Larry 1: w krainie próżności - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 905
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 12 razy
Płeć:

Larry 1: w krainie próżności - solucja, poradnik

Post autor: vaapku » 18 lutego 2012, 23:04

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
vaapu



Larry 1


Poradnik do polskiej wersji językowej.
Ze względu na tematykę gry, jest ona przeznaczona wyłącznie dla graczy, którzy ukończyli 18 lat.

Uwagi wstępne:
-Bohaterem steruje się strzałkami, a wszystkie polecenia wpisuje się z klawiatury.
-W grze można zginąć - np. jeśli Larry wejdzie na ulicę, nie zapłaci taksówkarzowi, albo wejdzie do ciemnego zaułka, gdzie spierze go jakiś facet.
-W nawiasach kwadratowych podaję polecenia, które należy wpisywać - nie używamy przy tym polskich znaków.
-Warto wszędzie się rozglądać [rozejrzyj sie], dostaniemy wtedy informację o tym, na co w danym miejscu warto zwrócić uwagę.
-Nie będę każdorazowo podawać komendy typu [otworz drzwi], [wstan], [usiadz], itp.
-Co jakiś czas dostaniesz informację, że Larry'emu... jedzie z paszczy, użyj wtedy odświeżacza [uzyj odswiezacza].

BAR
  • Idź do drzwi, otwórz je [otworz drzwi].
  • Podejdź do baru, usiądź na wolnym stołku [usiadz].
  • Pora coś zamówić. Tylko co tu sprzedają? Jeśli poprosisz o wódkę [wodka], dowiesz się, że bar oferuje tylko whisky, wino i piwo. Poproś o whisky [whisky]. Larry nie wypije trunku (piwo i wino by wypił).
  • Wstań [wstan] i przejdź przez drzwi po lewej stronie. Podejdź do stolika i zabierz kwiatek [wez kwiatek].
  • Podejdź do pijaka i daj mu whisky [daj whisky]. W zamian otrzymasz pilota do telewizora.
  • Otwórz drzwi po prawej. Usiądź na sedesie, po chwilce wstań.
  • Podejdź do umywalki, przyjrzyj jej się [patrz na umywalke], następnie weź zostawiony przez kogoś pierścionek [wez pierscionek].
  • Przyjrzyj się teraz napisom na ścianach. Czytaj je tyle razy [czytaj napisy], aż przeczytasz hasło: ken mnie przysłał.
  • Wyjdź z budynku.
  • Co teraz? Jeśli przejdziesz w lewo lub prawo, ryzykujesz koniec gry - w zaułku siedzi jakiś obdartus, który tylko czeka, żeby kogoś sprać. Zauważ, że na słupie wisi jakieś ogłoszenie [czytaj znak] - to postój taksówek. Wobec tego zawołaj jedną [taxi]. Gdy nadjedzie, wsiądź i podaj taksówkarzowi cel - [sklep].
  • Gdy dojedziecie, koniecznie zapłać [zaplac] i wysiądź. Uwaga - nie wsiadaj do taksówki, kiedy masz przy sobie alkohol!
SKLEP
  • Podejdź do telefonu, przyjrzyj mu się [patrz na telefon]. Zadzwoń pod podany numer [uzyj telefonu], [555-6969] i odpowiedz na zadane pytania.
  • Po okolicy kręci się jakiś pijaczek, który chciałby się napić wina. Tym razem nie masz nic przy sobie, ale pod nosem masz sklep, więc... Wejdź do środka.
  • Podejdź do półki po lewej, [wez gazetke]. Podejdź do półki pod ścianą i [wez wino].
  • Podejdź do lady, przeczytaj napis [czytaj napis]. Zgodnie z sugestią zapytaj sprzedawcę o prezerwatywy [gumki]. Odpowiedz na jego pytania.
  • Skoro już kupiłeś gazetę, zobacz co jest w środku [czytaj gazetke] - zapamiętaj informację o tym, jak dziewczyny myjące okna zabezpieczają się przed wypadkiem.
  • Wyjdź ze sklepu. Menelowi daj wino [daj wino], dostaniesz od niego nóż.
  • Odbierz telefon.
  • Zawołaj taksówkę. Jedź z powrotem do baru.
BAR

  • Wejdź do środka. Podejdź do drzwi po prawej i [zapukaj]. Podaj hasło [ken mnie przyslal].
  • Wejdź do środka. W pokoju nie dzieje się nic ciekawego, a schodów pilnuje jakiś mężczyzna. Wobec tego podejdź do telewizora i użyj na nim zdobycznego pilota [uzyj pilota]. Nadawany program nie zainteresował bramkarza, wobec tego przełączaj kanały [zmien kanal] do skutku.
  • Kiedy droga będzie wolna, idź po schodach na górę.
  • W pokoju na łóżku leży prostytutka. Trzeba to wykorzystać. Podejdź do łóżka (obejdź je dookoła). [Rozbierz się], [zaloz prezerwatywe] i... pora na [sex].
  • Po wszystkim [zdejmij prezerwatywe].
  • Podejdź do stolika pod oknem i zabierz pudełko czekoladek [wez czekoladki].
  • Otwórz okno i wyjdź przez nie na balkon [wyjdz przez okno].
  • Zauważ, że na sąsiednim parapecie jest jakiś przedmiot. Później go zdobędziesz, na razie podejdź do lewej strony balkonu... wylądujesz w kontenerze na śmieci.
  • Cóż, skoro już tu jesteś, sprawdź, czy nie znajdziesz jakiegoś przydatnego przedmiotu [przeszukaj smietnik], [wez mlotek].
  • Wyjdź z kontenera i przejdź na przód budynku.
  • Zawołaj taksówkę i każ się zawieźć do hotelu.
HOTEL-KASYNO
  • Zanim wejdziesz do hotelu-kasyna, poczekaj, aż pojawi się mężczyzna sprzedający jabłka - jeśli długo nie będzie przychodził, spróbuj przejść w prawo i wrócić. Kup od niego jabłko [kup jablko].
  • Wejdź do środka. Ponieważ czekają cię wydatki, a przejazdy taksówką też nie są tanie, powinieneś troszkę zarobić. Usiądź przy stole po lewej.
  • Grasz w oczko. Wpisz [zmien stawke], jeśli chcesz ją podnieść, lub później zmniejszyć. Najwyższa możliwa stawka to 20$, możesz wybierać tylko parzyste kwoty. Ogólne założenie gry jest oczywiste - należy zdobyć 21 punktów, lub maksymalnie zbliżyć się do tej liczby - ale jej nie przekroczyć. Walet, dama i król są warte 10 punktów, as - 1 lub jedenaście (w zależności od tego, co jest lepsze dla gracza). Klawisz F4 służy rozpoczęciu gry, F6 wybieraj, gdy chcesz dobrać kartę, a F8, gdy pasujesz. Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko przegranej, przed każdym rozdaniem zapisuj grę i wczytuj ją, jeśli przegrasz. Gdy dojdziesz do 250$, gra zostanie zakończona. Możesz ponownie zagrać, ale będziesz wypraszany od gry za każdym razem, gdy na koncie będziesz mieć 250$.
  • Po skończonej grze przejdź do następnego pomieszczenia. Podejdź do popielniczki, przeszukaj ją [przeszukaj popielniczke], [wez karte].
  • Zawołaj taksówkę i jedź do dyskoteki.
DYSKOTEKA
  • Podejdź do bramkarza. Pokaż mu znalezioną kartę wstępu [pokaz karte].
  • Podejdź do stolika, [usiadz]. Dziewczyna przy stoliku jest niczego sobie, więc [patrz na dziewczyne], [daj kwiatek], [daj pierscionek], a następnie zaproponuj taniec [tancz]. Żeby to zrobić, [wstan] i wejdź na parkiet.
  • Następnie wróć do stolika i ponownie [patrz na dziewczyne]. Fawn chętnie by z tobą pobaraszkowała, ale nie zrobi tego, dopóki nie zostaniesz jej mężem (Larry jest chyba zdesperowany, bo się na wszystko zgadza). Daj dziewczynie pieniądze [daj pieniadze].
  • Wyjdź na zewnątrz i każ zawieźć się do kościoła.
KOŚCIÓŁ
  • Wejdź do środka. Podejdź do dziewczyny i [ozen sie]. Uwaga - mężczyzna nie udzieli wam ślubu, jeśli nie dysponujesz 100$. W takiej sytuacji idź do kasyna i zagraj w blackjacka.
  • Najwyższa pora skonsumować małżeństwo. Wyjdź więc z kaplicy i idź w lewo - do hotelu.
HOTEL-KASYNO

  • Idź do pomieszczenia z windą. Wejdź do niej i jedź na czwarte piętro [czwarte].
  • Podejdź do drzwi z serduszkiem i [zapukaj].
  • Wejdź do środka. Podejdź do Fawn i spróbuj ją pocałować [pocaluj Fawn]. Nic z tego, dziewczyna domaga się szampana...
  • Podejdź do radia i [sluchaj radia]. Poczekaj na reklamę, zapamiętaj numer telefonu.
  • Wyjdź z pokoju, zjedź na [pierwsze] piętro. Telefon nie działa, musisz więc jechać do sklepu.
SKLEP
  • Podejdź do słupa, [uzyj telefonu], wybierz numer [555-8039]. Odpowiedz: [szampana] i [pokoj nowozencow]. Wracaj do hotelu.
HOTEL-KASYNO
  • Idź do pokoju nowożeńców, zapukaj, wejdź do środka.
  • Podejdź do Fawn, [nalej szampana]. Następnie [rozbierz sie].
  • Cóż, tyle jeśli chodzi o noc poślubną... Musisz się jakoś uwolnić. [Uzyj noza] i [wez line].
  • Wyjdź z pokoju, zjedź na dół.
  • Zagraj w blackjacka, żeby podreperować budżet. Jedź do baru.
BAR
I
  • dź na górę, do pokoju prostytutki. Nie, nie będziesz szukał pocieszenia w jej ramionach
  • Podejdź do okna i wyjdź przez nie na balkon.
  • Pamiętasz artykuł w gazetce? Podejdź w prawo. [Przywiaz line do pasa], a następnie [przywiaz line do poreczy].
  • [Siegnij do okna] i [uzyj mlotka]. [Wez pigulki].
  • [Wroc na balkon] i [przetnij line].
  • Jedź do hotelu.
HOTEL-KASYNO
  • Jedź na [osme] piętro.
  • Podejdź do dziewczyny siedzącej za biurkiem i [patrz na dziewczyne]. Spróbuj z nią porozmawiać, a następnie [otworz pigulki]. Zwiała, ech...
  • [Rozejrzyj sie] i wciąż stojąc przy biurku [nacisnij przycisk].
  • Przejdź przez otwarte drzwi. Przejdź w prawo i [otworz drzwi] do schowka.
  • Wejdź do środka i [rozejrzyj sie], a następnie wyjdź.
  • Larry pójdzie za uciekającą lalą. Kiedy dotrze do basenu, [rozbierz sie].
  • Jak zwykle [patrz na dziewczyne], następnie [daj jablko]. Chwilę później [CENZURA].
KONIEC
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 905
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 12 razy
Płeć:

Larry: w krainie próżności - easter eggs

Post autor: vaapku » 12 marca 2012, 17:02

Kiedy Larry zostaje pobity w zaułku, trafia do serwisu. W tym miejscu bohaterowie gier Sierry przechodzą naprawy.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Jeśli przyjrzymy się głowie łosia w barze, dowiemy się, że:
Obrazek
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 905
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 12 razy
Płeć:

Re: Larry: w krainie próżności - możliwe przyczyny śmierci

Post autor: vaapku » 12 marca 2012, 17:44

Sytuacje, w których Larry może zejść z tego świata - prawdopodobnie nie wszystkie.
  • Śmierć pod kołami. Jeśli tylko Larry zejdzie z chodnika, zostanie rozjechany. Ach, ci kierowcy...
  • Pobicie przez menela. Wejście w któryś z zaułków po obu stronach baru grozi bliskim spotkaniem z mieszkańcem śmietnika.
  • Spuszczenie wody w toalecie. W barze jest łazienka, Larry może się wypróżnić, ale spuszczanie wody nie jest dobrym pomysłem.
  • Próba kradzieży w sklepie. Wyjście ze sklepu bez zapłacenia za zabrane towary może skończyć się tragicznie...
  • Jazda taksówką z alkoholem w kieszeni. Kierowca ma niezły węch, natychmiast wyczuje, że masz przy sobie wino. Pijany taksówkarz zawiezie Cię prosto do bram raju.
  • Próba wyjścia z taksówki bez płacenia. Ten kierowca jest bardzo nerwowy...
  • Poproszenie taksówkarza o zawiezienie do domu. Domem Larry'ego jest fabryka, miejsce w którym bohaterowie gier Sierry poddawani są naprawom...
  • Seks bez zabezpieczenia. Kobieta, z którą Larry się zabawia w pokoju nad barem, dzieli się z nim nie tylko przyjemnością, ale też jakąś chorobą...
  • Paradowanie po mieście z założoną prezerwatywą. Nie wiem, jak Larry się ubierał po skończonych igraszkach, ale spotkany na ulicy policjant zatrzyma go, krzycząc, że jest zboczeńcem. Żeby tego uniknąć, trzeba po wszystkim kazać Larry'emu zdjąć prezerwatywę.
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Zablokowany

Wróć do „Larry 1: w krainie próżności”