

Stworzona przez Jasona Robertsa we współpracy z Eduardo Ortiz Frau (dźwięk) i Austin Wintory (muzyka). Jest to pierwsza gra tego developera i pomimo, że jeszcze oficjalnie nie wyszła (na razie jest dostępne tylko demo) to już zdobyła kilka nagród m.in.:
- W 2012 roku - Visual Design Award na festiwalu IndieCade2012 (Nagroda za szatę graficzną)
- W 2013 roku - Good Game Club Judge's Prize (Nagroda Jury)
- W 2014 roku - Visual Art na festiwalu Independent Games (Nagroda za "sztuki wizualne" - oprawę graficzną na festiwalu gier niezależnych)
- W 2014 roku - The best Art(Melhor Arte) na festiwalu Brasil's Independent Games (Nagroda za najlepszą szatę graficzną na brazylijskim festiwalu gier niezależnych)

Gorogoa jest piękną ręcznie ilustrowaną grą, której Świat składa się z unikalnych puzzli. Aby rozwiązać puzzle gracz musi przestawić kilka płytek na prostej siatce, układając kafelki obok siebie lub na innych fragmentach układanki. Lecz każda płytka jest także oknem na inną część Świata gry -- lub prawdopodobnie kompletnie inny Świat -- i każde okienko żyje tak jakby Swoją własną grą(żyje w Swoim własnym Świecie). Kluczem do przejścia dalej nie jest nigdy jedna kafelka, lecz ich umiejętne połączenie.
Gra ma się pojawić w tym roku (choć pierwotnie miała powstać pod koniec 2013 roku) na systemy operacyjne : Microsoft Windows i OS X, a w późniejszym terminie jest planowane także wydanie jej na platformy mobilne : iOS i Android.
TRAILER #2:
GAMEPLAY:
DEMO / BLOG / FACEBOOK / TWITTER
GOG / STEAM / PRZYGODOPEDIA
Szczególne podziękowania dla użytkownika M46, który dodał informację o tej grze na chat na forum.
W razie jakby wkradł się jakiś błąd, szczególnie w tłumaczeniu lub mielibyście jakieś pytania piszcie
