Dracula: zmartwychwstanie - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9489
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 87 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 109 razy
Płeć: Kobieta

Dracula: zmartwychwstanie - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 20 stycznia 2012, 23:13

Solucja w pdf

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula






Karczma i jej okolice
• Idziemy na wprost do karczmy.
• Wchodzimy do środka, idziemy do przodu, aż do lady i rozmawiamy z właścicielką.
• Próbujemy otworzyć drzwi kredensu po lewej, potrzebujemy klucza.
• Schodzimy do piwnicy - w dół schodami po prawej - i z szafy zabieramy lunetę.

Obrazek


• Wracamy. Rozmawiamy z gościem siedzącym przy stole koło drzwi.
• Pytamy o drogę do zamku.
• Opuszczamy karczmę i kierujemy się w lewo.
• Po drodze oglądamy zakratowaną studnię.
• Idziemy dalej, prosto do mostu. Zostajemy przepędzeni.
• Kierujemy się lekko w prawo, do kalwarii.
• Podchodzimy do dużego krzyża i obchodzimy go.
• Obracamy się w prawo i podnosimy z ziemi procę.

Obrazek


• Wracamy i tym razem kierujemy się na cmentarz.
• Przechodzimy przez bramę, potem prosto i w prawo.
• Zabieramy kilof oparty o ścianę.

Obrazek


• Podchodzimy do grobu, nad którym widać łunę.
• Rozkopujemy go przy pomocy kilofa.
• Zabieramy pierścień smoka i wracamy do karczmy.
• Rozmawiamy na jego temat oraz o procy z właścicielką oraz gościem.
• Idziemy do góry, aż do ostatniego pokoju.
• Klikamy na komodę, zostanie przesunięta do drzwi.
• Wchodzimy na komodę, zabieramy gałkę do klapy w suficie.

Obrazek


• Wchodzimy na balkon, mocujemy lunetę na stojaku.
• Oglądamy przez lunetę gościa na moście.
• Opuszczamy karczmę i idziemy do dużego dębu.
• Podchodzimy do faceta stojącego koło domu, niestety nic nie uzyskamy od niego.
• Podchodzimy do drzewa i wspinamy się na nie po drabinie.
Procy używamy na ptaku, schodzimy szybko na dół i idziemy do chaty.
• Podnosimy kij stojący po lewej przy ścianie i przy jego pomocy ogłuszamy faceta.

Obrazek
Obrazek


• Z beczki po prawej zabieramy flet.
• Wchodzimy na mostek i zabieramy nóż.
• Wracamy do karczmy. Ponownie rozmawiamy z właścicielką oraz gościem na temat fletu.
• Idziemy do góry i gramy na flecie (bierzemy flet, zaglądamy przez lunetę i klikamy na faceta na moście fletem).
• Facet z mostu przybiegnie pod gospodę.
• Klikamy nożem na sznur, na którym wisi korona.
• Schodzimy na dół do pokoju.
• Czekamy, aż właścicielka opuści pomieszczenie i wychodzimy drzwiami, którymi dopiero co weszła.
• Schodzimy na dół dziurą w podłodze.

Obrazek
Obrazek


• Zabieramy klucze wiszące przy pasku ofiary.
• Idziemy na niepilnowany most, niestety zawala się.
• Wracamy i przy pomocy mniejszego klucza otwieramy kratę przy studni.
• Schodzimy na dół, idziemy prosto korytarzem, aż dojdziemy schodami do murku, zabieramy lampę.
• Kierujemy się do ciemnego tunelu koło schodów.
• Na haku wiszącym z boku po lewej wieszamy zabraną lampę.

Obrazek


• Zabieramy linę i kotwicę.
• Wracamy do karczmy i przy pomocy kotwicy i liny wchodzimy do budynku.
• Schodzimy na dół. Rozmawiamy z gospodynią i zabieramy klucz od kredensu.
• Przy pomocy klucza otwieramy szufladę.
• W środku jest pamiętnik. Czytamy go i zabieramy zapalniczkę.
• Wchodzimy do piwnicy, zapalamy świeczkę przy pomocy zapalniczki.
• Schodzimy na dół i podchodzimy do beczki.
• Na otworze używamy tego samego klucza, którym otworzyliśmy szufladę w kredensie.
• Następnie na mechanizm klikamy pierścieniem smoka.
• Zabieramy pierścień i klikamy na mechanizm.
• Otwiera się przejście, wchodzimy do tunelu.

Podziemie

• Idziemy prosto, aż do bramy, na mechanizmie po prawej używamy pierścienia smoka.
• Opuszczamy podziemie i idziemy do chatki nad jeziorem.
• Otwieramy kluczem drzwi i wchodzimy do środka.
• W windzie leżą beczki podtrzymywane łomem.
• Zabieramy łom, a beczki wyturlają się z windy.

Obrazek


• Wchodzimy do niej i wciskamy przycisk.
• Spadamy do kopalni.
• Kierujemy się w lewo, podchodzimy do łańcucha przy ścianie.
• Używamy na nim łomu.
• Zabieramy jedną z desek.
• Deską klikamy na otwór w ścianie i przedostajemy się do środka.

Obrazek


• Przy pomocy łomu rozbijamy kamienie i zabieramy rękę kościotrupa.
• Zapalamy lampę i przy pomocy ręki kościotrupa wyjmujemy zza krat metalowy trzpień.

Obrazek


• Obracamy się i schodzimy w dół do zawalonego mostu.
• Na łańcuchach po boku używamy metalowego trzpienia.
• Przedostajemy się na drugą stronę i schodzimy w dół.
• Mijamy stertę kamieni po prawej i wchodzimy do pomieszczenia z torami.
• Idziemy na prawo, za wagonik.
• Zwalniamy hamulec i jazda do przodu.
• Klikamy jeden raz do przodu, zadzieramy głowę do góry i zabieramy hak po prawej.
• Wychodzimy po lewej z wagonika.
• Ponownie mijamy kamienie i idziemy do pomieszczenia z torami.
• Po lewej, koło zepsutego wagonika, jest zwrotnica.
• Przy pomocy haka przekładamy ją, wracamy do wagonika.
• Znów zwalniamy hamulec i jazda.
• Idziemy krok do przodu, otwieramy drzwi po lewej i wchodzimy do pomieszczenia.
• Schodzimy schodami w dół.
• Patrzymy na urządzenie po lewej i podchodzimy do niego.
• Klikamy na mechanizm pierścieniem, zabieramy go i wracamy do góry.
• Kierujemy się na kładkę, przed pójściem dalej powstrzymują nas nietoperze.
• Wracamy do tyłu i z ziemi podnosimy latarnię.
• Zapalamy ją i rzucamy na dół na rozlany olej, idziemy do przodu.
• Następnie kierujemy się na prawo i schodkami do góry.
• Ciągniemy za rączkę, wskakujemy do wiszącego wagonika i jazda do zamku.

Zamek

• Przechodzimy przez cmentarz, kierując się w prawo.
• Przejściem po prawej schodzimy w dół.
• Przed drzwiami po lewej używamy na mechanizmie pierścienia węża.
• Wchodzimy do środka, kierując się w prawo wchodzimy do pomieszczenia po lewej. Na kolumnie zapalamy lampkę.

Obrazek


• Rozmawiamy dwa razy z kobietą.
• Wracamy i schodami idziemy do góry.
• Podchodzimy do drzwi, klikamy na kobietę.
• Wchodzimy do wielkiego holu.
• Przechodzimy przez hol do przejścia z drzwiami po drugiej stronie.

Obrazek


• Zabieramy klucz i wchodzimy schodami do góry.
• Przechodzimy przez jedne drzwi, potem drugie. Jesteśmy w komnacie Draculi.
• Podchodzimy do kuli i zabieramy ją.
• Podchodzimy do skrzyni stojącej w rogu komnaty i otwieramy ją.
• Ze środka zabieramy obraz oraz klejnot ukryte w księdze.
• Obraz wieszamy na ścianie koło ciemnobrązowych drzwi.

Obrazek


• Wchodzimy do biblioteki drzwiami obok, tymi jaśniejszymi.
• Kierując się prawo, dojdziemy do drzwi, za którymi stoi jakieś urządzenie.
• Klikamy na korbę na dole.

Obrazek


• Wracamy i idziemy do drzwi na wprost końca korytarza.
• Znajdujemy się w gabinecie Draculi. Możemy się tam również dostać, wracając do głównego holu.
• Podchodzimy do drabiny i klikamy na nią. Spada list od Draculi, czytamy go.
• Przesuwamy drabinę w lewo. Na wprost nas jest mechanizm, ale zanim go uruchomimy, schodzimy na dół i szukamy miejsca na klejnot - po lewej, nieco u góry.

Obrazek
Obrazek


• Wsadzamy klejnot i wchodzimy po drabinie do góry, klikamy na mechanizm.
• Promień światła skieruje się na drugą stronę pokoju, oświetlając biurko.
• Podchodzimy do niego, klikamy na kolejny mechanizm.
• Zobaczymy zdjęcia członków bractwa. Z szuflady wyjmujemy medalion, klucz, krzyżyk oraz obrazek.
• Podchodzimy do dużego stołu koło drzwi, klikamy na nie, a odsłoni się mapa, ale jeszcze nic z nią nie robimy. Opuszczamy gabinet.
• Przechodzimy przez kładkę i idziemy schodami w dół.
• Otwieramy kluczem drzwi prowadzące na zewnątrz i rozmawiamy z kobietą.
• Wracamy do głównego holu zamku.
• W głównym holu podjeżdżamy do kamieni, odsuwamy tarcze i wyjmujemy rękawicę.

Obrazek


• Wracamy do pokoju Draculi i umieszczamy kulę na swoim miejscu.
• Ukażą się symbole, trzeba je będzie zapamiętać.
• W stojaku jest szuflada, otwieramy ją i sprawdzamy, jakiemu znakowi zodiaku jest przypisany każdy symbol.
• Podchodzimy do kominka i zgodnie z tym, co widzieliśmy, klikamy na: lwa, koziorożca i pannę.

Obrazek


• Wchodzimy do środka i używamy na mechanizmie pierścienia smoka. Odsunie się kamienny posąg.
• Wyjmujemy ze środka sztylet.
• Podchodzimy do mechanizmu, wkładamy w niego sztylet i klikamy na niego.
• W otwartą paszczę wkładamy rękawicę.
• Ciągniemy za kółko. Kolumna się obróci.
• Wieszamy obrazek, a następnie klikamy kluczykiem na obrazek po lewej (portret Draculi).
• Otworzy się mechanizm, zabieramy klejnot i kluczyk. Zabieramy również sztylet z mechanizmu i wracamy do gabinetu.
• Podchodzimy do zegara i nakręcamy go kluczykiem.
• Nad biurkiem portret Draculi obróci się, wkładamy w jego miejsce medalion.
• Podchodzimy do dużego stołu i klikamy na niego pierścieniem smoka.
• Musimy go ustawić w miejscu, gdzie współrzędne między łapami będą wynosiły 40 i 25.

Obrazek
Obrazek


• Podchodzimy do globusa i je ustawiamy, a następnie klikamy na niego, by zakręcić globusem.
• Po chwili na wierzchu będzie figura smoka, wkładamy w nią sztylet.
• Następnie w rękojeść wkładamy klejnot.
• Mamy otwarte kolejne tajne przejście.
• Schodami idziemy do góry, jesteśmy w środku pracowni.
• Podchodzimy do stojaka i klikamy na książkę, następnie na list znajdujący się na biurku.
• Popychamy książkę leżącą na drugim stole, zabieramy butelkę z kwasem.

Obrazek


• Krzyż kładziemy na książce stojącej na podeście.
• Gdy się obróci, zabieramy kolejny obraz.
• Otwieramy pokrywkę i przyglądamy się napisowi, z każdej strony wychodzi to samo słowo.
• Na dole są cztery zestawy kulek z literkami. Należy je tak ustawić, aby napis pionowy i poziomy był taki sam. Czyli jeśli u góry ustawimy w pierwszej poziomej kolumnie słowo „sator", to w tej samej kolumnie, ale w pionie, ma być taki sam napis. Natomiast napis czytany od tyłu musi się zgadzać z wyrazem w ostatniej pionowej i poziomej kolumnie, na tej samej zasadzie ustawiamy dwie środkowe kolumny.

Obrazek


• Ustawiamy więc słowa: Sator, Arepo, Opera, Rotas.
• Wysunie się krzyż, zabieramy go.
• Opuszczamy pomieszczenie, idziemy schodami w dół. Podchodzimy do wnęki i wkładamy krzyż. Mamy otwarte wejście do krypty.
• Klikamy butelką z kwasem na łańcuchach.
• Zabieramy amulet.
• Zostaniemy zaatakowani przez demony, po rozmowie z nimi kierujemy się w prawo.
• Ciągniemy za dźwignię. Otwiera się okno, demony uciekają.

Obrazek


• Przechodzimy na drugą stronę, znów używamy we wnęce krzyża.
• Schodami idziemy do góry.
• Mamy spotkanie z Dorco, która nas zamknie wraz z Niną.
• Kierujemy się w prawo i szukamy miejsca na obraz, zawieszamy go.

Obrazek
Obrazek


• Używamy na nim pierścienia, następnie podchodzimy do Niny.
• Kończymy pierwszą odsłonę zmagań z Draculą.

Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Dracula: zmartwychwstanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość