Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
twig
Przyjaciel forum
Posty: 1558
Rejestracja: 25 lutego 2012, 12:41
Podziękował(a): 21 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 39 razy
Płeć:

Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: twig » 27 stycznia 2019, 21:57

Od jakiegoś czasu trwają prace nad dodaniem w ScummVM wsparcia dla Blade Runnera. Przy okazji zaangażowane w to osoby postanowiły dodać też napisy w dialogach, których nigdy w oficjalnych wydaniach gry nie było.

Gra jest już w tej chwili grywalna - są oczywiście błędy i pewnie nie da się jeszcze przejść całości w ScummVM, ale wygląda to świetnie.

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć Blade Runnera w ScummVM z angielskimi napisami, to musi pobrać daily build ScummVM stąd: https://buildbot.scummvm.org/builds.html, zainstalować Blade Runnera na dysku (jest problem z oryginalnym instalatorem, na szczęście istnieje zastępczy, który można pobrać stąd: https://www.replaying.de/files/blade-ru ... a-7-8-x64/) i wrzucić do katalogu z zainstalowaną grą plik z napisami (https://drive.google.com/file/d/1Zd1Jnn ... 91Sye/view).
Hurra i wciąż szukasz dziur
Gram: ---
W sprawach PrzygodoManii piszcie na twig(małpa)przygodomania(kropka)pl
Przygodomania - z miłości do przygodówek. Wszystko o przygodówkach: solucje, recenzje, galerie, łatki, zapisy z gier

Awatar użytkownika
jackowsky
Przyjaciel forum
Posty: 1485
Rejestracja: 07 stycznia 2013, 12:39
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... t=50#p9799
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował(a): 27 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 24 razy

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: jackowsky » 28 stycznia 2019, 07:18

Wspaniała wiadomość. Jak pojawi się wersja finalna na pewno się do niej przymierzę.
Ostatnio skończone: Mazowiecka Przygoda (20%), Discolored PL (50%), Elex PL (70%), GRIS (50%), Repressed (50%)
Gram: Late Shift PL
W tle: Knights of the Old Republic II The Sith Lords PL (4), Grandpa's Table PL

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10777
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 136 razy
Płeć:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: Urszula » 28 stycznia 2019, 08:01

Może ktoś się pokusi o polonizację, gdy będą napisy.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
edwardacki
Obserwator
Posty: 28
Rejestracja: 06 września 2017, 09:24
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 140#p56439
Płeć:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: edwardacki » 28 stycznia 2019, 09:22

O proszę jak miło :)

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Publicysta
Posty: 422
Rejestracja: 08 lipca 2015, 13:42
Podziękował(a): 8 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 29 razy
Płeć:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: DirkPitt1 » 28 stycznia 2019, 16:06

Urszula pisze:Może ktoś się pokusi o polonizację, gdy będą napisy.
Nawet mógłbym się zastanowić nad przetłumaczeniem, gdyby znalazł się ktoś, kto ogarnie wydobycie tekstów do jakiegoś popularniejszego formatu, wrzucenie przetłumaczonych z powrotem i kwestię polskiej czcionki. Raz się już z tym męczyłem i dałem radę, ale nie mam ochoty na powtórkę.
- Bruno, ty chyba masz paranoję.
- Paranoja jest wtedy, gdy nikt nie chce cię zabić. -BS3

Awatar użytkownika
earwig11
Przyjaciel forum
Posty: 600
Rejestracja: 19 kwietnia 2012, 22:33
Lokalizacja: Maupiti Island
Podziękował(a): 5 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 51 razy
Płeć:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: earwig11 » 28 stycznia 2019, 17:59

Wspaniała wiadomość. Ukończyłem tylko raz na wirtualce win98, ale i tak wystąpiły problemy (chyba na strzelnicy było za szybko). Chętnie zagram jeszcze raz, zwłaszcza że jest kilka zakończeń.

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1307
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 39 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 75 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: Nfsfan83 » 29 stycznia 2019, 12:56

Najlepsza wiadomość w styczniu :D jak dla mnie!!! Brak napisów w oryginale był dla mnie dużą przeszkodą.
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

Awatar użytkownika
PawelJasiak
Przyjaciel forum
Posty: 513
Rejestracja: 10 kwietnia 2016, 18:58
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 2 razy
Płeć:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: PawelJasiak » 30 stycznia 2019, 11:28

Również i w mojej bibliotece ta gra stanowi największy chyba brak :) także nie mogę się doczekać na te napisy.

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1307
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 39 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 75 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: Nfsfan83 » 15 września 2019, 18:44



Jest moc!!! Ekipa GrajPoPolsku machnie napisy i będę :rotfl:
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

Awatar użytkownika
jackowsky
Przyjaciel forum
Posty: 1485
Rejestracja: 07 stycznia 2013, 12:39
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... t=50#p9799
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował(a): 27 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 24 razy

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: jackowsky » 15 września 2019, 22:20

No to trzymam kciuki
Ostatnio skończone: Mazowiecka Przygoda (20%), Discolored PL (50%), Elex PL (70%), GRIS (50%), Repressed (50%)
Gram: Late Shift PL
W tle: Knights of the Old Republic II The Sith Lords PL (4), Grandpa's Table PL

Awatar użytkownika
SonnymaggoT
Obserwator
Posty: 58
Rejestracja: 06 kwietnia 2014, 00:20
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Re: Blade Runner - wsparcie ScummVM i napisy

Post autor: SonnymaggoT » 20 października 2019, 20:41

Właśnie odpaliłem Blade Runnera z napisami poprzez ScummVM. Działa! :oczko:
"Sometimes to create, one must first destroy"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blade runner”