w odpowiedziach Agustina Cordesa.
Asylum
producent: Senscape Interactive
strona gry: http://www.facethehorror.com
gatunek: horror
data wydania: 2013?
Prace nad grą rozpoczęły się w 2008 roku, gdy Agustin Cordes (współtwórca Scratches) po rozwiązaniu Nucleodys związał się ze studiem Senscape Interactive. W 2009 roku zaprezentowano stronę gry, wkrótce opublikowano też concept arty, screeny, trailery. Gracze spodziewali się szybkiej premiery, ze strony autorów padały zaś zapewnienia, że dokładają wszelkich starań by tak się stało.
Przyczyn dla których produkcja trwa dość długo, jak wskazuje, należy upatrywać w trzech kwestiach: gra jest tworzona za pieniądze własne studia (z drugiej jednak strony pozwala na zachowanie niezależności i poświęcenie czasu na dopracowanie szczegółów), dużym wyzwaniem jest ilość lokacji (do zbadania będzie około 100 pokoi – czas rozgrywki, to jego zdaniem, ponad 15 godzin) a przede wszystkim tworzony jest od podstaw silnik graficzny, Dagon.
Być może część innych Waszych wątpliwości zostanie rozwiana gdy zajrzycie na forum Senscape.