Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula
Wstęp
Na każdej płycie znajduje się jeden rozdział gry.
Sprawdzaj wszystkie aktywne punkty, bo będą one potrzebne do rozwiązania zadań i pchnięcia akcji do przodu. Trzeba się troszkę nabiegać po tym ogromnym budynku.Grę uruchomisz pod Virtual pc z zainstalowanym systemem win98.
Rozdział I
- Podejdź do komody i z szuflady wyciągnij pudełko zapałek.
- Możesz podejść do lodówki i coś przegryźć oraz obok umyć ręce.
- Przejdź do pomieszczenia z bardzo długim stołem - to jadalnia.
- Podejdź do kominka i w zbliżeniu zabierz pogrzebacz.
- Popatrz w lustro i wróć do kuchni.
- Podejdź do spiżarki (za stołem) i otwórz drzwi.
- W spiżarce zapal światło i odsuń dywanik.
- Na klapie prowadzącej do piwnicy użyj pogrzebacza – spróbuj zejść w dół, ale jest zbyt ciemno.
- Użyj na postaci Adrienny zapałek i zejdź do piwnicy.
- Zabierz z ziemi młotek i wróć na górę.
- Przejdź do holu (z jadalni na prawo) i zabierz gazetę leżącą koło kominka.
- Podejdź do urządzenia z wróżbą tarota.
- Przeczytaj wróżbę.
- Idź na piętro.
- Przejdź do pokoju po prawej.
- Podejdź do toaletki i przeczytaj list znajdujący się w szufladzie.
- Podejdź do stołu i zabierz karty do tarota.
- Wyjdź z pokoju i przejdź do kolejnego (na wprost).
- Podejdź do toaletki i spójrz na leżące na wierzchu pudełko – zobaczysz pierścionek.
- Podejdź do stojącej obok komody i sprawdź jedną szufladę – obejrzysz papierośnicę.
- Użyj łóżka, przyśni ci się koszmar.
- Wyjdź z pokoju.
- Idź w górę ekranu i przejdź do kolejnego pokoju po lewej.
- Animacja.
- Opuść pracownię i przejdź do pokoju po lewej stronie.
- Obejrzyj wszystkie aktywne miejsca i opuść pokój.
- Wejdź po schodach.
- Wejdź do pokoju po lewej.
- Kliknij na misia siedzącego na komodzie.
- Po animacji podejdź do łóżeczka i kliknij na dziwny ruszający się obłok.
- Opuść pokój i spróbuj otworzyć drzwi koło schodów – w zamku tkwi klucz.
- Przejdź dalej. Wejdź do pokoju po prawej i zabierz z komody pieniądze.
- Przejdź do biurka pod oknem i zamknij laptop.
- Przejdź do pokoju na wprost, obejrzyj aktywne miejsca.
- Opuść dom i udaj się samochodem do miasteczka.
- Wejdź do niebieskiego budynku.
- Porozmawiaj 2x z agentem nieruchomości i zabierz brakujący klucz (z szafki z aktami).
- Wróć do domu.
- Przejdź na prawo od kominka (w salonie) do korytarza.
- Otwórz kluczem drzwi znajdujące się na końcu korytarza.
- Wejdź do środka i podejdź do stołu.
- Przeczytaj gazetę leżącą na stole.
- Podejdź do biurka i zaglądnij do szuflady - przeczytasz list.
- Zabierz figurkę kota stojącą na biurku.
- W ekwipunku przeciągnij figurkę kota na ikonę oka i kliknij na główkę – to nóż do listów.
- Podejdź do zamurowanego kominka.
- Użyj na wypchniętej cegle noża do listów.
- Animacja. Wejdź do wcześniej zamurowanej świątyni.
- Podejdź do ołtarza i kliknij na księgę znajdującą się na ołtarzu.
- Kliknij następnie na pudełko.
- Animacja.
- Po animacji wyjdź z domu i pojedź do miasta.
- Idź do sklepu i kup kreta do rur, porozmawiaj ze sprzedawcą, dowiesz się ciekawych rzeczy o swoim domu.
- Przejdź w głąb sklepu i z beczki zabierz kość.
- Idź do antykwariatu i spójrz na ładny krzyżyk w gablocie – jest zbyt drogi.
- Porozmawiaj z właścicielką na wszystkie tematy.
- Skieruj się do samochodu, a potem w lewo.
- Szczekającemu psu daj kość.
- Sprawdź skrzynkę na listy i wejdź do środka.
- Zapukaj do drzwi i spróbuj porozmawiać – nic z tego.
- Wróć samochodem do domu.
- Idź do pracowni, drzwi zamknięte.
- Idź na samą górę, do sypialni.
- Usłyszysz płacz dziecka, wejdź do dziecinnego pokoju.
- Wyjdź z domu i idź do garażu.
- Kliknij na boks 2x, a następnie idź na lewo.
- Spójrz na ślady ogniska.
- Animacja.
- Daj mężowi środek do przetykania rur.
- Idź na piętro do pracowni i porozmawiaj z mężem.
- Po animacji idź do stajni.
- Wejdź po drabinie.
- Przy pomocy wideł przyciągnij hak.
- Użyj haka na kobiecie.
- Zaglądnij do dziury i przy pomocy młotka wyciągnij gwoździa.
- Zejdź na dół i porozmawiaj.
- Idź do domu, wejdź na samą górę - do zamkniętych drzwi.
- Użyj na drzwiach gazety, a na dziurce od klucza gwoździa.
- Zabierz gazetę i klucz.
- Użyj klucza na drzwiach i wejdź na strych.
- Idź do pokoju (dół ekranu) i zabierz książkę leżącą na komodzie i popatrz przez okno.
- Idź do tego domu w miasteczku, gdzie psu dawałaś kość.
- Pokaż książkę gospodyni, tym razem wejdziesz do domu.
- Porozmawiaj ze staruszkiem.
- Wróć do domu.
- Po animacji wyjdź z pokoju.
- Przejdź do pokoju z obrazami - na wprost sypialni.
- Spójrz na obraz na sztalugach i go dotknij.
- Idź na sam dół do salonu i daj karty zatrudnionej kobiecie.
- Idź do kuchni i kliknij na gospodynię.
- Animacja.
- Idź do jadalni i przejdź na podwórko.
- Podejdź do mężczyzny rąbiącego drzewo.
- Poproś mężczyznę, aby pomógł przedostać się na drugą stronę urwiska.
- Animacja.
- Przejdź po zwalonym drzewie i dalej prosto.
- Podnieś z ziemi błyszczący przedmiot.
- Idź dalej w prawo - do szklarni.
- Wejdź do szklarni i podnieś kielnię – zobaczysz animację.
- Podejdź do teleskopu.
- Przymocuj do teleskopu znalezione kółko i spójrz na wieżę.
- Wróć do szklarni i zaglądnij do większej donicy.
- Wróć do domu i porozmawiaj z monterem.
- Idź na strych i opukaj deski.
- Użyj młotka na deskach i wejdź do nowo odkrytego pokoju.
- Spójrz na obrazy i otwórz skrzynię.
- Zbadaj wszystkie przedmioty znajdujące się w skrzyni i zabierz broszkę.
- Zejdź do salonu.
- Podejdź do laptopa i zobacz, że są wpisane jakieś dziwne znaki.
- Sprawdź cały dom, bo dzieją się w nim dziwne rzeczy.
- Idź do pokoju na wieży z obrazami – spójrz w prawo, na lustro.
- Zejdź na dół do pokoju tortur z tym dziwnym krzesłem, kliknij na lustro i fotel – animacja.
- Zbadaj pokoje z lustrami, a potem zejdź do salonu.
- Udaj się do stajni i zobacz animację – drogę wskaże smok.
- Idź do altanki blisko mostka.
- Sprawdź oczko wodne koło drzwi wejściowych do jadalni, a znajdziesz martwego kota.
- Wróć do jadalni i spójrz na lustro – animacja.
- Idź do pokoju na wprost sypialni, gdzie masz obraz na sztalugach.
- Uruchom projektor i wejdź do ukrytego przejścia.
- Zjedź na dół.
- Kliknij na papieros w korytarzu.
- Zjedź jeszcze niżej.
- Idź prosto korytarzem, a znajdziesz się w teatrze.
- Dotknij na scenie krzesła i wejdź do garderoby.
- Z szafy z górnej półki zabierz zdjęcie.
- W ekwipunku przeciągnij zdjęcie na ikonę oka.
- Wróć do salonu.
- Po animacji spójrz na sofę, znajdziesz obrożę kota.
- Pogadaj z monterem, który ponownie zjawił się w domu.
- Idź do stajni i porozmawiaj z Hariettą i Siriusem.
- Opuść dom i jedź do miasteczka.
- Idź do domu Malcolma.
- Gospodyni pokaż zdjęcie, a potem porozmawiaj z Malcolmem.
- Żeby się pozbyć zła, musisz mieć: kamień Hammurabiego, krew i święty przedmiot.
- Idź do antykwariatu i broszkę zamień na krzyżyk.
- Wróć do domu - animacja.
- Spójrz na rozbitego laptopa.
- Opuść sypialnię i wejdź do pokoju na wprost.
- Podejdź do sztalugi i spójrz na obraz.
- Wejdź do dziecinnego pokoju i podnieś szkło leżące pod zdjęciem.
- Idź do garderoby w teatrze i z płaszcza leżącego na ziemi zabierz bałwanka.
- Teraz musisz działać szybko.
- Idź do ciemni.
- Użyj na Donie środka do przetykania rur.
- Zabierz książkę i spróbuj uciec – trafisz na krzesło.
- Kliknij bałwankiem na Dona i uruchom dźwignię znajdującą po lewej.
- Biegnij do sekretnego przejścia z pokoju z projektorem, a potem w prawo.
- Złap za rurę nad głową i skieruj się na drugą stronę wyrwy.
- Biegnij dalej, drzwi zamknij na zasuwę.
- Biegnij w dół.
- Połóż zabraną księgę na stole.
- Zabierz kamień z ręki szkieletu i połóż na księdze.
- Użyj na sobie szkła, a potem weź krzyżyk.
- Koniec.