Włatcy móch: wrzód na dópie - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
tynieczka
Publicysta
Posty: 1400
Rejestracja: 05 stycznia 2012, 12:28
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć:

Włatcy móch: wrzód na dópie - solucja, poradnik

Post autor: tynieczka » 06 maja 2012, 19:16

Solucja w pdf
Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Klariska


SOLUCJA
Włatcy móch: Wrzód na d...
Autorka: Klariska
Obrazek
Przygody serialowego Czesia. Szkołę zaatakowali kosmici, zainfekowali Panią Frał i szykują prawdziwą inwazję. Czesio wraz z przyjaciółmi muszą wkroczyć do akcji i uratować szkołę.

1. Ucieczka ze szkoły:

Obrazek

Żeby uciec musimy unieszkodliwić kamerę przy drzwiach wyjściowych.
Przejdź w prawo. Na parapecie znajdziesz zaschłą gumę do żucia, a w śmietniku procę.

Obrazek

Idź dalej w prawo aż dojdziesz do toalet, wejdź do męskiej. Podejdź do
pisuarów i włóż do jednego z nich gumę, następnie spłucz wodę.
Zabierz rozmiękczoną gumę.

Obrazek

Wyjdź z toalety i idź dalej w prawo, aż dojdziesz do sklepiku, przy
którym stoi Anżelika. Kliknij na dziewczynie, w ten sposób zdobędziesz
gumkę od majtek.

Obrazek

Połącz teraz procę z gumką od majtek, na koniec dodaj jeszcze gumę
do żucia. Tak wyposażony wróć do kamery i wystrzel w nią z procy.

2. Wagary:

Trzeba zająć czymś policjantów. Wyjmij ze śmietnika łom i użyj go na
murze. Wydłubiesz cegłę. Podejdź teraz do oszklonego budynku i rzuć
cegłą w szybę.

Obrazek

3. U Czesia – wspomnienia Pułkownika:

Idź kanałami w lewo. Podnieś laskę dynamitu. Przejdź jeszcze
troszkę w lewo i uderz łopatą żołnierza. Pozbieraj pistolet i papieros
z ziemi.

Obrazek

Teraz udaj się w prawą część kanałów, idź do końca. Tu natkniesz się
na dwóch żołnierzy. Zastrzel ich z pistoletu. Pozbieraj śrubokręt i
dynamit.

Obrazek

Idź teraz w lewo i wejdź w środkowy kanał. W pomieszczeniu w
którym się znalazłeś znajdziesz stare radio i taśmę klejącą. Podejdź
do radia i rozkręć je przy pomocy śrubokrętu. Podlej je jeszcze wódką.
Jak już się ładnie pali, odpal papierosa.

Obrazek

Wróć teraz do miejsca w którym ustrzeliłeś żołnierzy. Połącz wszystkie
laski dynamitu taśmą klejącą. Wsadź między kraty dynamit i odpal lont
papierosem.

4. Cyborg i higienistka:

Chłopcy odwiedzili higienistkę i dostali od niej karbid.
Będąc w szkole porozglądaj się - pod ławeczką znajdziesz puszkę.

Obrazek

Włóż karbid do puszki. Idź w prawo tak długo, aż dojdziesz do toalet.
Przy damskiej toalecie stoi Zajkowski, nabij mu śliwkę i podnieś z
podłogi sznurówkę.

Obrazek

Wejdź do męskiej toalety. Przy zlewie znajdziesz pety i zapałki.

Obrazek

Włóż sznurówkę do puszki z karbidem. Podejdź do pisuarów. Postaw
na jednym z nich puszkę i spuść wodę, w ten sposób stworzysz
petardę. Wyjdź z toalety i skieruj się w lewo. Podejdź do automatu medycznego
i wsadź w niego petardę.

Obrazek

Użyj zapałek na petardzie i w nogi.

Obrazek

5. Tylko nie test!!!

Toaleta- z umywalki zabierz pojemnik na mydło.
Czesio go odpowiednio uzupełni.

Obrazek

Wyjdź z toalety i idź w prawo. W sklepiku kup słodką bułkę na której
siedzi osa. Zapłać kartą płatniczą Maślany.

Obrazek

Teraz skieruj się w lewo i wejdź w pierwsze drzwi od lewej patrząc od toalet.
W klasie przejdź w stronę okna. Z ławki zabierz nożyczki i za ich
pomocą poobcinaj troszkę kwiatków z doniczki na oknie.

Obrazek

Wyjdź z klasy i idź w lewo. Zabierz gazetę którą czytał woźny. Wytnij z niej etykietę i przyklej
ją na pojemnik z mydłem. Dodaj do pojemnika kwiatki i taki perfum wręcz woźnemu.

Obrazek

Zabierz z okna słoik i włóż do niego osę. Wróć do klasy i użyj słoika z
osą na Anżeli. Higienistka opuściła swój pokój więc można się tam udać po krople
na przeczyszczenie. Teraz już tylko trzeba zapewnić sobie anonimowość ;)
Wejdź do męskiej toalety i udaj się w stronę kabin. Przejrzyj je
wszystkie, niestety nic tam nie ma. Odwiedź teraz toaletę damską.
Przejdź do kabin i zabierz papier toaletowy. Teraz jesteś nie do
poznania. W przebraniu udaj się do pokoju nauczycielskiego, mieści się
on przy sklepiku.

Obrazek

Wlej do kubka krople i szybko ukryj się w toalecie.

6. Na pomoc chłopakom:

W toalecie – podejdź do kabin i wrzuć do muszli karbid. Przejdź trochę
w prawo i podnieść tampon. Wrzuć go również do muszli i obserwuj
reakcję łańcuchową.

Obrazek

7. Mrówkojad:

Na cmentarzu:
Czesio ma zadanie nałapać mrówek. Łapiemy mrówki klikając na nich,
czarne dają nam +1 pkt. a czerwone -2 pkt. W sumie potrzeba nam 25
czarnych mrówek.

Obrazek

Dom Pani Frał:

Obrazek

Przystawiamy do okna drabinę i wspinamy się po niej. Następnie
otwieramy okno przy pomocy karty Maślany. Jesteśmy w środku.
Posyp mrówkami P. Frał. Następnie podłącz do kontaktu odkurzacz i
go włącz.

Obrazek

8. Test:

Naszym zadaniem jest zaliczenie testu. Wszystkie chwyty dozwolone ;)

Obrazek

Pozbieraj: cyrkiel, długopis ze ściągą, papierki, doniczkę , pusty długopis.

* złap muchę i napuść ją na pająka,
* wbij w Czesia cyrkiel,
* rzuć doniczką w dziewczynkę siedzącą za Czesiem,
* połącz pusty długopis z papierkami i taką plujką wystrzel w ptaka siedzącego na parapecie,
* podrzuć Anżelice długopis ze ściągą.

9. Polowanie na suwenire:

Uderz Zajkowskiego. Idź teraz w prawo, przy autobusie stoi satanista,
zagadaj go. Ma coś co się nada na suwenire, ale w zamian trzeba mu
załatwić coś do picia.

Obrazek

Wejdź do kościoła. Zabierz z ołtarza mszalne wino.
Po wyjściu z kościoła skieruj się w lewo, na cmentarz. Poinformuj
higienistkę o Zajkowskim. Jak już sobie pójdzie podważ łomem płytę
grobową i wyciągnij znicze napełnione wódką.

Obrazek

Wróć do satanisty i wręcz mu mszalne wino, następnie do pustej
butelki przelej wódkę ze zniczy i daj butelkę spragnionemu. Dostaniesz
suwenira.

10. Wunderwaffe, czyli zrób to sam:

Podnieś rurę, leży pod oszklonym budynkiem. Podejdź do śmietnika,
z jego lewej strony znajdziesz farbę. Zamontuj rurę w śmietniku i
pomaluj wszystko farbą.

Obrazek

Idź w lewo. Użyj Filipka (mysz-zwierzak) na kocie. Następnie zabierz
pocisk z przyczepki.

Obrazek

Wróć do śmietnika i załaduj lufę pociskiem. Dodaj do tego karbid i
odpal wszystko papierosem.

11. Magiczna kraina fantastycznych fantazji:

Czekają nas 3 zadania.
Zadanie pierwsze polega na przeprowadzeniu na drugą stronę 3
osób: Anżeli, Anusiaka i Zajkowskiego. Warunek jest taki- nie można
zostawić samej Anżeli z Anusiakiem ani Anusiaka z Zajkowskim.

Obrazek

Kolejność:
* Anusiak na drugi brzeg,
* wracamy Czesiem po kolejną osobę,
* zabieramy Anżelikę i transportujemy na drugi brzeg,
* teraz zabieramy z powrotem ze sobą Anusiaka,
* tym razem kolej Zajkowskiego, przewozimy go na drugi brzeg
* i wracamy po Anusiaka.

Zadanie drugie:
Musisz przejść na drugą stronę. Przed sobą masz 4 platformy
sterowane za pomocą 3 dźwigni:

Obrazek

Kolejność: 2, 1, 3.

Zadanie trzecie to gra w kapsle. Poruszaj się w kierunku wskazanym
przez strzałki, masz 50 ruchów aby dotrzeć do celu.

12. Wielki plan:

Obrazek

Wyjdź przed szkołę. Na placu znajdziesz rower, weź dętkę. Wróć do
szkoły.
Idź teraz w prawo, wejdź do gabinetu higienistki i z półki zabierz
bandaż.

Obrazek

Wyjdź na korytarz i idź dalej w prawo. Zajrzyj do metalowej szafy i
zabierz stamtąd krzyż. Idź dalej. Wejdź do męskiej toalety. Przy
kabinach znajdziesz świeczkę.

Obrazek

Wyjdź z toalety i kieruj się w prawo, aż dojdziesz do sklepiku, kup
batoniki. Zapłać kartą Maślany.

Obrazek

Wróć teraz do drzwi wyjściowych (cały czas w lewo). Przy drzwiach
stoją koledzy.

Obrazek

Pohandluj z nimi batonikami. Dostaniesz zapałki. Przejdź trochę w
prawo. Podpal śmietnik. Idź teraz do samiuśkiego końca w prawo i
wejdź do sali gimnastycznej.

Obrazek

Połącz krzyż z dętką. Użyj krzyża na koszu, a następnie bandaża.
Teraz trzeba przywiązać Czesia – kliknij na koszu. Zostało już tylko
zamocowanie świeczki, kliknij nią na koszu. Plan wykonany.

Koniec.

Zablokowany

Wróć do „Włatcy móch: wrzód na dópie”