Cameron files: secret at Loch Ness, The - ocena użytkownika

ODPOWIEDZ

Co myślisz o grze?

10. Idealna pod każdym względem
0
Brak głosów
9. Prawie doskonała
0
Brak głosów
8. Świetna z małymi niedociągnięciami
0
Brak głosów
7. Dobra, ale czegoś jej brakuje
1
33%
6. Mogłaby być troszkę lepsza
1
33%
5. Niczym specjalnym się nie wyróżnia
0
Brak głosów
4. Więcej wad niż zalet
0
Brak głosów
3. Mogło być jeszcze gorzej
1
33%
2. Kiepska, to mało powiedziane
0
Brak głosów
1. Szkoda pieniędzy i zachodu
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 3

Awatar użytkownika
adventurka
Publicysta
Posty: 3390
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 102 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 100 razy
Płeć:

Cameron files: secret at Loch Ness, The - ocena użytkownika

Post autor: adventurka » 05 listopada 2016, 20:44

Obrazek

Mile widziane uzasadnienie oceny

qwerty
Publicysta
Posty: 1254
Rejestracja: 28 lutego 2012, 15:45
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 11 razy
Płeć:

Re: Cameron files: secret at Loch Ness, The - ocena użytkownika

Post autor: qwerty » 08 listopada 2016, 14:59

Wczesna, nieudana próba dołączenia do popularności Mysta. Nie mam nic do skokowego (węzłowego) poruszania się po świecie gry, czy też statycznym lokacjom, ale ogólna brzydota, karykaturalne postacie, sztuczne wydłużanie rozgrywki poprzez blokowanie dostępu do pomieszczeń, które powinny być dostępne od samego początku i prostota zagadek zniechęcały do zabawy. Fabuła potrafi miejscami zaciekawić, jednak zachowanie postaci, jak np. brak reakcji bohatera na widok zjawy (twardziel z niego) potrafi wytrącić gracza z immersji. Nie pomaga notatnik detektywa, który traktuje gracza jak idiotę. Nie mam na myśli gotowych rozwiązań zagadek (są zbyt banalne), tylko sposób pisania, używanie wielokrotności wykrzykników czy znaków zapytania, miałem wrażenie, że pisał je jakiś dzieciak. Nie lubię, gdy gra nie pozwala zabrać jakiejś rzeczy, otworzyć szuflady, bo bohater nie czuje W TYM MOMENCIE takiej potrzeby. To ja jestem główną postacią i ja mam ochotę zbierać wszystkie śmiecie TERAZ, a nie dopiero, jak wiem, że mi się przydadzą. Osoby lubiące nieśpieszną rozgrywkę może zniechęcić podwodny labirynt i kilka czasowych sekwencji, w których można zobaczyć Game Over.

3+/10 (głównie za szkocką muzykę w Menu)
Na tapecie:
Przygodówka: Professor Leyton and the Diabolical Box (NDS)
RPG: Final Fantasy (PSP)
Taktyczna: -
Survival Horror: Silent Hill
FPS: G String
Akcja: Haven
Logiczna: Babel Tower

Awatar użytkownika
SpokoWap
Przyjaciel forum
Posty: 1046
Rejestracja: 19 czerwca 2012, 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował(a): 12 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Cameron files: secret at Loch Ness, The - ocena użytkownika

Post autor: SpokoWap » 10 listopada 2016, 22:17

Z Mystem Loch Ness ma wspólny tylko sposób przemieszczania się po lokacjach, cała reszta to nieco inna para kaloszy :) Zagadki są stosunkowo proste, choć o ile dobrze pamiętam, czasem trafia się tu zabawa w poszukiwacza interaktywnych pikseli (co w Pharaoh's Curse będzie występować nagminnie i w połączeniu z brakiem dziennika skutecznie popsuje mi zabawę) ;) Na duży plus grafika i liczne oraz efektowne przerywniki filmowe. Mnie ta karykaturalność, mimika i gestykulacja postaci bardzo przypadły do gustu (mój ulubieniec to mumia z wspomnianego Pharaoh's Curse!). Muzyka skąpa, ale dzięki klimatycznym dźwiękom tła w ogóle to nie razi. Całość do przejścia w jakieś 8 godzin. Bawiłem się zaskakująco okej i oceniam na 7/10.
Obecnie grane: Nightlong: Union City Conspiracy (PC), God of War (PS4)
Stacja Sto Słów - moje miejsce w sieci

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Publicysta
Posty: 662
Rejestracja: 08 lipca 2015, 13:42
Podziękował(a): 28 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 69 razy
Płeć:

Re: Cameron files: secret at Loch Ness, The - ocena użytkownika

Post autor: DirkPitt1 » 22 grudnia 2017, 12:14

Średnia gra. Fabuła mnie zaciekawiła, ale zabawę zepsuł w pewnym momencie podwodny labirynt na czas. W sumie można zagrać (zwłaszcza ze względu na tematykę potwora z Loch Ness) i się przy tym nie krzywić. 6.
- Bruno, ty chyba masz paranoję.
- Paranoja jest wtedy, gdy nikt nie chce cię zabić. -BS3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cameron files - seria gier”