
Od ponad roku w warszawskim studio PolyAmorous powstaje narracyjna gra przygodowa zatytułowana Paradise Lost. W czerwcu br. studio otrzymało granty na rozwój projektu: milion dolarów od amerykańskiego wydawcy Epic Games do podziału między 37 zespołów deweloperskich pracujących z programem Unreal Engine. W sierpniu studio szerzej zaprezentowało swój projekt na targach GamesCom w Kolonii.
Paradise Lost nie będzie klasyczną przygodówką. To symulator spaceru z dodatkowymi elementami – bogatą interakcją z otoczeniem (również zagadki) i możliwością wyboru działań. Premiera (PC, PS4, Xbox One) przewidziana na pierwszy kwartał 2020 roku.
Akcja gry toczy się w alternatywnej rzeczywistości, w świecie trawionym wojną nuklearną i arktycznym mrozem. Ludzie kryją się w podziemnych schronach, skąd rzadko kto wychodzi na niebezpieczną powierzchnię. W grze kontrolujemy dwóch bohaterów: kobietę, która na zewnątrz szuka żywności, i pozostałej w bunkrze córki.