Nicola Piovsan, główny deweloper gry Encodya, zagłębia się w robotyczną przyszłość Neo-Berlina i dzieli się szczegółami, dzięki którym jego życiowa pasja urzeczywistni się na ekranach graczy.
Wydawca Assemble Enterteinment oraz deweloper Chaosmonger zapraszają do zapoznania się z kulisami produkcji nadchodzącej przygodówki point’n’click Encodya, o których opowiada główny deweloper gry - Nicola Piovesan. Ta nowa produkcja przenosi graczy w niedaleką przyszłość do dystopijnego Neo-Berlina. Jako Tina, osierocona dziewczynka, wraz z robotem SAM-53, masywną mieszaniną metalu i kabli, gracze starają się przywrócić jasność i szczęście piekłu cyberpunkowego świata w roku 2062.
Piovesan pokazuje zaplecze produkcji i zagłębia się w szczegóły związane z nadaniem życia Neo-Berlinowi. Przygodówki point’n’click są najbardziej wciągające, gdy oferują graczom wiarygodną wizję fikcyjnego świata, którą można eksplorować i poznawać. W nagraniu Piovesan tłumaczy, jak każdy element Encodyii służy właśnie zaangażowaniu odbiorcy. Od wymyślonych reklam na billboardach po pogaduszki postaci niezależnych na ulicy, twórca krok po kroku wyjaśnia proces kreatywny i z punktu widzenia dewelopera wskazuje, jak można osiągnąć wiarygodność świata przedstawionego poprzez wyrazistą narrację i mnogość szczegółów w tle opowieści.
Główne cechy gry:
- Rozbudowany scenariusz - ponad 4 tys. linii dialogowych pozwala światu Encodyii ożyć oraz zapewnia angażujące i wciągające doświadczenie kinowe.
- Ta zagadka była ostatnio inna - losowość zagadek zwiększa regrywalność i odświeża wyzwanie dla graczy, którzy pragną odwiedzić Neo-Berlin więcej niż raz.
- Cała gromada postaci - 34 unikalne postaci nadają życie dystopijnemu światu Neo-Berlina, a każda z nich posiada głęboką osobowość.
- Całkowicie oryginalna ścieżka dźwiękowa - gracze będą mogli zagłębić się w świat i klimat Encodyii, dzięki dopracowanemu udźwiękowieniu - nie tylko za sprawą napisanego na potrzeby gry soundtracku, ale również profesjonalnym nagraniom każdego dialogu czy jingla reklamowego. Wszystkie dźwięki zostały stworzone na potrzeby gry i nie pochodzą z bibliotek audio.
Zapraszamy do obejrzenia komentarza twórcy tutaj: