Adventures of Bertram Fiddle, The - epizod I - a dreadly business - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10367
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 120 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 128 razy
Płeć: Kobieta

Adventures of Bertram Fiddle, The - epizod I - a dreadly business - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 03 kwietnia 2019, 14:08

Adventures of Bertram Fiddle: episode 1: a dreadly business - poradnik do gry



Rozdział pierwszy

Mieszkanie
• Kliknij na budzik, aby zbudzić Bertrama.

Obrazek

• Otwórz okno, a potem kliknij na ubranie.
• Otwórz drzwi, na korytarzu spójrz na zdjęcia.

Obrazek

• Zabierz kawałek szmaty z poręczy.
• Użyj fotela-windy, zjedziesz na parter.
• Podejdź do telegrafu i kliknij na wiadomość.

Obrazek

• Podejdź do drzwi pod schodami podnieś zapadkę, zjawi się Gavin.
• Przejdź w lewo i wejdź do kolejnego pomieszczenia.
• Popatrz na zdjęcie obok kominka.

Obrazek

• Kliknij na jajo pod obrazem.
• Podejdź do szafy z eksponatami i zabierz ze środka kość.
• Przejdź w prawo do kolejnego pomieszczenia.
• Porozmawiaj z żoną na wszystkie tematy.
• Daj jej szmatę zabraną z poręczy, na otarcie łez.
• Gdy wyjdzie z pokoju kliknij na psa.
• Użyj na psie kości i wrzuć do transportera.
• Zabierz transporter i przejdź do drzwi w górze ekranu.
• Kliknij na obrazy, a potem spróbuj otworzyć drzwi.
• Kliknij na komodę pod obrazem, jesteś za słaby.
• Kliknij na Govina, przesunie komodę i wypadnie klucz.

Obrazek

• Zabierz klucz i otwórz drzwi.

Ulica
• W trakcie rozmowy na ulicy, przebiegnie jakiś gość wytrącając transporter z ręki.
• Zabiera psa, a pozostawia walizkę.
• Podnieś walizkę i udaj się w pościg.

Rozdział drugi

Ulica
• Zabierz sztuczny nos leżący na ulicy.

Obrazek

• Porozmawiaj z osobami przebywającymi na ulicy i rzuć okiem na gazetę.
• Przejdź w prawo i spójrz na wywieszone listy gończe.
• Podejdź do pomnika, i porozmawiaj z kobietą.

Klub
• Wejdź do budynku, porozmawiaj z barmanem.
• Zabierz filiżankę herbaty, podejdź do gościa siedzącego na wózku i porozmawiaj.
• Podejdź do drzwi i porozmawiaj z kolejną osobą, nie zostaniesz wpuszczony na salę.
• Przejdź więc w prawo i porozmawiaj z kolejnymi osobami.
• Podejdź do stołu po środku i zabierz szaszłyk.

Obrazek

• Użyj szaszłyka na kłódce zawieszonej przy klatce.
• Ptak narobi bałaganu, a ty będziesz mógł wejść do sali.
• Spójrz na obraz, a potem otwórz drzwi po lewej.
• Porozmawiaj z gościem masowanym przez ptaka.
• Podejdź do klatki po lewej i kliknij na kolejnego ptaka, a potem zabierz miseczkę z łóżka.

Obrazek

• Opuść pomieszczenie i przejdź do pokoju po prawej.
• Porozmawiaj z Holmesem, a potem połóż na stole torbę złodzieja.
• Otwórz torbę i użyj nosa na masce.

Obrazek

• Połącz filiżankę herbaty z zawartością z miski i daj Holmesowi do wypicia.
• Gdy Holmes uśnie porozmawiaj z Watsonem.
• Opuść budynek.

Ulica
• Ponownie porozmawiaj z kobietą stojącą przed klubem.
• Przejdź na prawo i wejdź do budynku.

Dom
• Spójrz na ślady krwi na dywanie.
• Porozmawiaj ze staruszkiem siedzącym w fotelu.
• Zapytaj o ślady krwi.
• Kliknij na stolik, gdzie stoi karafka ze szklanką.
• Ponownie porozmawiaj ze staruszkiem.
• Opuść mieszkanie, a na ulicy wsiądź do powozu.

Rozdział trzeci

Miasto
• W trakcie jazdy, bohater zauważy złodzieja i wyskoczy z powozu.
• Podejdź do bramy, złodziej ucieknie.
• Zabierz wiosło oparte o starą wannę.

Obrazek

• Poproś Gawina, aby użył swej siły na bramie.
• Przejdź przez bramę i podejdź do człowieka siedzącego na ulicy.
• Porozmawiaj z nim, zgubił swój monokl, który leży tuż obok.
• Podnieś staruszka i zabierz rozbity monokl.
• Przejdź w prawo, między gołębiami coś leży.
• Użyj dzwonka przy drzwiach, a gdy odlecą podnieś sztuczne usta.

Obrazek

• Użyj ust na masce w ekwipunku.
• Wejdź do budynku.

Dom
• Z przedpokoju przejdź do pomieszczenia, gdzie siedzi Ladyship.
• Spróbuj Porozmawiaj z Ladyship, nie słyszy.
• Podejdź do gramofonu i zabierz tubę.
• Użyj tuby na kobiecie, będziesz mógł porozmawiać.

Obrazek

• Porozmawiaj z papugą, a potem otwórz szkatułkę stojąca na kominku.
• Zabierz ze szkatułki brylant.
• Wróć do przedpokoju i zabierz podnóżek.
• Wyjdź z budynku i użyj podnóżka na murze, jest za wysoki.
• Po lewej przy schodach stoi skrzynka, poproś Gavina by ją przeniósł.
• Nadal mur jest za wysoki.
• Przejdź w prawo, spójrz na drzwi prowadzące do ogrodu.
• Popatrz na podnośnik parowy po prawej.
• Poproś Gavina, aby przepchał podnośnik pod mur.

Obrazek

• Wejdź na podnośnik i poproś Gavina, żeby go użył, dostaniesz się na drugą stronę.

Ogród
• Spójrz na pnącze w białej doniczce i je zabierz.

Obrazek

• Popatrz się na ruszający się krzew i do niego podejdź.
• Gdy rosiczka otworzy swe szczęki opuść ogród, majstrując przy furtce.
• Spójrz na mur obok domu i ścianę.

Ulica
• Przejdź na prawo, trafisz na stragan.
• Spróbuj porozmawiać ze sprzedawcą.
• Dziurawa markiza niszczy jego produkty.
• Przejdź pod schodami do zaułka.
• Zanim wejdziesz do kanału spójrz na listy gończe.
• W kanale połącz pierścionek z diamentem z uszkodzonym monoklem i połóż na beczce.

Obrazek

• Światło padające na diament i monokl zapali świeczki.
• Zabierz pierścień, a potem przejdź w lewo.
• Porozmawiaj z jegomościem i opuść kanał.
• Wróć do domu Ladyship.

Dom
• Schodami udaj się na piętro.
• Użyj pnącza na żyrandolu i poproś Gavina, aby cię rozhuśtał.
• Otwórz szafę i zabierz krakersa.
• Wejdź na strych, sprawdź kufer, żeby go otworzyć musisz znać kombinację.
• Zabierz obraz stojący po prawej.

Obrazek

• Zejdź na dół, obraz połóż na dziurze w podłodze.
• Wróć na sam dół i daj papudze krakersa.
• Wejdź na strych i kliknij na papugę, poda kod do kufra.
• Otwórz kufer i kliknij w nim na zawartość, znajdziesz zdjęcia, które obejrzyj.
• Opuść budynek i kieruj się w lewo.

Ulica
• Przy pomocy wiosła zdejmij różowe barchany ze sznura.

Obrazek

• Wróć do sklepikarza i użyj barchanów na uszkodzonej markizie.

Obrazek

• Teraz możesz porozmawiać ze sklepikarzem i kupić awokado.
• Wróć do tunelu i daj avocado, a otrzymasz szablę.

Obrazek

• Opuść tunel i wejdź do ogrodu.

Ogród
• Szablą odetnij głowy rosiczki.
• Przejdź w głąb ogrodu.
• Oddaj zdjęcie dziadkowi.
• Wejdź w otwór w murze.

Rozdział czwarty

Ulica
• Po przejściu tunelu, masz oko lalki.
• Porozmawiaj z pijakiem siedzącym w wannie.
• Przejdź w prawo i porozmawiaj ze sprzątaczem, a potem po lewej z kobietą.

Obrazek

• Podnieś z ziemi ciastko i przejdź w dół ekranu.
• Porozmawiaj z kolejnymi osobami, a potem idź w lewo.
• Podejdź do zwodzonego mostu.
• Porozmawiaj z osobą stojącą po drugiej stronie.
• Zerwij trzcinę wystającą z wody.

Obrazek

• Wróć do poprzedniej lokacji i daj kobiecie z dzieckiem trzcinę, a będziesz miał trzcinę z dziurkami.
• Przejdź w prawo i ze śmietnika zabierz korek.

Obrazek

• Zaglądnij do szaletu, i daj szczurowi ciastko.
• Zabierz ze środka szczotkę do czyszczenia muszli.
• Kliknij na drzwi prowadzące do domu, nie wejdziesz.
• Opuść to miejsce.
• Podejdź do urządzenia stojącego obok sprzątacza i użyj na nim korka.
• Zabierz pozostawioną zmiotkę i udaj się w górę ekranu.
• Daj pijakowi trzcinę z dziurkami, a będziesz mógł zabrać wannę.
• Wróć do mostu zwodzonego i na wodzie użyj wanny, potem zmiotki i współpracownika.

Obrazek

• Po przepłynięciu twój kolega otworzy most zwodzony.
• Kliknij szczotką na pająka siedzącego na drzewie.

Obrazek

• Przejdź w lewo, chłopcy grający kulkami maja drugie oko lalki.
• Wejdź do mieszkania za chłopcami.

Mieszkanie
• Porozmawiaj z siedzącą kobietą.
• Przejdź w prawo kliknij na szafę.
• Obok z toaletki zabierz perłę.

Obrazek

• Użyj szczotkę na lusterku stojącym na toaletce pod obrazem.
• Otwórz szafę i daj szczotkę z pajęczyną dzieciom.
• Podejdź do mężczyzny kliknij na wąsy, a potem podnieś kartę.
• Opuść mieszkanie i perłę daj chłopcom, a zabierz oko lalki.
• Użyj oka na lalce, aby ją skompletować.
• Idź do zaułku, i użyj karty na mieszkaniu obok szaletu.

Mieszkanie wróżki
• Daj lalkę wróżce.
• Użyj na wróżce pierścionka.
• Po animacji znów jesteś na ulicy.

Ulica
• Przejdź w prawo spotkasz Holmesa.
• Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.

Bar
• Wejdź do baru, sprawdź kartkę leżącą na stole, zdjęcie przy drzwiach.
• Zaglądnij do pieca, a potem poproś przyjaciela o przesunięcie stołu.

Obrazek

• Otwórz klapę w podłodze, a znajdziesz psiaka.
• Opuść bar i ponownie porozmawiaj z Holmesem.
• Zakończyłeś pierwszy epizod.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Adventures of Bertram Fiddle, The”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość