Observer - ocena użytkownika

Co sądzisz o tej grze?

10. Idealna pod każdym względem
0
Brak głosów
9. Prawie doskonała
1
50%
8. Świetna z małymi niedociągnięciami
0
Brak głosów
7. Dobra, ale czegoś jej brakuje
0
Brak głosów
6. Mogłaby być troszkę lepsza
1
50%
5. Niczym specjalnym się nie wyróżnia
0
Brak głosów
4. Więcej wad niż zalet
0
Brak głosów
3. Mogło być jeszcze gorzej
0
Brak głosów
2. Kiepska, to mało powiedziane
0
Brak głosów
1. Szkoda pieniędzy i zachodu
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2569
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 45 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć: Mężczyzna

Observer - ocena użytkownika

Postautor: Adam_OK » 20 września 2017, 11:45

Obrazek

Mile widziane uzasadnienie oceny

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2569
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 45 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Observer - ocena użytkownika

Postautor: Adam_OK » 20 września 2017, 11:48

OCENA GRY: 8,5/10 (w ankiecie 9/10)

ZALETY:

+ klimat!
+ potrafi przestraszyć
+ fabuła
+ grafika
+ oprawa audio
+ polonizacja

WADY:

- trochę za mało zagadek
- brak opcji zapisu w dowolnym momencie
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc pójść dalej.
Moja lista gier ukończonych
W sprawach forum i www piszcie: adam_ok(at)przygodomania.pl

qwerty
Publicysta
Posty: 1113
Rejestracja: 28 lutego 2012, 15:45
Otrzymał(a) podziękowania: 8 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Observer - ocena użytkownika

Postautor: qwerty » 01 lipca 2018, 22:44

Nie podobała mi się gra Rutgera Hauera. Jego głos był zmęczony, pusty, przeważnie bez emocji. Możliwe, że synchronizyna przytłumiła jego uczucia, ale do napisów końcowych nie dałem się przekonać. Właściwie poza 1 zakończeniem postać dozorcy nie wnosi niczego do gry. Mógłby się z nami komunikować przez vidphony, jak pozostali mieszkańcy kamienicy i niczego by to nie zmieniło. Przynajmniej w mojej historii. Gra jest trochę za długa. Końcówka się wlecze, dochodzą dodatkowe wizje, a ja marzę o finale. Wolałbym, gdyby gra nagradzała mnie za zbieranie znajdziek szkicami koncepcyjnymi, ewentualnie ścieżką muzyczną do oddzielnego posłuchania. Klimatyczne lokacje, znakomite udźwiękowienie i niesamowite pomysły na przedstawianie świadomości "przesłuchiwanych" to trochę za mało.

6+/10
Na tapecie:
Przygodówka: Space Bar / Professor Leyton and the Diabolical Box (NDS)
RPG: Final Fantasy (PSP)
Taktyczna: Front Mission (SNES)
Survival Horror: Silent Hill
FPS: Half-Life 2: Episode 2
Akcja: Little Nightmares: Secrets of the Maw
Logiczna: Babel Tower


Wróć do „Observer”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość