Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10824
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Urszula » 15 września 2019, 19:58

Porozmawiaj może na targu z handlarzem środków nasennych.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Emu
Publicysta
Posty: 152
Rejestracja: 14 kwietnia 2018, 13:42
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał(a) podziękowania: 2 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Emu » 15 września 2019, 21:07

Cholera, chyba jestem bez szans. Zrobiłam już chyba wszystko co się da i tylko brak nożyka mnie blokuje. :beczy:

Emu
Publicysta
Posty: 152
Rejestracja: 14 kwietnia 2018, 13:42
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał(a) podziękowania: 2 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Emu » 15 września 2019, 21:27

Urszula pisze:Porozmawiaj może na targu z handlarzem środków nasennych.
Na targu? Ale przecież tam takowego nie ma, środek nasenny dostaje się od agenta na przystani. Porozmawiałam z nim ponownie i to też nic nie dało, żadnego tematu rozmowy związanego z rybakiem i nożykiem.

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10824
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Urszula » 15 września 2019, 21:30

Nie wiem, czy to nie jest błąd, ale spróbuj tak: kliknij na rybaka, opuść lokację i natychmiast wróć i sprawdź czy on nie śpi. Lub udaj się w miejsce gdzie jest telefonista i kliknij na kabel, do niego też potrzebujesz scyzoryka, może wtedy otworzy się opcja z tym opowiadaniem o szczękach wiszących nad głową rybaka. Możesz jeszcze przeinstalować grę, więcej pomysłów nie mam.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Emu
Publicysta
Posty: 152
Rejestracja: 14 kwietnia 2018, 13:42
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał(a) podziękowania: 2 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Emu » 15 września 2019, 21:34

Urszula pisze:Nie wiem, czy to nie jest błąd, ale spróbuj tak: kliknij na rybaka, opuść lokację i natychmiast wróć i sprawdź czy on nie śpi.
Ale czym kliknąć? Patrzenie, rozmowa, kliknięcie bez skutków, PPM?

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10824
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Urszula » 15 września 2019, 21:41

Użyj ikony oczu, a potem rozmowa i wyjdź z lokacji i zaraz wróć. Jeszcze jedno spróbuj ten kawałek przejść na pełnym ekranie.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10824
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Urszula » 15 września 2019, 22:03

Sprawdź jeszcze tę stronę z zapisami http://www.savegameworld.com/pc-gilbert ... -savegame/
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Emu
Publicysta
Posty: 152
Rejestracja: 14 kwietnia 2018, 13:42
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał(a) podziękowania: 2 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Emu » 16 września 2019, 01:26

Urszula pisze:Sprawdź jeszcze tę stronę z zapisami http://www.savegameworld.com/pc-gilbert ... -savegame/
Też gra ich nie widzi... :(
Co dziwniejsze, uruchamiając grę zwyczajnie, nie mam dostępu do zapisów zrobionych pod DxWnd...

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10824
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: Urszula » 16 września 2019, 10:31

Myślę, że twój program do uruchamiania gry w oknie rozrabia.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2689
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 94 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:

Re: Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy - na przystani - zajrzałam do solucji i mi się nie zgadza...

Post autor: adventurka » 18 września 2019, 15:36

Sejw z wersji Steam (zaraz po zdobyciu scyzoryka). Może on zadziała?

https://www.dropbox.com/s/ylvz9lvyh6v95 ... 0.gam?dl=1
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gilbert Goodmate: fangoryjskie dziwy”