Ale fajna wiadomosc. Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (Sherlock Holmes: Zbrodnie i kary) (7 gra z serii). Pisza jeszcze, ze bedzie 8 spraw i bedzie mozna znajdowac rozne dowody i roznie je interpretowac, co wplynie na przebieg kolejnych spraw. Czyli wyglada, ze gra bedzie mniej liniowa niz zazwyczaj. Beda wykluczajace się decyzje do podjecia. Jedna ze spraw: zbrodnia w stodole opuszczonego domu, ofiara okaze sie jakies szemrany typek, ktory byl pijakiem i maltretowal zone (pierwsza podejrzana), a przy tym czlonkiem jakiegos gangu (kolejni podejrzani). Bedzie nasz ulubiony inspektor Lestrade.
I tak, maja licencje na Unreal Engine 3, dzieki czemu postacie beda bardziej szykowne (moze to slowo ma tez inne znaczenie, bo dziwnie to troche brzmi) i lepsze efekty swietlne.
Doczytalam teraz (na innej stronie), ze to nie bedzie typowe point%clik, niestety. Widok bedzie jak w grach akcji, znad ramienia postaci, raaanyyy (nie lubie takiego - moze im sie odmieni jeszcze albo dadza wybor jak wczesniej...).
Ale zagadki zadania beda typowe juz. Sprawy beda ze soba powiazane i ma byc 12 roznych zakonczen. Pierwsza rozegra sie w arystokratycznym srodowisku, w pewnej posiadlosci zostana znalezione zwloki w sali kominkowej. Holmes bedzie dokladnie przesluchiwac rodzine i personel. Nowe odkrycia automatycznie pojawia sie w notatniku, zeby ulatwic graczowi wyciaganie wnioskow.
Tu 5 fotek z gry
http://www.gamezone.de/Sherlock-Holmes- ... 032911/#tp
okladka
