State of mind - solucja, poradnik, osiągnięcia

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10440
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 121 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 132 razy
Płeć: Kobieta

State of mind - solucja, poradnik, osiągnięcia

Postautor: Urszula » 29 października 2018, 13:41

State of mind – poradnik do gry


Wstęp

Masz do zdobycia o ile jesteś tym zainteresowany 34 osiągnięcia, 15 z nich wynika z fabuły, pozostałe trzeba zdobyć wykonując dodatkowe czynności. Dwa osiągnięcia Best Dad Ever! lLub Worst Dad Ever! wymagają więcej niż jednej czynności, żeby je zdobyć. Dotyczą one zachowania Adama wobec syna.
Osiągnięcia

Rozdział pierwszy

Szpital

• Skup wzrok na czerwonym przedmiocie.
• Popatrz w lewo i spójrz ponownie na przedmiot, obraz się wyostrzy.
• Powtórz czynność patrząc na wprost.
• Odpowiedz na zadane pytania: 11 stycznia 2048 roku, niebieski, biały, brązowy, wypadek samochodowy.
• Podejdź do stołu zabierz kostkę.
• Otwórz ekwipunek, wskaż kolor żółty. Zamknij ekwipunek i postaw kostkę na końcu stołu.
• Idź dalej za doktorem i tym razem odpowiedz na pojawiające się hologramy: Syn James, żona Tracy oraz budynek, w którym pracujesz.
• Po skończonej rozmowie udaj się do drzwi (po lewej), gdzie czeka na Ciebie robot.
• Po krótkiej animacji, trafisz do własnego mieszkania.
• Po obudzeniu przez robota, zdobędziesz osiągnięcie - (1)Welcome Home, Sir.

Mieszkanie Richarda

• Otwórz ekwipunek, i sprawdź trzy wiadomości od Lydii Craig z Nowego Jorku.
• Spróbuj się z nią skontaktować, na razie jest to niemożliwe.
• Podejdź do okna, a potem kliknij na łóżko i potłuczone lustro.
• Przejdź na lewo do pokoju syna.
• Spójrz na rysunek przymocowany do mebli oraz zabawki na podłodze, obrazek przywoła wspomnienia.

Obrazek

• Opuść pomieszczenie i podejdź do ściany - spójrz na fotografie rodzinne.
• Obok po prawej świecąca skrzynka, dostarczy aktualnych wiadomości z sytuacji w Berlinie.
• Za plecami kolejny pokój - należy do żony, wejdź tam.
• Spójrz na pustą szafę.
• Podejdź do biurka i zabierz raport z nanoskanu, który sprawdź w ekwipunku.

Obrazek

• Porozmawiaj z robotem, w trakcie rozmowy pojawi się możliwość rozmowy z Lydią.
• Na razie nie będziesz z nią rozmawiać.
• Opuść pomieszczenie i skieruj się na prawo.
• Wejdź do własnego gabinetu.
• Po lewej znajdziesz zapisane kartki.
• Troszkę dalej stoi nagroda.
• Przy biurku spójrz na laptopa, a przy wyjściu z pomieszczenia kliknij na tablicę.
• Opuść to pomieszczenie i przejdź do salonu.
• Sprawdź kolejne aktywne punkty, które przywołają wspomnienia.
• Wpierw podejdź do „fortepianu” i kliknij na niego jeśli pograsz na nim przez 5 minut zdobędziesz osiągnięcie (2)Out-of-tune
• Przejdź do stolika i spójrz na szachy, a potem za plecami na stół i leżący na nim klucz kalibrowany.
• Po lewej na półce rzeźba nad nią mapa i w głębi po lewej książki.
• Przejdź dalej do kuchni, spójrz na kolejne rysunki syna oraz na urządzenie do komponowania posiłków.
• Porozmawiaj z robotem, a potem go odpraw.
• Skontaktuj się z Lydią.

Mieszkanie Adama

• Po animacji, znajdziesz się w mieszkaniu Adama.
• Podczas rozmowy z lekarzem zapytaj lub nie o syna (jest to potrzebne do zdobycia osiągnięcia).
• Ponownie jak wcześniej zbadaj wszystkie aktywne punkty.
• Na ścianie obok salonu wisi notatka, którą przeczytaj.
• Porozmawiaj z synem i przejdź do kuchni, by przygotować posiłek.
• W zależności czy przygotujesz jego ulubione danie lub nie, zdobędziesz dwa różne osiągnięcia: (3)Supreme Chef, (4)Variety is Good – ale trzeba zagrać ponownie.
• Usiądź przy stole i porozmawiaj z synem, albo miło, albo utnij wszelką dyskusję (potrzebne do zdobycia osiągnięcia).
• Po posiłku powiedz o konieczności wyjścia.
• Przejdź do pokoju żony i zabierz Lub nie pilota do zabawki syna (potrzebne do odblokowania osiągnięcia).

Obrazek

• W ekwipunku odsłuchaj wiadomość od Joan.
• Skieruj się do wyjścia.
• Wpierw idź na prawo do poduszkowców, syn jednak woli jechać kolejką.
• Wróć więc i skieruj się w przeciwną stronę do kolejki.
• Gdy skończy się trzęsienie ziemi, podnieś z ziemi, przedmiot.
• Na pytanie syna, czy się bał, odpowiedz albo twierdząco, albo nie (potrzebne do osiągnięcia).
• Wsiądź do wagonika, a trafisz do kliniki - zdobędziesz osiągnięcie (5)Enjoy This Sunny Day.

Klinika

• Możesz skierować się prosto do kliniki, albo pospacerować po parku (decyzja potrzebna jest do zdobycia osiągnięcia).
• W parku możesz przejąć sterowanie Henrym, połowić ryby i porozmawiać z gościem siedzącym na ławce.
• W recepcji podejdź do androida i powiedz o spotkaniu z lekarzem.

Mieszkanie Richarda

• Budzisz się znów jako Richard.
• Sprawdź w ekwipunku, wiadomość od Franka.
• Podejdź do swojego laptopa i zredaguj swoją kolumnę, w zależności czy opublikujesz artykuł, który spodoba się szefowi, czy frakcji Breakpoint zdobędziesz osiągnięcie (6)Conformist lub (7) News Bomb.

Obrazek
Obrazek

• Żeby napisać artykuł agresywny, Richard potrzebuje wypić 2x alkohol.
• Spójrz ponownie na potłuczone lustro.
• Przejdź do przedpokoju i spróbuj uruchomić, automat do sprzątania.

Obrazek

• Wyjmij ze środka wizytówkę, którą sprawdź w ekwipunku.
• Porozmawiaj z przyjaciółką żony, z teściami i szpitalem.
• Porozmawiaj z robotem – był jakiś mężczyzna w domu.
• Poproś o moduł pamięci.
• Przejdź do salonu i zabierz klucz kalibrowany, by zabrać moduł pamięci.

Obrazek

Klinika

• Ponownie wcielasz się w Adama.
• Podejdź do recepcji i porozmawiaj z Moną.
• Podejdź do dr Sykes i syna (wyraź zaniepokojenie lub nie stanem zdrowia syna, potrzebne do osiągnięcia).
• Opuść szpital po drodze porozmawiaj z żoną i za chwilę ze Stuartem lub z rozmowa poczekaj, aż do powrotu do domu.
• Wskocz do kolejki i udaj się do domu.
• Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie najgorszy ojciec, podejdź do kobiety sprzedającej kolorowe kule i poproś o ich 3 krotne puszczenie.

Mieszkanie Adama

• Idź do swojego gabinetu i sprawdź tablicę przy drzwiach.
• Idź do pokoju żony i z nią porozmawiaj.
• Przejdź do pokoju syna i się z nim porozmawiaj, jeśli nie wejdziesz do jego pokoju będziesz miał kolejny punkt do zdobycia osiągnięcia .
• W salonie spójrz na nowe rysunki lub niesyna.
• Henremu odpowiedz na pytanie o pierwiastek kwadratowy ze 169 (13) .
• Zanim położysz się spać zagraj przez 5 minut na pianinie, a zdobędziesz osiągnięcie (8)Maestro.
• Znów wcielasz się w rolę Richarda.

Mieszkanie Richarda

• Porozmawiaj ze Steve'em.
• Przejdź do gabinetu i sprawdź tablicę.
• Opuść apartament, zdobędziesz osiągnięcie (9)Depressive Weekend.
• Skieruj się na lewo do gmachu, w którym pracujesz.
• Po drodze podnieś ulotkę, którą sprawdź w ekwipunku.

Obrazek

Rozdział drugi

The Voice

• Podejdź do biurka Steve i z nim porozmawiaj.

Obrazek

• Wejdź do baru – (po lewej) i napełnij plastikowy kubek kawą.

Obrazek

• Wróć do Stewa, daj mu kawę i porozmawiaj.
• Idź porozmawiać z szefem, a potem wróć do Stewa.
• Teraz masz za zadanie ułożyć swoiste puzzle – odtworzyć obraz na którym widać żonę z synem i mężczyznę z dwiema walizkami.
• Klikaj w poszczególne elementy, aż kolejne kawałki obrazu będą do siebie pasowały.

Obrazek

• Opuść budynek i kieruj się w prawo.

Ulica

• Podejdź do kiosku by porozmawiać.
• Obok dilera przejdź w zaułek, porozmawiaj z podejrzanymi typkami, zdobędziesz pendrive z kodem dostępu do policyjnej bazy danych.

Obrazek

• Znów wcielasz się w Adama.

Wypadek

• Podejdź do wraku i zaglądnij do środka.
• Musisz złapać spadającą pozytywkę – ustawiaj się klawiszami tak, by pozytywka znalazła się między dłońmi Adama i chwytaj ją lewym przyciskiem myszy.

Obrazek

• Po obudzeniu się Adama, zdobędziesz osiągnięcie - (10)Sigmund Would Be Proud.

Mieszkanie Adama

• Zaglądnij do syna, a potem skieruj się do pokoju żony.
• Kliknij na pojawiającą się postać.

Ulica

• Znów wcielasz się w Richarda.
• Porozmawiaj ze Stevem.
• Wróć do miejsca swojej pracy i ułóż w prawidłowej kolejności trzy wycinki z prasy, które mają za zadanie ustalić tożsamość mężczyzny.

Obrazek

• Po wykonaniu zadania opuść budynek.
• Skieruj się na prawo i wejdź po podeście obok kiosku do kolejki.
• Wybierz miejsce docelowe Doomsday.

Rozdział trzeci

Doomsday

• Skieruj się w dół.
• Popatrz po prawej na napis i zobacz ulotkę, którą sprawdź (leży na murku).

Obrazek

• Skieruj się do klubu Doomsday.
• Żeby wejść do środka potrzebujesz hasło.
• Przejdź na lewo do znajomej i zapytaj o możliwość wejścia do klubu.
• Spróbuj połączyć się telefonicznie z Miną, która jest w środku, niestety nic z tego.
• Podejdź do jegomościa, który rozmawia przez telefon.

Obrazek

• Wypytaj go o wszystko, a następnie kup urządzenie, pozwalające na prowadzenie rozmów.
• Teraz wejdź do ekwipunku i użyj urządzenia.
• Twoim zadaniem jest zgranie dwóch kul, aż się połączą i przybiorą szary kolor.
• Zadzwoń do Miny.
• Wróć do bramkarza i wejdź do klubu.
• Przejdź na lewo do drzwi, a potem dalej przez kolejne natkniesz się na Minę.
• Porozmawiaj z nią na wszystkie tematy.
• Przejdź na dół do baru i porozmawiaj z barmanką, zamów alkohol.

Obrazek

• Nic nie wskórasz, wróć do Miny i z nią porozmawiaj.
• Potrzebujesz numeru telefonu barmanki, zapłać Minie za tę wiadomość.
• Odejdź w bok i zadzwoń do Luisy.
• Przejdź do DJ-a i użyj konsoli po prawej, by oślepić 3 drony.

Obrazek

• Przejdź do drzwi blokowanych wcześniej przez rosłego jegomościa.
• Przejdź dalej i porozmawiaj z Kosowskim.
• Przejdź do Phila i z nim również porozmawiaj.
• Podejdź do urządzenia po prawej znów zgraj kule, a potem steruj dronem.
• Musisz znaleźć łysego faceta z brodą i go zeskanować - jest ich kilku, ten właściwy jest w ubikacji.

Obrazek

• Po zeskanowaniu go, porozmawiaj z Philem.
• Po animacji znów znajdziesz się w domu, zdobyłeś osiągnięcie (11)The System Strikes Back.

Mieszkanie Richarda

• Porozmawiaj z domowym robotem.
• Przejdź do swojego pokoju i porozmawiaj z Kosowskim.
• Spójrz na tablicę i sprawdź nowe wpisy.
• Przy pomocy laptopa połącz się z Adamem, zdobędziesz osiągnięcie (12)Face to Face.
• Po rozmowie z Lydią, połącz się ponownie z Adamem.

Mieszkanie Adama

• Sterujesz Adamem, sprawdź wiadomości.
• Przejdź do pokoju żony i zabierz holograficzny fragment danych.
• Wróć do swego gabinetu i prześlij obraz do Richarda.
• Teraz jako Richard, ponownie musisz klikając na fragmenty obrazu stworzyć obraz przedstawiający teren przed klubem.

Obrazek

• Kompletny obraz prześlij do Adama.
• Teraz wspomnienie będzie dotyczyć roku 2030, a ty sterujesz Tracy.

Doomsday

• Zastukaj do drzwi klubu.
• Podejdź do kontenera ze śmieciami, pijaczyna utrudnia przeszukanie kontenera.

Obrazek

• Podejdź do Richarda, rozmawiając po drodze z fotografem, który wręczy wizytówkę.
• Poproś o pomoc i przeszukaj kontener, znajdziesz pozytywkę.
• Obejrzyj pozytywkę w ekwipunku i zadzwoń do ojca.
• Opuść teren klubu.

The Voice

• Po udzieleniu wywiadu, przejdź do garderoby.
• Kliknij na płaszcz w poszukiwaniu torebki.
• Potem przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie płaszczy będzie dużo.
• Po sprawdzeniu kliku znów znajdziesz się w garderobie.
• Po rozmowie z Walterem i Richardem, opuść pomieszczenie.
• Porozmawiaj z doktorem Kurtza.

Mieszkanie Adama

• Sterujesz Adamem, który po rozmowie z Richardem, rozmawiasz z synem (na pytanie kto dzwonił, skłam, albo powiedz prawdę).
• Wcielasz się w Richarda.

Mieszkanie Richarda

• Odsłuchaj dwie nowe wiadomości.
• Skontaktuj się z Jennifer.
• Podejdź do tablicy i przełącz się na Adama.

Mieszkanie Adama

• Sprawdź nowe wpisy.
• Opuść mieszkanie i udaj się do pracy.
• Wejdź do budynku "The Present".

The Present

• Przejdź do swojego stanowiska pracy, znajdziesz tam androida Marthę.
• Porozmawiaj z nią oraz ze Stuartem, masz się stawić u szefa.
• Porozmawiaj z Fredem, idź za nim.
• Otrzymałeś awans, użyj swojego nowego stanowiska.
• Musisz wybrać między opcjami dla trzech różnych kategorii - roślina, rzeźba, grafika, nie ma znaczenia co wybierzesz, gdy skończysz kliknij opublikuj.
• Po trzęsieniu, kliknij na fragment danych Richarda.
• Porozmawiaj z siedzącą obok Anną.
• Porozmawiaj również z szefem i Stuartem.
• Opuść budynek i wróć do domu.

Mieszkanie Adama

• Po wejściu do mieszkania, zdobędziesz osiągnięcie (13)The Nanny.
• Porozmawiaj z nianią 2x lub ją zignoruj.
• Porozmawiaj również z synem, który chce jeść.
• Podejdź do urządzenia i przygotuj jego ulubione danie lub nie.
• Porozmawiaj z synem, w trakcie posiłku.
• Przejdź do pokoju syna i sprawdź laptopa, jeśli usuniesz kontakt z dziadkiem, zasłużysz na miano złego ojca, jeśli nie wręcz odwrotnie.
• Udaj się do swojego gabinetu, sprawdź tablicę i zeskanuj zabrany obraz.
• Wyślij dane do Richarda.

Mieszkanie Richarda

• Gdy przejmiesz kontrolę nad Richardem, ułóż w znany sposób obraz przedstawiający mieszkanie Richarda.

Obrazek

• Po animacji porozmawiaj z Tracy.
• Zaproponuj kanapkę i podejdź do urządzenia.
• Zwróć uwagę na leki i zapytaj o nie.
• Na komodzie przeczytaj pismo z sądu.
• Przejdź do holu i włącz romantyczną muzykę.
• Wejdź do pokoju, który pełni rolę siłowni.
• W gabinecie sprawdź laptopa.
• Wróć do Tracy i użyj pudełeczka leżącego na stoliku.
• Przejdź do kuchni spójrz na rachunek, a potem podejdź do szafki i zabierz czekoladę.
• Po animacji sterujesz Adamem.

Mieszkanie Adama

• Porozmawiaj z synem, a potem skontaktujesz się z Richardem, jeśli chcesz być dobrym ojcem nie rozmawiaj teraz z Richardem.
• Sprawdź nowy wpis na tablicy.
• Idź w kierunku pokoju syna.
• Porozmawiaj z nianią, i zaproponuj jej by zwracała się do Ciebie po imieniu. – zdobędziesz osiągnięcie (14)Robot Family. Jeśli nie zaproponujesz przejścia na ty, zasłużysz na miano złego ojca.
• Podejdź do syna i z nim porozmawiaj, aby pomóc mu zasnąć.
W trakcie rozmowy zadzwoni Richard, jeśli skłamiesz synowi kto dzwoni, zasłużysz na miano złego ojca.
• Spróbuj nakłonić go do snu, w zależności czy ci się to uda lub nie, zdobędziesz osiągnięcia - (15) Sleep Tight, Son lub (16) Knows No Lullaby.
• W tym momencie po opuszczeniu pokoju, możesz zdobyć osiągnięcie (17) Best Dad Ever! lub (18) Worst Dad Ever!
• Żeby Johny zasnął, zapytaj Sally co pomoże w zaśnięciu i ustaw odpowiednie odgłosy i hologram.
• Przejdź do sypialni i sprawdź kolejną notatkę pozostawioną przez żonę.
• Zadzwoń do niej, a potem do Richarda.
• Połóż się spać.
• Obudzi cię brzęk tłuczonego szkła.
• Podejdź do niani i z nią porozmawiaj.
• Usiądź w salonie, po chwili przyłączy się do Ciebie niania.
• Po rozmowie, opuść mieszkanie i udaj się na spotkanie z żoną.
• Wsiądź do kolejki i wybierz miejsce docelowe Liquid Sky.

Liquid Sky

• Podejdź do żony i z nią porozmawiaj.
• Następnie idź z nią.
• Po drodze podchodź do paneli i zmieniaj rzeczywistość chwilowego, krótkiego lotu balonem.
• Wejdź do balonu i razem z żoną wzniesiesz się na krótką chwilę.
• Gdy żona odejdzie, zobaczysz jegomościa, Adam za nim pobiegnie.
• Zabierz kolejny fragment danych.
• Żeby zdobyć osiągnięcie (19) Stay... Just Stay..., musisz pozostać Liquid Sky dłuższy czas.
• Po zabraniu danych, udaj się do domu i prześlij je Richardowi.
• Kierując Richardem musisz odtworzyć wygląd knajpki mieszczącej się w dzielnicy Soho.
• Po wykonaniu zadania, połączy się z tobą syn Adama, a potem sam Adam.

Klinika

• Jesteś świadkiem zabiegu wykonywanym na Lydii w KurtzLab.
• Musisz trzykrotnie najechać zielonym kołem na pomarańczowe kółeczko, tak by było ono w środku i utrzymać ten stan przez 3 sekundy.

Obrazek

• Przejmujesz sterowanie Lidia.

Ulica

• Podejdź do śmietnika, nic nie znajdziesz.
• Zaczep sprzedawcę hot-dogów, tu również niczego nie zyskasz.
• Kieruj się wzdłuż domów i dzwoń do drzwi, by uzyskać pomoc.
• Zaczep po drodze bezdomnego, ale on również oczekuje na pomoc.
• Zadzwoń do ostatnich drzwi, a w końcu uda się uzyskać pomoc.

Mieszkanie Angeli

• Przejdź się po całym mieszkaniu i zbadaj aktywne punkty.
• Zabierz z kieszeni płaszcza, gazetę z podobizną Richarda.
• W łazience połknij leki stojące na umywalce.
• Porozmawiaj z Angelą na temat Richarda.
• Na drugi dzień po rozmowie z Angelą, podejdź do biurka.
• Musisz zarobić troszkę kasy zaloguj się do serwisu C.Cret.
• Porozmawiaj z dwoma klientami, a potem z Richardem.
• W domu zaczną szaleć różne przedmioty.
• Spróbuj wyłączyć pralkę, nie jest to możliwe, więc przesuń obok kosz.
• Podejdź do odkurzacza, żeby go wyłączyć, to również nic nie da, zrzuć więc ze stołu popielniczkę.
• Podejdź do wieży stereo, gdy ta się nie da wyłączyć w sąsiednim pokoju włącz buddę.
• Jeszcze pozostały żaluzje, wejdź do łazienki i kliknij na książki leżące na sedesie.
• Otwórz drzwi Richardowi.
• Porozmawiaj z nim, a potem przejdź do łazienki.
• Gdy Richard skończy rozmawiać z żoną, ponownie z nim porozmawiaj.
• Wcielasz się znów w Adama i masz nowe osiągnięcie (20) This is Insane.

Mieszkanie Adama

• Podejdź do tablicy i sprawdź nowe wiadomości.
• Porozmawiaj z Richardem.
• Idź w kierunku pokoju syna i porozmawiaj z nianią.
• Sprawdź laptopa syna i porozmawiaj z ojcem.
• Opuść mieszkanie i udaj się kolejką do kliniki.

Klinika

• Podejdź do Wesleya de Palmę i z nim porozmawiaj siadając naprzeciwko na ławce.
• Po przerwanej rozmowie wejdź do kliniki i podejdź do Mony.
• Nie możesz spotkać się dzisiaj z lekarzem.
• Porozmawiaj z gubernatorem, który cię zaczepi.
• Miejsce u lekarza się zwolniło, możesz wejść drzwiami numer A01.
• W pomieszczeniu skieruj się do drzwi po lewej.
• Idź za doktorem i się połóż pod skanerem.
• Gdy lekarz wyjdzie, zejdź ze skanera.
• Przejdź do notebooka po prawej i użyj go.

Obrazek

• Pojawi się kolejny fragment danych, który zabierz.
• Wróć do skanera i się połóż, wróci lekarz.
• Porozmawiaj z nim, a potem opuść pomieszczenie.
• Ponownie porozmawiaj z lekarzem tym razem na temat syna i wróć do domu.

Mieszkanie Richarda

• Podejdź do komputera i prześlij dane do Richarda.
• Wcielasz się w postać Richarda.
• Sprawdź tablicę, a potem przejdź do salonu.
• Porozmawiaj z androidem.
• Zadzwoń do Steve’a.

The Voice

• Udaj się do pracy Steve’a, a potem w ustronnym miejscu porozmawiaj.
• Gdy znów będziesz w pracy u Steve’a, ustal kim jest mężczyzna, który był w twoim mieszkaniu.

Obrazek

• Porozmawiaj ze Steve'em, a potem zadzwoń do odszukanego Stanleya Wight.
• Wejdź do pomieszczenia obok baru i porozmawiaj z Walterem.

Obrazek

• Użyj wszystkich aktywnych punktów, a na koniec otrzymasz notatki.
• Wróć do Steve’a i jeszcze raz porozmawiaj, a potem wróć do mieszkania.

Mieszkanie Richarda

• Sprawdź wszystkie notatki, a zabierzesz tylko te dotyczące grupy Breakpoint.
• Porozmawiaj z androidem, a potem idź do swojego gabinetu.
• Porozmawiaj z Kosowskim, a potem sprawdź tablicę.
• Podejdź do laptopa i stwórz obraz laboratorium.

Obrazek

• Następnie będziesz rozmawiać z Kosowskim.
• Wysłuchaj manifestu, jeszcze raz porozmawiasz z Kosowskim, a potem z Simonem.
• Wcielasz się w Adama, który przenosi się do laboratorium.

Rozdział czwarty

Laboratorium

• Porozmawiaj z Jeffem.
• W kolejnej lokacji po animacji, przejdź na lewo do windy.
• Wjedziesz na wyższy poziom i zdobędziesz dostęp do lasera.
• Twoim zadaniem będzie zestrzelenie w trzech sektorach dronów, atakujących androidy.
• Po zakończeniu akcji zdobędziesz osiągnięcie (21) Let My People Go, o ile zestrzelisz dużo dronów, jeśli nic nie będziesz robić zdobędziesz osiągnięcie (22) Egocentric Android.
• Po kolejnych animacjach przejmujesz sterowanie Simonem.

Mieszkanie Richarda

• Podejdź do intruzów i spróbuj porozmawiać.
• Podejdź do fortepianu i zacznij na nim grać.
• Na wyraźne życzenie intruzów, zmień grany utwór..
• Gdy pojawi się Richard spróbuj go ostrzec.
• Po animacji przejmujesz kontrolę nad Adamem.

Mieszkanie Adama

• Po rozmowie z Richardem, sprawdź tablicę.
• Kieruj się do wyjścia, po drodze rozmawiając z Sally.
• Po opuszczeniu mieszkania pojedź kolejką do kliniki.

Klinika

• Podejdź do Mony i zapytaj o syna.
• Spróbuj przejść przez drzwi A01 jak wcześniej – nie uda się.
• Przejdź na lewo do pomieszczenia konferencyjnego.
• Podejdź do biurka i kliknij na urządzenie obsługujące drona.
• Sterujesz dronem.
• Musisz odnaleźć syna i unikać spotkania z dronami koloru czerwonego.
• Twoja droga to: szyb po prawej stronie nad szafką, leć tak jak prowadzi szyb.

Obrazek

• Dotrzesz do miejsca, gdzie natkniesz się na wrogiego drona, zaczekaj, aż wrogi dron odleci i skieruj się w pierwszy szyb po prawej. Leć cały czas tym szybem na końcu znów trafisz na wrogiego drona, gdy odleci leć do końca prosto, a potem skręć w prawo. Trafisz do szybu, gdzie jest dużo dronów ale one nic nie zrobią.

Obrazek

• Przeleć przez cały korytarz do szybu na wprost. Kieruj się nim i skręć znów w pierwszy szyb po prawej. Leć cały czas szybem, a trafisz do wielkiej sali.
• Przelatując po całej sali, możesz sprawdzić monitory, podsłuchać rozmowy i przeczytać notatkę od Markovej.

Obrazek

• Wleć przez okno z żółtymi lampami na boku nad przejściem, a potem w kolejnej sali do okna na przeciwległej ścianie koloru liliowego. Przeleć się po tej sali prawą stroną, a zobaczysz badania Wesleya de Palmy.

Obrazek

• Sprawdź w centrum monitory i oraz dostępne notatki, a potem skieruj się do szybu znajdującego się nad boksem Wesleya de Palmy.

Obrazek

• Kieruj się prosto, a potem w prawo, tutaj znów musisz uważać na wrogiego drona, gdy się oddali skieruj się w pierwszą odnogę po prawej.
• Lecisz szybem koloru oliwkowego, gdy dotrzesz w miejsce, gdzie szyb przybiera normalną barwę, znów uważaj na drona. Sprawdź czy po lewej nie widać drona, a potem szybko skręcić w prawo. I znów uważaj, bo masz skręcić w prawo, a natkniesz się na dwa wrogie drony.
• Jeden z nich pilnuje wylotu i ciągle się obraca, leć w jego kierunku, gdy będzie do Ciebie tyłem skręć w pierwszą odnogę po lewej.
• Wlecisz do sali i będziesz świadkiem rozmowy.
• Gdy obaj panowie opuszczą salę, podleć do okna i posłuchaj dalszej rozmowy.
• Następnie skieruj się do szybu o zielonym zabarwieniu.
• Wlecisz do kolejnej sali, tutaj podsłuchaj rozmowy lekarza z twoim synem.
• Gdy rozmowy się zakończy wleć, przez okno z żółtymi lampami.
• Trafisz do znanego holu, wleć do szybu nad drzwiami A01, a potem trafisz do miejsca, gdzie na dole są szyby.
• Podleć do nich i podsłuchasz kolejną rozmowę.
• Opuść klinikę i jedź kolejką do domu.

Przed domem

• Kieruj się do domu, a spotkasz mężczyznę.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.

The Present

• Udaj się do budynku, gdzie pracujesz i porozmawiaj ze Stuartem.
• Przejdź do swojego stanowiska i użyj komputera.
• Ponownie porozmawiaj ze Stuartem i opuść budynek.
• Skieruj się do poduszkowców i udaj się do pracy Amy.
• Porozmawiaj z Amy i podejmij decyzję, czy chcesz z nią nadal żyć w wirtualnym świecie, czy nie. Zdobędziesz osiągnięcie (23) Sea Anemone.

Mieszkanie Richarda

• Sterujesz Richardem.
• Odsłuchaj wiadomości oraz sprawdź tablicę.
• Porozmawiaj z Simonem.
• Opuść mieszkanie i udaj w kierunku "The Voice".
• Po wybuchu podejdź do policyjnego bota i z nim porozmawiaj.
• Zawiadom centralę medyczną o rannych.
• Podejdź do mężczyzny obok rannej kobiety i z nim porozmawiaj.
• Sprawdź pozostałe osoby, nie możesz im pomóc.
• Wejdź do budynku The Voice.

The Voice

• Porozmawiaj z Carrie.
• Przejdź do komputera Steve'a i ustaw wspomnienie, gdy Tracy była w laboratorium.

Obrazek

• Przejdź do archiwum w poszukiwaniu Waltera, nie znajdziesz go.
• Idź do gabinetu Franka, by zapytać o Waltera.
• Opuść budynek i wróć do domu.

Mieszkanie Richarda

• Porozmawiaj ze Simon, a potem udaj się na spotkanie ze Stanleyem.
• Po spotkaniu ze Stanleyem, jesteś ponownie w domu, sprawdź tablicę.
• Podejdź do laptopa sprawdź informacje na temat Valerie von Stahl.
• Sprawdź informacje na temat tajnego laboratorium.
• Odłóż na prawo dokumenty, które pozwolą zlokalizować laboratorium.

Obrazek

• Porozmawiaj z Stevem, a potem Simonem.
• Po opuszczeniu mieszkania i animacji trafisz przed budynek portu komunikacyjnego.

Port

• Spróbuj wejść do budynku, w holu zatrzyma Cię kamera.
• Przejdź za pomnik i na ścianie użyj skrzynki.

Obrazek

• Połącz dwie kule, a potem ustaw kamerę na kosz.
• Wejdź na teren portu.
• Musisz unieszkodliwić kamerę numer 2.
• Zejdź w dół trzymając się strony prawej.
• Zobaczysz kolejną skrzynkę, którą użyj, ustaw kamerę, na lewo, aby pokazywała holograficzny obraz.
• Zlokalizuj skrzynkę kamery numer trzy i powtórz manewr, ustaw ją by skierowana była na plakat.
• Teraz się wróć i idź do góry.
• Tutaj musisz załatwić kolejne dwie kamery, jedna koło wielkich drzwi, ma być skierowana na pociąg, druga koło krzeseł barowych na tył motocykla.
• Przejdź wejściem najbliżej ściany po prawej na peron i wsiądź do pociągu.
• Porozmawiaj z Lydii i doktorem Stykesem zdobędziesz osiągnięcie (24)All Ties Cut .
• Jesteś w laboratorium i sterujesz Lidią.

Rozdział piąty

Laboratorium

• Po lewej na stoliku znajdziesz notatkę - gamma-farmidem w połączeniu z wodorotlenkiem potasu powoduje natychmiastową utratę przytomności.
• Kolejna za plecami na szafie i po prawej na szafie – wodorotlenek nie wolno łączyć z etanolem oraz, że neuro-farmidów nie należy mieszać z alkoholem.

Obrazek

• Podejdź do próbówek po lewej i sporządź specyfik; gamma-farmid + wodorotlenek potasu + trizepam – zdobędziesz osiągnięcie (25) Science Rules! .
• Użyj strzykawki z miksturą na doktorze.
• Sprawdź doktora, a zdobędziesz kartę kodową.
• Teraz sprawdź komputery.
• Podejdź do windy i jej użyj, by przejść na drugą stronę.
• Podejdź do bioawatara o imieniu George i użyj konsoli.
• Sprawdź laptopy (cloudhub) w sali i wyjdź z pomieszczenia wejściem po drugiej stronie.
• Skieruj się na prawo, otwórz drzwi, trafisz do kolejnego pomieszczenia.
• Idź prosto, okaże się, że po lewej stoi robot kontrolujący pomieszczenie.
• Cofnij się i skręć na prawo.
• Zaraz po prawej użyj rolety, zobaczysz robota.
• Idź więc prosto do hali, w której masz parę rzeczy do zdobycia.
• Kierując się na lewo znajdziesz: zwój kabla, baterię termojądrową, taśmę klejącą oraz pręt.

Obrazek

Obrazek

• Na stole zmontuj swoistą pałkę, którą użyj na robocie.
• Przejdź dalej i otwórz drzwi.
• Podejdź do terminala i go użyj.
• Potrzebujesz hasła, obejrzyj w ekwipunku kartę kodową, a poznasz hasło IMAGINE.
• Przejmujesz sterowanie nad Richardem.
• Podejdź do terminala, będziesz sterować dronem.
• Musisz poprzenosić pojemniki, obrysowane zielona linią w miejsce gdzie kamery kontrolują drogę, by móc się za nimi schować.

Obrazek

• Po ich ustawieniu obserwując promienień kamery, przejdź na drugą stronę do drzwi.
• Sprawdź wszystkie aktywne punkty, a potem opuść pomieszczenie tuż za hologramem Sally.

Obrazek

• Wejdź do pomieszczenia i użyj urządzenia po lewej.
• Gdy przejmiesz na chwilę sterowanie strażnikiem, wyceluj do kumpla.
• Wyjdź z tego pomieszczenia i podejdź do drzwi, gdzie widać pomarańczową lampę.
• Użyj urządzenia obok i wejdź do pomieszczenia.
• Po animacji zdobędziesz osiągnięcie - (26) A New Mankind.
• Idź za Lydią i podejdź do terminali po prawej.
• Po sprawdzeniu go, idź dalej za Lydią.
• Trafisz do pomieszczenia z kontenerami, odszukaj tego, który zostanie przeniesiony na SkyWhale oznaczonego M688.

Obrazek

• Sprawdź kontener na terminalu, a potem otwórz go i wejdź do środka.

Transportowiec

• Po animacji opuścisz kontener - sprawdź transportowiec kierując się na lewo.
• Podejdź do terminala i sprawdź ładunki od J-Q.

Obrazek

• Wróć i podejdź do urządzenia, gdzie znajdziesz kriokomory w jednej z nich znajduje się James, a w kolejnej Tracy.
• Po animacji trafisz znów do portu komunikacyjnego.

Port komunikacyjny

• Idź prosto, a potem skręć na lewo i wejdź wyżej.
• Idź w kierunku drzwi, ale po lewej skręć do przejścia prowadzącego w dół do metra.

Obrazek

• Podejdź do drzwi i ich użyj, zgraj kule i wejdź do kolejnego pomieszczenia.

Obrazek

• Odsuń klapę kanału ściekowego i wejdź do środka.

Kanały

• Po animacji zdobędziesz osiągnięcie (27) U-Bahn.
• Podejdź do zwodzonego mostu, nie otworzysz go.
• Wejdź po siatce wyżej by dostać się do terminala sterującego mostem.
• Jako Lydia uruchom terminal, a jako Richard użyj mostu, otworzysz przejście.
• Po kolejnej animacji skręć w przejście, przy którym jest znak wymalowany na ścianie.
• Podejdź do androida i z nim porozmawiaj, otrzymasz nadajniki.
• Ustaw je w aktywnych punktach, by można było skontaktować się z Simonem.

Obrazek

• Pierwszy w tym samym pomieszczeniu, w którym jest android.
• Drugi ma Lidią i idź nią przejściem w górę, w lewo w górę, a potem na prawo znajdziesz kolejne miejsce na położenie nadajnika.

Obrazek

• Jako Richard porozmawiaj z androidem.
• Kieruj się do przejście z wymalowanym znakiem, a potem w kolejnym otwórz drzwi.
• Dalszą drogę blokuje siatka.
• Zawróć i wejdź do budynku po prawej, gdzie znajdziesz skrzynkę zasilającą, użyj jej.
• Następnie po drugiej stronie wejdź do budynku, gdzie użyj przełącznika sterującego torami.
• Podejdź do wagonika i napraw go,, a potem użyj, by móc wyjechać.
• Ponownie przestaw tory, by rozpędzony wagonik trafił w siatkę.
• Trzymając klawisz W jedź wagonikiem.
• Po animacji, przejdź się wzdłuż pociągu i odszukaj Lydii.
• Opuść to miejsce drzwiami po prawej.
• Po kolejnej animacji trafisz znów przed bramę z siatki.
• Przejdź przejściem po lewej, nad nim świeci żółta lampa.

Obrazek

• Tam w pomieszczeniu obok kolejnego przejścia znajdziesz wymalowany znak, wejdź tam.
• Trafisz do wielkiej hali.
• Idź wzdłuż siatki i sprawdzaj aktywne punkty.
• Twoim celem jest znalezienie przełączników sterujących mostem z wagonem po środku.

Obrazek

• Most ustaw tak by strzałka z obrzeża terenu zgrała się ze strzałką z mostu, zmieniając swój kolor na zielony.
• Richardem skieruj się na lewo idąc od zejścia.
• Idź wzdłuż siatki, aż trafisz po prawej na wejście, gdzie na końcu znajdziesz przyciski i konsolę.
• Użyj przycisku po lewej.
• Przełącz się na Lydię i kieruj się w prawo. Po dłuższym marszu przejdź w przejście po lewej, by na końcu użyj przycisku po prawej.
• Idź teraz do wagonika i wejdź do niego, windą dostaniesz się na górę.
• Podejdź do Kossowskiego, Richard zdejmie jego ciało.
• Podejdź do konsoli, gdzie jest baza danych i jej użyj.

Obrazek

• Do twojej listy kontaktów dojdzie John.
• Spróbuj się z nim połączyć, potrzebujesz odpowiedniego urządzenie.
• Miń windę i idź do pomieszczenia tam znajdziesz odpowiednie urządzenie.

Obrazek

• Porozmawiaj z Johnem, a potem wróć do Lydii.
• Jeszcze raz użyj bazy danych i wyszukaj odpowiedniego fragmentu, a potem prześlij go Johnowi.

Mieszkanie Adama

• Sterujesz Johnem, spróbuj połączyć się z Richardem.
• Zabierz fragment magazynu z blatu.
• Porozmawiaj z Henrym.
• Opuść pomieszczenie i w salonie zabierz pudełko z pierścionkiem, w pokoju taty holograficzny fragment danych, w sypialni fragment danych - moduł pamięci Simona, a w pokoju mamy fragment danych: pozytywka.
• Wyjdź z pokoju mamy i na wprost ze ściany zabierz fragment danych – fotografię,.
• Przeczytaj notatkę na drzwiach wyjściowych, oraz w salonie.
• Porozmawiaj z nianią, pokaż jej wszystkie fragmenty, by przywołać pamięć.
• Połącz się z Richardem i porozmawiaj.
• Na ścianach pojawią się wiadomości sprawdź te aktywne.
• Przejdź do pokoju taty, pojawi się poduszkowiec skorzystaj z niego.
• Po wylądowaniu zdobędziesz osiągnięcie (28) No Place Like Home.

Tunele

• Wejdź w krąg, by połączyć się z Richardem.
• Teraz musisz wybierać drogę, by do niego się dostać.
• W trakcie rozmowy wybieraj układy, a następnie sprawdzaj czy pojawi się przejście.
• Na początek wybierz opcję drugą, a za plecami po lewej pojawi się tunel.
• Wyślij tunelem, Henrego, który ma skręcić w lewo, kolejny raz w lewo i otworzyć drzwi, przez które przejdzie John.
• W kolejnym pomieszczeniu znów połącz się z Richardem i ponownie wybieraj opcje, a potem się rozglądaj w poszukiwaniu przejścia.
• Podejdź do panelu i go użyj, przywołasz Henrego.
• Stań ponownie w tym samym kręgu i wybierz układ numer 3.
• Przejdź do kręgu, który pokaże się po lewej stronie.
• Połącz się z Richardem i wybierz układ numer 1.
• Pojawi się kolejny okrąg, do którego przejdź i wybierz układ 2.
• Masz kolejny wylot szybu, którym poślij Henergo.
• Jak Henry na końcu korytarza użyj panelu bezpieczeństwa.
• Jako John stań ponownie w kręgu i wybierz układ 1.
• Wejdź do seledynowego okręgu na przeciwko i wybierz układ 3.
• Idź korytarzem i stań w okręgu, wybierz układ 2, i wyjdź za plecami na zewnątrz.
• Idź obok panelu, pojawiać się będzie droga, którą dotrzyj na drugą stronę, zdobędziesz osiągnięcie (29) Wizard of Oz.
• Wejdź do windy.
• Podejdź Amy i gubernatora Caina.
• Teraz w zależności od podjętych decyzji zdobędziesz osiągnięcia: jeśli do realnego świata ma wrócić Sally (30) Family Reunion jeśli Lydia (31)Patchwork .
• Jeśli ocalisz City5 (32) Behind Children's Eyes , jeśli zniszczysz (33) Not Real Anyway .
• Za ukończenie gry, wpadnie osiągnięcie (34) Role Credits.
• Żeby zdobyć wszystkie osiągnięcia, musisz zagrać ponownie.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10440
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 121 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 132 razy
Płeć: Kobieta

Re: State of mind - solucja, poradnik, osiągnięcia

Postautor: Urszula » 01 listopada 2018, 19:07

Osiągnięcia

Osiągnięcie, które zdobywamy wraz z rozwojem fabuły

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Osiągnięcie wymagające od nas dodatkowych czynności

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Osiągnięcia wymagające kilku czynności by je zdobyć

Obrazek

- zapytaj lekarza zaraz po obudzeniu o syna
- porozmawiaj z synem na temat rysunków i Amy
- daj mu ulubiony posiłek synowi
- w trakcie posiłku, porozmawiaj z nim na temat szpitala
- udaj się do pokoju żony i weź pilota do Henrego i daj synowi
- w trakcie trzęsienia przyznaj się synowi, że troszkę się bałeś
- zanim wejdziesz do szpitala, pospaceruj z synem po parku, połów z nim ryby i posteruj Henrym.
- usiądź na ławce i posłuchaj muzyki, oraz porozmawiaj z nieznajomym.
- przy spotkaniu z lekarzem wyraź zaniepokojenie stanem zdrowia syna.
- w trakcie powrotu do domu, nie odbieraj wiadomości, tylko kieruj się do kolejki.
- porozmawiaj z żoną na wszystkie tematy po powrocie do domu i wejdź do pokoju syna i życz mu dobrej nocy,
- zainteresuj się ponownie rysunkami syna pozostawionymi w salonie
- usiądź na kanapie w salonie i odpowiedz na pytanie Henrego
- po rozmowie z Richardem, powiedz synowi prawdę z kim rozmawiałeś
- po powrocie do domu z pracy, porozmawiaj z Sally 2x,
- przygotuj ulubione danie synowi
- kolejny raz porozmawiaj z Sally, a następnie z synem
- przejdź do pokoju syna sprawdź komputer, nie kasuj połączenia z dziadkiem
- wieczorem powiedz Richardowi, że teraz z nim nie może rozmawiać, bo jest najważniejszy syn
- porozmawiaj z nianią i zaproponuj, żeby mówiła ci po imieniu
- pomóż zasnąć synowi ustawiając jego ulubioną muzykę oraz wizualizację, po konsultacji z Sally

Obrazek


- po obudzeniu nie pytaj doktora o syna
- przygotuj śniadanie inne niż sobie życzył syn
- nie pozwól szukać pilota do zabawki syna
- po trzęsieniu ziemi, powiedz, że się nie bałeś
- nie reaguj na prośby syna i przed szpitalem nie wchodź do parku
- po opuszczeniu szpitala, przed domem podejdź do kobiety, która puszcza kolorowe kule i poproś by zrobiła to 3x
- po rozmowie z żoną idź spać i nie wchodź do pokoju syna
- nie mów prawdy synowi z kim rozmawiałeś
- zignoruj obecność Sally
- przygotuj inny posiłek niż chce syn
- wyłącz kontakt z dziadkiem w laptopie syna
- nie zaproponuj przejścia na ty Sally
- nie pomagaj usnąć synowi,
- skłam gdy w trakcie usypiania zadzwoni Richard
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl


Wróć do „State of mind”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość