Ramon's spell - zapisy gry

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2693
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 94 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:

Ramon's spell - zapisy gry

Post autor: adventurka » 25 października 2019, 08:25

Ramon's Spell/ Czar Ramona – pobierz paczkę zapisów gry

  • Zapis gry to plik o nazwie RS.UL i odpowiedniej numeracji.
  • W grze jest dziewięć slotów na zapisy. Potem pliki można nadpisywać.
  • Sejwy należy wklejać bezpośrednio do folderu, w którym jest zainstalowana gra.
  • Zapisy z następujących momentów rozgrywki:
Folder 1-9
RS.UL1 - 1. Ulica - na skrzyżowaniu - początek rozgrywki
RS.UL2 - 2. Alejka - przed zamkiem po rozmowie z duchem
RS.UL3 - 3. Za miastem - przed wejściem do podziemi (mam kamień)
RS.UL4 - 4. Za miastem - przy wejściu do lasu (porozmawiać ze strażnikiem)
RS.UL5 - 5. Ulica - przed blokiem programisty (rzucić kamieniem)
RS.UL6 - 6. Alejka - po rozmowie z duchem (droga do zamku odblokowana)
RS.UL7 - 7. Zamek - w bibliotece (przeczytać kronikę)
RS.UL8 - 8. Zamek - w ogrodzie w drodze do wieży (przed spotkaniem strażnika)
RS.UL9 - 9. Zamek - w drodze do skrzatów (przed spotkaniem strażnika)

Folder 11-19
RS.UL1 - 11. Zamek - przy skrzatach przed przyporządkowaniem korony, piwa, puderniczki, stołu, wytrychu
RS.UL2 - 12. Ulica - przed wejściem do sklepu warzywniczego
RS.UL3 - 13. Park - przed kupnem pieluch
RS.UL4 - 14. Za miastem - przy jaskini (wejść i użyć hasła)
RS.UL5 - 15. Zamek - przy skrzatach przed przyporządkowaniem arbuza, naszyjnika, peruki, pieluch, łyżki
RS.UL6 - 16. Za miastem - pokonać strażnika przy wejściu do lasu
RS.UL7 - 17. Las - po zmianie dyskietek - tuż po wejściu
RS.UL8 - 18. Las - po znalezieniu dodatkowych strzał (iść w lewo)
RS.UL9 - 19. Las - przy skalnej ścianie (poszukać diamentu)

Folder 21-29
RS.UL1 - 21. Stacja kolejowa - po zmianie dyskietek - po rozmowie o pociągu do stacji Nachod i zdobyciu młotka
RS.UL2 - 22. Zamek - w korytarzu po otwarciu skrzyni i znalezieniu miecza
RS.UL3 - 23. Za miastem - po użyciu miecza na duchu (w inwentarzu są trzy diamenty)
RS.UL4 - 24. Za miastem - przy otwartych drzwiach do podziemi (wejść do środka)
RS.UL5 - 25. Park - przy popiersiu pisarza Jiraska (użyć szmatki)
RS.UL6 - 26. Zamek - w ogrodzie po zdobyciu piórka
RS.UL7 - 27. Zamek - po zmianie dyskietek - po uwolnieniu wszystkich skrzatów
RS.UL8 - 28. Zamek - w kaplicy tuż po wejściu
RS.UL9 - 29. Zamek - na wieży w drodze do kryjówki Ramona (iść w górę)
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ramon's spell”