Post
autor: Drenz » 12 listopada 2020, 21:31
Tylko jak przechodzi się takiego FPSa na wyższym poziomie trudności, to fabuła pozostaje taka sama - tak samo się zaczyna, tak samo się skończy. W tej kwestii zawsze będzie taka sama bez względu na poziom trudności. Ponadto zazwyczaj można od razu wybrać poziom trudności w FPSie (najczęściej po przejściu odblokowuje się tryb permadeath, hardcore czy coś w ten deseń - już dla maniaków). Tutaj jesteśmy zmuszeni zaczynać od poziomu łatwego (który w sumie sprawił mi więcej kłopotów niż normalny), po czym, aby poznać kolejne niuanse dotyczące historii, trzeba zmierzyć się w większości z tymi samymi zagadkami. Zmiany są wg mnie kosmetyczne. Na najwyższym jest ich więcej, ale mimo wszystko nie odpowiadała mi ta forma. W grach filmowych mamy możemy zacząć grę od nowa, aby po drodze wybrać inne opcje a tym samym zobaczyć nowe sceny i doprowadzić do innego zakończenia, ale nie odczuwa się takiej powtarzalności jak w przypadku Dark Room. Mam nadzieję, że w drugiej części tego nie będzie...
Ostatnio skończone: Cannibal Abduction, Krystopia: A Puzzle Journey, Dagon: by H.P. Lovecraft, Handshakes, LUL Inc., BABBDI, Between Time: Escape Room, Postmouse
Gram: Beautiful Desolation, Knight's Try, Vostok 2061, Vilomah, Space Accident