Bohemian killing - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 1754
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 80 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć: Kobieta

Bohemian killing - solucja, poradnik

Postautor: adventurka » 20 września 2016, 13:47

SOLUCJA W PLIKU PDF
BOHEMIAN KILLING - PORADNIK DO GRY


SPIS CZĘŚCI PORADNIKA
    Prolog
    Początek rozprawy
    Dowody
    Linia wydarzeń
    Czas w grze
    Zeznania – przykładowe scenariusze rozgrywki

Prolog

  • Idź w głąb korytarza – poruszasz się, używając klawiszy WSAD.
  • Sprawdź godzinę na zegarku – klawisz T.
  • Sprawdź sztylet – klawiszem 1 wyjmujesz i chowasz broń.
  • Otwórz drzwi z krwawymi śladami dłoni.
  • Zaatakuj, wciskając LPM.
Początek rozprawy

  • Wysłuchaj przemówień.
  • Gdy adwokat spyta, czy podczas zeznań chcesz jego pomocy, wciśnij klawisz T lub N.
  • Klawiszem T włączysz system podpowiedzi w grze. To sugestie adwokata, które będą widoczne na planszach z linią wydarzeń (klawisz Q) po przytrzymaniu spacji.
  • Jeśli wciśniesz klawisz N, system podpowiedzi w tej rozgrywce nie będzie dostępny.
  • Po dokonaniu tego wyboru przeniesiesz się na uliczkę przed kamienicą oskarżonego.
Dowody

  • Wciśnij klawisz Tab – otwiera i zamyka plansze z dowodami.
  • Po wciśnięciu klawisza 1 odsłonisz dowody oskarżenia – są kompletne.
  • Pod klawiszem 2 znajdziesz dowody obrony – te trzeba zebrać.
  • Wciśnięcie klawisza 3 ujawni komplet dowodów wspierających.
  • Plansze z dowodami przesuwasz klawiszami A / D.
Gdzie szukać dowodów?
Linia wydarzeń

  • Klawisz Q – otwiera i zamyka plansze ze sporządzonym przez śledczych przebiegiem zdarzeń.
  • Od jednej do drugiej planszy przechodzisz klawiszami A / D.
  • Jeśli w grze jest włączony system podpowiedzi, możesz na każdej planszy wcisnąć klawisz Tab, żeby zapoznać się z sugestiami obrońcy.
  • Linia czasu uwzględnia sześć wydarzeń. Dla rozgrywki nie ma znaczenia pierwsze z nich. Pozostałych powinniśmy przestrzegać, to znaczy o wyznaczonej porze stawić się w określonym miejscu i spróbować odtworzyć to, co się działo.
  • Ignorowanie linii wydarzeń ma wymiar praktyczny – nie odblokowujemy zdarzenia i nie mamy możliwości zdobycia nowych dowodów. Ponadto skutkuje tym, że bohater zostaje posądzony o kłamstwo, na przykład w przypadku, gdy porozmawiamy z recepcjonistą w hotelu o 21.00 lub 21. 40, a nie o 21.25.
  • W trakcie rozgrywki kieruj krokami bohatera zgodnie z linią wydarzeń (klawisz Q) i wskazaniami zegarka Ethona (klawisz T).
Czas w grze

  • Czas w grze płynie tak, jak w rzeczywistości. Oznacza to, że piętnaście minut spędzonych na czytaniu dokumentów i oglądaniu lokacji przesunie wskazówki zegarka Ethona o ów kwadrans, mimo że nie wykonaliśmy żadnej akcji istotnej dla fabuły.
  • Nie ma jednak konieczności prowadzenia rozgrywki zgodnie z czasem rzeczywistym – wystarczy odpowiednio przesuwać wskazówki zegarka Ethona. W grze jest kilka „przyspieszaczy czasu”. Hotelowa łazienka jest dostępna na początku rozgrywki. Stale można korzystać z takich punktów w apartamencie Ethona.
Przyspieszacze czasu w apartamencie Ethona
Zeznania – przykładowe scenariusze rozgrywki

  • Poniżej jest kilka przykładowych scenariuszy rozgrywek, które doprowadzą do określonego zakończenia, ale na pewno nie są to wszystkie możliwości.
  • W grze chodzi nie tylko o odnalezienie dowodów, ale również trzymanie się wyznaczonej linii czasu. Nie jestem w stanie sprawdzić wszystkich kombinacji, wynikających z różnego łączenia tych elementów.
  • Podane warunki osiągnięcia konkretnego zakończenia (szczególnie liczba dowodów) to głównie moje przypuszczenia, wysnute na podstawie kilkudziesięciu rozgrywek. Nie wiem, na ile są trafne, więc w opisach przejścia dla zakończeń 1 – 5 oraz 8 podaję sposób na zdobycie kompletu dowodów i zakładam, że gracz trzyma się linii wydarzeń.
  • Opis przejścia dla zakończenia 1 jest obszerniejszy niż pozostałe, bo służy także prezentacji możliwości gry.
  • W przypadku zakończenia 6 (dożywocie) i 7 (kara śmierci) nie podaję opisów przejścia. By je osiągnąć, na pewno trzeba ograniczyć lub drastycznie ograniczyć liczbę znalezionych dowodów, ale i tu mogą się zdarzyć niespodzianki.
Zakończenie 1/8
Zakończenie 2/8
Zakończenie 3/8
Zakończenie 4/8
Zakończenie 5/8
Zakończenie 6/8
Zakończenie 7/8
Zakończenie 8/8
Zakończenie 9 – ucieczka

KONIEC
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Bohemian killing”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość