Pięć magicznych amuletów - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 1769
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 80 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 34 razy
Płeć: Kobieta

Pięć magicznych amuletów - zapisy gry

Postautor: adventurka » 07 października 2016, 22:58

Pięć magicznych amuletów - pobierz paczkę zapisów gry


  • Pliki zapisów należy wklejać do folderu saves w katalogu, w którym zainstalowała się gra.
  • Domyślnie gra instaluje się w C:\Program Files \Five magical amulets, a w nowszych systemach - C:\Program Files (x86)\Five magical amulets.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach rozgrywki:
LAS
    save000.dsv - 000. chata Twelgi - tuż po zniknięciu czarodziejki
    save001.dsv - 001. chata Ambry - w chacie po rozmowie o trzech składnikach eliksiru
    save002.dsv - 002. rusałka - nad jeziorem przed przywołaniem rusałki
    save003.dsv - 003. krasnoludek - w jaskini Filutka przed wymianą przedmiotów na borowika
    save004.dsv - 004. woda i grzyb - przy wejściu do jaskini krasnoludka po zgromadzeniu dwóch składników eliksiru
    save005.dsv - 005. eliksir - w chacie Ambry przed przygotowaniem eliksiru
GADMOR
    save006.dsv - 006. Gadmor - pod murami miasta tuż po przybyciu
    save007.dsv - 007. dom Tveirana - przed drzwiami po zdobyciu klucza do domu Tveirana
    save008.dsv - 008. upiec placek - w domu Tveirana przed upieczeniem placka
    save009.dsv - 009. cyrkowcy - w obozie cyrkowców tuż po pierwszym wejściu
    save010.dsv - 010. chleb - przy fontannie po pierwszej rozmowie z Tereską
    save011.dsv - 011. ranek - w karczmie Hoba po randce kowala i rusałki
KRAINA LODU
    save012.dsv - 012. kraina lodu - nad zamarzniętym jeziorem tuż po przybyciu
    save013.dsv - 013. jaskinia - w jaskini z Lodowymi Wrotami tuż po wejściu
    save014.dsv - 014. za bramą - w pałacu Tamary po przejściu przez Lodowe Wrota
ZAMEK
    save015.dsv - 015. przed zamkiem - przed zamkiem Bwurk tuż po przeniesieniu się nad rzekę lawy
    save016.dsv - 016. w zamku - na korytarzu z gargulcami tuż po wejściu
    save017.dsv - 017. Linda kuchcik - w kuchni po otrzymaniu pracy
    save018.dsv - 018. służbówka - w pokoju służących tuż po wejściu
    save019.dsv - 019. Odnorf - w lochach przed unieszkodliwieniem strażnika
    save020.dsv - 020. eliksir gotowy - w korytarzu przed wejściem do lochów z gotowym eliksirem
    save021.dsv - 021. biblioteka - przed próbą otworzenia tajnego pomieszczenia
    save022.dsv - 022. ptak - w tajnym pomieszczeniu przed obejrzeniem animacji końcowej (kliknij symbol ptaka)
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Pięć magicznych amuletów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość