Dokładnie zbadaj cały teren. Jeśli czegoś nie będziesz mógł rozwiązać, skorzystaj z ikony podpowiedzi w prawym górnym rogu. Masz do zdobycia 19 osiągnięć, większość związana jest z fabułą i wpada automatycznie. Kilka jest za wykonanie dodatkowych czynności, oraz takie, gdzie szybkie przejście gry jest nagradzane.
Samouczek
• Postępuj dokładnie jak pokazuje samouczek.
• Kliknij w pergamin.
• Zabierz klucz po prawej.
• Sprawdź klucz w ekwipunku, przesuwając niebieskim okręgiem zmieniasz końcówkę klucza.
• Użyj klucza na otworze w oparciu po stronie lewej.
• Zabierz klucz i użyj na kuli.
• Fotel się odwróci i znajdziesz się w pomieszczeniu rozpoczynając pierwszy rozdział gry.
Rozdział pierwszy
• W każdym rozdziale jest do zabrania KARTKA ze wspomnieniami. W grze jest 10 kartek do zdobycia.
• Za zebranie wszystkich 10 kartek jest osiągnięcie, ale jest również wtedy, gdy nie podniesiesz żadnej kartki.
• Na postumencie po środku sali jest do zabrania kartka.
• Rozglądnij się po całym pokoju.
• Zabierz iskrzący pręt z podłogi.
• Użyj pręta na na iskrzącej pokrywie światła tuż przy podłodze.
• Zabierz ze środka przedmiot.
• Otwórz przedmiot w ekwipunku, a zdobędziesz kryształ energetyczny.
• Podejdź do postumentu i na bocznej ścianie przesuń jeden suwak w dół a drugi na prawo, otworzysz drzwiczki.
• Na okręgach przesuń suwak, a potem obróć okręgiem, by odsłonić białe pole.
• Wysunie się po lewej tuba, z której zabierz przedmiot.
• Wykonaj tę samą czynność z okręgiem dolnym i zabierz dysk.
• Spójrz na przeciwległą ścianę postumentu.
• Jest cała zakurzona, w momencie, gdy klikniesz na brud w twoim ekwipunku pojawi się dmuchawa.
• Użyj dmuchawy na brudnej części postumentu.
• Znów tak jak wcześniej przesuń suwaki jeden w dół, a jeden na prawo, a otworzy się klapa.
• Przesuń dwie połówki symbolu do środka.
• Do otwartej skrzynki wstaw kryształ.
• Spójrz na wieczko, są to miejsca wypalenia, ustaw pierścienie zgodnie z wypalonymi liniami.
• Po ich prawidłowym ustawieniu pudełko się zamknie, a twój postument będzie miał zasilanie.
• Spójrz na jego środek, a potem przestaw suwak po prawej, aby w środku powstał otwór.
• Kliknij w pergamin, a potem podejdź do otwartej klapy w podłodze.
• Klikaj naprzemiennie w trybiki, aby otworzyć kolejną klapkę.
• Użyj swojej dmuchawy na brudnej części urządzenia.
• Zmień urządzenie zasilające po lewej.
• Teraz musisz tak ustawić przepływ energii, żeby zasilanie przeszło na prawą stronę.
• Spójrz w zbliżeniu na kartkę i ustaw takie połączenia linii, aby energia ze środka płynęła do dwóch okręgów z krzyżykami.
• Po ułożeniu po lewej stronie na drzwiach pojawią się świecące niebieskie kulki.
• Podejdź do drzwi i użyj na nich dysku.
• Przekręć dysk tak, aby w jego otworkach pojawiły się niebieskie kulki.
• Użyj klucza, zmieniając końcówkę i wejdź do kolejnego pomieszczenia.
Rozdział drugi
• Przejdź na koniec korytarza i po lewej stronie za środkowym obrazem znajduje się kartka zabierz ją.
• Teraz się obróć i podejdź do pudełka po prawej.
• Otwórz je i spójrz na niebieski kształt i zabierz grawerowaną tablicę.
• Podejdź do drugiego pudełka i kliknij na płytki by zmieniły kolor na niebieski i odzwierciedlały obraz taki jak na grawerowanej tablicy.
• Po lewej stronie w pomieszczeniu pojawią się schody, jednak jeden stopień jest źle przykręcony.
• Kliknij na śrubę, a pojawi się w twoim ekwipunku śrubokręt.
• Musisz go ustawić zgodnie z wyglądem śruby.
• Po przykręceniu śruby, schody otworzą się całkowicie, a ty mijając kolejne drzwi trafisz do kolejnego pomieszczenia.
• Uruchomiło się twoje łoki-toki, ale brak odzewu.
• Podejdź do kuli po lewej stronie.
• Spójrz na nią w zbliżeniu i użyj śrubokręta.
• Po odkręceniu śruby przesuń suwak do góry.
• Na odkrytym pulpicie, ustaw na swoje miejsce trzy kostki zgodnie z rysunkiem na poszczególnych polach.
• Po lewej pokaże się gniazdo, gdzie można naładować łoki-toki.
• Wstaw w gniazdo urządzenie, a potem ustaw fale.
• Suwak u góry odpowiada za wyświetlanie się fal w danym fragmencie.
• Trzeba fale ustawić suwakiem po prawej.
• Po ustawieniu fal, zabierz swoje urządzenie i podejść do biurka za plecami.
• Po lewej wstaw łoki-toki, a zobaczysz schemat i pulpit z żarówkami.
• Brakuje dwóch żarówek.
• Spójrz na prawo, widać zabrudzone urządzenie, użyj swojej dmuchawy.
• Obróć półksiężyc, tak by symbol w środku, był cały widoczny.
• Otworzy się szafka ze środka, której wyjedzie wielka dźwignia, pociągnij za nią.
• Nad biurkiem pojawi się urządzenie przypominające organy.
• Kliknij w przycisk po prawej stronie, a potem przesuń płytki, aby można było wysunąć suwak i zabrać żarówkę.
• Po drugiej stronie, masz również przycisk i też ukrytą żarówkę.
• Zamontuj żarówkę na przedzie biurka i zapal je tak, aby odzwierciedliły wzór widziany na schemacie, a potem wciśnij guzik po środku.
• Licząc od góry i poruszając się zgodnie z ruchem zegara, zapal żarówkę 2, 5, 7 i 8.
• Wysunie się szuflada i wypadnie, jeden z potencjometrów.
• Podnieś go, a potem napraw w ekwipunku, wpierw wyrównaj bolec, a potem zakręć śrubą poniżej, żeby zapalić linie na pomarańczowo.
• Wstaw potencjometr na swoje miejsce.
• Spójrz teraz na wielkie rury i ilość otworów na nich.
• W takiej kolejności, masz kliknąć na potencjometry jak wskazują otwory w rurach.
• Po odegraniu melodii, po lewej w windzie otworzy się miejsce na ładowanie łoki-toki.
• Podejdź do niego wstaw swoje urządzenie, a potem pociągnij za dźwignię.
• Jesteś na wyższym poziomie.
• Zanim zbadasz kolejne urządzenie odwróć się, bo za plecami znajdziesz kolejny list.
• Podejdź do urządzenia, twoim zadaniem jest odnalezienie na dużym jakby ekranie trzech świecących elementów to wieże radiowe i oznaczenie ich położenia na zielonym ekranie.
• Po prawidłowym ustawieniu windą zjeżdżasz na poprzednie piętro i nawiązujesz kontakt.
Rozdział trzeci
• Trafiasz na korytarz, ale schody są złożone i nie możesz zejść.
• Spójrz na ścianę po prawej i w zbliżeniu użyj śrubokręta.
• Otworzyłeś właz, którym idziesz do przodu.
• Na ścianie przestaw na swoje miejsca kolorowe suwaki, zgodnie z kolorem.
• Na górze złóż rączki, a potem je obróć i rozłóż.
• Jesteś w wielkiej sali konferencyjnej.
• Podejdź do ściany po lewej i zabierz pieczęć.
• Kierując się do przodu, kliknij na podobną pieczęć na ścianie.
• Otworzy się skrytka.
• Przesuń suwak na lewo, a zdobędziesz małego drona oraz urządzenie sterujące.
• Przejdź dronem, do czerwonego zasilacza i użyj na nim lasera. Trzymaj tak długo, aż światełka zapalą się na zielono.
• Na kolumnie za plecami leży kolejny list, który zabierz.
• Przejdź teraz na prawo i schodami zejdź między fotele.
• Na tym po prawej wciśnij czerwony guzik.
• Przesunie się ekran obok pudełka i symbolu.
• Ustaw kule na pieczęci w ekwipunku, w tym samym miejscu, co widać na stole.
• Wstaw swoją pieczęć, a wysunie się tablica.
• Ustaw na tablicy wszystkie kreski, aby utworzyły jedną drogę.
• Wstaw tablicę po lewej stronie monitora, a potem zapal te elementy, które odzwierciedlają drogę po lewej.
• Na środku stołu wysunie się kopuła, a nad nią dziwne ramię.
• Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, spróbuj w zbliżeniu 5x spojrzeć na kopułę.
• Podejdź do krawędzi stołu po prawej stronie kuli i spójrz na tablicę.
• Przesuń czerwony suwak w dół, a potem ustaw płatki w środku, żeby stworzyły jakby kwiatek.
• Po ustawieniu znajdziesz baterię.
• Przejdź teraz na drugą stronę stoły, skąd wychodzi ramię.
• Obok znajduje się mały otwór, spójrz na niego w zbliżeniu.
• Użyj na otworze drona.
• Żeby zdobyć osiągnięcie, przejdź dronem do przodu, zawróć a potem użyj lasera na obrazie po lewej.
• Następnie przejdź na lewo, gdzie widać pole laserowe, użyj na nim lasera.
• Dalej idź do przodu i użyj lasera na czerwonym zasilaczu.
• Ramię pilnujące kopuły, schowa się.
• Kliknij na kopułę i otwieraj po kolei, wszystkie zamki.
• Na końcu usuń starą baterię i wstaw nową.
• Następnie ustaw zasilanie baterii, tak by została w pełni naładowana.
• Pojawi się na ścianie obraz maszyny, którą trzeba złożyć w całość.
Rozdział czwarty
• Jesteś w znanym sobie korytarzu, w jednym pudełku znajdziesz list, a w drugim jakiś mechanizm.
• Podejdź do drzwi i spójrz na otwór po ich lewej stronie.
• W otworze umieść mechanizm wyjęty z pudełka.
• Musisz ustawić prawidłowo symbol.
• Zakręć niebieskim okręgiem i na chwilę pojawi się obraz prawidłowego ustawienia.
• Po ustawieniu otworzą się drzwi windy.
• Użyj brudnych czterech klawiszy, kolejność nie jest ważna.
• Pojedziesz windą do kolejnej części statku.
• Na stercie piasku po lewej znajdziesz kolejną kartkę.
• Podejdź do kapsuły po lewej stronie.
• Pokręć pokrętłem, aby w otworach pojawiły się niebieskie kropki.
• Kapsuła się otworzy, spójrz na tablicę po lewej.
• Przestaw te elementy, aby ułożyć kwadrat z otworem po środku.
• Kliknij na krzyżyk i zabierz soczewkę.
• Umieść soczewkę na planszy po prawej.
• Musisz wzór widziany przez soczewkę ustawić prawidłowo, obracając kwadraty.
• Przesuwając obraz możesz obrócić kwadraty. Po ułożeniu wzoru, zdobędziesz jakiś metalowy przedmiot.
• Teraz spójrz poniżej tej układanki.
• Przestaw płytki, a otworzysz szufladę, ze środka, której zabierz tajemniczy cylinder.
• Podejdź do urządzenia na, wprost, które steruje dźwigiem.
• Musisz utworzyć 3 pozycje, aby dźwig zabrał jeszcze jeden kapsułę.
• W końcowym etapie musi białe kółko znajdować się u góry po lewej stronie, a na nim powinien się znaleźć krzyż.
• Każda płytka spadnie, jeśli nie zostanie podparta.
• Po ustawieniu ramię przeniesie kapsułę na podest po prawej.
• Spójrz na jej, bok i użyj swojego śrubokręta.
• Otworzy się pudełko, w otworze u góry umieść metalowy przedmiot, a potem ustaw na właściwym miejscu pojawiające się suwaki.
• Sarkofag się otworzy w środku znajduje się zamrożony obcy.
• Podejdź do monitora po prawej stronie.
• W zielony otwór wpuść drona.
• Obok znajduje się czerwony suwak.
• Przestaw suwak, aby odblokować przejście dla drona.
• Tak jak wcześniej trzeba zneutralizować czerwone zasilacze. Tutaj jest ich dwa i oba trzeba zneutralizować.
• Pojawi się tablica, na którym trzeba ustawić odpowiednie kształty.
• Spójrz na swój cylinder, który masz w ekwipunku.
• Przesuwając pierścienie zobaczysz kształty, które trzeba ustawić.
• Następnie ustaw koła by otwór skierowany był na pasek.
• Otworzysz ogrzewanie sarkofagu.
• Musisz tak przestawić pierścienie, aby na każdym pomarańczowe światło znajdowało się na dole. (niebieska strzałka, kółko żółte, żółta strzałka, żółte kółko, niebieska strzałka, żółte kółko, żółta strzałka, żółte kółko)
• Po ustawieniu porozmawiaj z obcym, który potrzebuje twojej pomocy.
• Opuść pomieszczenie.
Rozdział piąty
• Maszynę na wprost włącz wciskając czerwone guziki po bokach.
• Następnie przeprowadź niebieskie światło przez wszystkie romby.
• Pojawi się uchwyt za który pociągnij, uruchomisz wagonik.
• Trafisz do komnaty, gdzie została wyłączona grawitacja i przedmioty unoszą się w powietrzu.
• Po lewej stronie masz pomarańczowy guzik, który wciśnij.
• Podjedzie do ciebie platforma, wejdź na nią.
• Wciśnij guzik po prawej stronie.
• Zabierz dwie żarówki.
• Ponownie wciśnij guzik po prawej stronie, a znajdziesz się na dole.
• Po lewej lewituje kartka kliknij na nią.
• Spójrz na środek i dopasuj zewnętrzne kształty zgodnie z kolorami do tych w środku.
• Masz teraz za zadanie ustawić trzy elementy na zaznaczonych polach.
• Numerując przyciski po lewej u góry 1 poniżej 2, po prawej górny 3, a dolny cztery kliknij w takiej kolejności: 3, 4, 2, 3, 2, 2, 2, 2, 1, 4, 3, 2, 2, 2, 2, 4, 1, 3, 1, 4, 1, 1, 3, 1.
• Spójrz na lewo na unoszący się panel i zabierz żarówkę.
• Przyciskiem po lewej uruchom platformę.
• Na panelu wstaw tak żarówki, żeby oświetlały wszystkie punkty.
• Przejdź do panelu po prawej widoczny w oddali.
• Użyj swojej dmuchawy, żeby go oczyścić.
• Teraz twoim zadaniem jest zapalenie lampek po prawej stronie, ale ma to być lustrzane odbicie.
• Jesteś niżej, zabierz urządzenie elektryczne i w ekwipunku napraw je.
• Mają zaświecić się wszystkie lampki na niebiesko, a suwak z góry przesunięty na środek.
• Najpierw obróć pierścień u dołu, aby linia na nim była pozioma.
• Następnie przesuń pionową linię od góry w dół, aby utworzyć znak +.
• Teraz obróć pierścień ponownie, aby linie ułożyły się w kształt litery X.
• Ponownie platformą zjedź na dół.
• Po prawej stronie umieść naprawiony mechanizm, znów odblokujesz kolejną układankę.
• Twoim zadaniem jest ustawienie wszystkich elementów na pierścieniach w czterech takich samych kolumnach. Numerując przyciski po lewej u góry 1poniżej 2, po prawej górny 3, a dolny cztery. Kliknij w takiej kolejności przytrzymując klawisze: 4 trzy obroty, 3 pięć obrotów, 2 dwa obroty, 1 jeden obrót.
• Masz przed sobą wielościan i musisz na jego powierzchni tak ustawić elementy, aby się ze sobą łączyły. Obróć i ułóż linie tak, aby wszystkie były ze sobą połączone.
• Po prawidłowym ułożeniu wielościan się otworzy, a ty musisz teraz ustawić wiązki laserowe, aby przechodziły przez białe światła.
• Masz do wykonania trzy układy, a potem po animacji przechodzisz do kolejnego pomieszczenia .
• Podejdź do włazu i spójrz na kolorowe symbole, obok jest otwór dla twojego drona, użyj go.
• Idź dronem do przodu, na panelu obok przełącz na symbol zielony i wejdź w przejście zielone.
• Musisz przestawić trybiki, aby laser przechodził przez środek.
• Rączka przy symbolu przestawia mechanizm obracający kołami zębatymi, a okręg na symbolu przestawia trybiki.
• Wróć do bramy niebieskiej i laserem zniszcz pomarańczową zaporę.
• Na włazie ustaw symbol niebieski.
• Postępuj tak samo jak w przypadku symbolu zielonego.
• Przejdź teraz do bramki czerwonej.
• Na włazie ustaw symbol czerwony i przestaw rączkę do dołu.
• Użyj lasera na panelu, żeby go uaktywnić.
• Otwórz właz i przejdź do kolejnej części statku. Najpierw obróć małe koło raz. To aktywuje większe koło. Obróć również to, a drzwi otworzą się całkowicie.
Rozdział szósty
• Podejdź do panelu po prawej stronie przy ziemi.
• Zabierz dziwny przedmiot i kolejną kartkę.
• Znaleziony przedmiot sprawdź w ekwipunku i uaktywnij obracając środkową część.
• Cofnij się spójrz na przód maszyny. Wciśnij czerwony guzik, a potem zamontuj po lewej znaleziony urządzenie.
• Przesuń listwy tak, aby odsłonić cztery widziane po prawej stronie symbole.
• Ustaw suwaki zgodnie z położeniem symboli po lewej.
• Poniżej pociągnij trzy razy za rączkę. Uruchomiłeś silnik.
• Spójrz na ziemię leży zębatka podnieś ją.
• W ekwipunku ustaw zębatkę, aby wszystkie trybiki się wysunęły.
• Zamontuj zębatkę i przesuń kładkę.
• Wejdź głębiej i podnieś z ziemi bloczek linowy.
• Ustaw go w ekwipunku, aby można go było wstawić w maszynę.
• Użyj śrubokręta, aby dokręcić bloczek liniowy. Uruchomisz fotel.
• Spójrz na panel po lewej stronie i suwakami ustaw odpowiednią pozycję.
• Usiądź w fotelu i spójrz na panel.
• W czterech ruchach masz ustawić odpowiednie kształty.
• Wpierw kliknij na wszystkie cztery zewnętrze rogi.
• W drugiej opcji: róg górny lewy, dolny prawy, dolny lewy, a potem środek szarego pola.
• Kliknij na białą strzałkę kierującą na prawo, spójrz na mechanizm, brakuje jednego trybiku.
• Wróć do pozycji wyjściowej i strzałką po lewej przesuń się na drugi obszar.
• Zabierz trzy trybiki, przesuń dwa bolce ku górze i zamontuj dwa trybiki, a potem wciśnij guzik.
• Wróć na prawą stronę i zamontuj brakujący trybik, a potem wciśnij guzik.
• Użyj panelu i wciśnij strzałkę górną.
• Na panelu bocznym ustaw kolorowe kulki na swoje miejsce.
• Masz przed sobą panel, a twoim zadaniem, jest ustawić maszynę zgodnie z zarysem.
• Na środku przełącznik czerwonego koloru przestawia ustawianie na lewą lub prawą stronę maszyny.
• Screen poniżej pokazuje jak powinny być ustawione suwaki po obu stronach.
• Po lewej rączka po środku, kolejny zegar, trzeba nim zakręcić 3 razy, a potem ustawić na 12, aż wypełnią się pola na biało, kolejny zegar na 12, a ostatnia rączką po środku.
• Takie same ustawienia są dla lewej i prawej maszyny.
• Przejdź do pomieszczenia, gdzie w oddali widać czerwone drzwi.
• Po lewej zostanie otwarty panel.
• Ustaw tak elementy, żeby ze środka można było zabrać płytkę.
• Spójrz na kropki. Musisz sterując dużymi strzałkami ustawić drogę po kropkach tak, aby te mniejsze strzałki zapaliły się na żółto.
• Otworzą się drzwi i wejdziesz do środka komputera.
Rozdział siódmy
• Podejdź do postumentu na środku, a potem wciśnij symbol.
• Podejdź do wielkich okręgów na ścianach z wpisanymi figurami. Wpierw okrąg z trójkątem.
• Przesuń suwak na obrzeżu, a na wysuniętej tablicy ułóż połączenie przewodów.
• Następnie tę samą czynność wykonaj na tablicy z trzema kółkami.
• Pojawi się mały monitor, po lewej strzałki i zielony guzik.
• Po prawej kostka z wpisanym rombem z krzyżem w środku.
• Teraz czeka nas wielkie wyzwanie, trzeba podświetlać odpowiednie linie w rombie, obracając kostką, aby odtworzyć świecące linie w pomieszczeniu.
• Była to dla mnie najtrudniejsza zagadka i nie rozwiązałam jej samodzielnie.
• Rozwiązanie: wciśnij zielony guzik po lewej
Zapal: - środkowa górna kreska - prawa środkowa kreska – strzałka po prawej
Zapal: - boczną górną kreskę po lewej – boczna górna kreska po prawej – boczna dolna kreska po prawej – strzałka prawa
Zapal: - środkowa kreska dolna – środkowa kreska prawa – strzałka prawa
Zapal: - środkowa kreska górna – środkowa kreska lewa – strzałka prawa 2x – strzałka dolna
Zapal: - środkowa kreska górna – środkowa kreska prawa – strzałka górna, strzałka prawa, strzałka lewa, strzałka lewa, strzałka górna
Zapal: środkowa kreska dolna – strzałka górna.
• Pojawiają się trzy monitory, jeden odpadł.
• Podnieś monitor i napraw go w ekwipunku, a potem umieść na swoim miejscu.
• Za plecami otworzyła się szafka, w której trzeba ustawić tak lustra, żeby promienie były skierowane w odpowiednią stronę.
• Po ich ustawieniu otworzy się okrągły pulpit, ale czegoś ci brakuje.
• Podejdź do monitorów i ustaw po jednej i drugiej stronie w oznaczonych miejscach kostki.
• Pamiętaj jednak, że kostki przyklejają się do kostki prowadzącej, więc musisz tak się ustawić, żebyś mógł przejść za stałe elementy planszy.
• Po wykonaniu zadania otworzy się szafka, ze środka, której zabierz trzy projektory.
• Podejdź do pulpitu i na zielonym otworze użyj drona.
• Wyłącz laserem dwa czerwone zasilacze, a potem idź do przodu.
• Podejdź do ściany, gdzie widać pałeczki z czerwonymi końcówkami.
• Przy jednej z nich jest żółte kółeczko.
• Musisz na panelu zewnętrznym przesuwać czerwone guziki do środka, w kolejności, w jakieś pojawia się żółte kółeczko.
• Otworzą się klapki i w ich miejsce wstaw projektory.
• Pokaże się hologram statku, który jest uszkodzony.
• Masz teraz piramidkę, na której musisz ustawić w odpowiednik miejscu kolorowe trójkąty.
• Po wykonaniu zadanie piramidka się obróci i wyśle trzy pomiernie światła.
• Masz kulę i pokazane elementy do naprawy, czyli te z zieloną obwódką.
• Musisz zaznaczyć tylko te elementy, które są do naprawy.
• Zaznaczenie jednej płytki powoduje, że wszystkie sąsiadujące też ulegną zaznaczeniu.
• Na pierwszej planszy kliknij w środek zielonych płytek.
• Na kolejnej kliknij tę na godzinie piątej, a potem szóstej.
• Ostania pokazana jest na screenie.
• Statek ma włączoną ochronę i może odlecieć z tego miejsca, ty musisz dostać się na mostek.
• Przejdź korytarzem po prawej, a potem wsiądź do kapsuły, trafisz do pierwszej lokacji.
Rozdział ósmy
• Podejdź do pulpitu i wciśnij zielony przycisk po środku.
• Przy przeszklonym przejściu jest zegar, ustaw wskazówki zgodnie z bolcami na jego tyle.
• Na pulpicie wciśnij górny zielony przycisk.
• Podejdź do szafki, przesuń bolce obróć koła, a otworzysz drzwi.
• Obok znajduje się kartka, którą zabierz.
• Układanka polega na przesunięciu sześcianów na odpowiednie oznaczone miejsca.
• Po ustawienie, pojawi się koło sterowe.
• Wciśnij dolny przycisk, znów pojawi się pulpit.
• Na nim musisz delikatnie pokręcić z każdym z okręgów, aż do zapalenia niebieskiego światła.
• Okręgi się podniosą, a ty zabierz ze środka, dysk, hełm oraz dziwnie wyglądające pudełko.
• Otwórz pudełko łącząc żółte linie 3x. Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, zanim otworzysz pudełko wciśnij lupkę podpowiedzi, zaznacz, że nie chcesz tej podpowiedzi, a potem otwórz pudełko w pól minuty.
• Ze środka zabierz kulę.
• Umieść zegar na swoim miejscu, a potem nałóż hełm.
• Na zewnątrz masz kolejne urządzenie, zaglądnij do środka i umieść dysk.
• Musisz ustawić w odpowiedniej pozycji suwaki, tak by zmieniły kolor z niebieskiego na biały.
• Zewnętrzny i wewnętrzy magnes odpycha lub przyciąga suwaki.
• Umieść kulę w otworze i ustaw tak, by białe linie się połączyły.
• Kolejne zadanie to ustawienie w kolorowych okręgach gwiazd, musisz znaleźć ich odpowiedni układ, a potem obrócić po prawej kolorowe kółka.
• Podejdź do steru i znajdź trzy kolorowe kółka z obręczami.
• Musisz ustawić obręcze w około kółek, aby się połączyły.
• Gdy zrobisz to z trzema kółkami, kończysz grę.