Willy Morgan and the curse of Bone Town - solucja, poradnik, osiągnięcia

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 11544
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 148 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 161 razy
Płeć:

Willy Morgan and the curse of Bone Town - solucja, poradnik, osiągnięcia

Post autor: Urszula » 06 lipca 2022, 20:57

Dom Willy'ego

• Zanim rozpoczniesz grę w ekranie startowym kliknij po prawej na dole, logo vlg- zdobędziesz pierwsze osiągnięcie Other adventures.

Obrazek

• Zabierz notatkę wiszącą z boku szafy.
• Sprawdź notatkę w swoim ekwipunku.
• Rzuć okiem na plakat wiszący na drzwiach szafy- zdobędziesz osiągnięcie – The Trio.
• Otwórz szafę i ze środka zabierz pasek.
• Z szuflady na samym dole zabierz pedały.

Obrazek

• Otwórz kolejne dwie szuflady robiąc z nich schodki.
• Zabierz koło leżące na szafie.
• Spójrz na książkę leżącą na półce w dole ekranu po prawej, zdobędziesz osiągnięcie - The lost monkey.

• Podejdź do biurka i z przybornika, zabierz cyrkiel.
• Spójrz na zdjęcie po prawej stronie – zdobędziesz osiągnięcie - Wspomnienia rodzinne.
• Wyjdź z pokoju.
• Przejdź na prawo przy oknie do magazynku.
• Zabierz przepychaczkę do rur, siodełko, a ze skrzynki narzędziowej: śrubokręt, gumowy, młotek oraz klucz.

Obrazek

• Wróć i wejdź w pierwsze drzwi, do toalety.
• Z szafki nad umywalką zabierz wyschnięty krem do opalania.
• Użyj przepychaczki do rur na wannie i zabierz trybik.
• Wyjdź z łazienki i wejdź do pokoju rodziców.

Obrazek

• Kliknij na lustro przy drzwiach, osiągnięcie Iluzja.
• Podejdź do stolika i kliknij na kaktusa, zabierz ze środka pierścionek.
• Połącz pierścionek z cyrklem, a zdobędziesz osiągnięcie - Wykwalifikowany kasiarz.
• Użyj na budziku śrubokręta i zabierz dzwonek, który upadł na dywan.
• Wróć do sypialni i zamknij drzwi.
• Na skarbonce śwince użyj gumowego młotka – zdobędziesz osiągnięcie - Warto spróbować... może.
• Użyj na skarbonce połączonego cyrkla z pierścionkiem mamy, zdobędziesz trybiki.
• Użyj śrubokrętu na łapaczu snów, śrubki zardzewiały.
• Włącz lampę i użyj na niej kremu do opalania.
• Użyj kremu do opalania na łapaczu snów, a potem śrubokrętu.
• Wyjdź z pokoju i skieruj się na schody.
• Kliknij na stojący zegar zdobędziesz osiągnięcie - Stare tajne przejścia.
• Zabierz notatki z tablicy korkowej i sprawdź je w ekwipunku (wszystkie przeczytaj) wpadnie kolejne osiągnięcie - Mól książkowy.
• Przejdź do kuchni drzwi po prawej.

Obrazek

• Nad drzwiami wisi zegar z kotem – kliknij na niego, a zdobędziesz osiągnięcie Drogi stary Zak.
• Spróbuj użyć kuchenki mikrofalowej, a zdobędziesz osiągnięcie - Lepiej dziś chomik niż... .
• Obok mikrofalówki stoją słoje przeszukaj je, a zdobędziesz pieniądze.
• Otwórz lodówkę i użyj śrubokrętu na poluzowanej śrubie, zabierz kierownicę.

Obrazek

• Wyjdź z kuchni.
• Na regale kliknij na figurkę sowy, a zdobędziesz kolejne osiągnięcie Ogień chodź ze mną.

Obrazek

• Teraz zgodnie z instrukcją z szafy, poskładaj rower – zdobędziesz kolejne osiągnięcie gotowy Zaufany mechanik.
• Zabierz poskładany rower i kliknij na drzwi.

Karczma Umarlaka
• Po dostaniu się do celu, zdobędziesz osiągnięcie - miasta Piratów.
• Wejdź do karczmy i kliknij na czerwone jajko zdobędziesz osiągnięcie - Ukryte skarby 01.


Obrazek

• Porozmawiaj z karczmarzem i zarezerwuj pokój numer 10.
• Zabierz klucz numer dziesięć i wejdź na piętro.
• Kliknij w każdy obraz i rzeźbę na korytarzu, a zdobędziesz osiągnięcie - Lojalny klient.

• Wejdź do pokoju i kliknij na podłogę, a zdobędziesz osiągnięcie - Czarna chata.
• Z komody przy drzwiach zabierz płyn do kąpieli.
• Ze ściany po prawej zabierz formularz.
• Spójrz na kominek, a potem idź na dół oddać formularz.
• Po drodze spójrz na plamę na chodniku w korytarzu.
• Oddaj formularz i wróć na górę, po chwili zjawi się właściciel karczmy.
• Zejdź na dół, a otrzymasz znów klucz, a potem zawieszkę nie przeszkadzać.
• Wróć na górę i użyj zawieszki na pierwszych drzwiach.
• Zabierz ze środka wiadro, mop i tabliczkę uwaga ślisko.
• Ustaw wiadro z tabliczką przed plamą, a do wiadra wlej płyn do kąpieli.
• Wróć do pokoju i pociągnij za sznurek, a sam idź na dół.
• Zabierz klucz od pokoju numer 9.
• Wejdź do pokoju numer dziewięć i kliknij na ogryzek jabłka na łóżku – zdobędziesz osiągnięcie - Oczko Twojego oka.

Obrazek

• Zbadaj kominek, jedna cegła jest luźna.
• Wejdź do łazienki i kliknij na prysznic, zdobędziesz osiągnięcie – Psycho.
• Z szuflady pod umywalką zabierz pilniczek.
• Wróć do pokoju i pilniczek użyj na cegle w kominku, zdobędziesz kartę biblioteczną.
• Opuść pokój.

Miasto Kości
• Zejdź na dół i porozmawiaj na wszystkie tematy, a otrzymasz mapę miasteczka.
• Oddaj klucz i wyjdź na zewnątrz.
• Skieruj się na lewo.
• Podejdź do tablicy i przeczytaj wszystkie plakaty, zdobędziesz osiągnięcie - To już inna historia.

Obrazek

• Wejdź do biblioteki.
• Porozmawiaj z bibliotekarką na wszystkie tematy, a potem udaj się na piętro.
• Zwróć uwagę na skrzynię oraz wielką książkę, na której stoi półka.

Obrazek

• Wyjdź z biblioteki i kieruj się w lewo.
• Wejdź w ciemną uliczkę prowadzącą do muzeum.
• Spójrz na złotego lwa między deskami, zdobędziesz osiągnięcie - Ukryte skarby 02.

Obrazek

• Po lewej zabierz podnośnik, spróbuj wejść do muzeum.
• Wróć do biblioteki i użyj podnośnika na półce.
• Przeszukaj książkę, a znajdziesz fragment mapy i list ojca.
• Zejdź na dół i jeszcze raz porozmawiaj z bibliotekarką.
• Opuść bibliotekę i udaj się do muzeum.

Obrazek

• Przy wejściu weź ze sterty książkę, a zdobędziesz dwie naklejki.
• Spróbuj zabrać list, a potem porozmawiaj z kustoszem.
• Opuść muzeum i sprawdź menu oraz tabliczkę.
• Wejdź do środka i porozmawiaj z barmanem.
• Podejmij próbę, ale przegrasz.
• Spójrz na dół obrusa po stronie prawej, przy stoliku, którym siedziałeś, a zdobędziesz osiągnięcie - Ślady el pollo diablo.

Obrazek

• Podejdź do szklanego pojemnika zamkniętego na kłódkę i spójrz na niego.
• Opuść karczmę i kieruj się w prawo.
• Trafisz przed ratusz, wejdź do środka.
• Porozmawiaj ze swoim wujkiem na wszystkie tematy.
• Zapytaj o pieczątkę leżącą na biurku, a potem ją zabierz.
• Spróbuj dotknąć globusa, ale wujek nie pozwoli.
• Wyjdź z ratusza i kieruj się na prawo.
• Spójrz na znak, wiszący nad apteką, a zdobędziesz osiągnięcie - Znowu ty, doktorze Fred!
• Wejdź do środka, porozmawiaj z aptekarzem. Zabierz leżący koło drzwi słoik i łopatkę.

Obrazek

• Wyjdź z apteki i spójrz na automat ze słodyczami obok.
• Kieruj się dalej w górę i wejdź do pubu.
• Porozmawiaj z Nerdem, rzuć okiem na drukarkę 3D oraz automaty.
• Opuść to miejsce i idź w górę uliczki.
• Spójrz na dach, a potem wejdź do kowala.

Obrazek

• Zabierz antyczny młot, pudełko zapałek i szczypce.
• Wyjdź z kuźni i wejdź między zbrojami do kolejnego budynku.
• W środku rzuć okiem na tarczę z gwiazdę, zdobędziesz osiągnięcie – Legenda.

Obrazek

• Spróbuj zabrać broń, włączy się alarm.
• Sprawdź wszystkie aktywne punkty, a potem porozmawiaj z płatnerzem.
• Zabierz żółte nożyczki i opuść to miejsce.
• Przejdź do sklepu muzycznego.
• Porozmawiaj z właścicielem na wszystkie tematy.
• Zabierz kamerton i przejdź do tylnego pokoju.

Obrazek

• Zabierz smyczek i sprawdź wszystkie trzy instrumenty.
• Wyjdź ze sklepu muzycznego i wejdź w boczną uliczkę po lewej.
• Skorzystaj z budki i zrób sobie zdjęcie.
• Zabierz zdjęcie wraz z dwoma plakatami.
• Użyj nożyczek na własnym zdjęciu.
• Na dwóch plakatach, użyj nalepek zabranych z muzeum oraz stempla.
• Wejdź do parku rozrywki.

Obrazek

• Na dachu budynku, coś się błyszczy, użyj na tym szczypiec, masz część pianoli.
• Sprawdź plakat po prawej i użyj mistycznego młotka na urządzeniu, zdobędziesz osiągnięcie – Wyzwanie.
• Wyjdź z parku rozrywki i pod łukiem udaj się do latarni.
• Kliknij na mewę, ale nie opuści swojego gniazda.
• Wejdź do latarni i na otworze po lewej użyj zapałek, żeby ją zapalić.
• Wróć w okolice sklepu muzycznego i kieruj się w górę ekranu.
• Przejdź na lewo na cmentarz, zbierając po drodze kamyki.
• Między kryptami użyj słoika i łopatki na białych kwiatach.
• Wejdź do otwartej krypty, rzuć okiem na aktywne punkty i skieruj się do kościoła.
• Porozmawiaj z kowalem naprawiającym auto przed kościołem.
• Podejdź do betoniarki, nie działa.
• Wejdź do kościoła i rzuć okiem na trzy witraże, zdobędziesz osiągnięcie - Historyk of Bone Town.
• Porozmawiaj z księdzem, a potem zabierz polaroid.
• Wróć do parku rozrywki i użyj kamertonu na zepsutym urządzeniu zdobędziesz misia i kawałek mapy.
• Wejdź do zbrojowni i zrób zdjęcie broni.
• Wejdź do pubu i użyj zdjęć broni na drukarce 3D.
• Wróć do zbrojowni użyj kamieni na katapulcie i podmień broń, zdobędziesz kolejny kawałek mapy oraz osiągnięcie - gdy gra stanie się ciężka.

• Wróć do restauracji i użyj na sobie wyciętych oczu, a wygrasz i zdobędziesz ciastko.
• Udaj się z ciastkiem do kuźni i użyj na nim młota – zdobędziesz osiągnięcie - Sen czy rzeczywistość?
• Spójrz na ciastko, masz kolejny kawałek mapy.
• Wróć do muzeum i daj plakaty kustoszowi, a zdobędziesz kopertę z fragmentem mapy oraz flaszkę.
• Przed latarnią użyj na mewie ciastka, a z gniazda zabierz monetę.
• Przed apteką użyj monety na automacie i zabierz cukierka.
• Wróć do kuźni, daj koniowi cukierka i użyj nożyczek na jego ogonie.
• Napraw smyczek przy pomocy końskiego włosia.
• Wróć do sklepu muzycznego i użyj cylindra na pianoli, kamertonu na trójkącie, oraz smyczka na wiolonczeli.
• Obok pianoli otworzy się skrytka ze środka, której zabierz kolejny kawałek mapy.

Obrazek

• Wróć w okolice kościoła.
• Podejdź do betoniarki i użyj na nim butelkę z alkoholem, a potem uruchom.
• Wejdź do kościoła i porozmawiaj z księdzem, a dostaniesz znak „zakaz gry”.
• Podejdź do kowala i ponownie porozmawiaj, a otrzymasz wielofunkcyjne narzędzie.
• Napraw narzędziem znak otrzymany od księdza.
• Postaw znak w dziurze przed betoniarką i użyj jej ponownie.
• Wejdź do kościoła, spróbuj podnieść kawałek witraża.
• Porozmawiaj z księdzem, a gdy opuści kościół, zabierz witraż, a zdobędziesz kolejny kawałek mapy.
• Wróć do biblioteki i na górze użyj urządzenia na skrzynce, a potem pilniczka, zdobędziesz kolejny kawałek mapy.
• Wejdź do apteki i oddaj słoik z rośliną, a otrzymasz listę.
• Wejdź do ratusza.
• Podejdź do globusa i go użyj, po prawej ukaże się drabina.
• Wejdź do tajnego pokoju.
• Zabierz linę, pamiętnik z kolejnym kawałkiem mapy oraz starą monetą.
• Jeśli masz już wszystkie kawałki mapy, zdobędziesz osiągnięcie – Kartograf.
• Przeczytaj pamiętnik, otwórz okno i użyj na nim liny.
• Idź do latarni.
• Spójrz na mapę po prawej, a potem użyj skrzynki po lewej.
• Ustaw współrzędne na mapie 47,78, a otrzymasz osiągnięcie - Kreator współrzędnych.

Obrazek

• Udaj się na cmentarz do otwartej krypty.
• Zlikwiduj deski, a do czaszki włóż monetę, zdobędziesz osiągnięcie - Sekret do sekretu.

Statek piracki
• Kieruj się w prawo, aż dojdziesz do statku pirackiego.
• Spróbuj wejść na pokład, porozmawiaj z kapitanem.
• Wejdź na pokład i zapukaj do kapitańskiej kajuty.
• Porozmawiaj na wszystkie tematy z kapitanem.
• Wejdź wyżej i rzuć okiem na lalkę Voodu, zdobędziesz osiągnięcie - nocnej zmianie.
• Zabierz całe ubranie, a potem zaglądnij przez szczelinę i sprawdź tytuły książek leżących na biurku.

Obrazek

• Skieruj się pod pokład i zabierz manekina oraz broń, spróbuj otworzyć drzwi.
• Wróć na pokład i jeszcze raz porozmawiaj z kapitanem i odpowiedz na jego pytania: Jimbo, „Życie na morzach” autorstwa Kidd oraz 8.
• Zabierz klucz i zejdź pod pokład.
• Otwórz drzwi i zabierz maskę.
• Wróć na pokład i po prawej ustaw manekina, a potem go ubierz, zdobędziesz osiągnięcie - Stary znajomy.
• Ponownie zapukaj do drzwi kapitana, a gdy ten zacznie walczyć, wejdź do środka i zabierz pamiętnik razem z kielichem.
• Ponownie porozmawiaj i zejdź pod pokład i użyj na starej armacie kielicha, zdobędziesz osiągnięcie – Niszczyciel.
• Wróć na górę i zakończysz grę, zdobywając dwa osiągnięcia - Koniec gry oraz Kolekcjoner.
___________________________________________________________________________________________________
Moje :D gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Willy Morgan and the curse of Bone Town”