rozdział II
  • Po animacji wyjdź z domu i pojedź do miasta.
  • Idź do sklepu i kup kreta do rur, porozmawiaj ze sprzedawcą, dowiesz się ciekawych rzeczy o swoim domu.
  • Przejdź w głąb sklepu i z beczki zabierz kość.
Obrazek
  • Idź do antykwariatu i spójrz na ładny krzyżyk w gablocie – jest zbyt drogi.
  • Porozmawiaj z właścicielką na wszystkie tematy.
  • Skieruj się do samochodu, a potem w lewo.
Obrazek
  • Szczekającemu psu daj kość.
  • Sprawdź skrzynkę na listy i wejdź do środka.
  • Zapukaj do drzwi i spróbuj porozmawiać – nic z tego.
  • Wróć samochodem do domu.
  • Idź do pracowni, drzwi zamknięte.
  • Idź na samą górę, do sypialni.
  • Usłyszysz płacz dziecka, wejdź do dziecinnego pokoju.
  • Wyjdź z domu i idź do garażu.
  • Kliknij na boks 2x, a następnie idź na lewo.
Obrazek
  • Spójrz na ślady ogniska.
  • Animacja.
  • Daj mężowi środek do przetykania rur.
  • Idź na piętro do pracowni i porozmawiaj z mężem.
Rozdział III
  • Po animacji idź do stajni.
  • Wejdź po drabinie.
  • Przy pomocy wideł przyciągnij hak.
  • Użyj haka na kobiecie.
  • Zaglądnij do dziury i przy pomocy młotka wyciągnij gwoździa.
Obrazek
  • Zejdź na dół i porozmawiaj.
  • Idź do domu, wejdź na samą górę - do zamkniętych drzwi.
  • Użyj na drzwiach gazety, a na dziurce od klucza gwoździa.
  • Zabierz gazetę i klucz.
  • Użyj klucza na drzwiach i wejdź na strych.
  • Idź do pokoju (dół ekranu) i zabierz książkę leżącą na komodzie i popatrz przez okno.
  • Idź do tego domu w miasteczku, gdzie psu dawałaś kość.
  • Pokaż książkę gospodyni, tym razem wejdziesz do domu.
  • Porozmawiaj ze staruszkiem.
  • Wróć do domu.
Rozdział IV
  • Po animacji wyjdź z pokoju.
  • Przejdź do pokoju z obrazami - na wprost sypialni.
  • Spójrz na obraz na sztalugach i go dotknij.
  • Idź na sam dół do salonu i daj karty zatrudnionej kobiecie.
  • Idź do kuchni i kliknij na gospodynię.
  • Animacja.
  • Idź do jadalni i przejdź na podwórko.
  • Podejdź do mężczyzny rąbiącego drzewo.
  • Poproś mężczyznę, aby pomógł przedostać się na drugą stronę urwiska.
  • Animacja.
Obrazek
  • Przejdź po zwalonym drzewie i dalej prosto.
  • Podnieś z ziemi błyszczący przedmiot.
Obrazek
  • Idź dalej w prawo - do szklarni.
  • Wejdź do szklarni i podnieś kielnię – zobaczysz animację.
  • Podejdź do teleskopu.
  • Przymocuj do teleskopu znalezione kółko i spójrz na wieżę.
  • Wróć do szklarni i zaglądnij do większej donicy.
  • Wróć do domu i porozmawiaj z monterem.
  • Idź na strych i opukaj deski.
  • Użyj młotka na deskach i wejdź do nowo odkrytego pokoju.
  • Spójrz na obrazy i otwórz skrzynię.
  • Zbadaj wszystkie przedmioty znajdujące się w skrzyni i zabierz broszkę.
Obrazek
  • Zejdź do salonu.
Rozdział V
  • Podejdź do laptopa i zobacz, że są wpisane jakieś dziwne znaki.
  • Sprawdź cały dom, bo dzieją się w nim dziwne rzeczy.
  • Idź do pokoju na wieży z obrazami – spójrz w prawo, na lustro.
  • Zejdź na dół do pokoju tortur z tym dziwnym krzesłem, kliknij na lustro i fotel – animacja.
  • Zbadaj pokoje z lustrami, a potem zejdź do salonu.
  • Udaj się do stajni i zobacz animację – drogę wskaże smok.
  • Idź do altanki blisko mostka.
  • Sprawdź oczko wodne koło drzwi wejściowych do jadalni, a znajdziesz martwego kota.
  • Wróć do jadalni i spójrz na lustro – animacja.
  • Idź do pokoju na wprost sypialni, gdzie masz obraz na sztalugach.
  • Uruchom projektor i wejdź do ukrytego przejścia.
  • Zjedź na dół.
  • Kliknij na papieros w korytarzu.
Obrazek
  • Zjedź jeszcze niżej.
  • Idź prosto korytarzem, a znajdziesz się w teatrze.
  • Dotknij na scenie krzesła i wejdź do garderoby.
  • Z szafy z górnej półki zabierz zdjęcie.
  • W ekwipunku przeciągnij zdjęcie na ikonę oka.
  • Wróć do salonu.
Rozdział VI
  • Po animacji spójrz na sofę, znajdziesz obrożę kota.
  • Pogadaj z monterem, który ponownie zjawił się w domu.
  • Idź do stajni i porozmawiaj z Hariettą i Siriusem.
  • Opuść dom i jedź do miasteczka.
  • Idź do domu Malcolma.
  • Gospodyni pokaż zdjęcie, a potem porozmawiaj z Malcolmem.
  • Żeby się pozbyć zła, musisz mieć: kamień Hammurabiego, krew i święty przedmiot.
  • Idź do antykwariatu i broszkę zamień na krzyżyk.
  • Wróć do domu - animacja.
Rozdział VII
  • Spójrz na rozbitego laptopa.
  • Opuść sypialnię i wejdź do pokoju na wprost.
  • Podejdź do sztalugi i spójrz na obraz.
  • Wejdź do dziecinnego pokoju i podnieś szkło leżące pod zdjęciem.
  • Idź do garderoby w teatrze i z płaszcza leżącego na ziemi zabierz bałwanka.
  • Teraz musisz działać szybko.
  • Idź do ciemni.
  • Użyj na Donie środka do przetykania rur.
Obrazek
  • Zabierz książkę i spróbuj uciec – trafisz na krzesło.
  • Kliknij bałwankiem na Dona i uruchom dźwignię znajdującą po lewej.
Obrazek
  • Biegnij do sekretnego przejścia z pokoju z projektorem, a potem w prawo.
  • Złap za rurę nad głową i skieruj się na drugą stronę wyrwy.
  • Biegnij dalej, drzwi zamknij na zasuwę.
  • Biegnij w dół.
  • Połóż zabraną księgę na stole.
  • Zabierz kamień z ręki szkieletu i połóż na księdze.
  • Użyj na sobie szkła, a potem weź krzyżyk.
  • Koniec.
Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje :D gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Phantasmagoria”