Detektyw Gallo - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10367
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 120 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 128 razy
Płeć: Kobieta

Detektyw Gallo - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 29 marca 2019, 18:35

Detektyw Gallo - poradnik do gry

Biuro
• W menu głównym kliknij kilka razy na wyjście z gry, a potem cofnięcie tej czynności - zdobyłeś osiągnięcie „Chronically Indecisive”
• Po animacji i rozmowie z lodziarką dostaniesz watę cukrową.
• Wejdź do swojego biura i na intruzie użyj broni.
• Porozmawiaj z intruzem na wszystkie tematy.
• Obróć kaktusa i zabierz klucz.

Obrazek

• Zabierz kopertę z szafki na dole ekranu.
• Sprawdź książkę pod biurkiem.
• Z boku biurka otwórz szufladę i zabierz ołówek.
• Opuść biuro, odbierzesz telefon – zdobyłeś osiągnięcie „Time to get derious”.

Rezydencja klienta
• Kliknij w środek liści, a je odsuniesz i znajdziesz pocisk.

Obrazek

• Porozmawiaj z jegomościem na wszystkie tematy.
• Po lewej zabierz narzędzie.
• Podejdź do kanapy i użyj narzędzia, a odzyskasz pocisk.

Obrazek

• Opuścisz posiadłość. Idź w dół ekranu trafisz na główną ulicę.
• Zabierz wiadro z farbą.

Obrazek

• Porozmawiaj ze sprzedawczynią i stojącym obok gościem, wróć do swojego biura.

Biuro
• Kliknij na kasę pancerną, nie pamiętasz kombinacji.
• Zabierz wystającą kartkę z książki leżącej pod stołem.

Obrazek

• Kolejną kartkę zabierz ze stolika.
• Zamknij drzwi od biura i zabierz kartę przyczepioną do drzwi.
• W ekwipunku użyj na kartce ołówka, a poznasz kod do sejfu.
• Otwórz sejf i na mikroskopie użyj kuli.
• Zabierz kij go golfa i opuść biuro.

Ulica
• Ponownie pogadaj ze sklepikarką na wszystkie tematy.
• Idź w górę ekranu, obok biura.
• Zabierz szklankę, stoi na ławce.

Obrazek

• Spójrz na szafkę ze sprzętem pirackim.
• Popatrz na fontannę.
• Porozmawiaj z dzieckiem, a potem wejdź do sklepu.

Sklep
• Przy wejściu zabierz spryskiwacz, w głębi sklepu, znajdziesz budzik, który zabierz.

Obrazek

• Koło rożna leżą sztućce je również zabierz.
• Z gabloty zabierz perukę, a potem się pożegnaj.

Ulica
• Ponownie porozmawiaj z dzieckiem.
• Użyj na dziecku wszystkich 3 sztućców a - zdobyłeś osiągnięcie „Supplier”
• Zadzwoń do swojego informatora.
• Wróć do handlarki słodyczami i spróbuj zabrać swoje zdjęcie.
• Wróć do dziecka i poproś go o wymalowanie twarzy na ścianie biura.
• Małolat się zgodzi pod warunkiem otrzymania zestawu pirata z gabloty.
• Użyj na gablocie pistoletu, a potem zabierz różową drewnianą nogę.
• Ponownie zapytaj, czy zgodzi się wymalować biuro.
• Połącz perukę z farbą oraz teleskopowym kijem i daj dziecku.
• Wróć przed biuro i spójrz na rysunek.

Obrazek

• Porozmawiaj ze sprzedawczynią, a potem użyj na rysunku spray.
• Teraz możesz zabrać swoje zdjęcie ze stoiska.
Zdjęcie włóż do koperty, trzeba ją czymś zakleić.
• Spójrz na mysią dziurę obok stoiska ze słodyczami i zabierz świeczkę.

Sklep
• Idź do sklepu i połóż świeczkę na rożen.
• Roztopiony wosk zabierz przy pomocy łyżeczki.
• Użyj roztopionego wosku na kopercie i wrzuć kopertę do skrzynki.

Biuro
• Przejdź do swojego biura i zabierz kartę.
• Wykonaj telefon do informatora, a potem do korporacji.
• Przejdź w kierunku drzwi, zarobisz przesyłką w głowę.
• Zabierz przesyłkę i sprawdź ją w ekwipunku.
• Połącz watę cukrową z krzesełkiem.
Wtyczkę użyj na kontakcie przy drzwiach i kałuży obok kaktusa.
• Połącz dziwną lampę ze stołkiem i watą cukrową, a potem użyj na kałuży.

Obrazek

• Zrobisz spięcie i poznasz hasło swojej karty – KIWIS
• Użyj broni na lampie, a potem zadzwoń korporacji, masz prąd.
• Opuść mieszkanie i skieruj się w prawo.

Rezydencja klienta
• Zanim porozmawiasz z taksówkarzem użyj na nim budzika - zdobyłeś osiągnięcie „Good Morning”.
• Porozmawiaj z taksiarzem używając na nim swojej karty.
• Gdy zacznie strzelać ze swej dziwnej broni użyj na nim wpierw pieniędzy, powiedz i zmieniającej się sygnalizacji, a potem użyj na nim broni – zdobędziesz osiągnięcie ‘Vigilante”.

Obrazek

• Zabierz szczególny pistolet i wejdź do rezydencji.
• Spójrz na plamę na dywanie obok kufra.
• Podejdź do rośliny pod oknem i ją zabierz.
Doniczki użyj na plamie.
• Wróć do sklepu.

Sklep
• Zagadaj przebywającą w sklepie kobietę.
• Użyj na sklepikarzu doniczkę z zabraną substancją.
• Zadzwoń do swojego informatora.
• Opuść sklep i udaj się do sprzedawczyni słodkościami.

Ulica
• Porozmawiaj ze sprzedawczynią na aktywny temat.
• Prowadź tak rozmowę by zdobyć słodzik.
• Wróć do sklepu i porozmawiaj ze sprzedawcą na aktywne tematy.

Sklep
• Zadzwoń do swojego informatora i porozmawiaj o słodziku.
• Jeszcze raz zagadaj sprzedawcę, a potem udaj się przed rezydencję klienta.

Rezydencja klienta
• Podejdź do taksówki otwórz wlew paliwa przy pomocy noża.

Obrazek

• Nabierz do szklanki troszkę ropy.
• Wejdź do rezydencji porozmawiaj z jej właścicielem.
• Opuść rezydencję i udaj się do swojego biura.
• Użyj na biurku drewnianej nogi, żeby można było zabrać książkę.

Obrazek

• Wróć do rezydencji i użyj książki na zniszczonych roślinach.

Obrazek

• Zabierz leżący liść i użyj go na szklance, a potem dodaj słodziku.
• Wróć do sklepu.

Sklep
• Daj specyficzny koktajl sklepikarzowi, a potem sam go wypij.
• Trafisz do swojego snu.

Sen
• Wejdź w niebieską szklankę, a potem kliknij na drzwi, porozmawiaj z kurczakiem.
• Użyj broni na kurczaku.

Obrazek

• Kliknij na pomarańczowa szklankę z kostkami lodu tyle razy, aż pojawi się zdjęcie twórców gry - zdobyłeś osiągnięcie „Cameo”

Obrazek

• Klikając na żółtą szklankę, trafisz na dół.
• Kliknij na drzwi greckie i porozmawiaj z kolejną osobą, a potem użyj broni.
• Dostań się do drzwi po prawej i porozmawiaj ze swoim sobowtórem i ponownie użyj broni.
• Potem użyj szklanek brązowych i zielonych, by porozmawiać z kolejną osobą.
• Gdy wyczerpiesz wszystkie tematy rozmowy trafisz znów do sklepu.
• Po dłużej animacji trafisz na wykopalisko.

Wykopalisko
• Zabierz młot i użyj go na skale.

Obrazek

• Zabierz kawałek skały i użyj na osobie kopiącej.
• Porozmawiaj na wszystkie tematy.
• Użyj na kupce usypanej ziemi, dziwnej broni, a potem swojej zielonej mazi, a dostaniesz się na drugą stronę.
• Przejdź w prawo i zabierz sznurek.
• Kliknij na robaka, a potem porozmawiaj z kaktusem.
• Chwyć robaka i przejdź na platformę ze strzałkami.
• Ponownie pogadaj z kaktusem.
• Użyj na kamerze piłki oraz kija do golfa, żeby ją zniszczyć.

Obrazek

• Spróbuj otworzyć drzwi używając obok skrzynki.
• Przejdź do wieży w głębi, nie wejdziesz.
• Kieruj się na lewo, a trafisz do miasta.

Ulica
• Porozmawiaj z jegomościem stojącym przy stoisku ze słodyczami, a potem udaj się do rezydencji.

Rezydencja
• Spójrz na rośliny.
• Podejdź do właściciela roślin i z nim porozmawiaj.
• Zadzwoń do informatora i porozmawiaj.
• Wróć na wykopaliska i kliknij na drzwi.
• Po rozmowie użyj telefonu, by porozmawiać z informatorem.
• Podejdź do gościa kopiącego dziurę i użyj na nim złapanego robaka.
• Gdy odda robaka, użyj go na wiadrze z farbą.
• Wróć do rezydencji i kolejny raz porozmawiaj.
• Użyj mieszanki farby z robakiem na kufrze za plecami Phila, a potem go zabierz.

Wykopaliska i wieża
• Wróć na wykopaliska i użyj kufra na platformie a trafisz do wieży.
• Zadzwoń 3x do informatora - zdobyłeś osiągnięcie „Interference”

Obrazek

• Zaglądnij do szafy i zabierz maskotkę misia i blender.
• Wejdź po drabinie i porozmawiaj z medytującym taksówkarzem.

Obrazek

• Daj mu zabrane z kufra nasiona, a otrzymasz kawałek metalu.
• Użyj drabiny, a potem użyj na ścianie 2x młotka.
• Zabierz kamień, a w otwór w ścianie włóż kawałek metalu.
• Użyj młotka na kawałku metalu.
• Wygięty metal użyj na pokrywie.
• Przy drzwiach zabierz papier, a potem porozmawiaj z obcym.
• Po drobinie wejdź do pierwszego pomieszczenia.

Obrazek

• Na szkle użyj zabranej kartki, a potem kartkę użyj na blenderze.
• Zejdź po drobinie i opuść wieżę.
• Udaj się na ulicę.

Ulica
• Porozmawiaj z handlarką słodyczami.
• Idź do posiadłości i porozmawiaj z dzieckiem.
• Użyj na dziecku misia - zdobyłeś osiągnięcie „Baby Sitter”
• Wróć na ulicę i wejdź do baru.

Bar
• Porozmawiaj z kobieta za ladą.
• Przy wejściu zabierz różę i płytę CD, opuść lokal.

Ulica
• Podejdź do stoiska ze słodyczami i porozmawiaj.
• W trakcie rozmowy spróbuj dać różę.
• Wróć na wykopalisko.

Wykopaliska
• Porozmawiaj z kaktusem, a potem wróć przed swoje biuro.

Ulica
• Spójrz na kratkę ściekową na ulicy i użyj na niej wygiętego metalu.

Obrazek

• Zabierz ze środka klucz.
• Wejdź do biura i zabierz kij do golfa.
• Zanieś kij kaktusowi i ponownie zapytaj o kobietę.
• Wejdź do wieży i na dachu, użyj róży z ognikiem.

Obrazek

• Idź do fontanny obok sklepy i użyj na niej różyzdobędziesz osiągnięcie „Romantic Detective”.

Obrazek

• Teraz zanieś różę sprzedawczyni słodyczy.
• Porozmawiaj z nią na wszystkie tematy i wróć do nowego taksiarza.
• Porozmawiaj z nim, a otrzymasz taśmę .
• Podnieś lizaka leżącego obok samochodu.
• Idź do sklepu.

Sklep
• Porozmawiaj ze sprzedawcą.
• Wróć do baru zamów cocktail.
• Zwróć uwagę na zakłócenia w telewizji.
• Kliknij na szklankę, a potem opuść bar.
• Wróć na dach wieży.

Wieża
• Wejdź na dach wieży i spójrz na antenę.
• Wróć do baru porozmawiaj na temat nie działającego telewizora.
• Wróć na wieżę, przywiąż linę do anteny.
• Zejdź po drabinie i pociągnij za linę.
• Wróć do baru i zamów jeszcze raz koktajl, ale gdy barmanka będzie patrzeć na telewizor, kliknij po wlaniu pierwszą szklankę od prawej, kolejny raz pierwszą szklankę od prawej a potem środkową.

Obrazek

• Zabierz szklankę z koktajlem.
• Porozmawiaj z klientami przy stoliku.
• Opuść bar i idź do sklepu.
• Zmieszaj oba koktajle w ekwipunku i daj sprzedawcy, dostaniesz maskę.
• Wróć do wieży, połącz maskę z taśmą i porozmawiaj z ufoludkiem.
• Użyj maski na ufoludku stojącym na środku, a otrzymasz instrukcję – zdobyłeś osiągnięcie „Role Player”.
• Popatrz na instrukcję i połącz blender z widelcem, a potem z płytą CD.
• Trafisz na stoisko ze słodyczami.
• Twój kaktus stanie na stoisku, kliknij na niego kilka razy - zdobyłeś osiągnięcie „Devoted”
• Wróć do wieży ponownie, porozmawiaj z ufoludkami używając maski, otrzymasz potrzebny element.
• Po animacji zabierz [color=#FF0000]zielone
coś z basenu.
• Wróć na stoisko ze słodyczami.
• Po rozmowie z ekspedientką idź na wykopaliska.

Wykopaliska
• Połącz baterie ze zrobionym mechanizmem.
• Użyj mechanizmu na skrzynce przed wejściem do groty.

Obrazek

• Po otwarciu drzwi wejdź do środka.
• Sprawdź wszystkie aktywne punkty i opuść grotę.
• Wróć na stoisko ze słodyczami.

Ulica
• Porozmawiaj z ekspedientką, a potem wejdź do baru.
• Porozmawiaj z klientami przy stoliku i daj kamień.
• Zabierz mysz,zanim pójdziesz do słonia użyj myszy na dziurze przy stoisku ze słodyczami zdobyłeś osiągnięcie „Animal Activist”.

Wykopaliska
• Użyj myszy na dziurze w ogrodzeniu, a będziesz mógł wejść.

Obrazek

• Wejdź na teren zbadaj aktywne punkty i idź w górę ekranu.

Sklep
• Wejdź do sklepu i porozmawiaj na aktywne tematy.
• Opuść sklep i przejdź na stoisko ze słodyczami.
• Porozmawiaj na wszystkie aktywne tematy.
• Idź do rezydencji.

Rezydencja
• Porozmawiaj z dzieckiem w taksówce.
• Wejdź do rezydencji i porozmawiaj z właścicielem.
• Wróć do baru i porozmawiaj z barmanką.
• Zadzwoń do swojego informatora.
• Przejdź na wykopaliska.

Wykopaliska
• Przejdź do miejsca gdzie był słoń i idź w dół ekranu.
• Ściągnij szmatę z fotela i zabierz poduszkę.

Obrazek

• Po prawej kliknij na trybiki i je zabierz oraz weź troszkę węgla.
• Wróć do miejsca, gdzie był słoń i na piecyku użyj węgla, a potem lizaka.
• Idź do robotnika i daj mu poduszkę, a zabierz łopatę.
• Skrótem idź do sklepu i pokaż lizaka.
• Wróć do wieży.

Wieża
• Po drabinie wejdź do pomieszczenia i kliknij na uszkodzone rury.
• Zejdź na dół i sprawdź notkę i schemat przy drzwiach.
• Wejdź znów po drabinie i spójrz na rury, znajdziesz świecący kij.
• Połącz lizaka ze święcącym kijem i wróć do sklepu.
• Pokaż lizaka sprzedawcy, zdobędziesz moll-detektor.
• Wróć do miejsca, gdzie stała kanapa.

Wykopaliska
• Połącz urządzenie z zielonym glutem w ekwipunku i użyj na stercie ziemi w dole ekranu – zdobędziesz osiągnięcie „Infallible Nose”.

Obrazek

• Użyj łopaty, a odkopiesz metalową szafkę.
• Porozmawiaj z jegomościem, który się pojawi po prawej.
• Gdy będziesz bardzo blisko użyj na nim piłki - zdobędziesz osiągnięcie „Heroic Deed”.
• Trafisz po chwili do rezydencji.

Rezydencja
• Zabierz książkę, leżącą na sofie.
• Użyj książki na zatrzymanym.
• Użyj na kaktusie zielonego gluta.
• Użyj notatki na zatrzymanym – zdobędziesz osiągnięcie „Timed Trial”.
• W trakcie trwania animacji trafi do ciebie kolejne osiągniecie – „Old School” oraz „The Curtains Falls”.

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Detective Gallo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość