AntVentor - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9955
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 103 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 120 razy
Płeć: Kobieta

AntVentor - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 28 maja 2018, 08:09

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula


AntVentor – poradnik


• Kliknij na mrówkę by ją obudzić.
• Kliknij na maszynę i otwórz klapę.

Obrazek

• Kliknij na trybiki, zepsułeś maszynę.
• Zabierz krzesełko, nici ze szpulki, guzik i igłę.
• Wejdź po drabinie i zabierz patyki.
• Połącz patyki z nitką, zrobisz drabinę sznurową.
• Zabierz drabinę.
• Podejdź do ściany i odsłoń znaczek, z dziury zabierz kolejny znaczek.
• Podłóż pod maszynę krzesełko.

Obrazek

• W otworze umieść drabinę i połącz z drabiną sznurową.
• Zejdź niżej i zabierz świecącego robaczka.

Obrazek

• Przejdź w prawo do warsztatu.
• Zabierz ukrytą w ścianie po prawej poskręcaną łyżkę.

Obrazek

• Zaglądnij na kupkę trocin, kieruj się w lewo.
• Za przejściem kliknij na uszkodzony sufit, by łowca mrówek tam poszedł.

Obrazek

• Schowaj się za ścianę i kliknij na lianę wystającą z sufitu w miejscu, gdzie stał łowca mrówek.
• Ponownie kliknij za przejściem na sufit, a sam wejdź po drabinie sznurowej wyżej.

Obrazek

• Zabierz drugi guzik, znajdujący się po prawej stronie w ścianie.
• Połóż powykręcaną łyżkę na stole, mrówka ją wyprostuje, zdobędziesz osiągnięcie.
• Kliknij na drabinę i znów na sufit, a potem schowaj się za ścianę.

Obrazek

• Umieść na ścianie znaczek oraz światełko.
• Kliknij na sufit łowca mrówek zobaczy zdjęcie, a ty zdobędziesz osiągnięcie.
• Pozbieraj teraz kupki trocin, pod lianą, pod twoją drabiną i warsztacie, gdy mrówka zaśnie.
• Po zabraniu trocin z warsztatu, zdobędziesz osiągniecie.
• Wróć do łowca mrówek i użyj sztuczki z sufitem, by schować się za ścianę.
• Połącz trociny w ekwipunku i wysyp, przed znaczkiem.
• Ponownie kliknij na sufit, a gdy łowca mrówek siądzie na kupce trocin, zdobędziesz osiągnięcie.
• Wyjdź przejściem na górę – wydostałeś się na powierzchnię.
• Idź ścieżką w dół, zabierz kawałek pajęczyny i kamyk troszkę dalej leżący.

Obrazek

• Wejdź w dziurę w drzewie, dostaniesz się na gałąź.
• Idź cały czas w górę, ułam po drodze gałązkę i połącz z nitką, zrobisz łuk.
• Idąc dalej zobaczysz wrony, trzymające w szponach słuchawki.
• Zejdź po gałęzi i na rozwidleniu skieruj się w dół.
• W gnieździe zobaczysz makówkę, która by się przydała, ale gniazda broni ptak.
• Przejdź po hubach na drugą gałąź
• Strąć łyżką czapeczkę żołędzia i idź dalej.
• Zabierz piórko, które połącz igłą zrobisz strzałę.
• Przejdź do miejsca, gdzie strąciłeś czapeczkę żołędzia i po pnączu zejdź w dół.
• Nie bardzo się udało i spadłeś.
• Zabierz nakrętkę od tubki po paście.

Obrazek

• Przejdź dalej i zabierz kwiatka i ułam gałązkę.
• Wejdź do słoika.
• Użyj na wiszącym kokonie gąsienico-mopsa gałązki.
• Ze stolika zabierz żarówkę.
• Potrzebujesz wody, żeby zatrzymać czkawkę.
• Wyjdź ze słoika i wdrap się na drzewo.
• Użyj łuku z igłą na wronie trzymającej słuchawki.
• Zejdź na dół. Zobacz na liściu nad pająkiem jest wielka kropla wody.
• Strzel gąsienico-mopsem na liścia, kropla wody spadnie na głowę pająka.
• Zejdź na dół i spróbuj włączyć urządzenie, zdobędziesz osiągnięcie.

Obrazek

• Ułam gałązkę obok urządzenia i połącz z kwiatkiem.
• Wróć na górę i sprawdź, jaką muzykę słychać.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „AntVentor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość