The Blackwell unbound - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 905
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 11 razy
Płeć:

The Blackwell unbound - solucja, poradnik

Post autor: vaapku » 17 listopada 2013, 16:47

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
vaapku

W trakcie rozmów poruszaj każdy temat kilkakrotnie - do momentu, gdy rozmówca powie, że nie ma nic więcej do dodania.

Początek
  • Lauren chwilowo odmawia współpracy. Wobec tego przełącz się na Joeya i porozmawiaj z nią. Po chwili będziecie mogli wrócić do roboty.
  • Kierujesz Lauren. Obejrzyj kartkę, która znajduje się w jej ekwipunku i przeczytaj dwie ostatnie informacje. Powinieneś zająć się tymi sprawami.
  • Zabierz dyktafon, który leży na oparciu kanapy (możesz odsłuchać nagrania), oraz kamerę ze stolika (możesz zrobić zdjęcie Joeyowi). Możesz zabrać się do pracy.

    Duch kobiety na budowie
  • Udaj się na placu budowy (32rd and Lex). Lauren nie ma szans dostać się na teren budowy, w związku z tym pokierujesz Joeyem. Każ mu przeniknąć przez bramę.
  • Gdy pojawi się duch, spróbuj z nim porozmawiać. Kobieta stwierdzi, że musiało się jej wydawać że coś słyszy, bo przecież nikt nie pukał do drzwi.
  • Podejdź do bramy i poproś Lauren o przysługę - niech zapuka w bramę. Raz jeszcze spróbuj porozmawiać z duchem - "wpuści" cię, ale w dalszym ciągu nie powie zbyt wiele. Spróbuj ją uświadomić, że nie znajduje się w mieszkaniu (które już dawno zostało zburzone) - weźmie cię za głupca i wskaże wyimaginowaną tabliczkę na drzwiach - mieszka pod literką D.
  • Wejdź do przyczepy. Popatrz na plakat z napisem Seagram Realty. Przeczytaj list znajdujący się na stole, jego autorką jest niejaka Harriet Sherman.
  • Wróć do domu. Korzystając z książki telefonicznej, spróbuj znaleźć namiary na firmę Seagram Realty. Niestety, nie ma ich numeru. Wobec tego znajdź Harriet Sherman.
  • Zadzwoń do Harriet. Powiedz, że jesteś z Seagram i potwierdź, że oddasz jej pieniądze. Zgodzi się z tobą zobaczyć.
  • Zabierz ze słoika na półce koło drzwi pieniądze.
  • Udaj się do Harriet. Jeśli masz przy sobie kasę, Lauren da ją staruszce, dzięki czemu ta chętnie z tobą porozmawia. Teraz możesz się jej przyznać kim jesteś. Drąż temat ducha na placu budowy aż poznasz nazwisko kobiety, która cię interesuje - to Mavis Wilcox. O nią również wypytaj dokładnie, dowiesz się, że panie mieszkały na trzecim piętrze. Zamknij notatnik i zapytaj o rzeczy Mavis. Możesz je zabrać.
  • Wróć na budowę. Zajrzyj do koperty, którą masz od Harriet. Przeczytaj list - naszym duchem interesował się dziennikarz z New Yorkera. Obejrzyj także zdjęcie, Joey rozpozna Mavis. Przyjrzyj się chłopakowi, który jest na zdjęciu, zwróć uwagę na jego bluzę.
  • Jako Joey wejdź na teren budowy i spróbuj znów porozmawiać z duchem. Przedstaw się jako jej syn - dowiesz się, że ma na imię Sam. Zapytaj o ojca - nazywał się Durkin.
  • Wróć do domu. Połącz w notesie imię syna - Sam - z nazwiskiem jego ojca - John Durkin.
  • Znajdź w książce telefonicznej numer do uczelni - Columbia University - i poproś o rozmowę z Samem Durkinem.
  • Chłopak jest nieufny. Jeśli Lauren znała jego matkę, to powinna wiedzieć, jaki był numer jej mieszkania. Z informacji otrzymanych od Harriet i od samej Mavis wiesz, że był to apartament 3d. Od Sama dowiesz się, że jego matka nie była do końca normalna. Wspomni o prezencie, który kobieta od niego dostała na Dzień Matki, ale nie powie, co to było.
  • Pora dowiedzieć się, dlaczego naszym duchem interesował się dziennikarz New Yorkera. Znajdź w książce numer do redakcji i zadzwoń tam. Poproś o rozmowę z Mitchellem - nie odbiera, więc musisz się do niego pofatygować osobiście.
  • Idź do redakcji. Porozmawiaj z dziennikarzem. Wyciągnij z niego wszystko na temat Mavis. Zapytaj również o prezent, który dostała od syna.
  • Wróć na budowę. Idź do Mavis i zapytaj o prezent - książkę. Gdy nie będzie mogła go znaleźć, powiedz co myślisz o matce, która gubi podarunek od jedynego dziecka. Powiedz, że powinniście poszukać na korytarzu. Jeszcze chwila i tego ducha będziesz mieć z głowy.
  • Po zakończeniu pierwszej sprawy - niezależnie od której zaczniesz - czeka cię nieudany pościg za kobietą, która przedstawia się jako Hrabina. Po powrocie do mieszkania Lauren znów będzie musiała strzelić sobie papierosa, więc przełącz się na Joeya i z nią pogadaj. Gdy skończy, znów przełącz się między bohaterami i wyjdź z mieszkania, by rozwiązać drugą sprawę.

    Duch saksofonisty
  • Udaj się na promenadę. Duch całkowicie zignoruje zarówno Lauren, jak i Joeya. Wobec tego, sterując Joeyem, chwyć za saksofon, by w końcu przyciągnąć uwagę mężczyzny. Na niewiele się to jednak zda - jedyne, co z niego wyciągniesz, to informacja o miejscu zwanym Johnny Ivory's. Na razie nie zaczepiaj ponownie ducha, zwłaszcza jeśli zależy ci na odblokowaniu wszystkich osiągnięć. Możesz natomiast zrobić mu zdjęcie.
  • Wróć do mieszkania. Znajdź w książce telefonicznej namiary na Johnny Ivory's i udaj się tam.
  • Porozmawiaj z muzykiem, na razie nie będzie szczególnie pomocny. Zrób mu zdjęcie.
  • Przyjrzyj się zdjęciom na ścianie, uwagę Lauren zwróci jedno, na którym jest nasz duch. Przyjrzyj się wszystkim postaciom, a także podpisowi.
  • Zrób zdjęcie... zdjęciu, może się przydać.
  • Zapytaj muzyka o saksofonistę ze zdjęcia, powie że nie zna tego człowieka.
  • Wróć do mieszkania i znajdź w książce namiary na Jambalaya Records. Udaj się tam.
  • Porozmawiaj z właścicielem. Zna wielu saksofonistów, ale będzie ciężko jeśli nie znasz jego imienia albo nie masz zdjęcia. Pokaż mu fotkę zrobioną w Johnny Ivory's. Wie o kogo chodzi, na zdjęciu jest zespół C-sharps. Wypytaj o grupę. Niestety, jeśli zapytasz o saksofonistę (pytanie o ducha na promenadzie), Dwayne stwierdzi, że nie pamięta jego nazwiska. Przed wyjściem możesz zrobić zdjęcie właścicielowi.
  • Idź do Johnny Ivory's. Przełącz się na Joeya i przyjrzyj się zeszytowi z nutami. Właścicielem jest niejaki Cecil Sharpe.
  • Przełącz na Lauren. W notesie połącz nazwę zespołu z nazwiskiem Cecil Sharpe.
  • Zapytaj muzyka o Cecila i o to, czy należał do zespołu C-sharps. Nie przyzna się.
  • Wróć do Jambalaya Records i spytaj, czy Cecil był członkiem zespołu - tak!
  • Ponownie odwiedź Cecila i powiedz, że kłamie na temat swojej przynależności do grupy. Zapytaj go o saksofonistę. Okaże się, że kiedyś tym tematem zainteresowany był dziennikarz z New Yorkera, niejaki Mitchell. Poznasz także nazwisko naszego umuzykalnionego ducha - Isaac Brown.
  • Jeśli tę sprawę rozwiązujesz jako pierwszą, wróć do domu i w książce telefonicznej znajdź numer do redakcji New Yorkera. Poproś o rozmowę z Mitchellem - pracuje tam, ale nie odbiera telefonu. Wobec tego udaj się do niego osobiście.
  • Udaj się do redakcji, by porozmawiać z dziennikarzem. Wypytuj o Isaaca tak długo, aż dowiesz się, że miał siostrę. Możesz również zapytać o udostępnienie artykułu o saksofoniście, okaże się jednak, że nigdy nie ujrzał on światła dziennego.
  • Ponownie odwiedź Cecila, tym razem zapytaj o siostrę Isaaca. Trafiłeś w czuły punkt. Żadna z prób wyciągnięcia z niego informacji nie powiedzie się.
  • Przełącz się na Joeya i kliknij na Cecila, by poznać zdanie twojego partnera na ten temat. Wróć do Lauren i raz jeszcze podejmij próbę porozumienia z Cecilem. Porozmawiaj z nim o miłości, a następnie naciskaj. Wypytaj go o dziewczynę i ponownie o samego Isaaca.
  • Gdy skończycie rozmowę, Cecil przypomni sobie melodię, którą rodzeństwo miało w zwyczaju wspólnie grać. Poproś, by ją odegrał, a gdy skończy, poproś raz jeszcze. Wyciągnij dyktafon i nagraj ją.
  • Idź na promenadę. Podejdź do Isaaca i odtwórz nagranie. Kolejny duch odesłany do lepszego świata.

    Zakończenie
  • Joey i Lauren po raz drugi bez powodzenia ścigają kobietę tytułującą się Hrabina. Gdy wrócą do mieszkania, Lauren tradycyjnie już idzie na dymka, więc jako Joey podejdź do niej i pogadajcie. Trzeba znaleźć element łączący obie rozwiązane przed chwilą sprawy. Tym elementem jest osoba dziennikarza. Na pytanie czym zajmują się media, odpowiedz, że uwalnianiem dusz.
  • Przełącz się na Lauren i idź do redakcji. Porozmawiaj z Mitchellem. Cały dzień pracy, a on nie zapisał ani jednej strony. Zapytaj go o związek między sprawą Mavis i Isaaca. Postrasz go policją, a gdy powie, żebyś uważał, poświęć się i każ mu napisać artykuł o sobie.
  • Po chwili Lauren i Joey wrócą do mieszkania. Przełącz się na ducha i porozmawiaj z partnerką. Gdy skończycie i rozlegnie się pukanie, przełącz na Lauren i otwórz drzwi.
  • Porozmawiaj z Hrabiną. Gdy między paniami wywiąże się szarpanina, przyłóż przeciwniczce do twarzy zapalonego papierosa.
  • Lauren straci przytomność, więc teraz sprawę musi wziąć w swoje ręce Joey. Gdy powie Hrabinie, żeby to jego uratowała, cofnij się i znów kliknij na nią, by poprosić o pomoc. Powtarzaj to, aż kobieta stanie przy barierce. Wtedy obudzi się Lauren.
  • Wyjdź na balkon i zepchnij Hrabinę.
Koniec
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Zablokowany

Wróć do „The Blackwell: unbound”