Kelvin and the infamous machine - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 12377
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 183 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 201 razy
Płeć:

Kelvin and the infamous machine - solucja, poradnik

Post autor: Urszula » 24 stycznia 2019, 21:44

Solucja w pdf

Kelvin i The Infamous Machine - poradnik

Gra przyjemna i łatwa, masz do zdobycia 20 osiągnięć.

Rozdział pierwszy

Jak pomóc Beethovenowi?
• Po wyjściu z wehikułu czasu i rozmowie przejdź w lewo.
• Przeszukaj 2x kubeł stojący przy wejściu do teatru, zdobędziesz osiągnięcie.
• Podejdź do ciecia i porozmawiaj.
• Spójrz na tabliczkę parkingową.
• Wróć i wejdź do teatru.
• W lobby zabierz młotek, spróbuj podprowadzić flet.

Obrazek

• Porozmawiaj z jegomościem, potrzebujesz biletu.
• Wyjdź z teatru, tuż przy wejściu po lewej stronie zabierz: klosz z lampy oraz świeczkę.

Obrazek

• Przejdź w prawo, w głąb ulicy.
• Podejdź do gościa przy pierwszym stoisku.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.
• Zabierz tabliczkę z napisem 1 dolar spomiędzy stoisk.

Obrazek

• Podejdź do wróżki i połóż na jej stoliku klosz od lampy.
• Porozmawiaj z nią na wszystkie tematy i posłuchaj wróżby.
• Użyj młotka na maszynie obok.
• Wróć do znaku opłat za parking i użyj na nim tabliczki, otrzymasz troszkę kasy.

Obrazek

• Wróć do bocznej uliczki i daj kasę panu z pierwszego stoiska, rzuć obręczą.
• Zabierz drugą obręcz i użyj jej na pachołku przed wejściem do teatru.

Obrazek

• Na obręczy osadzonej na pachołku użyj młotka, a potem ją zabierz.
• Wejdź w głąb ulicy, powtórz rzut obręczą, a zdobędziesz bilet do teatru.
• Wejdź do teatru, odpal świeczkę przy wejściu.
Użyj 3x młotka na szybce, a zdobędziesz osiągnięcie.

Obrazek

• Pokaż bilet, a potem wejdź do sali.
• Przejdź na zaplecze i użyj świeczki na lampie.

Obrazek

• Zabierz kawałek zepsutej drabiny, a z mopa zabierz włosy.

Obrazek

• Wróć do lobby i podmień flet z kawałkiem drabiny.

Obrazek

• Wróć na ulicę w głębi i użyj fletu na garnku, zabierz kobrę.

Obrazek

• Wróć do teatru i użyj kobry na facecie z irokezem.

Obrazek

• Zabierz wyrzucony bilet i wróć do lobby.
• Daj bilet portierowi, a otrzymasz kapelusz.
• Połącz kapelusz z włosami z mopa i użyj go na sobie.
• Wróć do baru - zostaniesz wpuszczony.
• Porozmawiaj z gośćmi przy stoliku obok baru, zagraj w nożyce i papier.
• Przejdź do baru i zamów drinka.
• Porozmawiaj z facetem bawiącym się kartami, potem z trzema pijącymi piwo oraz z Beethovenem.
• Przy ostatnim stoliku znajdziesz orzeszki, które zabierz.

Obrazek

• Wyjdź z baru i wróć do teatru.
• W środku podejdź do dr. Cruzlinka i z nim porozmawiaj.
• Użyj na sobie orzeszka, a potem porozmawiaj jeszcze raz z doktorem, dostaniesz receptę.
• Zabierz receptę i opuść teatr.
• Wróć do baru, zrealizuj u barmana receptę.
Gdy barman będzie wymieniał wszystkie zalecenia z recepty nie pomijaj ich, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Opuść bar. Obok teatru stoi kosz, na którym użyj drinka.
• Do pustego kieliszka wlej miksturę zrobioną przez barmana i wróć do baru.
• Daj miksturę facetowi bawiącemu się kartami i zabierz karty.
• Wróć do wróżki, daj jej karty i posłuchaj wróżby.
• Wróć do teatru i z tablicy zabierz instrukcję, jak grać w papier i nożyczki.
• Wróć do barku i zagraj ponownie, zdobędziesz żeton na kufelek piwa.
• Daj żeton barmanowi, dostaniesz kufel, ale z dziurą.
• Użyj na sobie gumy do żucia, a potem na kuflu.
• Wróć do wróżki i obok niej napełnij kufel do połowy wodą.
Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, wypróbuj toast, napełniając kubek 3x: raz cały, raz na dnie i raz do połowy .
• Wróć do baru i wznieś z trzema kolesiami toast, Beethoven złapie wenę.
Za ukończenie rozdziału zdobędziesz osiągnięcie.


Rozdział drugi

Jak pomóc Izaakowi Newtonowi?


• Wejdź do biblioteki i porozmawiaj z Newtonem.
• Kliknij na stolik i nadal rozmawiaj.
• Przejdź w głąb biblioteki i zabierz z regału moździerz.

Obrazek

• Spójrz na samą górę regału, leży tam papier, ale jest za wysoko.
• Z figurki słonia zabierz trąbę, a potem porozmawiaj z bibliotekarzem.
• Przejdź do kolejnej rzeźby i zabierz rękę.
• Spróbuj zabrać magnes, ale to się nie uda.
• Porozmawiaj jeszcze raz z bibliotekarzem, a potem zabierz magnes. Odchodząc, jednak będziesz musiał go zostawić.
• Skieruj się do wyjścia i podejdź do zbroi.

Obrazek

• Kliknij na zbroję i zabierz trąbę.
• Spójrz na rury obok zbroi i opuść bibliotekę.
• Przy bibliotece spójrz do skrzyni z listami, zabierz papiery.

Obrazek

• Przejdź w prawo i podejdź do rury.
• Kliknij na rurę, a potem użyj na niej trąby słonia.

Obrazek

• Podejdź do muzyków i z nimi porozmawiaj.
• Wróć do biblioteki, sprawdź rury i porozmawiaj z Newtonem.
• Wróć do bocznej uliczki, miń muzyków i podejdź do handlarza napojami.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy, a potem zamów napój.

Obrazek

• Podejdź do maszyny i kliknij na lejek, nie możesz go wziąć.
• Wyjdź z bocznej uliczki i przejdź pod łukiem do nowej lokacji.
• Porozmawiaj pierwszym graczem w golfa, a potem w głębi z drugim.
• Przejdź dalej i porozmawiaj z Robin Hoodem, a potem z drwalem.
• Obok drwala znajdziesz wióry, zabierz ich troszkę

Obrazek

• Spróbuj pogadać z psem, nawarczy na ciebie.
• Podejdź do ogniska i zabierz węgielek.

Obrazek

• Wróć do łuczników i użyj trąbki, a rozpoczną się zawody.
• Przejdź do końca w lewo i spójrz na strzałę wypuszczoną przez Robin Hooda.
• Porozmawiaj z ogrodnikiem, a potem podejdź do bramy prowadzącej do posiadłości Newtona.
• Sprawdź skrzynkę na listy.
• Wróć do sprzedawcy napoi, zamów kolejną kawę, a potem wsyp do lejka trociny.
• Gdy sprzedawca zacznie naprawiać maszynę, zabierz lejek.
• Użyj lejka na rurze obok muzyków, Newton opuści bibliotekę.
• Wejdź do biblioteki i zabierz ze stolika siarkę.
Wróć do łuczników i 3x zagraj na rogu, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Przejdź do końca w lewo i porozmawiaj z Newtonem.
• Podejdź do uprawy i zabierz troszkę saletry oraz grabie.
• Wsyp do moździerza: saletrę, siarkę oraz węgiel.
• Podejdź do skrzynki na listy i wrzuć do niej papiery.
• Podejdź do Newtona i z nim porozmawiaj, a wejdziesz na teren posiadłości.
• Po chwili zjawi się Newton i cię wyrzuci.
• Powtórz manewr z pocztą i tym razem zanim pojawi się Newton, schowaj się za: teleskopem, flamingiem i krzakamizdobędziesz osiągnięcie .
• Po rozmowie przejdź do przodu i ze skrzynki z narzędziami zabierz szczypce.

Obrazek

• Sprawdź wszystkie urządzenia, a potem podejdź do niedziałającego wiatraka.
• Zabierz ze środka trybik i wymyj go w beczce.
• Opuść posiadłość i wróć do łuczników.
• Przejdź do ogniska i szczypcami zabierz gorący węgiel.
• Wróć do biblioteki i grabiami ściągnij z półki papier, zdobędziesz kolejne osiągnięcie.

Obrazek

• Opuść bibliotekę i podejdź do drzwi wieży.
• Użyj na drzwiach prochu, a potem żarzącego się węgla.
• Wejdź na szczyt wieży i porozmawiaj z rzeźbiarzem.
• Grabiami ściągnij wiatraczek i zabierz dysk, który spadnie na dół.

Obrazek

• Zejdź na dół, zabierz dysk i wróć do biblioteki.
• Namagnesuj dysk, łącząc go w ekwipunku z magnesem.
• Teraz przejdź do golfisty i kliknij na urządzeniu, otwórz klapkę i podmień trybik.
• Zabierz piłeczkę, która poleciała na bok.
• Wróć do drwala i rzuć piłeczkę psu.
• Użyj na pniaku ręki i zabierz palec.
• Użyj palca na zepsutym ogrodzeniu i jeszcze raz rzuć piłeczkę psu.
• Gdy pies ponownie pobiegnie za piłką, złamie ogrodzenie i zgubi nożyczki, zabierz je.
• Wróć na teren posiadłości i zabierz wahadełko wiszące przy studni.
• Wejdź na wieżę i na środkowej rzeźbie użyj wahadełka, a potem namagnesowanego dysku.

Obrazek

• Porozmawiaj z rzeźbiarzem, poprawi figurę.
• Wróć do łuczników i jeszcze raz użyj na nich trąby.
• Gdy strzała trafi w jabłko…
Zdobędziesz osiągnięcie za ukończenie rozdziału.

Rozdział trzeci

Jak pomóc Leonardo da Vinci?


• Podejdź do drzwi i sprawdź, zamknięte.
• Spójrz na wiszący znak obok, w tym momencie nasz bohater się schowa.
• Popatrz jak nowo przybyły stuka w znak, a potem w drzwi, w których pojawia się właściciel.
• Gdy zniknie w drzwiach, jeszcze raz spójrz na znak, potrzebujesz klucza.
• Przejdź w lewo nad rzekę. Zerwij papryczkę chili.
• Wejdź do galerii i porozmawiaj z Leonardo, a potem z modelką.
• Sprawdź zawartość stołu i skieruj się do kuchni, porozmawiaj z kucharką.
• Na krótko wywabisz kucharkę z kuchni, ale niestety wraca szybko.
• Opuść galerię i wróć do miasta.
• Podejdź do kowala i porozmawiaj na wszystkie tematy.
• Skieruj się na prawo i wejdź do alchemika.
• Przeczytaj książkę leżącą na stole, a potem sprawdź kartkę w ekwipunku.

Obrazek

• Zabierz stojące obok kadzidełka.
• Porozmawiaj na wszystkie tematy z alchemikiem.
• Opuść laboratorium i skieruj się w prawo, na cmentarz.
• Daj rosiczce papryczkę, a zdobędziesz klucz.
• Spójrz na roślinkę obok, potrzebujesz jej do przepisu.
• Wróć do drzwi budynku ze znakiem i na drzwiach użyj klucza.
• Jeśli teraz ułożysz prawidłowo znak, czyli ręce robota, a twarz w słonecznych okularach, zdobędziesz osiągnięcie.

Obrazek

• Właściciel domu wypchnie wózek na zewnątrz.
• Idź w prawo, miń cmentarz i dalej kieruj się w prawo.
• Porozmawiaj z grabarzem, a potem wejdź do domku.
• Zabierz: skarpetki z butów, ręcznik z łóżka i motykę znajdującą się obok pieca.
• Przy drzwiach spójrz na kartkę, to podpowiedź do otwarcia drzwi, oraz kliknij na obrazki nad łóżkiem.
• Opuść budynek i skieruj się do zamku.
• Porozmawiaj ze strażnikiem na wszystkie tematy.
• Wróć do Leonarda, porozmawiaj z nim ponownie, a potem wywab kucharkę.
• Użyj motyki na drzwiach, by spokojnie przeszukać kuchnię.
• Sprawdź przepisy przypięte do tablicy.

Obrazek

• Zabierz butelkę stojącą pod stołem.
• Z półki zabierz jajka, a z garnka mięso.
• Otwórz drzwi od kuchni i wróć do miasta.
• Podejdź do drzwi ze znakiem i wózkiem stojącym na zewnątrz.
• Użyj na sobie koca, a potem kliknij na wózek, trafisz do wnętrza domu.
• W pomieszczeniu sprawdź kartki wiszące między regałami.

Obrazek

• Kliknij na książkę na drugim regale, ten przesunie się, odsłaniając schody.
• Wejdź wyżej, do ukrytej komnaty.
• Przeszukaj pokój i zabierz: spiralę, dłoń, obraz oraz książkę.

Obrazek

• Przeczytaj karteczkę przyczepioną do kolejnych drzwi, a potem spójrz na farby na stoliku.
• Opuść budynek i wróć do strażnika przed zamkiem.
• Porozmawiaj ze strażnikiem i pokaż mu książkę.
• Wejdź na teren zamku.
• Spójrz na godło nad bramą zamku, a potem przejdź w prawo.
• Podejdź do beczki, zaatakują cię pszczoły.
• Kieruj się dalej w prawo i porozmawiaj z więźniami.
• Przejdź w lewo i kliknij na śpiącego strażnika, klikaj tak długo, aż dialog zacznie się powtarzać.
• Zabierz linę z hakiem leżącą obok i kliknij nią na strażnika, zdobędziesz osiągnięcie.

Obrazek

• Przejdź dalej i spójrz na szczura.
• Połącz śmierdzącą skarpetkę z butelką zabraną z kuchni i użyj na norce, złapiesz szczura.
• Wróć do gniazda pszczół.
• Połącz kadzidełka z ręką i użyj na beczce.

Obrazek

• Postaw na beczce spiralę, a strącisz ul.
• Zabierz z ula troszkę miodu.
• Podejdź do wrót zamku i porozmawiaj z odźwiernym.
• Idź do miejsca, gdzie jest kruk. Gdy poleci na drzewo, użyj na kamieniu miodu.
• Gdy kruk ponownie poleci na drzewo, zabierz wyrwane pióro.
• Grabarzowi daj obraz, a otrzymasz kość.
• Wróć do alchemika i pogadaj na temat składnika potrzebnego do usypania roślinki.
Przypraw mięso rośliną i idź na cmentarz do rosiczki.
• Daj rosiczce mięso, a gdy zaśnie, użyj na niej motyki, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Zerwij rosnący obok kwiat.
Formułę połącz z księgą i wróć do zamku.
• Pokaż formułę odźwiernemu i idź do alchemika.
• Daj mu składniki potrzebne do sporządzenia mikstury.
• Zabierz miksturę i udaj się do Leonarda.
• Spróbuj pogadać z Mona Lizą, nic z tego.
• Porozmawiaj z Leonardem i wyjdź na zewnątrz.
• Użyj haka z liną na dachu i wespnij się po niej.
• Na otworze w dachu użyj mikstury.
• Gdy Liza wyrzuci lusterko, zejdź z dachu i wróć do Leonarda.
• Zabierz lusterko i użyj na sobie, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Porozmawiaj z Lizą i Leonardem, a potem wróć do zamku.
• Porozmawiaj z siedzącymi w więzieniu klownami.
• Następnie kliknij na kratkę ściekową.
• Zaglądnij do niej raz, potem użyj na niej lusterka i spójrz do środka jeszcze raz, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Wyjętego z otworu pilnika użyj na kratach, uwolnisz klownów.
• Jesteś u Leonarda, porozmawiaj z wszystkimi obecnymi tam osobami.
• Poproś, by klaun zmienił piłeczki na pałeczki i wróć do pierwszego budynku.
• Wejdź na górę i pomaluj jajka.
• Wróć do Leonarda i podmień jajka z piłeczkami.
• Jeszcze raz poproś klauna o zamianę, Liza się uśmiechnie, a Leonardo namaluje swój obraz.
Za ukończenie rozdziału zdobędziesz osiągnięcie.

Rozdział czwarty - zakończenie


• Zanim zaczniesz zbierać przedmioty, teleportuj się do gabinetu, gdzie malowałeś jajka.
• Podejdź do biurka i otwórz szufladę, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Teraz nic nie rób, będziesz się co chwilę teleportował w inne miejsca, odczekaj klika teleportacji, aż dostaniesz osiągnięcie.
• Teleportując się do różnych miejsc, musisz zdobyć przedmioty: z teatru trzeba zabrać trąbę oraz laskę.
• Gdy trafisz do teatru, podejdź do stojaka na parasole i zabierz laskę.
• Trafisz do biblioteki, tam zabierz magnes i diament.
• W biurze użyj laski na kole i zabierz je, a ze stolika cyrkiel.
• Użyj diamentu na cyrklu, a gdy trafisz do teatru, użyj na szklanej gablocie z trąbą.
• Wskocz do wehikułu i zobacz zakończenie – właśnie zdobyłeś kolejne osiągnięcie.
• Teraz, żeby zdobyć jeszcze dwa ostanie osiągnięcia, musisz przestawić datę swojego komputera i zagrać ponownie.
• Po zakończeniu rozdziału spróbuj ponownie zagrać. Kiedy padnie zapytanie, czy chcesz go zresetować, wybierz tak i uruchom
.

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje :D gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Kelvin and the infamous machine”