Zniw adventure - solucja, poradnik, osiągnięcia

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 11130
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 139 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 141 razy
Płeć:

Zniw adventure - solucja, poradnik, osiągnięcia

Post autor: Urszula » 14 listopada 2020, 11:47

Solucja w pdf



Zniw adventure - poradnik do gry

Wstęp

W grze trzeba odnaleźć 27 kamyczków, żeby zrobić naszyjnik dla mamy. Nie są one potrzebne by ukończyć grę, ale jest mnóstwo zabawy w ich szukaniu. Oprócz kamyczków są oczywiście do zdobycia osiągnięcia, w sumie można ich zdobyć 32. Po lewej stronie jest ikona zapisu i wyjścia do menu. Poniżej ikona podpowiadająca ile w danej lokacji znajduje się kamyczków do zdobycia, jeśli klikniesz w podpowiedzi na Zniw dowiesz się jakich kamyczków masz szukać. Nazwy kamyczków troszkę naprowadzają, jak i gdzie trzeba je szukać. Ostatnia ikona mówi, gdzie pozostawiliśmy przedmiot z naszego plecaka. Pojemność jest ograniczona, więc nasza bohaterka może dźwigać tylko tyle przedmiotów ile miejsc w plecaku. Przedmioty, które w danej chwili są niepotrzebne pozostawia się na ziemi.

Wajapulka

• Podejdź do stoiska i kliknij na kwiaty.
• Porozmawiaj ze sprzedawcą, a potem z dużym dinozaurem.
• Zbadaj skrzynię stojącą obok kwiatka, a znajdziesz portfel.
• Oddaj portfel dinozaurowi – animacja. And so the adventure begins

Drobny las (dwa kamyczki)

• Podnieś pierwszy kamyczek(1). One tiny pebble for a dinosaur...

Obrazek

• Spójrz na drogowskaz. Idź prawą ścieżką.
• Zbudź gościa siedzącego na drzewie i porozmawiaj na wszystkie tematy.
• Za plecami spójrz na szyszkę i zapamiętaj to miejsce.
• Kieruj się w górę ekranu.
• Po prawej na drzewie jest liana, zabierz ją.
• Idź ścieżką środkową i spójrz na kwiaty, zapamiętaj to miejsce.
• Idź dalej w dół, a potem skręć w ścieżkę lewą.
• Po drodze kliknij na wielki głaz i idź dalej.
• Przeczytaj informacje na drogowskazie.
• Na plaży po lewej zabierz drugi kamyczek(2).

Obrazek

• Spójrz na wiszące liście i spróbuj je zabrać.
• Porozmawiaj z żółwicą na wszystkie tematy.
• Zabierz liście i połącz z lianą, masz plecak.
• Przejdź na lewo na brzeg rzeki i spójrz na norkę.
• Wróć i idź po kwiaty, środkową odnogą. Ułam kijek z drzewa obok.
• Wróć do odnogi prawej i spróbuj sięgnąć szyszkę, jest za wysoko.
• Wróć na plażę i użyj kija na norce, do kija z żywicą przykleił się krab.
• Idź po szyszkę, którą zdobędziesz przy pomocy kraba.
• Wróć na rozstaje dróg, a kraby zagrodzą ci drogę. Crab people
• Wróć się i zanieś oba przedmioty żółwicy.
• Po rozmowie z żółwicą idź do wielkiego kamienia i go zbadaj.
• Dostałaś się do rzeki Rivenna-na. The good, the bad, and the river

Rzeka Rivenna-na (trzy kamyczki)

• Przejdź w prawo i podejdź do dinozaura blokującego most.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.
• Przejdź dalej w prawo i kliknij na krokodyla siedzącego w rzece.
• Przejdź środkową ścieżką na polanę.
• Zabierz kłodę i gałąź.
• Zerwij białe kwiaty.
• Zjadaj czerwone owoce, aż trafisz na trzeci kamyczek (3).

Obrazek

• Wróć do dinozaura zaklinowanego na moście i daj mu białe kwiaty, otrzymasz czwarty kamyczek (4).
• Kieruj się cały czas prosto, a potem skręć w prawo.
• Zabierz leżącą kłodę, a potem zbudź opierzonego jegomościa.
• Przejdź dalej w głąb i użyj na śpiącym krokodylu, patyka i kłody.
• Kolejny raz, użyj patyka na mięsie nabitym na zębie.
• Wróć na skrzyżowanie Rivenn – ny i spróbuj użyć kłody na wodzie między wysepkami.
• Wróć do żółwicy, a otrzymasz odstraszacz krokodyli.
• Idź znów do wielkiego krokodyla i użyj na nim próbki, a zdobędziesz osiągnięcie Croc 3.
• Teraz możesz próbki użyć na krokodylu w wodzie.
• Przy pomocy kłód przedostań się na małą wysepkę.
• Na wysepce porozmawiaj z wężem Wieśkiem, a potem daj mu mięso.
• Przejdź po prowizorycznej kładce na drugą stronę rzeki. A bridge too far
• Przeczytaj drogowskaz i idź środkową ścieżką.
• Rozmawiaj i zaczepiaj tak długo troodona, aż rzuci w ciebie piątym kamyczkiem (5).

Obrazek

• Idź w lewo i porozmawiaj z różowym dinozaurem.
• Przejdź mostem do zaklinowanego dinozaura, po animacji znalazłeś się w jaskini. What is this, Mushroom Kingdom?

Podjaskinia (pięć kamyczków)

• Idź cały czas prosto, podnieś kość.
• Użyj kości po lewej na ropie.

Obrazek

• Podnieś płaski kamień.
• Idź dalej do przewiewnej jamy.
• Podnieś suche liście.
• Połącz suche liście z umazaną kością.
• Użyj kości na wystającym kamieniu, a potem spójrz w górę.

Obrazek

• Połącz dwa kamienie ze sobą, a potem użyj na kości. Quest for fire
• Z zapaloną pochodnią wejdź do ukrytej komnaty.
• Zgaś pochodnię i podnieś świecący szósty kamień (6).

Obrazek

• Po wyjściu z ukrytej komaty idź prosto i w pierwszą odnogę w górę ekranu.
• Zabierz deski i linę, a potem przeczytaj zapiski na ścianie.
• Połącz deski z liną, a stworzysz drabinę.
• Cofnij się do przewiewnej komnaty i ustaw drabinę przy porośniętej mchem ścianie.
• Kieruj się cały czas prosto, aż po lewej trafisz do kolejnego przejścia.
• Idź drogą, a staniesz nad przepaścią.
• Użyj drabiny nad przepaścią, i przejdź na drugą stronę.
• Podnieść kawałek drzazgi po drabinie i idź w górę ekranu.
• Na rozwidleniu przejdź na prawo do ciemnego tunelu.

Obrazek

• Zgaś pochodnię i zabierz siódmy kamyczek (7).
• Kieruj się w górę ekranu z zapaloną pochodnią.
• Pod ścianą leżą kamienie zabierz je.
• Zgaś pochodnię, a zobaczysz przejście w ścianie, idź nim dalej.
• Przeczytaj wskazówki na ścianie, a potem idź przejściem w dół.
• Zgaś pochodnię, a zobaczysz przejście do ukrytej groty.
• Wejdź i zabierz wielki kamień oraz ósmy kamyczek(8).

Obrazek

• Wróć i kieruj się w dół, zabierając po drodze grzyba.
• Kierując się drogą dojdziesz do ściany, uniemożliwiając dalszą drogę.
• Spójrz na ścianę przy zgaszonej pochodni.

Obrazek

• Na górze, wielki głaz zablokowany kijem.
• Obok głazu pęknięcie na ścianie.
Użyj kamyczków na pęknięciu, a potem zapal pochodnię i nadal używaj kamyczków na pęknięciach oraz na stalagmitach.
• Po zawaleniu ściany, spójrz na grzyba, zapamiętaj to miejsce, a potem idź w górę.
• Przejdź przez most, przeczytaj napis na skale i rzuć okiem na rzeźbę.
• Kieruj się w prawo do labiryntu stalagmitów.
• Popatrz w bok, jest świecący kamyczek, dojdź labiryntem do niego i zabierz dziewiąty kamyczek (9).

Obrazek

• Kieruj się teraz cały czas w lewo, na końcu tunelu na wysokiej skale sterczy stalagmit, zapamiętaj to.
• Użyj drzazgi na mchu, dostaniesz się do wioski.

Fungilla

Przed podjaskinią (dwa kamyczki)

• Przeczytaj tabliczkę przy jaskini, a potem pozostaw tutaj pochodnię i kamyczki do jej rozpalania. Beginner writer (po odblokowanie 15 stron w encyklopedii.)
• Przejdź na prawo i spójrz na ścianę skalną i mapę 2x zobaczysz kamyczek, ale na razie nie możesz go wydostać.
• Za plecami pod grzybem siedzi sobie szczur.
• Idź w lewo i zapamiętaj niebieskiego grzyba oraz sprawdź kolumny.
• Teraz wróć i idź ścieżką grzybową w dół, ale po drodze przeczytaj drogowskaz.
• Podejdź do pary dinozaurów, zostaniesz zabrany na wiec.

Centrum miasta (pięć kamyczków)

• Po animacji skieruj się ulicą chłodnego cienia.
• Zostaniesz zaczepiona, a potem okradziona przez niebieskiego dinozaura. Mugstreet Boys
• Kieruj się w dół, porozmawiaj z napotkanym dinozaurem i zapukaj do drzwi domostw.
• Idź na dół, a na rynku podejdź do dinozaura robiącego zakupy, otrzymasz za chwilę zatrudnienie.
• Zwróć uwagę, że na stoisku obok, leży jeden święcący kamyczek, ale trzeba go kupić.
• Porozmawiaj ze sprzedawcą, a potem idź po schodach do lombardu.
• Spróbuj porozmawiać ze sprzedawcą, jest przeziębiony, porozmawiaj również z niezadowoloną klientką.
• Wyjdź z lombardu i porozmawiaj ze sprzedawcą, przy którym stoi Tra.
• Kieruj się ulicą ciepłego słońca.
• Porozmawiaj ze wszystkimi postaciami, na które trafisz.
• Znów trafiłeś do rynku podejdź do siedzącego dinozaura, który czyta komiks.
• Porozmawiaj z nim – wyrzuci komiks.
• Nie zabieraj komiksu, tylko skieruj się na prawo.
• Podejdź do dinozaura pilnującego wejścia do budynku i porozmawiaj na wszystkie tematy.
• Wróć do miejsca, gdzie są dwa stoiska.
• Kieruj się w lewo, a potem zachodnią dzielnicą w górę ekranu.
• Po drodze porozmawiaj z zadowolonym dinozaurem.
• Troszkę wyżej odwiedź dom uzdrowicielki.
• Idąc dalej w górę trafisz na farmę.

Farma (jeden kamyczek)

• Porozmawiaj z dwoma małymi dinozaurami pracującymi przy skrzyniach.
• Kieruj się w prawo, zwróć uwagę na czerwony grzyb i podejdź do Tra.
• Po rozmowie trafisz na obrzeże farmy.

Obrzeże farmy (jeden kamyczek)

• Podejdź do jegomościa i porozmawiaj.
• Zabierz skrzynię, szyszkojagody, oraz sznurek zawiązany na woreczku.
• Zabierz czerwone owoce i zjedz.
• Kieruj się na lewo.
• Sprawdź trzy podejrzane miejsca oraz zabierz patyk.
• Połącz patyk ze sznurkiem.
• Skrzynię postaw pod pustym pniem i wdrap się na górę, znajdziesz gniazdo szczurów.
• Zejdź na dół, ustaw skrzynię na podejrzanym miejscu.
• Na skrzyni użyj patyka ze sznurkiem oraz przynęty.
• Schowaj się za drzewo, załapałaś pierwszego szczura. Mammals tremble before her!
• Wróć do dinozaura dostaniesz bukłak.
• Napełnij bukłak i daj pić dinozaurowi.
• Bukłak napełnij ponownie wodą i zabierz szyszkojagody.
• Wróć na polanę i ustaw skrzynię na drugim podejrzanym miejscu.
• Znów wróć do dinozaura, poinformuj go o załapaniu szczurka, i zabierz kolejną porcję szyszkojagód. Gotta learn 'em all! (po odblokowaniu 30 stron encyklopedii)
• Manewr powtórz trzeci raz, a następnie wejdź po skrzyni do pustego pnia i wylej zawartość bukłaka na gniazdo.
• Wypłynie z gniazda dziesiąty kamyczek (10), który zabierz oraz nieprzytomnego szczura. Employee of the month
• Zejdź na dół, zabierz skrzynię i wróć do dinozaura.
• Oddaj mu wszystkie przedmioty i wróć na farmę.

Farma (jeden kamyczek)

• Odbierz zapłatę i wejdź do domu Tra.
• Zabierz poduszkę, o którą opiera się tato dinozaur.
• Porozmawiaj z ojcem Tra i daj mu wielki kamień zabrany z jaskini, a otrzymasz jedenasty kamyczek (11).
• Wróć do Tra i zatrudnij się przy podlewaniu roślin i wyrywaniu chwastów.
• Zarabiając pieniądze zyskałeś puchatą rękawicę.
• Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, wyrwij i kwiaty i chwasty. Rebel without a brain
• Wracaj do miasta, ale po drodze zerwij czerwonego grzyba.

Centrum miasta (pięć kamyczków)

• Kieruj się uliczką w dół, ale spójrz na przejście, między skałami, a roślinnością.

Obrazek

• Sterta worków ze śmieciami tarasuje drogę.
• Wejdź do domu uzdrowicielki i daj poduchę rannemu ptakowi, a zyskasz przepustkę do spiżarni.
• Porozmawiaj z uzdrowicielką, a dowiesz się o ziołach i możliwości wyleczenia sprzedawcy z lombardu.
• Zanim pójdziesz do straganu, tuż obok zadowolonego dinozaura przejdź nad jezioro.

Jezioro (jeden kamyczek)

• Porozmawiaj ze znudzoną panienką, a potem wróć do straganów.

Centrum miasta (pięć kamyczków)

• Kup u pierwszego dinozaura zioła, a u drugiego dwunasty kamyczek (12).
• Wróć do uzdrowicielki daj zioła, a zdobędziesz miskę z lekarstwem.
• Idź do lombardu i daj sprzedawcy napar z ziół.
• Kup sznur, a potem opuść to miejsce.
• Po wyjściu z lombardu trafisz na złodzieja, zdobędziesz jego pelerynę i tajną mapę.
• Idź w górę ekranu do miejsca, gdzie znajduje się tron i zabierz komiks.
• Skieruj się teraz w ulicę ciepłego słońca, do spiżarni.
• W środku porozmawiaj z pierwszym dinozaurem, zjedz sobie grzybki.
• Przejdź na zaplecze i daj komiks siedzącemu tam strażnikowi, a zabierz leżący hak.
• Połącz hak z liną, masz narzędzie do wspinaczki.
• Wyjdź ze spiżarni, przed drzwiami zostaw przepustkę i kieruj się w stronę uzdrowicielki.
• Na skale przed zakrętem jest zwijana drabina, użyj na niej haka, a zdobędziesz trzynasty kamyczek (13). Lucky 13

Obrazek

• Oddaj uzdrowicielce miskę, a dostaniesz przepustkę do apteki.
• Wracając skieruj się nad jezioro, porozmawiaj z dinozaurem o workach tarasujących drogę.
• Razem z nim oczyścisz przejście, wejdź głębiej i zbadaj teren.
• Przy pomocy rękawicy podnieś worek, okaże się, że w niektórych miejscach jest świeżo skopana ziemia.
• Opuść to miejsce i udaj się do apteki i porozmawiaj aptekarką na wszystkie tematy.
• Przepustkę do apteki zostaw pod drzwiami.
• Wróć do lombardu i kup patelnię.
• Wróć do spiżarni, daj patelnię, a zdobędziesz piórko.
• Wróć do lombardu i kup kilof.
• Wyjdź i na straganie kup amonity, a obok na drugim straganie kup różowy plecak. Perfect is the enemy of good
• Udaj się teraz do podjaskini, po drodze porozmawiaj z dinozaurem hodującym białe grzyby.
• Przed podjaskinią, użyj na szczurku siedzącym pod grzybami amonitu, a potem liści ze starego plecaka.

Obrazek

• Po złapaniu szczurka użyj go na norce w skale, a zdobędziesz czternasty kamyczek (14).
• Podejdź do mapy na skale i użyj na niej kilofa, a zdobędziesz piętnasty kamyczek (15).
• Zabierz pochodnię i krzemień wejdź do jaskini.
• Użyj haka z liną na wystającym stalagmicie, a potem wespnij się po niej.

Obrazek

• W jaskini znajdziesz szesnasty kamyczek (16). Zniw the Explorer
• Kieruj się w głąb jaskini i zerwij przy pomocy rękawicy, żółtego grzyba.
• Na skrzyżowaniu grzybowym skieruj się na lewo.
• Użyj kilofa na skale z grzybem, a potem zabierz niebieskiego grzyba.
• Idź teraz do wcześniej zawalonego miejsca w zachodniej dzielnicy i użyj kilofa na miękkiej ziemi.
• Zjawi się właściciel posesji i każe ci posprzątać worki, za pomoc zdobędziesz siedemnasty kamyczek (17).
• Weź ciężką doniczkę i skacz, po miejscach, gdzie jest miękka ziemia, aż wpadniesz do tunelu. Sherlock Zniw, Ace Detective
• Przeszukaj worek - zabierz czaszkę, spójrz na notatnik i go zabierz.
• Idź do uzdrowicielki oddaj czaszkę, a dostaniesz kupon rabatowy do lombardu.
• Wróć do lombardu i kup szklaną butelkę.
• Przejdź teraz do miejsca, gdzie stoi tron.
• Porozmawiaj z panienką moczącą stopy w źródełku.
• Przejdź na prawo i kliknij na miskę z jedzeniem obok dinozaura, a dowiesz się, że bardzo nie lubi ostrego sosu grzybowego.
• Wróć do aptekarki porozmawiaj z aptekarką, i daj grzyby i butelkę, a dostaniesz sos grzybowy.
• Wejdź do uzdrowicielki i porozmawiaj z nią, a okaże się, że bardzo lubi sos grzybowy.
• Daj uzdrowicielce sos grzybowy, a zdobędziesz osiemnasty kamyczek (18).
• Idź na ulicę ciepłego słońca, nad grającymi dziećmi siedzi panienka, daj jej piórko, a zdobędziesz statuetkę grzyba.
• Zanieś statuetkę grzyba hodowcy białych grzybów, a otrzymasz jednego białego grzyba.
• Daj białego grzyba dinozaurowi na słonecznej ulicy, a zdobędziesz dziewiętnasty kamyczek (19).
• Przejdź do miejsca, gdzie stoi tron.
• Po prawej na ścianie zaczep linę i wejdź na dach.

Obrazek

• Użyj sosu grzybowego na misce dinozaura, wejdź do ściany mieszkalnej. Our house, in the middle of the wall

Ściana mieszkalna (sześć kamyczków)

• Po rozmowie z dinozaurem zbadaj tablicę, kliknij na sześć informacji.

Obrazek

• Przejdź na lewo i porozmawiaj z młodym dinozaurem.
• W dole ekranu droga prowadzi do składziku.
• Z pierwszych drzwi wysuń kołek i je otwórz, zdobyłeś dwudziesty kamyczek (20).

Obrazek

• Kolejne drzwi mają dziwny zamek, w trzecim kolesie grają w karty.
• Wróć do góry i schodami udaj się na piętro.
• Pod wycieraczką leży klucz, zabierz go, i użyj na drzwiach.
• Porozmawiaj z dziwnie zachowującym się dinozaurem i idź dalej w lewo.
• Sprawdź drzwi zabezpieczone łańcuchem, a potem dalej kieruj się w lewo.
• Porozmawiaj z siedzącym przed drzwiami dinozaurem.
• Wróć do magazynu i pomóż szukać ssaka, klikając na niego ikoną ręki.
• Po pewnym czasie koleś się zdenerwuje i da ci dwudziestego pierwszego kamyczka (21).
• Porozmawiaj z nim jeszcze raz, a potem idź za nim przed drzwi wodza.
Piwnica (dwa kamyczki)

• Po animacji trafiasz do celi, a po rozmowie z Agu zdobędziesz osiągnięcie Fragile Alliance.
• Pozbieraj świecące grzyby i wrzuć do kosza.
• Spróbuj sięgnąć do schowka nad koszem.
• Poproś współwięźnia o pomoc, zdobyłeś zardzewiałą łyżkę.
• Sprawdź aktywne kamienie i użyj na nich łyżki.
• Poluzowany kamień spróbuj wyjąć. Poproś Agu o pomoc.
• Wyjdź dziurą na zewnątrz.
• Po prawej zabierz plecak, kamienie i siekierę bez trzonka.
• Przejdź w przerwę w murze i zabierz zmiotkę.
• Użyj kamieni na szafce 2x.
• Wejdź do celi i namów Agu, żeby zrobił raban.
• Użyj kamienia na tunelu po prawej.
• Użyj zmiotki na drzwiach prowadzących do tunelu.
• Otwórz drzwi celi.
• Wejdź do celi zjedz jagody i zabierz jedną ze sobą.
• Podejdź do szafek, w które rzucałaś kamieniami.
• Zabierz z jednej z nich kluczyk i metalowy kubek.
• Wróć do celi i kubek napełnij wodą.
• Przejdź na drugą stronę spójrz na tabliczkę.
• Spróbuj sprawdzić zawartość skrzynki jest za wysoko.
• Poproś Agu o pomoc, zdobędziesz sznurek.
• Wejdź w przerwę w murze i zabierz dwudziesty drugi kamyczek (22), jest na ścianie obok drzwi.
Obrazek

• Poproś Abu, aby wyważył drewniane drzwi.
• Wejdź do kolejnego pomieszczenia, sprawdź wszystkie plakaty.

Obrazek

• Zabierz miskę z robaczkami.
• Otwórz szafkę i zabierz trzonek.
• Połącz: siekierę, trzonek i sznurek.
• Podlej wyschniętego kwiatka i zabierz dwudziesty trzeci kamyczek (23).
• Obok szafki na ścianie obklejonej plakatami w dolnym prawym rogu mały literami wypisane są suchary, przeczytaj je wszystkie, a zdobędziesz osiągnięcie Obligatory punny achievement.
• Wyjdź przez małe drzwi, użyj siekiery na desce blokującej duże drzwi.
• Po wyjściu Agu, porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.
• Wejdź na górę. Skieruj się w lewo.
• Sprawdź tablicę korkową, a zdobędziesz osiągnięcie Information Society.
• Przejdź dalej w lewo do drzwi prowadzących na górę.
• Drzwi zablokowane, przejdź Zniw do składziku.
• Na ostatnich drzwiach spróbuj rozplatać sznurek, użyj siekiery na sznurku.
• Z półki zabierz komiks i magnetyt.
• Kliknij na worki, zostaną przeniesione pod okno.
• Opuść pomieszczenie przez okno i kieruj się nad jezioro.

Jezioro (jeden kamyczek)

• Porozmawiaj z żółwiem, a potem pożycz wędkę.
• Użyj wędki 4x, tak by wyłowić: nic, rybkę, wodorost i klucz, a zdobędziesz osiągnięcie Dinosaur Fishing Simulator 2020.
• Po złowieniu rybki, możesz ją oddać żółwiowi, albo wrzuć do wody, w obu przypadkach zdobędziesz dwudziesty czwarty kamyczek (24).
• Za wyłowienie niebieskiego kluczyka zdobędziesz osiągnięcie Clever girl.
• Odłóż wędkę na miejsce i wróć do budynku.

Ściana mieszkalna (sześć kamyczków)

• Wróć na górę i pokaż kluczyk.
• Po wejściu na górę, porozmawiaj z małym dinozaurem i daj mu komiks.
• Wejdź przez otwarte drzwi, trzeba coś zrobić z dinozaurem.
• Wróć się do miejsca przy schodach tuż za zniszczonym murem, przy korkowej tablicy .
• Ustaw przynętę z suchych robaków, a potem ściereczką złap szczura.
• Wróć na górę i użyj szczura na pilnującym dinozaurze.
• Zablokuj drzwi przy pomocy kłody.
• Przejdź do gabinetu wodza.
• Użyj ikony oczu, na wszystkich aktywnych książkach na regale, a potem na biurku, a zdobędziesz osiągnięcie Bookworm... uh, Bookdino?
• Podejdź do biurka, otwórz i zbadaj wszystkie szuflady.
• Popatrz na ładną paprotkę, a potem na mapę wiszącą nad nią.
• Sprawdź, jaka liczba kryje się za przekreślony kwadratem, i zapamiętaj ją.

Obrazek

• Wróć do regału i jeszcze raz sprawdź książki, przy dwóch musi być słyszalny sygnał.
• Przejdź do biurka, nad paprotką otworzył się sejf.
• Zbadaj sejf i zabierz z niego przedmiot.
• Przejdź do sypialni, kliknij na popielnik masz dwudziesty piąty kamyczek (25).
• Przejdź do kolejnego pomieszczenia z szafy zabierz maskotkę.
• Spójrz na arras, a potem go chwyć, zapisz sobie kod (losowa zagadka).
• Z szafy zdejmij roślinę, a potem przesuń szafę.
• Użyj kamienny pięciokąt na sejfie.
• Wpisz kod zgodnie z tym, co widziałeś na arrasie.
• Na przycisku dolnym wpisz liczbę z mapy, otwórz sejf. Safecracker
• Po animacji musisz uciekać.
• Po zejściu po linie, zjedz suszone grzyby, zdobędziesz osiągnięcie Gourment World Tour.

Obrazek


• Po zejściu do miasta idź do bramy obok podjaskini.
• Wejdź do podjaskini w głąb, porozmawiaj z dinozaurem, a zdobędziesz osiągnięcie Breaking the law
• Wyjdź z jaskini i skieruj się do bramy.
• Użyj kluczy na obu kolumnach.
• Wejdź do tunelu, a po chwili zostanie on zamknięty.
• Kliknij na kaganek rozpalisz go.
• Po lewej we wnęce jest wielki kamień, usuń go przy pomocą Agu.
• Wejdź do środka i użyj liny wspinaczkowej kierując się na lewo.
• Po wydostaniu rodziny wodza, zdobędziesz osiągnięcie Indiana Zniw and the Cave of (Family) Peril
• Daj córce wodza maskotkę, a zdobędziesz dwudziesty szósty kamyczek (26).
• Wyjdź tunelem na zewnątrz.
• Kieruj się w dół ekranu na ścieżkę po niżej.
• Idąc ścieżką w dół, po lewej zabierz żółtą ochrę.
• W tym momencie powinieneś zdobyć kolejne osiągnięcie Gotta learn 'em all! - po odblokowaniu 55 stron encyklopedii
• Poniżej na skale po prawej widać zaschnięte błoto na kamyczku, nie masz na razie jak go wydobyć.

Obrazek

• Idź leśną ścieżką w dół i zabierz liście paproci oraz długą lianę.
• Wróć do kamyczka i zetrzyj błoto z kamyczka, nadal jest problem z jego wydobyciem.
• Znów kieruj się leśną ścieżką, a potem w lewo do ślepego zaułku.
• Urwij kolejną lianę, odłam kawałek gałęzi.
• Podnieś suchy patyk.
• Spójrz na kupkę piasku, kamień z wgłębieniem.
• Przyglądnij się zawalonej ścieżce, a znajdziesz dwa kamyki.
• Wróć do ściany z kamyczkiem i użyj na niej kamieni, zdobyłeś ostatni dwudziesty siódmy kamyczek (27) i osiągnięcie Dr. LivingSTONE, I pressume?.
• Kieruj się drogą leśne zbocze.
• Zerwij 4 trwałe liście i nadal idź w dół.
• Z bagna zabierz kamień i patyk.
• Umocz w bagnie liście oraz dwa mniejsze kamienie.
• Wróć do zawalanej drogi.
• Do wgłębienia w kamieniu wrzuć żółtej ochry i utłucz kamieniem.
Duży kamień zanurz w ochrze.
• Trzy kije połącz lianą. Do dużego kamienia przyklej dwa małe kamienie i połącz z patykami.
• Na patykach i głowie użyj żółtych liści paproci, masz gotową figurkę.
• Do zielonych liści nasyp piachu i kieruj się w prawo.
• Idąc leśnym zboczem, powyżej masz polanę.
• Ustaw figurkę na polonie, a potem rzucaj w gada liśćmi wypełnionymi piaskiem, a potem użyj liany.
• Po wpadnięciu do błota użyj tabliczki na głowie gada, zdobędziesz osiągnięcie That's MISS Zniw to you, punk!
• Obejrzyj długą animację kończącą grę.

Obrazek
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 11130
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 139 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 141 razy
Płeć:

Re: Zniw adventure - solucja, poradnik, osiągnięcia

Post autor: Urszula » 14 listopada 2020, 22:09

Osiągnięcia:
1. And so the adventure begins – po wylądowaniu w Drobnym lesie.
2. One tiny pebble for a dinosaur... – po zabraniu pierwszego kamyczka.
3. Lucky 13 – po zebraniu trzynastu kamyczków.
4. Dr. LivingSTONE, I pressume? – po znalezieniu wszystkich kamyczków.
5. The good, the bad, and the river - po dotarciu do Rivenn-ny.
6. A bridge too far – po przejściu przez rzekę.
7. Quest for fire – po zrobieniu pochodni w jaskini.
8. What is this, Mushroom Kingdom? – po wyjściu z jaskini.
9. Mugstreet Boys - po dotarciu do Fungilli i okradzeniu przez złodzieja.
10. Mammals tremble before her! – po złapaniu szczurków.
11. Sherlock Zniw, Ace Detective – po odkryciu kryjówki złodzieja.
12. Our house, in the middle of the wall – po wejściu do ściany mieszkalnej.
13. Fragile Alliance – po rozmowie z Agu w piwnicy.
14. Clever girl – po wyłowieniu niebieskiego klucza.
15. Safecracker – po otwarciu sejfu, gdzie był ukryty czerwony klucz.
16. Indiana Zniw and the Cave of (Family) Peril – po uratowaniu rodziny wodza w tunelu.
17. That's MISS Zniw to you, punk! – za ukończenie gry.
18. Beginner writer – po odblokowanie 15 stron w encyklopedii.
19. Gotta learn 'em all! – po odblokowaniu 30 stron encyklopedii.
20. Gotta learn 'em all! - po odblokowaniu 55 stron encyklopedii.
ObrazekObrazekObrazek
21. Crab people – próba wejścia na rozwidlenie dróg, gdy kraby są przeciwko tobie (w nocy, zanim nastanie dzień i oddamy żółwicy przedmioty).
22. Croc 3 – użyj na krokodylu, kłody kija i przynęty (na tym śpiącym krokodylu).
23. Employee of the month – za załapanie trzech szczurków, zniszczenie gniazda i zabranie nieprzytomnego szczurka.
24. Perfect is the enemy of good – za kupienie różowego plecaka na straganie.
25. Rebel without a brain – za usunięcie i chwastów i kwiatów na grządce.
26. Information Society – za przeczytanie 6 plakatów na tablicy informacyjnej w ścianie mieszkalnej, oraz ponowne rzucenie okiem na plakat o złodzieju w nocy i drugi plakat o grzybach.
27. Obligatory punny achievement – przeczytanie wszystkich 10 sucharów w piwnicy.
28. Dinosaur Fishing Simulator 2020 – po wyłowieniu z jeziora: niczego, ryby, wodorostu i klucza.
29. Bookworm... uh, Bookdino? – w gabinecie wodza, przeczytanie wszystkich książek na regale i na biurku.
30. Gourment World Tour – zjedz 4 różne potrawy przez Zniw (czerwone jagody, czerwone jagody, grzyby świeże, grzyby suszone (w trakcie ucieczki z mieszkania wodza).
31. Breaking the law – próba przejścia w głąb jaskini w czasie ewakuacji.
32. Zniw the Explorer – za zbadanie wszystkich 4 sekretnych grot w podjaskini, ostatnia jest możliwa do zbadania, gdy masz narzędzie do wspinaczki.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Zablokowany

Wróć do „Zniw adventure”