Drowned god: conspiracy of the ages - zapisy gry

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2748
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 94 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:

Drowned god: conspiracy of the ages - zapisy gry

Post autor: adventurka » 12 kwietnia 2020, 20:19

Drowned God: Conspiracy of the Ages – pobierz paczkę zapisów gry

  • Zapis gry to plik o nazwie dgsave.dat z odpowiednią numeracją.
  • Plik o nazwie dgnames.dat jest potrzebny tylko wtedy, gdy chcemy, by wyświetlała się nazwa zapisu.
  • W grze jest sześć slotów na zapisy. Później pliki można nadpisywać.
  • Umiejscowienie folderu z zapisami może zależeć od systemu i wersji gry. Grałam w Windows 10 w wersję od Zomb's Lair i u mnie zapisy znalazły się jak poniżej:
C:\Users\*nazwa użytkownika*\AppData\Local\VirtualStore
  • W razie problemów ze znalezieniem folderu z sejwami, można wyszukać go, wpisując do wyszukiwarki swojego systemu nazwę, np. dgsave.dat lub dgnames.dat.
  • Zapisy zrobione w następujących momentach rozgrywki:
Folder A
dgsave0.dat - Sala z komputerem - początek rozgrywki
dgsave1.dat - Binah 1 - tuż po wejściu do świata Stonehenge
dgsave2.dat - Binah 2 - w metalowym torsie po układance z kulkami na okręgach (wyjść z pomieszczenia)
dgsave3.dat - Binah 3 - na przystani po przywołaniu łodzi (wsiąść na łódź)
dgsave4.dat - Binah 4 - w wieży na wyspie po wygranej z templariuszem (wsiąść do windy)
dgsave5.dat - Binah 5 - po dialogu między Newtonem a Einsteinem (mam kulkę - iść w głąb korytarza)

Folder B
dgsave0.dat - Binah B0 - w pracowni Leonarda po obejrzeniu slajdów i zabraniu karty ze slotu (uruchomić robota)
dgsave1.dat - Binah B1 - u skrzydlatego stwora po zdobyciu karty The Moon
dgsave2.dat - Binah B2 - w podziemiach po oświetleniu korytarza
dgsave3.dat - Binah B3 - w kamiennym kregu po wykonaniu zadań z wieży
dgsave4.dat - Sala z komputerem - tuż po powrocie z Binah
dgsave5.dat - Sala z komputerem przed wpisaniem kodu do komputera (48)

Folder C
dgsave0.dat - Chesed C0 - tuż po wejściu do świata
dgsave1.dat - Chesed C1 - na piramidzie z kalendarzem po zdobyciu języka
dgsave2.dat - Chesed C2 - w piramidzie z kulą przed wejściem do sali z grą planszową na posadzce (użyć języka)
dgsave3.dat - Chesed C3 - w sali z grą planszową na posadzce po wygraniu połówki karty tarota
dgsave4.dat - Chesed C4 - na piramidzie z nieregularną kamienną płytą po zdobyciu złotej kulki
dgsave5.dat - Chesed C5 - tuż po wejściu do sali z projektorem (obejrzeć slajdy)

Folder D
dgsave0.dat - Chesed D0 - w wąwozie przed wejściem do podziemi
dgsave1.dat - Chesed D1 - u wejścia do tunelu (iść przed siebie)
dgsave2.dat - Chesed D2 - w pomieszczeniu z ciałem tuż po wjechaniu windą
dgsave3.dat - Chesed D3 - przed urządzeniem Noah (mam cztery kulki z ciała)
dgsave4.dat - Chesed D4 - na okręcie tuż po przeniesieniu
dgsave5.dat - Chesed D5 - na okręcie tuż po dotarciu do sterówki

Folder E
dgsave0.dat - Chesed E0 - w kabinie kapitana tuż po dotarciu na miejsce
dgsave1.dat - Chesed E1 - w kabinie kapitania tuż po nadaniu wiadomości alfabetem Morse'a (tajne pomieszczenie otwarte)
dgsave2.dat - Chesed E2 - przed wyłowieniem laski Ozyrysa (tuż po wejściu do pomiesczenia)
dgsave3.dat - Chased E3 - po uruchomieniu urządzenia do wyławiania (klucze są w zamkach)
dgsave4.dat - Sala z komputerem E4 - tuż po powrocie ze świata Chased
dgsave5.dat - Sala z komputerem E5 - przed wpisaniem do komputera kodu (59)

Folder F
dgsave0.dat - Din F0 - w bibliotece tuż po przeniesieniu się do świata
dgsave1.dat - Din F1 - w bibliotece po "kolejowej" układance ze ściany (wyjść z pomieszczenia)
dgsave2.dat - Din F2 - w podziemiach tuż po wyjściu z windy (iść w lewo)
dgsave3.dat - Din F3 - w podziemiach po podniesieniu książki i rękawiczki (iść w prawo)
dgsave4.dat - Din F4 - w teatrze przed testem na automacie master mind
dgsave5.dat - Din F5 - w teatrze po teście i zdobyciu książki (iść w głąb pomieszczenia)

Folder G
dgsave0.dat - Din G0 - w teatrze przed zagadką Crowleya
dgsave1.dat - Din G1 - w teatrze po zdobyciu księgi kłamstw (wrócić do holu teatru)
dgsave2.dat - Din G2 - na stacji metra przed wejściem do kapsuły
dgsave3.dat - Din G3 - w bibliotece po powrocie metrem (mam trzy książki)
dgsave4.dat - Din G4 - w przyczepie przed układanką
dgsave5.dat - Din G5 - w przyczepie po zdobyciu karty tarota

Folder H
dgsave0.dat - Din H0 - w tajnym pomieszczeniu za biblioteką przed rozmową z głową w piramidzie
dgsave1.dat - Din H1 - w teatrze tuż po wejściu do podziemi
dgsave2.dat - Din H2 - w tajnym pomieszczeniu za biblioteką po powrocie z teatru (mam fragmenty gwiazdy)
dgsave3.dat - Sala z komputerem H3 - tuż po powrocie ze świata Din
dgsave4.dat - Sala z komputerem H4 - przed wpisaniem do komputera kodu (67)
dgsave5.dat - Chokmah H5 - tuż po przeniesieniu się do świata

Folder I
dgsave0.dat - Chokmah I0 - w przyczepie po układance
dgsave1.dat - Chokmah I1 - w barze po wysłuchaniu wiadomości z dream machine
dgsave2.dat - Sala z komputerem I2 - tuż po powrocie ze świata Chokmah
dgsave3.dat - Sala na górze I3 - tajnym pomieszczeniu - zakończenie 1
dgsave4.dat - Sala na dole I4 - w tajnym pomieszczeniu - zakończenie 2
dgsave5.dat - Sala z komputerem I5 - zakończenie 3
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Drowned god: conspiracy of the ages”