Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Czy chcesz zagrać w ten tytuł?

Tak
14
82%
Nie
1
6%
Jeszcze nie wiem
2
12%
 
Liczba głosów: 17

Awatar użytkownika
chris85
Obserwator
Posty: 92
Rejestracja: 11 marca 2012, 12:54
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: http://forum.przygodomania.pl/viewtopic ... t=30#p3488
Podziękował(a): 1 raz
Otrzymał(a) podziękowania: 1 raz
Płeć:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: chris85 » 29 października 2021, 20:01

Dajcie znać czy warto w to zagrać. Ponoć na chwilę obecną gra jest bardzo zabugowana :/
Perhaps the ending has not yet been written ...

Awatar użytkownika
Przemo
Administrator
Posty: 562
Rejestracja: 25 lutego 2012, 10:40
Lokalizacja: GM
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 20 razy

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: Przemo » 29 października 2021, 21:29

Póki co zagrałem godzinę. Błędów rzeczywiście jest dosyć sporo, ale nie uprzykrzają rozgrywki. Czasami postać zatnie się i zacznie chodzić w miejscu, czasami bohaterowie odwrócą się do siebie plecami podczas rozmowy (foto poniżej) czy zniknie część scenografii. Trochę zabawnie to wygląda.

Fabularnie jest "tak o" póki co. Zobaczymy jak się rozwinie. Śmieszą mnie natomiast zachowania bohaterów w różnych sytuacjach - są puste i naiwne. Zmieniają cały swój światopogląd na podstawie jednej sytuacji. Jest też trochę błędów stylistycznych w tłumaczeniu. Niektóre zwroty są nie na miejscu, ale to już nie winna tłumaczenia tylko ogólnego toku myślenia twórców - można to wychwycić po angielskim dubbingu.

Jutro gram dalej.

Obrazek
galador(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
Guerrero Ricci
Posty: 16
Rejestracja: 12 października 2018, 06:06
Podziękował(a): 3 razy
Płeć:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: Guerrero Ricci » 30 października 2021, 05:49

O, to ja miałem troszkę więcej szczęścia, bo żadnych większych błędów tego typu w swojej rozgrywce nie doświadczyłem, póki co ;D Jedynie na co zwróciłem uwagę i jest dość irytujące, że podczas rozmowy następuje jakieś dłuższe ładowanie okienka z wyborem dialogowym. Im dłuższa była rozmowa, tym dłuższy był czas ładowania. Wymiana zdań między protagonistami -> kończy się ostatnie zdanie -> Benedek i Nikolay patrzą na siebie w milczeniu przez 5-10 sekund i dopiero po odczekaniu jest możliwość kontynuowania rozmowy :mysli:

Fabularnie tak jak wyżej napisał Przemo, klimat w grze jest na pewno dużym plusem. Zobaczymy jak historia się rozwinie.

Awatar użytkownika
Przemo
Administrator
Posty: 562
Rejestracja: 25 lutego 2012, 10:40
Lokalizacja: GM
Podziękował(a): 2 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 20 razy

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: Przemo » 30 października 2021, 07:32

Racja, pojawienie się okienka dialogowego tez trochę trwa.
galador(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
pi_kor
Przyjaciel forum
Posty: 151
Rejestracja: 05 marca 2017, 00:23
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 26 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: pi_kor » 31 października 2021, 10:24

chris85 pisze:
29 października 2021, 20:01
Dajcie znać czy warto w to zagrać. Ponoć na chwilę obecną gra jest bardzo zabugowana :/
Poza przypadkowymi pominięciami dialogów, ucina w połowie wypowiadanej kwestii (gra sama to robi chodź nie klikam przycisku myszy), to niczego większego nieuświatczyłem.

Trafiłem na kilka błędów z przestawionymi literami, brakiem spójnika i zwracaniem się złą formą (żeńska, męska) w kilku miejscach, pierdoły nieprzeszkadzające ale poprawić trzeba. Przy tych formach to autorzy zwalili, czemu bohater pyta się kobiety "Czemu nie byłaś przebrana za księdza" to i tłumaczenie jest wzięte na logikę (profesja męska) "Czemu nie byłeś przebrana za księdza".
Patch do The Longest Journey na Windows 7/10 KLIK

kamilpikora.pl

Awatar użytkownika
Annica
Moderator
Posty: 658
Rejestracja: 27 listopada 2012, 21:37
Lokalizacja: Łódź
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 27 razy
Płeć:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: Annica » 31 października 2021, 12:33

Będę poprawiała tłumaczenie. Niestety przez ciągłe dosyłanie nowych tekstów, których po prostu nie dało ogarnąć się w danym terminie, poprawki będą po premierze. Proszę o wyrozumiałość i mimo wszystko docenienie wielu godzin pracy.
Kontakt w sprawach forum: annica(at)przygodomania(kropka)pl
Mój kanał na YT: KLIK

Awatar użytkownika
pi_kor
Przyjaciel forum
Posty: 151
Rejestracja: 05 marca 2017, 00:23
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 26 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: pi_kor » 31 października 2021, 19:49

Wiem, mówiłaś na priv. Nie traktuj tego jako atak, po prostu wyłapałem kilka pierdołek. Dla mnie nawet taka wersja jest o wiele przyjemniejsza niż bez jakiegokolwiek tłumaczenia. Pisząc o autorach miałem na myśli devów.

BTW. Przy Darknest Dungeon 2 to dopiero fiesta roboczego tłumaczenia :E tutaj to jest perfekcja jakbym miał porównywać.
Patch do The Longest Journey na Windows 7/10 KLIK

kamilpikora.pl

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 3391
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 102 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 98 razy
Płeć:

Re: Saint Kotar - demo, prolog, zwiastun

Post autor: adventurka » 27 listopada 2021, 16:39

We wczorajszej aktualizacji kilka postaci dostało nowe głosy. Poniżej próbki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Saint Kotar”