Backbone - demo, trailer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Monttsserat
Moderator
Posty: 624
Rejestracja: 17 lutego 2013, 17:53
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 59 razy
Płeć:
Kontakt:

Backbone - demo, trailer

Post autor: Monttsserat » 03 maja 2019, 11:54

Obrazek
Backbone to pikselowa gra przygodowa typu wskaż i kliknij z elementami skradanki oraz cRPG. Jej producentem i wydawcą jest studio EggNut. W 2018 roku gra uzyskłała finansowanie przez platformę crowdfundingową Kickstarter.

Klimat produkcji inspirowany jest filmami neonoir. W grze wcielamy się w postać detektywa - Howarda Lotora - który jest antropomorficznym szopem mieszkającym w dystopicznej wersji miasta Vancouver zamieszkałego przez inne zwierzęta.

Produkcja łączy w sobie wysokiej jakości elementy 3D z pikselową grafiką. Każda animacja w grze jest ręcznie robiona klatka po klatce, a środowisko jest wzorowane na prawdziwych ulicach Vancouver.

Premiera gry przewidziana na 2020 rok.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lepiej wspierać rodzimych artystów, niż być ignorantem

http://www.annaalternatywnie.blogspot.com
http://www.annateodorczyk.com

Awatar użytkownika
kNOT
Przyjaciel forum
Posty: 1085
Rejestracja: 28 lutego 2012, 18:29
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 5 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 18 razy
Płeć:

Re: Backbone

Post autor: kNOT » 03 maja 2019, 11:58

I znowu te paskudne piksele :chory:

Kiedy twórcy wreszcie zauważą, że moda na brzydotę już się skończyła i czas na coś ładnego?
A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają...

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Publicysta
Posty: 637
Rejestracja: 08 lipca 2015, 13:42
Podziękował(a): 24 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 58 razy
Płeć:

Re: Backbone

Post autor: DirkPitt1 » 03 maja 2019, 12:46

kNOT pisze:I znowu te paskudne piksele :chory:

Kiedy twórcy wreszcie zauważą, że moda na brzydotę już się skończyła i czas na coś ładnego?
Całkowicie się zgadzam. Niestety twórcy przygodówek nie mogą konkurować budżetem i wielkością zespołu z twórcami RDR2 czy innego Days Gone, więc jest w tym pewien sens, żeby pójść inną drogą, zamiast walczyć w z góry przegranej konkurencji. Tutaj grafika nie należy może do najbrzydszych, jakie widziałem, ale to zestawienie Unreal Engine i pikseloza... Good Lord! :szok:

Inna sprawa, że tutejsze antropomorficzne zwierzaki i tak podobają mi się bardziej niż te z Blacksada.
- Bruno, ty chyba masz paranoję.
- Paranoja jest wtedy, gdy nikt nie chce cię zabić. -BS3

Awatar użytkownika
Monttsserat
Moderator
Posty: 624
Rejestracja: 17 lutego 2013, 17:53
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 59 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Monttsserat » 03 maja 2019, 17:05

Zgadzam się z DirkPitt1 - niestety takie studia nie mają pieniędzy by inwestować tyle w oprawę graficzną a przede wszystkim w silnik, który by to udźwignął. Niestety bierzemy, co mamy. Same postacie moze nie zachwycają, ale podoba mi się bardzo miasto i klimat gry.
Lepiej wspierać rodzimych artystów, niż być ignorantem

http://www.annaalternatywnie.blogspot.com
http://www.annateodorczyk.com

Awatar użytkownika
earwig11
Przyjaciel forum
Posty: 712
Rejestracja: 19 kwietnia 2012, 22:33
Lokalizacja: Maupiti Island
Podziękował(a): 7 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 60 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: earwig11 » 04 maja 2019, 11:27

Jestem ciekaw tej gry. Widać, że Unreal Engine pozwolił na efekty niedostępne w przygodówkach na silniku AGS - najazdy kamery, wielowarstwowe tła czy dynamiczne cienie i oświetlenie.

Emu
Publicysta
Posty: 213
Rejestracja: 14 kwietnia 2018, 13:42
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał(a) podziękowania: 3 razy
Płeć:

Re: Backbone

Post autor: Emu » 19 lipca 2019, 21:46

kNOT pisze:I znowu te paskudne piksele :chory:

Kiedy twórcy wreszcie zauważą, że moda na brzydotę już się skończyła i czas na coś ładnego?
A ja uważam, że "czy dy" nie może się równać ze starą dobrą grafiką pikselową. Choć żeby ona dobrze wyszła, warto też robić grę bez nadmiernego rozmachu, przede wszystkim zachować także nieco staroświecką rozdzielczość. "Mage's Initiation", "Unavowed", "Whispers of a Machine" mają 640x400 lub 640x360, "Foxtail" i "The Crimson Diamond" 320x180 x2 i 320x200 x2 i przynajmniej mnie się bardzo podobają. Zaś "Backbone" wprost zaparło mi dech w piersiach.

Awatar użytkownika
Annica
Moderator
Posty: 698
Rejestracja: 27 listopada 2012, 21:37
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 44 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Annica » 26 maja 2021, 15:39

Jest data premiery - 8 czerwca.
Kontakt w sprawach forum: annica(at)przygodomania(kropka)pl
Streamy z przygodówek i nie tylko: KLIK

Awatar użytkownika
Zagadka
Publicysta
Posty: 292
Rejestracja: 07 lipca 2012, 07:13
Podziękował(a): 64 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Zagadka » 27 maja 2021, 12:36

Miasto wygląda cudownie, choć w pikselach, to jest naprawdę klimatyczne. Zwiastun mnie zaciekawił i uwielbiam takie detektywistyczne historie, muzyka dobrze podkreśla klimat. Wcześniej ignorowałem tę produkcję, ale teraz mnie zaciekawili :).
"Przygodówka jest niczym innym, jak dobrą opowieścią, obleczoną w zajmujące zagadki, które gładko wpasowują się w historię i bohaterów, a do tego cieszącą wzrok i słuch" - Roberta Williams

Awatar użytkownika
pi_kor
Przyjaciel forum
Posty: 168
Rejestracja: 05 marca 2017, 00:23
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 26 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: pi_kor » 27 maja 2021, 21:56

Monttsserat pisze:
03 maja 2019, 17:05
Zgadzam się z DirkPitt1 - niestety takie studia nie mają pieniędzy by inwestować tyle w oprawę graficzną a przede wszystkim w silnik, który by to udźwignął. Niestety bierzemy, co mamy. Same postacie moze nie zachwycają, ale podoba mi się bardzo miasto i klimat gry.
Bardziej nie mają mocy przerobowej na 2,5 lub 3D jak i sensu ładowania się w ten rodzaj gier. Zawsze można było iść w rysunkowe 2D ale pixelart to chyba kierunek (po 2,5D) jaki obierają devi przy opowiadaniu historii ale bardziej poważnej. Obecnie UE i Unity to "darmowe" silniki, grę możesz na nich napisać i dopiero później odpalasz % od sprzedaży i od jakiegoś tam progu. Więc powód jest prosty, przygodówki są mniej popularne więc nikt nie będzie ładował kasy w wodotryski bo tylko wtopi pieniądze. I tak już z fazy, duże produkcje z polskim dubbingiem, doszliśmy do, małe popierdółki bez voice actingu (przy tego rodzaju grze to lwia część budżetu, oczywiście jeśli mówimy o profesjonalnym nagraniu głosów) i po angielsku.
Patch do The Longest Journey na Windows 7/10 KLIK

kamilpikora.pl

Awatar użytkownika
Annica
Moderator
Posty: 698
Rejestracja: 27 listopada 2012, 21:37
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 44 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Annica » 21 października 2021, 19:10

28 października wyjdzie polska wersja językowa.
Kontakt w sprawach forum: annica(at)przygodomania(kropka)pl
Streamy z przygodówek i nie tylko: KLIK

Awatar użytkownika
jackowsky
Przyjaciel forum
Posty: 1699
Rejestracja: 07 stycznia 2013, 12:39
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... t=50#p9799
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował(a): 60 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 41 razy

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: jackowsky » 21 października 2021, 19:44

Dzięki za informację. Obadam.
Ostatnio skończone: Black Geyser: Couriers of Darkness PL (60%), Broken Age PL (70%), The Mystery of Woolley Mountain PL (60%), Last Stop PL (75%)
Gram: Polda 7 CZ
W tle: Mass Effect: Edycja Legendarna PL

Awatar użytkownika
Monttsserat
Moderator
Posty: 624
Rejestracja: 17 lutego 2013, 17:53
Podziękował(a): 19 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 59 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Monttsserat » 05 września 2022, 09:47

Twórcy kolejną grę zapowiadają: The Backbone Preludes. Poniżej trailer:

Lepiej wspierać rodzimych artystów, niż być ignorantem

http://www.annaalternatywnie.blogspot.com
http://www.annateodorczyk.com

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 4527
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 250 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 69 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: kassiopestka » 05 września 2022, 13:56

Jak nie przepadam za pikselozą, ta wygląda całkiem, całkiem. A jak jeszcze będzie znów wersja PL - superek. :D
Moja kolekcja przygodówek
Ostatnio ukończone: Justin Wack and the Big Time Hack
Gram: Książę i tchórz
W kolejce: BROK the InvestiGator, Lord Winklebottom Investigates, Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition
Czaję się na: The Season of the Warlock, PRIM, The Adventures of Bryan Scott, A Little Less Desperation, A Twisted Tale

Awatar użytkownika
Konrad
Poszukiwacz Przygód
Posty: 209
Rejestracja: 25 maja 2022, 12:24
Podziękował(a): 16 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 3 razy

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: Konrad » 05 września 2022, 20:44

Mam jedynkę. Bardzo ładna gra. Przeszedłem tylko prolog i pamiętam że to nie była klasyczna pnc (może dalej już tak ale prolog nie bardzo). Trochę jakby lekka platformówka z elementami przygodowymi, dialogami itd. Bardzo klimatyczna. Nie wiem jak jest dalej ale jak kogoś ta gra interesuje to może warto zrobić research żeby potem nie było rozczarowania.
Obecnie na tapecie: The Excavation of Hob's Barrow, Secret Files: Tunguska, The Hand of Glory, Darkestville Castle + tuzin staroci których nie mogę ukończyć od lat.. :bezradny:
Będę łupał: Gabriel Knight 3, Blade Runner
Ukończyłem ostatnio: Return to Monkey Island, Gabriel Knight 2, Voodoo Detective, The Blind Prophet.

Awatar użytkownika
kassiopestka
Publicysta
Posty: 4527
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 21:04
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://www.przygodomania.pl/forum/viewt ... 4&start=60
Podziękował(a): 250 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 69 razy
Płeć:

Re: Backbone - demo, trailer

Post autor: kassiopestka » 05 września 2022, 22:41

No faktycznie, na Steamie nie jest zaznaczone, że point-and-click, tylko że narracyjna. Może obczaję demo kiedyś, na pewno - zanim kupię. Dzięki za zwrócenie na to uwagi. :)
Moja kolekcja przygodówek
Ostatnio ukończone: Justin Wack and the Big Time Hack
Gram: Książę i tchórz
W kolejce: BROK the InvestiGator, Lord Winklebottom Investigates, Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition
Czaję się na: The Season of the Warlock, PRIM, The Adventures of Bryan Scott, A Little Less Desperation, A Twisted Tale

ODPOWIEDZ

Wróć do „B”