Silence: the whispered world II - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 8764
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 73 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 95 razy
Płeć: Kobieta

Silence: the whispered world II - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 16 listopada 2016, 19:52

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula

Silence – poradnik


Wstęp


Osiągnięć w grze jest bardzo dużo i jak to zwykle bywa podjęcie jednej decyzji wyklucza drugą, czyli nie można strzelać, będąc jednocześnie pacyfistą, tak więc wszystkie osiągnięcia zdobędziesz tylko wtedy, gdy zagrasz ponownie. W trakcie zabawy trafisz na elementy prawie zręcznościowe, ale nie zrażaj się, dasz radę.

Rozdział I


Po intrze, gdy bohaterowie trafią do schronu, porozmawiaj z Renie, wybierając dowolne opcje dialogowe. W wyniku rozmowy mała Renie się rozpłacze i twoim zadaniem jest ją uspokoić.

Obrazek

• Kliknij na lampę 2x, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Sprawdź po lewej jedną skarpetkę oraz w szafce lustro.
• Pomajstruj przy telewizorze.
• Kliknij na kulki leżące na posłaniu i użyj na Renie.
• Zabierz głowę osiołka, by toczyło się opowiadanie.
• Kliknij na pojedynczą skarpetkę, która ma pełnić rolę Spota.
• Kliknij na abażur, który będzie robił za koronę.
• Zabierz żarówkę przypominającą magiczną kulę.
• Jeszcze kliknij na lustro w szafce, i pierwsze zadanie wykonałeś.

Rozdział II


Jesteś w schronie, który po wybuchu uległ zniszczeniu.

• Kliknij na kamień przygniatający Noah, trzymając wciśnięty klawisz myszy, przesuń go.

Obrazek

• Poniżej znajdziesz kolejny kamień, który również przesuń.
• Zabierz skarpetę i ukryte w środku jajko.
• Zajmij się teraz telewizorem, sprzedając mu odpowiedniego kopniaka.
• Po lewej znajdziesz młot, który wykorzystaj na telewizorze.
• Kliknij na gruz i wydostań się tędy na górę.

Obrazek

• W oddali kliknij na Renie.
• Czeka cię teraz mała zabawa z utrzymaniem równowagi, wskocz na zegar poniżej, potem na globus, by wskoczyć do pływającego dzbana.
• Pociągnij za zbroję, a następnie skieruj na torowisko.
• Zgodnie z głosem ukryj się szybko lub pozostań zginiesz pierwszy raz .
• Po chwili będzie spotkanie z nową postacią.

Porozmawiaj z dziewczyną, a następnie spróbuj tak jak ona wydostać się z wąwozu.

Obrazek

• Spróbuj ruszyć wielką głowę, jest za ciężka.
• Użyj na wielkiej głowie jajka ze Spotem.
• Przejdź w prawo i spójrz jak szczególny potworek wysiadujący jajka goni za gąsienicą.
• Musisz wywabić go z gniazda, by podłożyć jajko ze Spotem.
• Spróbuj użyć jajka na gnieździe.
• Kliknij na grzyba pierdzioszka, a następnie przejdź w lewo i kliknij na gąsienicę, która wychodzi z dziurki.
• Przejdź na prawo i użyj jajka ze Spotem na gnieździe.
• Po wykluciu się Spota, spłaszcz go i użyj na głowie, a następnie zrób z niego kulę.
• Napompowanym Spotem spróbuj rzucić na klif za głową.
• Wróć do potwora i użyj Spota na kwiatkach i grzybach.
• Wyrwij ząb potworowi, gdy się skaleczysz, biegnij do kałuży obmyć ranę.
• Użyj Spota na pierdzigrzybku, żeby go polizał
• Użyj Spota na kałuży i podlej pierdziogrzyba.
• Gdy grzybek urośnie, użyj go 10x, a zdobędziesz osiągniecie.
• Następnie użyj na grzybie Spota, a wydostaniesz się z wąwozu.

Trafisz w okolice mostu, a w oddali widać wielkie miasto. Teraz masz za zadanie pomóc w wysadzeniu mostu. Po rozmowie...

Obrazek

• Trzymając wciśnięty lewy klawisz myszy, przytrzymaj bombę, konstruowaną przez dziewczynę.
• Po jej wykonaniu masz wybór, albo ją uzbroić, albo nie. W zależności od decyzji otrzymasz albo osiągnięcie pacyfisty, albo snajpera.
• Kliknij na leżącą koło filara hałaskulę.
• Użyj Spota na obręczy przy łańcuchu podtrzymującym most i go napompuj.
• Jeśli 2x nie wykonasz tego zadania prawidłowo, zdobędziesz osiągnięcie.
• Po wysadzeniu mostu nasz bohater udaje się do obozu.

Tymczasem mała Renie trafia do lasu, gdzie mięsożerna roślina więzi małego ptaka - Horusa, a potem jej chwilowego opiekuna. Twoim zadaniem jest sporządzenie wywaru z bardzo gorzkich owoców.

Obrazek

Poliż kilka razy grzyby, aż Renie straci przytomność, zdobędziesz osiągnięcie.
• Najedz się pomarańczowych owoców z krzaka i nakarm nimi również opiekuna.
• Spójrz na nagrobek w okolicy krzewu i zapytaj o jego symbol.
• Zainteresuj się korkiem sterczącym z ziemi.
• Przejdź na prawo przez korzenie do drugiej części lasu.

Obrazek

• Kliknij na miodokleszcza, podpali roślinę.
• Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, poliż rybę, mech, wodę z bagna.
• Przejdź na brzeg bagna i kliknij na maskę.
• Kliknij na krzak z czerwonymi jagodami.
• Zbuduj z maski most i przejdź pod drzewo.
• Potrząśnij krzewem i zabierz owoc, jest gorzki.
• Potrząśnij krzewem ponownie i zabierz trzy owoce, jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie, pozwól 3x zjeść rybie strząśnięte owoce, zanim je sam zabierzesz.
• Gdy przejdziesz przez most, trafisz automatycznie obok mięsożernej rośliny.
• Wróć do miejsca, w którym przed chwilą byłeś.
• Otwórz rybią czaszkę i wejdź do środka.
• Po animacji wyjdziesz z czaszki.
• Otwórz ją ponownie i użyj na otwartej czaszce maski leżącej obok.
• Wejdź do środka i kopnij kolejną czaszkę, a znajdziesz hełm.
• Użyj hełmu na ogniu i wróć w okolice rośliny.
• Wyjmij zatyczkę z ziemi, a na wydobywającym się gazie użyj hełmu z ogniem.

Obrazek

• Wróć w okolice czaszki i użyj hełmu na mchu, zdobędziesz wodę.
• Wróć i postaw garnek na ognisku.
• Wywaru użyj na roślinie, wypluje wszystko łącznie z dzidą.

Jesteś w drodze do obozu, gdzie po drodze trafiasz na Horusa z wiadomością. Niestety ptaszek wiadomości nie odda, a zrzucona niefortunnie zawiśnie na drzewie. Gdy wspólnymi siłami zaczniecie kopać drzewo, Kyra trafi do dziury. Twoim zadaniem jest uratować dziewczynę.

• Kliknij na drzewo, żeby nasi dwaj bohaterowie wyszli zza niego.
• Użyj Spota na kwiatku wystającym po prawej na korzeniu.
• Zaglądnij do dziury.
• Zejdź do dziury, a spotkasz królową.

Obrazek

• Użyj Spota na królewskiej galaretce.
• Gdy Spot się napije, użyj go na mackach królowej.
• Przejdź na drugą stronę, gdy królowa będzie spokojna.
• Spota zmień w płaskiego Spota i użyj na rozpadlinie pod kokonem.
• Spróbuj wybić się na moście ze Spota i podskoczyć, kokon jest za wysoko.
Spójrz w rozpadlinę, zdobędziesz osiągnięcie.
• Wróć i ponownie przy pomocy Spota uspokój królową.
• Przejdź na drugą stronę, a ze Spota zrób ponownie mostek.
• Wyjdź z dziury i pociągnij za korzeń wystający z ziemi.
• Wróć do dziury, Spotem uspokój królową.
• Podejdź do kokonu i pociągnij ze rękę Kyry.
• Gdy ją wyciągniesz, sprawdź czy żyje, przeprowadź reanimację w postaci masażu serca i sztucznego oddychania.
• Następnie ponownie wykorzystaj Spota, by uspokoił królową.
• Weź jej macki i trzymając wciśnięty LPM, przeprowadź defibrylację.
• Po wyjściu podnieś wiadomość, następnie ją zabierz.

Tymczasem mała Renie wpada w kłopoty i wraz ze swym opiekunem ukryła się w wielkim szkielecie. Musisz pomóc pozbyć się stworka.

• Gdy będzie odwrócony tyłem do kamienia z trupią czaszką, kliknij na kamień z rogiem, a mała Renie pójdzie się za niego schować.
• Kolejne miejsce do ukrycia to kamień z trupią czaszką.
• Gdy Renie się zahaczy, musisz jej pomóc uwolnić się.
• Następnie skieruj się do kamienia nagrobnego i tutaj musisz pomóc, bo Renie utknęła noga.
• Gdy w końcu dostaniesz się tam gdzie trzeba, zabierz dzidę.
• Użyj dzidy na stworku.
• Po animacji trafisz do obozu.

Po chwili zjawia się również Noah z dziewczyną i po krótkiej wymianie zdań możesz przejąć kontrolę nad postacią.

• Kliknij na postacie.
• Kliknij na wiadomość i ją przeczytaj.
• Porozmawiaj z postaciami, a potem skieruj się na prawo, poza obóz.

Trafisz przed ruiny jakieś świątyni. Wejścia do środka blokuje wielka brama. Gdy ją odsuniesz i trafisz do środka, okaże się, że musisz się udać do drzwi na górze po prawej, ale brakuje szczebelków.

Obrazek

• Przed bramą zabierz się za stertę liści po lewej i prawej stronie.
• Po wyciągnięciu pomnika psa przesuń bramę i wejdź do środka.

Obrazek

• Podejdź do metalowej bramy i wyjmij pierwszy kołek do drabiny – zamieni się w pierwszego węża.
• Podnieść kratę i wejdź na górę.
• Kliknij na okiennicę, która jest zabezpieczona kolejnym kołkiem, będziesz miał kolejnego węża.
• Zejdź na dół i wyjdź na zewnątrz.
• Połóż okiennicę pod starą studnią, a na niej połóż pomnik psa.
• Wejdź na psa i zabierz z góry kawałek rury w kształcie węża.
• Jeśli trzykrotnie spadniesz nie utrzymując równowagi, zdobędziesz osiągnięcie, ale jeśli w całej grze nie spadniesz ani razu, również zdobędziesz osiągnięcie, tylko inne.
• Wejdź do środka i zajmij się instrumentami, ustaw je tak, by były najmniejsze w swoim wymiarze.

Obrazek

• Gdy węże zesztywnieją, użyj ich jako szczebli do drabiny, by wspiąć się do drzwi u góry.
• Kliknij na okno po prawej, a potem na drzwi.

Trafisz do krateru wulkanu, twoim zadaniem jest oczywiście odnaleźć Janusa.

Obrazek

• Kliknij na bąbel powietrza na wodzie po lewej.
• Zabierz gwizdek.
• Opuść krater drogą po prawej, trafisz na rozrabiającego stworka.
• Wycofaj się do krateru lub pozostań, by kolejny raz uśmiercić Noah.
• W tym momencie wystrzał z flary zmusi cię do powrotu do obozu.

Tymczasem w obozie Renie się wyspała i znudzona zabrała się za zwiedzanie terenu.

• Kliknij na skrzynię i wyjmij ze środka czapkę, potem pozytywkę, a na koniec pistolet.
• Wyceluj pistoletem w jabłko.
• Gdy Noah będzie rozmawiać z Samem, spróbuj zwrócić na siebie uwagę.
• Gdy wszelkie działania nie przynoszą skutku, udaj się na prawo poza obóz, tak samo jak poszedł Noah.

Twoje działania muszą spowodować odwrócenie działań Noah. Trzeba wszystkie kwiaty zamknąć, a potem wdrapać się na górę, by dojść do krateru.

• Zainteresuj się liśćmi po obu stronach schodów.
• Spróbuj pomocować się z wielkimi drzwiami.
• Użyj Spota na grzybie wystającym z małego otworu.

Obrazek

• Przejdź przez mały otwór na drugą stronę.
• Musisz wrócić, bo Spot jest uczulony.
• Spłaszcz Spota i użyj na posągu psa.
• Następnie napompuj go, w ten sposób zwalając rzeźbę psa z okiennicy.
• Okiennicę wrzuć do studni.
• Wróć do środka.
• Teraz jeden kwiat się zamknął.
• Kliknij Spotem na kratę blokującą dostęp do góry.

Obrazek

• Wejdź wyżej i pociągnij za łańcuch od żyrandola.
• Wróć na górę, spłaszcz Spotiego i użyj go na oknie.
• Przejdź po szczebelkach do drzwi prowadzących do krateru.
• Kliknij na Spotiego, a potem na drzwi.
• Zdenerwuj się lub podkradnij do Poszukiwacza, nie widzi cię.
• Spróbuj go pchnąć, ale nic z tego nie wyniknie.
• Gdy pojawi się ikona ucha, kliknij na nią, a dowiesz się, że Poszukiwacz szuka odłamka.

Obrazek

• Kliknij bąbelek powietrza po lewej, jeśli wcześniej zrobiłeś to również Noah, właśnie zdobyłeś osiągnięcie.
• Przejdź na prawo do wyjścia z krateru.
• Porozmawiaj z kamieniem o imieniu Yngo, dowiesz się, że jego brat spadł.
• Podejdź do kwarcu i uderz go kilka razy.

Obrazek

• Zabierz odłamek kwarcu i zanieś na dół do krateru.
• Użyj kawałka kwarcu na Poszukiwaczu, odejdzie.
• Zagadaj do Ralva, nie chce pomocy.
• Spłaszcz Spota i użyj go na lawie, aby przejść po nim jak po moście.

Obrazek

• Po przejściu na drugą stronę jeszcze raz zagadaj do Ralva, a potem go przeturlaj.
• Na górze porozmawiaj z kamieniami.
• Użyj Spota, na kamieniu, modlitewnym młynku, kwarcu i bramie.
• Ponownie spłaszcz Spotiego, a potem użyj jako kładki, by dostać się do kamienia - jest za ciężki.
• Porozmawiaj z kamieniami, a dowiesz się o muzyce.
• Gdy pokażą się nutki, przenieś pierwszy kamień i wstaw na swoje miejsce.
• Zejdź ze Spotem do krateru i użyj go na lawie.

Obrazek

• Gdy się napije, użyj go na krzakach jeżyn blokujących dostęp do drugiego kamienia.
• Ponownie zejdź z nim na dół i każ się napić lawy.
• Użyj Spotiego na zepsutym kamieniu, aby go naprawić przy pomocy gorącej lawy.
• Tak jak wcześniej kliknij na ikonę nutek i oba kamienie ustaw na miejscu.
• Przed tobą kolejne zadanie - trzeba odpowiednio pokręcić kamieniami, aby otworzyła się brama.
• Tutaj Ralv będzie opowiadał historię, a twoim zadaniem jest użycie odpowiedniego kamienia.

Obrazek

• Klikaj więc po kolei, obracając kamieniem, licząc od lewej strony: 3, 2, 3, 1, 2, 3 lub 2 albo 1, użycie jako ostatniego kamienia, 3, 2 lub 1 daje różne osiągnięcie.
• Brama otworzy się w niewielkim stopniu.
• Spłaszcz Spota i użyj go na bramie, a potem kliknij na niego, by go przepchać.

Zaczniesz teraz sterować Spotem, a twoim zadaniem jest oczywiście uratować Janusa, a właściwie bardziej zdobyć świecące coś.

• Kliknij Spotem na prawe nozdrze.

Obrazek

• Napompowanym Spotem kliknij na nozdrze lewe, zatkane korkiem – wyrwij korek.
• Lewym nozdrzem przedostań się na górę.
• Trafisz na dół, koło nozdrzy smoka.
• Kliknij Spotem na nozdrza, zacznie płonąć.
• Zejdź Spotem na dół i użyj płonącego Spota na żaglu.
• Spotem kliknij na paszczę, a pojawi się pięć małych Spotów.
• Małymi Spotami wejdź do dolnego lewego nozdrza.
• Maluchami zaatakuj te dziwne liściooczy.
• Zejdź na dół, kliknij na paszczę smoka, aby Spot powrócił do normalnej wielkości.
• Ponownie podpal Spota i kliknij nim na górny żagiel, który pilnowały liściooczy.
• Wróć do zielonej wydzieliny w prawym nozdrzu, a następnie wdrap się do górnego nozdrza.
• Po wyjściu użyj Spota na krysztale.
• Pociągnij za kryształ i go zabierz.

Rozdział III


Po spotkaniu i rozmowach cała grupa trafia przed bramę zamkową. Niestety szybko musi uciekać i skryć się w ruderze. Nasza dzielna Renie rusza na pomoc.

• Kliknij na latającego kraba siedzącego na słupie po lewej.
• Przy pomocy ikony ucha posłuchaj, co Poszukiwacz mamrocze pod nosem.
• Zagadaj do Poszukiwacza.

Obrazek

• Gdy z góry spadnie lampa, przywiąż sznur do nogi Poszukiwacza.
• Drugi koniec liny zamocuj w łódce, a potem ją szybko odwiąż.
• Gdy poszukiwacz chwyci się słupka, rozegnij jego palce.
• Po animacji kliknij na deski zerwanego zwodzonego mostu.
• Przerzuć Spota na drugą stronę.

Obrazek

• Użyj Spota na studni, by napił się wody, zwiększając w ten sposób swoją wagę.
• Spotem przestaw deskę wewnątrz zamku.
• Ponownie każ się Spotowi napić wody ze studni i każ mu stanąć na desce.
• Teraz musisz wszystkich przeprowadzić przez most, tak aby zrównoważyć ciężar, aby deski nie spadły do przepaści.
• Rozwiązań jest więcej, ja zrobiłam to w takiej kolejności, ale jeśli zrobisz to w ośmiu krokach, zdobędziesz osiągnięcie.
• Wpierw na stronę zamku przepraw Renie, Kyrę oraz Samuela.
• Przerzuć Renie na zewnętrzną deskę oraz Spota.
Janusa, Noah, Renie przepraw na stronę zamku.
• Spot pozostanie sam na desce.
• Deska się zsunie, gdy Spot będzie chciał się przeprawić.
• Następnym krokiem jest wykonanie skoku przez Spota.
• Skok się nie uda i Spot wpadnie w przepaść.
• Po animacji podnieś klapę od kanału i wskocz do niego.

Drużyna się rozproszyła. Noah trafił do Doliny Upadłych Królów. Teraz pokieruj jego krokami, by uratować Renie i Kyrę.

• Kliknij na lampę - masz ją za plecami.
• Kliknij na pomnik Renie i Kyrę.
• Przejdź za pomnikiem Kyra przez głowę do wyroczni.
• Porozmawiaj ze starą znajomą.
• Stojąc tyłem do wyjścia, kliknij na świeczki u góry po lewej, Noah kichnie i zdobędziesz osiągnięcie.
• Odszukaj świeczkę Renie i Kyry.
• Podejdź do tych świeczek po prawej.

Obrazek

• Użyj ikony oka, a potem zawołaj Kyrę.
• Jedna ze świeczek mocniej zajarzy, zabierz ją.
• Wróć do pierwszej lokacji, połam świeczkę i użyj jej na lampie.
• Lampy użyj na pomniku Kyry, a spadnie odłamek życia, który zabierz.
• Wróć do wyroczni i stań tyłem do świec w dole ekranu i użyj na nich odłamka, a znajdziesz świeczkę Renie.

Obrazek

• Wróć do poprzedniej lokacji i ustaw świeczkę Renie na tronie, ale wpierw spróbuj ją dać Kyra zdobędziesz osiągnięcie.
• Wyrwij Renie z lodowca i postaw koło tronu.
• Na jej wyciągniętej dłoni ustaw świeczkę.
• Wróć do wyroczni i porozmawiaj, niezależnie jakie wybierzesz opcje dialogowe, Renie i Noah wyruszą w dalszą drogę.

Tymczasem nasz przyjaciel Spot trafił do niewoli, trzeba pomóc wydostać mu się z tego więzienia.

Obrazek

• Zrób Spota płaskiego i wydostań się na zewnątrz.
• Następnie napompuj Spota i gdy zajmą się nim stworzonka, wpadnie znów do klatki, ale zostanie zrzucona peruka.
• Ponownie cienkim Spotem wyjdź z klatki i wejdź pod futerko.
• Przebranym Spotem złap za wiszącą procę, by dostać się do balonów wypełnionych helem.
• Opuść się na jednym z balonów.
• Napełnij Spota helem z balonu i skieruj się w kominek.
• Animacja.

Podróż gwałtownie została przerwana. Renie rozdzieliła się z Noah. Trzeba więc obojgu pomóc, by nadal mogli kontynuować podróż.

• Przejdź Spotem pod zerwany kosz i napompuj go.

Obrazek

• Renie wyskoczy z kosza wprost na Spota.
• Kliknij na pękniętą rynnę przy ścianie, porozmawiasz z Noah.
• Przejdź na prawo, na targowisko.
• Spójrz przez klapę w kanale, czy widać kryształ.
• Obok po lewej jest jakaś beczka z zaworami.
• Troszkę głębiej stoisko, przy którym stoi Poszukiwacz.
• Gdy Poszukiwacz zainteresuje się klapą od kanałów, ty ze stoiska zabierz linę z haczykiem.

Obrazek

• Wróć do miejsca katastrofy i użyj haczyka z liną na studni, brakuje przynęty.
• Podejdź do uszkodzonej rynny i zapytaj o przynętę.
• Przełącz się na Noah, klikając na Horusa.
• Zabierz monety z fontanny, jeśli zrobisz to więcej niż 10x, zdobędziesz osiągnięcie.

Obrazek

• Podejdź do automatu, kup cukierki i użyj ich na rynnie.
• Renie zabierze cukierki i użyje sznurka z haczykiem i cukierkiem na studni.
• Po wyciągnięciu Lumi daj każdemu cukierka.
• Przejmujesz sterowanie Spotem.

Obrazek

• Podejdź Spotem pod bęben, żeby przekrzywić go lekko na bok.
• Wejdź do skrzynki obok bębna, a wyjdziesz po drugiej stronie, jako płonący Spot.
• Chwyć się Spotem procy i skocz w górę.
• Spot spali skrzynki, na których leży kryształ.
• Zabierz kryształ, automatycznie zostaniesz przeniesiony do lokacji z Noah.
• Kliknij na balony poniżej balkonu.
• Przesuń ławkę pod linę nad drzwiami, jest za wysoko.
• Przejdź do miasta.
• Podejdź do bramy, zamknie się.
• Zapukaj w bramę, pokażą się dwie dziewczynki.
• Porozmawiaj z nimi, chcą czegoś odlotowego.
• Wróć do fontanny i zabierz balon.
• Zanieś balon dziewczynkom, nie chcą go.
• Zaproponuj pieniądze albo słodycze.
• Gdy dziewczynki wybiorą słodycze - rzut się nie udał.
• Wróć do fontanny i porozmawiaj przez rynnę z Renie.
• Najbardziej odlotowe są Lumi.
• Przejmujesz sterowanie Renie.
• Przejdź do portu i zarzuć haczyk ze sznurkiem na pudełku z Lumi.
• Wróć do miejsca katastrofy i użyj Lumi na uszkodzonej rynnie.
• Wróć ponownie do portu i tuż przy schodach wyjmij Lumi z wody.
• Oczywiście ucieknie i schowa się na straganie z zepsutymi owocami.
• Spróbuj go złapać, schowa się na stoisku ze słodyczami.

Obrazek

• Teraz musisz kliknąć w miejscu, gdzie się pojawi Lumi, by go zabrać.
• Po złapaniu Lumi wsadź go do zepsutej rynny, którą zabezpiecz pojemnikiem na ciastka.
• Lumi utknęły w rurze, trzeba je jakoś wypchać do góry.
• Przełączony zostajesz na Spota.
• Przejdź Spotem przez magiczne pudełko, a zdobędziesz osiągnięcie.
• Gdy Spot zamieni się w pięć małych Spotów, wejdź do rury w ścianie.

Obrazek

• Ustaw wszystkie Spoty na dźwigni, a Lumi trafią na górę.
• Spróbuj je złapać, są sprytne.
• Kliknij na linę z haczykiem – leży w fontannie.
Ławka stoi za daleko, przestaw ją bliżej rury, z której leci woda.
• Użyj liny z haczykiem na ławce i rurze.

Obrazek

• Spróbuj złapać Lumi, zaplączą się w linę.
• Zabierz Lumi i zanieś do bramy.
• Twoje działania przeniosą cię do Renie.
• Na targowisku, sprzedaj małego kopniaka Poszukiwaczowi, któremu tylko tylna część wystaje z kanałów.
• Wróć do kanałów, napompuj Spota i użyj na wodzie, trafisz na statek.

Rozdział IV


W dalszą drogę czas wyruszyć, postaw żagle i…

• Klikając na bujającą się linę, spróbuj ją złapać.
• Pociągnij za dźwignię, by podnieść kotwicę.
• Podejmij decyzję jak poprowadzić rozmowę z Kyrą.
• Użyj armaty, zdobędziesz osiągnięcie.
• Możesz również do ataku wysłać Spota.
• Użyj rozbitego kryształu i poszukaj latarni.

Obrazek

• W czasie snu polataj ze Spotem, zdobędziesz osiągnięcie.
• Gdy trafisz na samą górę latarni, klikaj na gwiazdy na niebie, musisz stworzyć 4 połączenia z gwiazd.
• Światłem z odłamka, zniszcz wpierw gwiazdy świecące na biało, a potem stwórz połączenia.
• Na końcu podejmij decyzję czy zbić lustro, czy raczej nie, w zależności od decyzji zobaczysz inne zakończenie.



Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „Silence”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość