Własna gra FPS

Tutaj rozmawiamy o tym, co nam w duszy gra, a nie jest związane z tematyką forum.
Awatar użytkownika
tiger250
Obserwator
Posty: 105
Rejestracja: 16 grudnia 2014, 22:01
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Własna gra FPS

Postautor: tiger250 » 23 sierpnia 2017, 15:34

Puść render od nowa bo masz złe światło i żadnych cieni. I pamiętaj żeby zrobić unwrap każdego modelu bo Ci się Lightmapy'y posypią zupełnie...

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1131
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=29309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 26 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 72 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Własna gra FPS

Postautor: Nfsfan83 » 23 sierpnia 2017, 17:53

tiger250 pisze:Puść render od nowa bo masz złe światło i żadnych cieni. I pamiętaj żeby zrobić unwrap każdego modelu bo Ci się Lightmapy'y posypią zupełnie...


Zrobione light building w UDK, ale ja wiele rzeczy jeszcze nie umiem w UDK, potrzeba programisty więc nie oczekuj więcej na razie od mnie :) uv map i unwarp zrobione są w 3ds, jak robiłem modele.

Z cieniami masz rację, zobacz tytaj:

Tutaj to co na filmiku sam light build:

Obrazek

A tutaj mam jak w edytorze przesunę źródło światła i ten cień się pojawia (cień lampki) wiele wyłączyłem cieni aby mi mocy nie zabierało, ale ten cień lampki jednak jest :oczko:

Obrazek
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured

Awatar użytkownika
tiger250
Obserwator
Posty: 105
Rejestracja: 16 grudnia 2014, 22:01
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Własna gra FPS

Postautor: tiger250 » 23 sierpnia 2017, 21:48

Bo masz źle poustawiane światłą, pewnie pomieszane statyczne z dynamicznymi. Poczytaj sobie o "wypalaniu" oświetlenia. To jest podstawowa rzecz, bez tego będzie Ci się wszystko źle wyświetlało. Do żadnej z tych rzeczy nie trzeba programisty :D A uvmapping musisz robić oddzielnie do Lighmap w UDK i oddzielny kanał do tekstury w 3d maxie. Przypuszczam, że nie zrobiłeś tego od razu, więc będziesz mógł teraz przygotowywać to dla każdego modelu od nowa :D

Awatar użytkownika
Nfsfan83
Publicysta
Posty: 1131
Rejestracja: 16 września 2014, 13:07
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=29309#p29309
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Podziękował(a): 26 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 72 razy
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: Własna gra FPS

Postautor: Nfsfan83 » 24 sierpnia 2017, 13:10

tiger250 pisze:Bo masz źle poustawiane światłą, pewnie pomieszane statyczne z dynamicznymi. Poczytaj sobie o "wypalaniu" oświetlenia. To jest podstawowa rzecz, bez tego będzie Ci się wszystko źle wyświetlało. Do żadnej z tych rzeczy nie trzeba programisty :D A uvmapping musisz robić oddzielnie do Lighmap w UDK i oddzielny kanał do tekstury w 3d maxie. Przypuszczam, że nie zrobiłeś tego od razu, więc będziesz mógł teraz przygotowywać to dla każdego modelu od nowa :D


Nie wiem o czym Ty do mnie mówisz :) a na poważnie, jeżeli na ścianie jest ten cień od lampy to co mam robić lightmapę ściany z tym cieniem czy jak??? A jak zmienię pozycję to następną mapę? :zalamka:
Fan klasycznych 2D point 'n' click przygodówek. Poradnik - box https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pGZ0xkbzNn
Mój kanał na YT: https://www.youtube.com/user/superbravo666/featured


Wróć do „Miejsce na pogaduszki o wszystkim”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości