Samorost - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 883
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Kobieta

Samorost - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 23 lutego 2012, 01:20

Wszelkie prawa do solucji są moja własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
vaapku


Samorost

zagraj


Kliknij na właz. Spoglądający przez lunetę ludzik zauważy, że w kierunku jego planety podąża jakaś inna... Natychmiast wyruszy więc z misją ratunkową.

Kliknij na bongo, by mężczyzna zaczął palić, po chwili kliknij jeszcze raz. Kiedy skończy, zabierz ustnik - otworzysz nim skrzynkę po prawej. Przyciśnij czerwony guzik, by uruchomić wyciąg. Ten nie działa jednak sprawnie - kliknij na poluzowaną linę u góry. Zmień też kierunek wskazywania strzałki. Teraz ponownie uruchom wyciąg, a gdy ludzik wjedzie na górę, kliknij na robotnika, który zagradza mu drogę. Gdy ten kawałek odejdzie, kliknij na narciarza, by mógł pojechać dalej.

Przyjrzyj się wędce po lewej stronie. Kliknij na spławik, a z domku wyjdzie jakiś mężczyzna. Z wody zaczną wyłazić jaszczurki. Zrzucaj je z powrotem na dół. Po chwili mężczyzna wyrzuci rybi szkielet. Nadleci ptaszysko i zacznie zjadać resztki. Kliknij na ptaka.

Czterokrotnie przekręć zawór po prawej stronie. Kliknij na otwór w skale (chodzi po niej ślimak). Kiedy skała po prawej zakwitnie, kliknij na dziurę (dziuplę?) u góry. Wylecą z niej pszczoły, a wewnątrz pojawi się żaróweczka. Kiedy na nią klikniesz, z dziury wyjdzie człowieczek i zamontuje żarówkę na szczycie skały. Zaświeć ją, wciskając okrągły guzik (w połowie drogi między dziuplą, a zaworem, którym kręciłeś). Pojawi się winda. Wciśnij guzik nad drzwiami by je otworzyć i wejdź do środka.

Winda zahaczyła o gałąź. Trzeba wymyślić jakiś sposób, by się wydostać. Kliknij na dziuplę pośrodku, a zobaczysz, że mieszka w niej wiewiórka, którą bardzo irytuje jakiś hałas. Przeszkadzają jej robaki mieszkające w drzewie. Natomiast w dziupli po lewej mieszka dzięcioł. By pozbyć się źródła hałasu, klikaj na każdego robalka wyłażącego z drzewa. Kiedy dzięcioł zje je wszystkie, wiewiórce poprawi się nastrój. Czerwonym guzikiem włącz gramofon. Zmieniaj płyty, aż włączysz głośną muzykę, która nie da spać sowie. Klikaj na nią, aż dojdzie do końca gałęzi i zrzuci windę.

Otwórz drzwiczki i wyjdź na zewnątrz. Nie możesz niestety wejść po schodach, ponieważ atakuje cię mrówkojad. Po lewej stronie planszy maszerują mrówki. Odsuń metalową zapinkę, a mrówki zmienią trasę - pójdą prosto do mrówkojada. Kiedy będzie zajęty jedzeniem, każ ludzikowi wejść po schodach. Przyjrzyj się drzwiom, a następnie otwórz panel po lewej stronie. Przekręć odpowiednie pokrętła - trzecie, czwarte, piąte i szóste. Wejdź do środka.

Nie przestrasz się czarnego ekranu - po prawej stronie miga czerwony punkcik, kliknij tam, aby zaświecić światło. Jesteś w pomieszczeniu pełnym jakiejś maszynerii. By dostać się na górę, musisz wysunąć drabinę. Zwróć uwagę na napis: Q=50. Po lewej stronie znajduje się panel z przyciskami. Kliknij dwukrotnie na +, a następnie wciśnij środkowy przycisk (oznaczony rysunkiem drabiny). Wejdź na górę i już możesz oglądać końcową animację.
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „Samorost 1”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość