Dziękuję za opinię. To wciąż praca w toku i w końcowej wersji znajdzie się jeszcze coś na temat różnych haczyków do wciągnięcia graczy w przygodę, coś o innych źródłach inspiracji do stworzenia przygody, parę przykładowych scenariuszy itp.
Jeśli chodzi o ciekawe komplikacje nie w stylu "idziesz drogą i spada ci na głowę kowadło, bo kowal miał zły dzień" albo "nagle z góry spada na was smok i zalewa strumieniem ognia/kwasu/mrozu", to rzuć okiem na
https://www.modus-operandi.co.uk/top-se ... e-mission/. Rasmussen moje kategorie "katastrofa", "problem z transportem", "zaangażowanie władz" czy "problemy osobiste" rozbił na jakąś szaloną ilość podpunktów, z którymi nie mnie konkurować.
Ja postawiłem na bardziej ogólnikowy opis komplikacji, ale wezmę pod uwagę twoje uwagi i przemyślę uszczegółowienie przynajmniej niektórych kategorii, zwłaszcza, że np. dla warunków klimatycznych już się rozpisałem, jakie "atrakcje" mogą czekać graczy w poszczególnych strefach klimatycznych (łącznie z pewną tropikalną rybką, która sikającym w trakcie pływania może zafundować amputację członka w warunkach polowych
![diabel :diabel:](./images/smilies/diabel.gif)
).
- Bruno, ty chyba masz paranoję.
- Paranoja jest wtedy, gdy nikt nie chce cię zabić. -BS3