Room two, The - solucja, poradnik, zapisy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 12228
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 177 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 189 razy
Płeć:

Room two, The - solucja, poradnik, zapisy

Post autor: Urszula » 04 grudnia 2018, 22:22

Solucja w pdf


Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula



The room II - poradnik do gry




Rozdział pierwszy
• Podejdź do stołu i przeczytaj list.
• Podejdź do drugiego stołu, tam też przeczytaj list.
• Zrób zbliżenie na okrągłe pudełko, odsuń klapkę i wciśnij guzik.
• Otwórz wieko pudełka i zrób zbliżenie.

Obrazek

• W środku złóż okrąg i zabierz z bocznej skrytki szkło.
• Napraw przy pomocy szkła swój okular, a potem popatrz na wieczko pudełka od wewnątrz.
• Kliknij na ślad palca i zabierz pięciokąt.

Obrazek

• Spójrz na kant stołu, a znajdziesz drugi taki sam pięciokąt.

Obrazek
• Podejdź do pierwszego stołu.
• Spójrz na list przez okular i zapamiętaj kierunki świata.
Obrazek

• Spójrz w zbliżeniu na brzeg stołu i wstaw dwa brakujące pięciokąty.
• Ustaw większe półokręgi, aby ze środka mogła wyjechać kula.
• Kulę umieść pośrodku stołu i obracając strzałką, ustaw kierunki: S,E,S,W,N.

Obrazek

• Zabierz metalowy przedmiot, który rozłóż w ekwipunku.

Obrazek

• Podejdź do drugiego stołu i na środku pudełka połóż przedmiot.

Obrazek

• Pojawi się projektor. Przy pomocy okularu znajdź ukryte w ciemności czerwone symbole.

Obrazek

• Takie same masz wyrysowane na stole.
• Gdy je wszystkie odnajdziesz, zobaczysz pomnik, trzymający w dłoni przedmiot.
• Złóż wzór na przedmiocie i zabierz ze środka kryształ.

Obrazek

• Poszukaj brakującej części wzoru widzianego w okularze i złóż go w całość.
• Otworzysz drzwi do portalu, idź tam.

Zapis 01
Rozdział drugi
• Podejdź do modelu statku. Spójrz na list leżący na stole.
• Zrób zbliżenie na bocianie gniazdo i zgraj wzór, a zdobędziesz klucz.

Obrazek

• Spójrz na armaty znajdujące się na pokładzie i przesuń, aby były gotowe do strzału.
• Po ich ustawieniu uwidoczni się dziurka na klucz.
• Użyj klucz, a otworzysz część statku.

Obrazek

• Przeczytaj list leżący po lewej, a potem zabierz klucz.

Obrazek

• Przesuń czerwony kryształ, a staniesz przed skrzynią.

Obrazek

• Spójrz na słup za nią. Przestaw okręgi i zabierz mały kluczyk.

Obrazek

• Teraz popatrz na boczną ścianę skrzyni.
• Podnieś rączkę i zabierz ze środka dziwny cylinder.

Obrazek

• W ekwipunku rozłóż cylinder. Teraz przejdź na przód skrzyni i na zamek.
• Ustaw dziurkę na nietypowy klucz, a potem go użyj, żeby otworzyć wieko.

Obrazek

• Spójrz przez okular na okienko w wieku i przestaw dwa elementy.
• Przy trybiku po stronie prawej na dole odsłoni się suwak, który przestaw.
• Odsłoni się kolejne okienko.
• Popatrz na okienko po lewej, a suwakiem odsłonisz okienko po prawej u góry.
• Spójrz na okienko przez okular i przestaw zaczepy.
• Zostało ostatnie okienko, to po prawej na dole, spójrz na nie przez okular.
• Przesuń oba elementy, a pośrodku skrzyni otworzysz otwór, umieść w nim cylinder i zakręć nim.

Obrazek

• Podnieś blat z trybikami, a odsłonisz mapę.
• Przeczytaj list i popłyń statkiem zgodnie ze wskazówkami zawartymi w liście.

Zapis 02

• Wyznacz pierwszą trasę, a potem kliknij na guziczek pod listem.

Obrazek

• Obok pojawi się dziurka do klucza, którą trzeba odsłonić, przestawiając trójkąty.

Obrazek

• Użyj klucza, a ukaże się kolejny list i kolejna trasa do wyznaczenia.

Obrazek

• Spójrz na kartkę przez okulary i znajdź dolną część róży wiatrów, żeby ją złożyć w całość.

Obrazek

• Wyznacz kolejną trasę, a potem zabierz figurę.

Obrazek
Obrazek

• Podejdź do modelu statku i wstaw figurę.

Obrazek

• Otworzy się dolna część statku, zabierz stąd ster.

Obrazek

• Umieść ster na swoim miejscu, a potem zakręć nim.
• Otworzy się na dole miejsce, gdzie po przestawieniu suwaka rozłoży się ster na pokładzie.
• Przekręć sterem, a rozwiną się żagle.
• Spójrz na żagle przez okular, a poznasz imię, jakie masz ustawić.

Obrazek

• Po ustawieniu imienia ROSE zabierz drugą część kryształu.
• Umieść połówkę kryształu na miejscu i przesuń w lewo.
• Zostaniesz przeniesiony do stołu w głębi statku.
• Przeczytaj dwa listy.
• Podnieś odważnik i postaw na polu po lewej w prostokącie.

Obrazek

• Otwórz klapki skrzyni. Po lewej zabierz dysk z wycięciem.

Obrazek

• Wstaw go na przedniej ścianie skrzynki.

• Obróć dyskiem i wsuń do niego zapadkę.
• Otworzy się miejsce obok na kolejny dysk. Po jego umieszczeniu u góry otworzy się klapka, w środku której znajdziesz ciężarek.

Obrazek

• Ustaw kolejny ciężarek na swoim miejscu, a dysk wypełnij suwakami.
• Otworzysz kolejną klapkę, pod którą ukryty jest ciężarek.
• Ciężarek rozłóż w ekwipunku, a potem ustaw na właściwym miejscu.
• W miejscu, gdzie był ciężarek, masz cztery kwadraciki z wycięciem.

Obrazek

• Spójrz na szufladę po lewej stronie skrzynki i ustaw kwadraciki tak, by można ją było odblokować.
• Po odblokowaniu otwórz szufladę i zabierz kolejny, trzeci dysk.
• Umieść go na przedzie skrzynki i suwaki wstaw do dysku.
• Otworzy się klapka, z której zabierz ciężarek, a potem go rozłóż w ekwipunku.
• Połóż ciężarek na swoje miejsce, a w miejscu, w którym był schowany, przekręć ściankę i zabierz dysk.

Obrazek

• Znów musisz umieścić suwaki wewnątrz dysku, a potem zabrać ciężarek.
• Rozłóż go w ekwipunku, a będziesz miał dwa ciężarki, które postaw na swoim miejscu.
• Skrzynka się zamknie i przesunie, pod nią znajdziesz kotwicę i sprężynę.

Obrazek

• Po drugiej stronie stołu wysunie się kolejna skrzynka z otworem.
• Podejdź do statku,zamontuj kotwicę po prawej stronie i zabierz uchwyt w kształcie gwiazdy.

Obrazek

• Wróć do pudełka, zamontuj uchwyt i go przekręć.
• Otwórz pudełko i spójrz na tarczę zegarową oraz pokrętło po prawej.

Obrazek

• Użyj pokrętła, a tarcza zegarowa się obróci.
• Po lewej przesuń uchwyt, a dostaniesz się do mechanizmu zegara.
• Spójrz na boczną ścianę po prawej i przesuń na dwóch rogach deseczkę, pośrodku otworzy się skrytka, z której zabierz śrubokręt.

Obrazek

• Użyj śrubokrętu na śrubce po lewej.
• Odsuń odkręconą pokrywkę i wstaw do środka sprężynę.
• Znów zbadaj brzegi pudełka, po lewej stronie przestaw suwak, a na dole otworzy się skrytka z kluczem do nakręcania zegara.

Obrazek

• Nakręć zegar i spójrz na lewy bok pudełka przy pomocy okularu, aby zobaczyć godzinę, jaką trzeba ustawić na zegarze.
• Przestaw suwak, a potem spójrz na deskę przez okular: 2:50.

Obrazek

• Ustaw godzinę widzianą na desce, a następnie po lewej zatrzymaj obracające się wałki na środku, tak by można było zabrać klucz.
• Użyj klucza na samym szczycie pokrywy.
• Spójrz przez okular na dno i ustaw obraz statku, zabierz piramidkę.

Obrazek

• Piramidkę ustaw pośrodku stołu, spasuj znak, a potem kliknij na kryształ.
• Ustaw wzór widziany na brzegu okularu, a trafisz do nowej lokacji.

Zapis 03
Rozdział trzeci
• Spójrz w górę i zabierz uchwyt do kuszy.
• Trafiłeś do pokoju. Podejdź do stołu i przeczytaj list.
• Spójrz na szkatułkę i odblokuj zapięcie.
• Przestaw uchwyt i ze skrytki po prawej zabierz żeton/uchwyt.

Obrazek

• Kliknij na wieżyczkę na szczycie, a znajdzie się w twoim ekwipunku.
• Podejdź do stolika po lewej, na którym stoi kusza. Zabierz uchwyt i wróć do pudełka.
• Na bocznej ścianie znajdziesz miejsce na uchwyt oraz symbole.
• Wstaw uchwyt obok symboli, a potem wstaw symbole na swoje miejsca na przesuwanej deseczce.

Obrazek

• Otworzą się drzwiczki, ze środka zabierz element kuszy.
• Podejdź do kuszy, zamontuj zabrany element kuszy, a potem uchwyt, który zabrałeś na początku.

Obrazek

• Podejdź do skrzyni stojącej na podłodze i na jej bocznej ścianie przekręć uchwyt, a potem zabierz cięciwę.

Obrazek

• Zamontuj cięciwę na kuszy, a pod nią otworzy się szuflada z bełtami.
• Zabierz jeden i zamontuj na kuszy, a potem wyceluj w dziurę w kamiennej rzeźbie.
• W drugim końcu pomieszczenia obróci się ściana i pojawi się stolik z lustrem i skrzyneczką.
• Spójrz na kawałek pergaminu leżącego obok skrzyneczki.
• Umieść żeton/uchwyt na wieku skrzyneczki, twoim zadaniem jest przeprowadzić go do wyjścia, ale tak, by nie dopadła go czaszka. Zwróć uwagę, że na przedniej ścianie też możesz przesunąć ścianę.
• Przesuń więc ścianę i idź prosto na pole trzecie, cofnij się o jedno pole i przesuń ściankę w lewo, teraz idź prosto do otworu.

Obrazek

• Na dole skrzyneczki otworzy się szufladka, z której zabierz klucz.

Obrazek

• Teraz wróć do skrzyni stojącej na ziemi i użyj klucza.
• Zabierz wielki kamienny młot i zamocuj go pod stolikiem z lustrem.
• Użyj młota, aby rozbić ścianę. Zakręć kołem, a potem pociągnij za rączkę obok młota, żeby go odblokować.

Obrazek

• Powtarzaj czynność, aż ściana zostanie rozbita i będziesz mógł zabrać kawałek lustra.
• Wstaw kawałek lustra na swoje miejsce.

Zapis 04

• Podejdź do skrzynki. Spójrz na kamień po lewej, poruszaj myszką, żeby zetrzeć piach.
• Zapamiętaj widziane znaki i takie ustaw na lustrze.

Obrazek

• Na stoliku skrzynka zamieni się w świątynię.
• Podejdź do niej i zamontuj wieżyczkę, otworzysz skrytkę, z której zabierz miecz.
• Spójrz teraz na drzwi umieszczone na każdej ze ścian.
• Jedne z nich ustawione są na boku, przesuń je, a większe drzwi poniżej się otworzą.
• Spójrz na nie przez okular, a potem ustaw łukowate przejście.

Obrazek

• W kolejnej sali znów trzeba ustawić łukowate przejście, znajdujące się na lewo obok filara na dole.

Obrazek

• Po ustawieniu poznasz kolejne dwa symbole, jakie trzeba ustawić na lustrze.

Obrazek

• Gdy zmienisz symbole, świątynia zamieni się w piramidę. Na jej szczycie włóż w otwór miecz.
• Zabierz ze środka lalkę oraz czerwony kamień.
• Spójrz na tylną ścianę piramidy przez okular i zapamiętaj układ kropek.

Obrazek

• Podejdź do lustra i ponownie ustaw poprzednie znaki, żeby znów z piramidy zrobić świątynię.
• Spójrz na tylną ścianę świątyni, wstaw brakujący klejnot i kliknij w te, które były przekreślone.
• Ściana się otworzy, a w środku sprawdź papirus oraz zabierz krzemień.

Obrazek

• Podejdź do skrzyni stojącej na ziemi.
• Obok we wgłębieniu połóż laleczkę i użyj krzemienia.

Obrazek

• Zapalisz ogień, który rozejdzie się po pokoju, oświetlając niedostępne miejsca.
• Użyj kuszy i strzel do worka z piaskiem, tego po lewej.

Obrazek

• Po prawej na ścianie przesunie się rzeźba, odsłaniając zamkniętą szafeczkę, papirus oraz uchwyt.
• Podejdź do tego miejsca i przeczytaj papirus i zabierz dziwny uchwyt.

Obrazek

• Wróć do skrzyni stojącej na podłodze i zamontuj pośrodku zabrany uchwyt.
• Zamknij wieko skrzyni i otwórz, a potem zabierz metalowy przedmiot.

Obrazek

• Podejdź do świątyni i umieść go na tarczy zegarowej.
• Przekręć powoli metalową część tak, aby wszystkie boczne kołki znalazły się w środku i odblokowały zewnętrzny okręg.
• Pokręć nim, aby spasować symbole. Otworzą się drzwi, a powyżej ukaże się czaszka, którą zabierz.

Obrazek

• Czaszkę zamontuj na drzwiczkach, a potem pod spodem pociągnij za rączkę.
• Czaszka pęknie na pół, a ty dopasuj wzór i zabierz kryształ.
• Z wielu elementów znów musisz ułożyć wzór widziany na bocznej ścianie okularu, a otworzysz przejście do kolejnego pokoju.

Obrazek

Zapis 05
Rozdział czwarty

• Podejdź do stołu. Przeczytaj list i zabierz soczewkę.
• Podejdź do aparatu, zamocuj soczewkę i ze skrytki w bocznej ścianie aparatu zabierz korbkę.

Obrazek

• Zamontuj korbkę poniżej skrytki i nią zakręć.
• Spójrz przez soczewkę i ustaw ostrość (u góry po prawej jest zaznaczona linia, która ma ustawić się w jednej linii z tą wyrysowaną na soczewce) .
• Podejdź do biurka stojącego pod ścianą i spójrz na podstawę zielonej lampy.
• Przekręć podstawę, aż ukaże się zielony przycisk, użyj go i zabierz klucz.

Obrazek

• Spójrz pod lampą na dziurkę od klucza i złóż swój klucz w ekwipunku, żeby pasował do dziurki.
• Po dopasowaniu przekręć go, a zwolnisz blokadę trzech szuflad.
• Spójrz na ziemię obok biurka i przeczytaj list, a potem na nogę biurka, zapamiętaj oznaczenie.

Obrazek

Na książce po lewej znajdziesz kolejne oznaczenie oraz kartkę z napisem INFINITY.

Obrazek

• Na ścianie przylegającej do kartki znajdziesz kolejną dziurkę na klucz, użyj jej po ustawieniu klucza, a pojawi się układanka.
• Spójrz na przód biurka i użyj okularu, a znajdziesz odciski palców. Przesuń deseczkę, a znajdziesz kolejną wskazówkę do otwierania szuflad.

Obrazek

• Kolejną dziurkę od klucza znajdziesz obok szuflad i jej również użyj po ustawieniu klucza.
• Otwórz szufladę z przodu biurka, zabierz kawałek starej fotografii i przeczytaj list.
• Po lewej stronie przekręć kółeczko, a otworzy się klapka z 8-ma przełącznikami.
• Podejdź teraz do szuflad i ustaw je zgodnie ze wskazówkami, pierwsza na 2, druga na 4 i ostatnia na 5.
• Szuflady się obrócą i na tylnej ścianie znajdziesz żarówkę, zabierz ją.
• Skrzyneczka, która stoi obok, wysunie się, a twoim zadaniem jest przesunięcie kulki na sam dół do otworu.
• Po wykonaniu zadania zabierz kartę tarota.
• Podejdź do aparatu i zamontuj żarówkę w lampie błyskowej.
• Podejdź do stołu i połóż kartę tarota na miejscu z opisem Stars.
• Wróć do aparatu i wciśnij guzik przy lampie błyskowej.
• Po lewej stronie aparatu wysunie się ramka ze zdjęciem.
• Spójrz na zdjęcie przez okular po wyjęciu go z aparatu.
• Na stole pojawi się skrzynka.
• Podejdź do biurka i zajmij się zadaniem po lewej stronie biurka.
• Musisz przesunąć płytki, aby uwolnić krzyż.

Obrazek

• Po zabraniu go umocuj go na przedzie biurka.
• Otworzy się skrytka, z której zabierz część maszyny do pisania.
• Zamontuj element maszyny, a potem napisz INFINITY, po prawej wciśnij czerwony przycisk.

Obrazek

• Maszyna dalej zacznie sama pisać, przeczytaj tekst i zapamiętaj słowa: dom, gwiazdy i czas.
• Przejdź teraz do stołu i przed skrzyneczką umieść karty tarota w kolejności, jaką widziałeś na papierze zapisanym przez maszynę i wciśnij guzik poniżej.
• W skrzyneczce pojawi się słowo VOYAGE.
• Podejdź do maszyny do pisania i napisz słowo VOYAGE i zatwierdź przyciskiem po prawej.
• Maszyna ponownie sama napisze tekst i znów zapamiętaj słowa: statki, świątynia, dom.
• Podejdź do stołu i połóż przed skrzynką trzy karty.
• Pojawi się napis ENDLESS, który jak wcześniej wpisz na maszynie, zatwierdzając przyciskiem po prawej.
• Maszyna wpisze kolejny tekst, a ty zapamiętaj słowa: gwiazdy, śmierć i nauka. Spójrz przez okular na zapisaną kartkę i zapamiętaj: up, up, down, up, down, down, down, up.

Obrazek

• Podejdź do stołu i zobacz, że jednej karty brakuje.
• Wróć do biurka i z przodu ustaw przełączniki zgodnie z podpowiedzią: up, up, down, up, down, down, down, up.
• Otworzy się szuflada i ze środka zabierz kartę śmierć.
• Wróć do stolika i ustaw karty: gwiazdy, śmierć, nauka.
• Znów w pudełku pojawi się napis: HOPE.
• Wpisz słowo na maszynie, a potem przeczytaj tekst, jaki wpisała maszyna.
• Brakuje karty NULL.Podejdź do skrzynki stojącej na stoliku i zabierz dzwoneczek.
• Popatrz na dzwoneczek w zbliżeniu i przekręć, by spasować wzór.

Obrazek

• Zabierz górną część dzwoneczka i go rozłóż w ekwipunku, stworzysz swoisty klucz.

Obrazek

• Spójrz na boczną ścianę skrzynki i użyj klucza, a potem zabierz pokrętło do kasy pancernej.
• Podejdź do szafy i użyj klucza.
• Na samej górze otwórz pudełko i zabierz część ozdobnego talerza.
• Poniżej pociągnij za czerwoną księgę, a za drzwiami pojawi się kasa pancerna.
• Użyj kawałka ozdobnego talerza poniżej i ułóż obrazek, otworzy się klapka i pokaże się napis KHAN.

Obrazek

• Podejdź do kasy pancernej, zamontuj pokrętło i wpisz hasło KHAN. Kręć w lewo i w prawo, nie puszczając lewego przycisku myszy, aż cały napis się pojawi.
• Użyj rączki i otwórz kasę, ze środka której zabierz kartę tarota, NULL.
• Podejdź do stołu i połóż karty: NULL, TIME, DEATH.
• Po animacji podejdź do szafki i kliknij kawałkiem fotografii na zdjęcie.
• Podejdź do stołu, kliknij na zegarek leżący w dłoni kościotrupa, a potem zabierz klucz.
• Użyj klucza na skrzyneczce, trafisz do kolejnej lokacji.

Zapis 06
Rozdział piąty
• Spójrz na prawą stronę i zrób zbliżenie korby leżącej na deskach, zabierz ją.
• Zamocuj korbę na przedzie, a potem kręć tak długo, aż dobijesz do brzegu.
Rozdział szósty
• Spójrz na stół, a potem podejdź do szafki po lewej.
• Wysuń szufladę i zabierz ze środka śrubokręt oraz przeczytaj list.

Obrazek

• Na prawej stronie szuflady jest suwak, który przestaw do góry - przesunie się pierścień i odsłoni zamknięcie drzwi.
• Podejdź do stołu, gdzie widać kulę i obracające się w środku zwoje.
• Użyj śrubokrętu na śrubie i zabierz skrzynkę.

Obrazek

• Spójrz na symbole wyrysowane na skrzynce, a potem podejdź do stołu, gdzie widać czarną płytę.
• Suwak ustawiaj na poszczególnych symbolach i sprawdzaj, jaka cyfra pojawi się pośrodku.
• Na skrzyneczce w ekwipunku ustaw cyfry widziane na płycie, czyli: 1, 7, 3.

Obrazek

• Skrzynka po ustawieniu cyfr się otworzy i będziesz mógł zabrać ze środka akumulator.

Obrazek

• Akumulator wstaw do urządzenia obok, zakręć korbką, a potem pociągnij za dźwignię, twój akumulator został naładowany.
• Wróć do stołu, gdzie była kula, i wstaw akumulator.
• Przestaw obok przełącznik zasilania, a potem pokręć przy reflektorze pokrętłem, aby wzmocnić wiązkę lasera.

Obrazek

• Spójrz przez okular powyżej, a potem skieruj wiązkę lasera na okienko w pudle stojącym na stole.

Obrazek

• Pojawi się uchwyt w kształcie gwiazdy, który zabierz.
• Wróć do szafy z szufladami i zamocuj uchwyt nad szufladą, a potem przekręć go w prawo.
• Na szufladzie zmieni się cyfra i ze środka będzie można zabrać wałek.

Obrazek

• Na bocznej ścianie szuflady jest suwak, przestaw go.
• Możesz teraz otworzyć górną szafkę po lewej.
• Zaglądnij na wyższą półkę, przeczytaj list i przestaw suwak umieszczony na ściance.

Obrazek

• Obok otworzy się skrytka, z której zabierz korbkę.
• Podejdź do okrągłego stołu i na jego brzegu użyj korbki.
• Kręć nią tak długo, aż dojdziesz z uchwytem powyżej do wgłębienia. Tam pociągnij za uchwyt, wysunie się w górę, odsłaniając kryształ.

Obrazek

• Kręć dalej korbą, aby promień lasera przeszedł przez kryształ i padł na szybkę w pudle na stole.
• Podejdź do kolejnego lustra, spójrz przez okular i wiązkę lasera skieruj na wielkiego chrząszcza w gablocie.

Obrazek

• Otworzy się szafka po lewej, zabierz z niej owada i akumulatorek. Przeczytaj list.
• Spójrz na słój przez okular i odkręć nakrętkę. Ze środka zabierz połamaną tabliczkę.

Obrazek

• Połamaną tabliczkę zamontuj w szufladzie, a potem zabierz bezpiecznik.

Obrazek

• Przejdź do urządzenia, by naładować kolejny akumulator.
• W trakcie ładowania pęknie bezpiecznik po lewej, użyj śrubokręta, a potem zmień bezpiecznik.

Obrazek

• Jeszcze raz zakręć korbą, by naładować akumulator.
• Podejdź do projektora, który stoi na stoliku obok lustra odbijającego wiązkę lasera.
• Włóż wałek i wstaw do środka akumulator.
• Zrób zbliżenie na żółty ekran i zobacz film.
• Użyj okularu i jeszcze zobacz film, poznasz dwa symbole i zabierzesz kolejnego owada.

Obrazek

• Owada umieść w gablocie znajdującej się w szafie.
• Spójrz na szufladę przez okular, zobaczysz czerwoną strzałkę.
• Zmień szuflady, przekręcając pokrętło w prawo, a potem zaglądnij pod szufladę numer 2 i zabierz wielkiego owada.

Obrazek

• Umieść owada w gablocie i zabierz jeszcze jeden suwak do czarnego okręgu.
• Podejdź do niego, zamontuj suwak i ustaw widziane symbole. Zabierz klucz.

Obrazek

• Podejdź do skrzynki stojącej na okrągłym stole i zobacz miejsce na klucz.
• Zmień dziurkę od klucza, obracając okręgami, aby dopasować ją do klucza.

Obrazek

• Zabierz wielkiego owada, którego wstaw do gabloty, odsłonisz kolejne lustro.
• Podejdź do lustra, tego, które stoi obok urządzenia do wyświetlania filmów, i skieruj promień lasera na lustro w szafce.

Obrazek

• Lustro w szafce ustaw tak, by promień lasera padał na skrzynkę na okrągłym stole, a potem zabierz okular.

Obrazek

• Spójrz przez zielony okular na pudełko na stole, a potem poszukaj kolejnych okręgów z symbolami i strzałkami.
• Podejdź do skrzynki i ustaw żetony z kropkami obok symboli: żeton z jedną kropką na godzinie 2, z dwoma na godzinie 9 i z trzema kropkami na godzinie 3.

Obrazek

• Skrzynka się otworzy, a ty włącz 3 przełączniki.
• Pojawi się portal, kliknij na środek cokołu, a pojawią się symbole.
• Użyj okularu, a potem suwakami ustaw symbol widziany z boku okularu.

Obrazek

• Po wykonaniu zadania zobaczysz zakończenie swojej gry.



Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje :D gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Room two, The”