Delaware St. John vol. 2 - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 883
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Kobieta

Delaware St. John vol. 2 - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 20 lutego 2017, 21:42

Część 1.

  • Rozejrzyj się po mieście. Idź przed siebie, aż drogę zatarasuje ci cysterna.
  • Odwróć się w prawo, zajrzyj do kontenera i zabierz z niego stary parasol.
  • Teraz przejdź na drugą stronę drogi i podejdź do kasy biletowej kina. Zabierz bilet, który poda ci szkielet.
  • Podejdź do przodu i wejdź w zaułek po lewej.

    Obrazek

  • Spójrz na drabinę u góry, ściągnij ją przy pomocy parasola.
  • Wejdź po drabinie, otwórz okno i wejdź do budynku.
  • Rozejrzyj się po pokoju, do którego wszedłeś. Spójrz na biurko.
  • Zajrzyj do górnej szuflady po prawej stronie i przeczytaj znajdujące się w środku pismo.
  • Możesz popatrzeć na zegar na ścianie - nie działa.
  • Spróbuj wyjść z pokoju, a po scence i rozmowie z Kelly zrób to raz jeszcze.
  • Po wyjściu odwróć się w lewo i przejdź w prawą stronę korytarza.
  • Podejdź do otwartych drzwi - zatrzasną się i nie pomoże nawet próba ich wyważenia.
  • Pozostałe drzwi w tej części korytarza nie powinny cię interesować. Wróć w stronę gabinetu i tym razem przejdź przez drzwi po jego prawej stronie. Zejdź na dół.
  • Rozejrzyj się po parterze. Wejdź za ladę baru i gdy obejrzysz animację, spójrz na kasę. Możesz pobawić się przyciskami, ale mało prawdopodobne, że uda ci się otworzyć szufladkę.
  • Spójrz na notatkę na lodówce.

    Obrazek

  • Na kartce masz podpowiedź jak otworzyć kasę. Zapamiętaj ją więc i podejdź do kasy.


    Rozwiązanie
  • Z kasy wyjmij kluczyk. Otwórz nim pomieszczenie techniczne (białe drzwi) i wejdź do środka.
  • Spróbuj zajrzeć do szafek pracowniczych - lewa jest zatrzaśnięta, prawa pusta. Jednak gdy spróbujesz ją zamknąć, pojawi się duch. Spróbuj porozmawiać, a gdy duch zniknie, raz jeszcze spróbuj otworzyć lewą część szafki. Wyjmij z niej gumową rękawicę.
  • Opuść pomieszczenie i wejdź po schodach (nie klatką schodową) na górę.
  • Wejdź do toalety, obróć się w prawo i zajrzyj do drugiej kabiny. Zajrzyj do kibelka i użyj rękawicy, by wyłowić kluczyk.
  • Wyjdź i podejdź do następnych drzwi na piętrze, otwórz je kluczykiem. Wejdź do środka.
  • Spójrz na umywalkę, zabierz identyfikator pracownika.
  • Zejdź na dół i podejdź do dwuskrzydłowych drzwi, użyj na nich identyfikatora. Wejdź do środka.
  • Gdy duch zniknie, podejdź do sceny i odwróć się tyłem do niej. Zwróć uwagę na ducha siedzącego na piętrze.
  • Po rozmowie z Joshem wyjdź z sali i wejdź na piętro. Idź do końca i spróbuj wejść przez dwuskrzydłowe drzwi - zostaniesz zatrzymany przez ducha. Jednak po krótkiej dyskusji zgodzi się wpuścić cię, jeśli pomożesz rozwiązać krzyżówkę. Kliknij na stanowisko, za którym stał duch.
  • Zadanie jest bardzo proste, nawet jeśli nie wiesz, jakie hasło należy wpisać, musisz tylko wskazać te same litery, które ci się wyświetlą.


    Obrazek

  • Wejdź do środka, odwróć się w lewo i idź przed siebie. Porozmawiaj z zakonnicą.
  • Gdy skończysz rozmowę, dowiesz się, że jesteś ścigany przez Łowcę. Biegnij do biura, czyli do pomieszczenia, przez które dostałeś się do budynku.
  • Po rozmowie z Kelly wróć do pomieszczenia, gdzie była zakonnica. Zwróć uwagę na napisy, które pojawią się na ekranie.
  • Odwróć się w lewo i spójrz na trzeci fotel w pierwszym rzędzie. Zabierz leżącą na nim monetę.


    Obrazek

  • Wyjdź i idź do pomieszczenia, którego drzwi się przedtem przed tobą zatrzasnęły. Tym razem zapukaj - trzy razy.
  • Wejdź do środka i rozejrzyj się aż zobaczysz ducha. Porozmawiaj z nim. Chłopak domaga się rozmowy z Jenny.
  • Zejdź do pomieszczenia technicznego i po krótkiej rozmowie z Jenny wciśnij przycisk nagrywania.
  • Wróć na górę do chłopaka, by odtworzyć mu nagranie.
  • Gdy duch zniknie, odwróć się, by zobaczyć, że wychodzi przez zamknięte wcześniej drzwi. Idź za nim.
  • Rozejrzyj się. Z lewej dolnej szuflady biurka wyjmij śrubokręt, w prawej górnej znajdziesz zaś informację o zepsutym głośniku na scenie.
  • Spójrz na projektor obok fotela i gdy zobaczysz zbliżenie, zabierz stojącą obok łopatę.
  • Zejdź na dół i podejdź do automatu - nagle zaczął działać. Wsadź do otworu monetę.
  • Przed tobą prosta gra: należy strzelać do zwierząt. Chodzi jednak nie o celność, a o dokonywanie najlepiej punktowanych wyborów. Zapamiętaj, ile punktów przysługuje za poszczególne zwierzęta i na każdej planszy klikaj w to najbardziej wartościowe. Uwaga - jeśli na planszy dany zwierzak występuje dwukrotnie, punktacja za niego się podwaja, jeśli trzykrotnie - potraja. W takiej sytuacji należy wskazać ten gatunek, za który łącznie można dostać najwięcej punktów. Na przykład jeśli na danym poziomie są trzy króliki (50 punktów za jednego) i jeden jeleń (100 punktów), należy strzelić do królika.
  • Gdy przejdziesz wszystkie poziomy, zobaczysz schemat z zaznaczonym jakimś miejscem. Kliknij na "iks". Łatwo się domyślić, że jest to scena. Wejdź zatem do sali i podejdź do sceny.
  • Kliknij na aktywne miejsce, a gdy pojawi się zbliżenie, zrób to raz jeszcze. Użyj w tym miejscu śrubokręta.
  • Wejdź do środka. Wręcz duchowi bilet otrzymany na początku gry.
  • Gdy duch zniknie, kliknij na ciemny fragment podłoża, a następnie użyj tam łopaty. Spójrz na odkopane szkielety.
  • Skieruj się do wyjścia, a po wysłuchaniu duchów opuść teatr przez wyjście ewakuacyjne.


    Część 2.
  • Wejdź do sierocińca. Rozejrzyj się.
  • Znajdź pokój 104 i wejdź do środka. Przeczytaj list na biurku.
  • Zabierz klucz leżący w rogu biurka (łatwo go przeoczyć, widać go u góry ekranu, gdy czytasz list.


    Obrazek

  • W dolnej szufladzie komody znajdziesz notatnik, który przeczytaj.
  • Skieruj się do wyjścia z pokoju. Po spotkaniu z siostrą, a następnie rozmowie z Kelly udaj się do kuchni.
  • Stań przodem do wyjścia i spójrz na szafkę w kącie, po prawej stronie drzwi.
  • Wyjmij z lewej szuflady baterie.
  • Wyjdź po schodach na pierwsze piętro. Wejdź do pokoju przejściowego (z wewnętrznym balkonem) i użyj klucza zabranego z pokoju siostry Heleny na podwójnych drzwiach. Wejdź do środka.
  • Porozmawiaj w środku z Tommym, który musi się nauczyć kolorować.
  • Gdy chłopiec zniknie, odwróć się w prawo i spójrz na kartkę na stoliku. Żeby pokolorować obrazek, trzeba najpierw znaleźć kredki.


    Obrazek

  • Pierwszą znajdziesz na półce na prawo od drzwi wejściowych.


    Obrazek

  • Druga jest w umywalce.


    Obrazek

  • Trzecia jest na kolejnej półce.


    Obrazek

  • Czwarta leży na półeczce sztalugi.


    Obrazek

  • Ostatnia jest za dzbanem na stoliku, przy którym siedział Tommy.


    Obrazek

  • Masz już komplet kredek, potrzebujesz jeszcze instrukcji. Te znajdziesz na tablicy korkowej.


    Obrazek

  • Podejdź do stolika i używaj kredek w kolejności zgodnej z instrukcjami z kartki: zielona, niebieska, czerwona, żółta i pomarańczowa.
  • Na skończonym obrazku pojawi się plan parteru z zaznaczonym pokojem. Idź tam (to pokój 105).


    Obrazek

  • Drzwi są zamknięte, wobec tego użyj siły.
  • Przeczytaj notatnik leżący pod łóżkiem. Gdybyś chciał później jeszcze do niego zajrzeć, będzie na komodzie.
  • Siostra Grace wspomina w pamiętniku małą Nancy, która bała się ciemności i dźwięków w tylnej części budynku, gdzie są też problemy z sufitem. Udaj się na samą górę i wejdź do pokoju 310. Popatrz na drzwi do toalety - trzymają się na jednym zawiasie. Zabierz je. Wyjdź i zwróć też uwagę na pokój 311 - drzwi wyglądają, jakby coś przejechało po nich pazurami.
  • Zejdź piętro niżej i spójrz na dziurę w podłodze. Użyj drzwi, by przejść na drugą stronę.
  • Wejdź do pokoju po prawej. Zajrzyj do szafy i porozmawiaj z dziewczynką. Włóż baterie do jej lampki.
  • Gdy wyjdziesz z pokoju i skierujesz się w stronę schodów, powinieneś usłyszeć kroki i trzaśnięcie drzwiami. Udaj się na górę.
  • Wejdź do biblioteki (wejście przez podwójne drzwi w pokoju przejściowym.
  • Spójrz na stos książek znajdujących się na biurku.


    Obrazek

  • Porozmawiaj ponownie z Tommym. Raz jeszcze będziesz musiał mu pomóc, tym razem przy segregowaniu książek. Pozycje dla dzieci kładź po lewej stronie, dla dorosłych - po prawej.

    Rozwiązanie

  • Gdy skończysz, przyjrzyj się ostatniej książce. Z rozmowy z Kelly wynika, że powinieneś znaleźć pokój, w którym odbywały się rytuały.
  • Wyjdź z sali. Zobaczysz zakonnicę biegnącą gdzieś na parterze. Zbiegnij tam i podejdź w stronę pokoju 102 - usłyszysz swoje imię.
  • Wejdź do pokoju i zajrzyj pod poduszkę. Przeczytaj list. Zrób mu zdjęcie, by i Kelly mogła go zobaczyć.


    Obrazek

  • Wyjdź i skieruj się do skrzydła, w którym jest kuchnia. Powinieneś usłyszeć kaszel.
  • Wejdź do kuchni. Jeśli telefon zadzwoni - odbierz go.
  • Idź do spiżarni i wejdź do ostatniego pomieszczenia, tam porozmawiaj z duchem dziewczyny. Gdy skończycie, okaże się, że ściga cię łowca. Podążaj za dziewczyną, staraj się przy tym wykonywać jak najmniej ruchów. Udacie się na piętro, a gdy okaże się, że nie możesz przejść przez drzwi, dziewczyna poprowadzi cię do pokoju 311. Tam będziesz bezpieczny.
  • W pokoju poznasz kolejnego ducha, który wie, gdzie siostra Helena przeprowadzała rytuały. Zanim ci to powie, musisz przynieść mu pluszowego dinozaura.
  • Zejdź na dół, do pokoju 104. Tam, za łóżkiem, znajdziesz maskotkę. Weź ją i wróć na górę, do chłopaka.
  • Wręcz dzieciakowi zabawkę, a następnie idź za nim. Poprowadzi cię na dół, do łazienki naprzeciwko kuchni.
  • W łazience odwróć się w lewo i zdejmij ze ściany obraz, pojawi się ukryte miejsce.


    Obrazek

  • Spójrz na leżącą tam kartkę. Zrób jej zdjęcie, by Kelly mogła ją zobaczyć.
  • Trzeba zniszczyć zaklęcie, ale nie dotykając kartki. Trzeba znaleźć zapałki.
  • Wejdź do kuchni. Jeśli zadzwoni telefon, odbierz go.
  • Idź do ostatniego pomieszczenia w spiżarni. Od ducha dziewczyny dowiesz się, że opakowanie zapałek jest pod workiem z mąką. Zajrzyj zatem pod worek po lewej i zabierz, czego potrzebujesz.


    Obrazek

  • Wyjdź ze spiżarni. Po drodze ponownie odbierz telefon.
  • Wejdź do łazienki i podpal kartkę z zaklęciem.
  • Biegnij do wyjścia z budynku i kliknij na drzwi. Obejrzyj zakończenie. Wyjdź z budynku i po ostatniej rozmowie z partnerami jesteś wolny.
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „Delaware St. John vol. 2: the Town With No Name”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość