
VLAD CIRCUS: DESCEND INTO MADNESS - Pixel artowa gra przygodowa + powieść jako dodatek
Za jej produkcję odpowiedzialne jest Indiesruption - studio z Buenos Aires, założone przez Antonio Bertasio i Diego Canepę. Po ponad dwóch dekadach projektowania tytułów dla Nickelodeon USA, Cartoon Network i innych znanych firm panowie zdecydowali się projektować niezależne produkcje dla graczy z całego świata.
Ten cyrk nie jest ani trochę zabawny. Przygodę rozpoczynamy w roku 1921, kiedy to słynny Vlad Circus spłonął w katastrofie, pociągając za sobą setki ofiar. Brat właściciela cyrku zostaje uznany winnym całego wydarzenia i stracony na krześle elektrycznym. Po tej tragedii trupa cyrkowa rozpada się. Jednak osiem lat później grupa groteskowych postaci postanawia zbudować coś na tych zgliszczach.
Wciel się w Oliviera Millsa i pomóż mu uciec z dręczącego go świata koszmarów. Eksploruj rozliczne lokacje, używaj i łącz przedmioty ze swojego ekwipunku oraz wchodź w interakcje z otoczeniem, by rozwiązywać zagadki, a w końcu stawaj czoła niebezpieczeństwom, które pojawiają się w wyniku traumy bohatera. Jego zdrowie psychiczne wisi na włosku i choć walka nie jest dla niego najlepszą opcją, to czasem nie ma innego wyjścia.
Ciemność jest stałym elementem gry, ograniczona widoczność kryje wiele niespodzianek, ale także wiele niebezpieczeństw.
Twórcy zapowiadaj, że w grze znajdziemy:
- Mroczną, pokręconą opowieść o psychologicznym terrorze z szokującym zakończeniem. Nieprzewidywalne doświadczenie, którego nigdy nie zapomnisz.
Łamigłówki, podstawową mechanikę przetrwania i powolną walkę.
Fajny system oświetlenia 2D.
Ponad 40 różnych lokalizacji. Labiryntowa XIX-wieczna rezydencja do zwiedzania wraz z wyjątkowymi terenami zewnętrznymi.
+30 postaci (w tym zwierzęta cyrkowe).
Soczyste dialogi napisane przez Durgana A. Nallara (autora powieści „The Story of Vlad Circus”).
+100 przedmiotów z ekwipunku.
Dziennik osobisty do rejestrowania adnotacji, wycinania i lokalizowania pozostawionych przedmiotów.
Powieść opowiadającą o latach przed tragicznym pożarem z roku 1921.Powieść i gra mają się wzajemnie uzupełniać, ale też funkcjonować jako niezależne twory. Początkowo będzie dostępna w języku hiszpańskim oraz angielskim w formatach cyfrowych i fizycznych.



Trailer