Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Tutaj rozmawiamy o tym, co nam w duszy gra, a nie jest związane z tematyką forum.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1322
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 41 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 75 razy
Płeć:
Kontakt:

Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: Nfsfan83 » 10 września 2019, 20:13

Jak niektórzy wiedzą, a jak nie, to może się domyślają po moich postach na tym forum, że uwielbiam klasyczne gry przygodowe w 2D w grafice tzw pixel art.

Dziś trafiłem na prace tego człowieka Andrew Scaife



https://andrewscaife.tumblr.com/

jest on ilustratorem i lubi robić sceny ze znanych filmów i seriali w pixel art w stylu LucasArts.

Obrazek

Tak jak nie lubię tych nowy gier z pixel art grafiką to w jego wykonaniu to są małe dzieła sztuki:

Obrazek

Obrazek

Co myślicie o tym? Czy taka grafika ma sens w dzisiejszych czasach?
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

Awatar użytkownika
kNOT
Przyjaciel forum
Posty: 1024
Rejestracja: 28 lutego 2012, 18:29
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 5 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 16 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: kNOT » 10 września 2019, 20:58

Nie ma.
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają...

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Publicysta
Posty: 453
Rejestracja: 08 lipca 2015, 13:42
Podziękował(a): 9 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 35 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: DirkPitt1 » 11 września 2019, 12:42

Od czasu do czasu ma sens. W tych kilku przypadkach, gdy grafik rzeczywiście potrafi i chce zrobić to porządnie, na taką grafikę można patrzeć z przyjemnością. Co innego, gdy ktoś wybiera taki styl, bo tak jest taniej i prościej (w każdym razie wtedy, gdy robi się to na odpieprz), a potem wciska ludziom kit, że to z sentymentu za starymi, dobrymi czasami.
- Bruno, ty chyba masz paranoję.
- Paranoja jest wtedy, gdy nikt nie chce cię zabić. -BS3

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 901
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 18 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: vaapku » 11 września 2019, 17:55

Ma. Mnie się podoba :P
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1322
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 41 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 75 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: Nfsfan83 » 12 września 2019, 15:32

DirkPitt1 pisze:Od czasu do czasu ma sens. W tych kilku przypadkach, gdy grafik rzeczywiście potrafi i chce zrobić to porządnie, na taką grafikę można patrzeć z przyjemnością. Co innego, gdy ktoś wybiera taki styl, bo tak jest taniej i prościej (w każdym razie wtedy, gdy robi się to na odpieprz), a potem wciska ludziom kit, że to z sentymentu za starymi, dobrymi czasami.
w punkt, co jest najśmieszniejsze dobry pixel art wymaga więcej pracy niż tanie pseudo 3D przygodówki.
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

Awatar użytkownika
kNOT
Przyjaciel forum
Posty: 1024
Rejestracja: 28 lutego 2012, 18:29
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 5 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 16 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: kNOT » 12 września 2019, 21:12

Jeszcze śmieszniejsze jest jednak to, że dobre 3D wymaga więcej pracy, niż tanie retro pixel art przygodówki :dziadek:

A zrobienie dobrej pomidorowej wymaga więcej pracy niż niesmacznej ogórkowej :rotfl2:
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają...

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10856
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: Urszula » 12 września 2019, 21:24

Co więc więcej wymaga pracy, grafika jak na screenach u góry, czy 3D? Mieszacie tak, że już nie wiem co jest bardziej czasochłonne i droższe.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
kNOT
Przyjaciel forum
Posty: 1024
Rejestracja: 28 lutego 2012, 18:29
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 5 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 16 razy
Płeć:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: kNOT » 12 września 2019, 22:27

Nie odeszliśmy od brzydkiego, bo było brzydkie, ani tym bardziej z powodu długiego czasu przygotowywania, tylko żeby było ładnie. Dodatkowo zamiast na znaczki pocztowe teraz grafikę przygotowuje się na ekrany 4K, dlatego jest i dłużej, i drożej. Oczywiście, jak mi ktoś zapłaci, gotów jestem w dwa lata przygotować przepiękną grafikę 8 na 8 za marne dwa milijony, może być złotówek. I będzie to dowód czegoś wręcz przeciwnego :D
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają...

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1322
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... 309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 41 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 75 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Andrew Scaife znane seriale w pixel art

Post autor: Nfsfan83 » 13 września 2019, 13:53

Wprawdzie to nie jest pixel art ale już SVGA:

3D:

Obrazek

2D:

Obrazek

Czemu nie robi się klasyczynych 2D przygodówek w starym stylu? bo jedna z przyczyn to drogie w przygotowaniu, czy jak to było by takie proste to było by drogie

Ja w UDK zrobiłem ten pokój 1998 a nie mam za bardzo zdolności do 3D :)

PS. Wciskanie na siłę 4K ekranów monitorów czy tv, to robienie z ludzi idiotów... ale cóż...
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

ODPOWIEDZ

Wróć do „Miejsce na pogaduszki o wszystkim”