Fizykus – pobierz plik
Gra zapisuje się w jednym pliku o nazwie physicus.rup. Można w nim zapisać 11 stanów gry, a następne już tylko nadpisywać. Dostęp do sejwów możliwy jest z poziomu gry. Pliki o nazwie physicus.rup należy pojedynczo wklejać do folderu z grą - domyślnie: C:\StrefaCD\Physikus (ścieżka dla polskiej wersji językowej gry w wydaniu Play.pl). Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
W FOLDERZE 1
- 1. Plaża - tuż po przybyciu.
- 2. Kuźnia - przed przeszukaniem kuźni i domku kowala.
- 3. Statek - przed wejściem na most linowy.
- 4. Statek - po wejściu do pomieszczenia z lunetą.
- 5. Winda - przed uruchomieniem panelu.
- 6. Kuźnia - przed wykuciem ciężarka 6 kg.
- 7. Piwnica - przed podniesieniem beczki.
- 8. Młyn - przed wejściem do środka.
- 9. Kolejka - przed zjechaniem do miasteczka.
- 10. Piwnica - przed znalezieniem baterii.
- 11. Za murem - przed naładowaniem baterii.
- 12. Optyk - przed znalezieniem filtra.
- 13. Studnia - Przed zejściem w głąb.
- 14. Cela - tuż po wyjściu z tunelu.
- 15. Ciemnia - tuż po wejściu do pomieszczenia.
- 16. Dom Tora - po otwarciu drzwi.
- 17. Statek - przed naprawą lunety.
- 18. Za palisadą - tuż po wejściu.
- 19. Za palisadą - przed wejściem do pomieszczenia z kamertonem.
- 20. Optyk - przed zdobyciem korbki.
- 21. Lustro - po roztopieniu lodu w zbiorniku na batyskafie.
- 22. Batyskaf - po włączeniu generatora.
- 24. Batyskaf - przed zabraniem pręta.
- 25. Laboratorium - przed otwarciem drzwi.
- 26. Laboratorium - po otwarciu drzwi.
- 27. Generator na plaży - po reperacji i ustawieniu zwojów (bez koloru).
- 28. Generator we młynie - po ustawieniu zwojów (bez koloru).
- 29. Generator w batyskafie - po ustawieniu zwojów (bez kolorów).
- 30. Laboratorium - przyciski na woltomierzach czerwone.
- 31. Laboratorium - przyciski na woltomierzach zielone.
- 32. Laboratorium - przyciski na woltomierzach niebieskie.