Quarry, The - ocena gracza

ODPOWIEDZ

Co sądzisz o grze?

10. Idealna pod każdym względem
0
Brak głosów
9. Prawie doskonała
0
Brak głosów
8. Świetna z małymi niedociągnięciami
0
Brak głosów
7. Dobra, ale czegoś jej brakuje
0
Brak głosów
6. Mogłaby być troszkę lepsza
1
100%
5. Niczym specjalnym się nie wyróżnia
0
Brak głosów
4. Więcej wad niż zalet
0
Brak głosów
3. Mogło być jeszcze gorzej
0
Brak głosów
2. Kiepska, to mało powiedziane
0
Brak głosów
1. Szkoda pieniędzy i zachodu
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 12529
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 190 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 219 razy
Płeć:

Quarry, The - ocena gracza

Post autor: Urszula » 16 stycznia 2024, 20:29

the.quarry.cover.jpg
Mile widziane uzasadnienie oceny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
PawelJasiak
Przyjaciel forum
Posty: 598
Rejestracja: 10 kwietnia 2016, 18:58
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć:

Re: Quarry, The - ocena gracza

Post autor: PawelJasiak » 15 kwietnia 2024, 22:27

6/10

Z tego typu gier ukończyłem Fahrenheita, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Until Dawn, Detroit, trzy części The Dark Pictures Anthology i muszę stanowczo stwierdzić, że The Quarry wypada najsłabiej. I fabularnie - grupa znajomych w ośrodku kolonijnym ostatniego dnia wakacji to najbardziej ograny (i nieciekawy) temat, i jeżeli chodzi o wybory w samej grze. Żeby ten gatunek był uczciwy (moim zdaniem) to przed możliwym wyborem zwiastującym śmierć musimy mieć jakieś - chociażby najlepiej ukryte - ale jakieś ostrzeżenie. Tak, żeby przy uważnej rozgrywce można było tego uniknąć. Albo w takiej sytuacji wyprowadzać trudną sekwencję QTE, która pozwala nam się uratować (tak właśnie z reguły było w Heavy Rain). W "The Quarry" kilka postaci mi zginęło i czułem, że jest to bardzo nie fair. Oczywiście nie jest tak, że cała gra jest słaba, jest po prostu przeciętnie. Charakterologicznie postacie też w żaden sposób się nie wyróżniają i nic nie zapadło mi szczególnie w pamięć. Ogólnie widzę tych grach kiepską tendencję, że coraz bardziej akcja po prostu się dzieje, a coraz mniej wymaga się od samego gracza, a jedyne wybory, które mają jakieś znaczenie to te bezpośrednio przed zgonem (bo pozostałe są dość pozorne i i tak doprowadzają nas do tego samego krytycznego punktu).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Quarry, The”