Oby!
Dzięki za wyświetlenia, komentarze i kciuki. Akurat w przypadku filmów o planach twórców statystyki mają znaczenie, bo te ciut bardziej znane studia rzadko decydują się poświęcić swój czas na działania, które nie mają większego znaczenia w kontekście promocji ich gry. I pewnie gdyby taką akcję organizował duży kanał mający znacznie większe zasięgi, zgodziliby się wziąć w niej udział.
Już w tym roku nie byłem przekonany, czy warto kontynuować tę serię. Po pierwsze, większość twórców przesyła materiały nie wcześniej niż na dzień przed ustalonym terminem, a często ten termin muszę przesuwać

Dlatego do ostatniej chwili nie wiem, jak długi będzie materiał i kto ostatecznie się w nim znajdzie. Po drugie, czuję odpowiedzialność przed twórcami, którzy poświęcają swój czas, żeby wziąć udział w akcji i chciałbym, żeby ten materiał rzeczywiście pozwolił im dotrzeć ze swoimi grami do nowych osób. Statystyki jednak nie powalają, mimo że część twórców udostępnia materiał w swoich mediach społecznościowych, to największy odzew otrzymuję z reguły od nich samych
Na teraz jestem na nie w kwestii kontynuowania tej serii w przyszłych latach, ale może znowu coś przestawi mi się w głowie w okolicach października i jednak zdecyduję się pociągnąć ją dalej
