Call of Cthulhu: prisoner of ice - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 1757
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 80 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 33 razy
Płeć: Kobieta

Call of Cthulhu: prisoner of ice - zapisy gry

Postautor: adventurka » 11 sierpnia 2015, 21:14

Prisoner of Ice - zapisy angielskiej wersji dosowej
  • Zapisy działają tylko z angielską wersją językową gry.
  • Pojedyncze pliki należy wklejać do folderu, który program tworzy automatycznie na dysku C. Jego nazwa jest różna w zależności od wydania gry. Informacja o tym pojawia się przed pierwszym uruchomieniem gry.
  • Numerację sejwów można zmieniać.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
SAV_00S.ICE - 00. Victoria - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_01S.ICE - 01. Victoria - sypialnie - tuż po wejściu do pomieszczenia z kojami
SAV_02S.ICE - 02. Victoria - na mostek - w sypialni po zebraniu przedmiotów i nagraniu Hamsuna
SAV_03S.ICE - 03. Victoria - po potworze - na mostku po zlikwidowaniu obcego
SAV_04S.ICE - 04. Victoria - nadać SOS - na mostku przed użyciem radia
SAV_05S.ICE - 05. Victoria - bezpieczniki - na mostku przed naprawą bezpieczników
SAV_06S.ICE - 06. Victoria - torpeda - w przedziale torpedowym tuż po wejściu
SAV_07S.ICE - 07. Baza - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_08S.ICE - 08. Baza - wyświetlić film - w sali odpraw przed rozmową z Mc Lagenem
SAV_09S.ICE - 09. Baza - pokój łączności - tuż po wejściu - przed rozmową z Shawem
SAV_10S.ICE - 10. Baza - sejf i przepustka - w biurze Searsa przed otwarciem sejfu
SAV_11S.ICE - 11. Baza - na dole - tuż po zjechaniu windą do podziemi
SAV_12S.ICE - 12. Baza - do lekarza - w poczekalni przed umówieniem się na wizytę
SAV_13S.ICE - 13. Baza - zbrojownia - tuż po wejściu do pomieszczenia
SAV_14S.ICE - 14. Victoria - początek - tuż po przybyciu na pokład zewnętrzny
SAV_15S.ICE - 15. Victoria - na mostek - w kabinach sypialnych po zabraniu notatki
SAV_16S.ICE - 16. Baza - obcy - w izbie chorych po automatycznym uwięzieniu potwora
SAV_17S.ICE - 17. Baza - skrytka - w biurze Searsa przed otwarciem skrytki za mapą
SAV_18S.ICE - 18. Biblioteka - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_19S.ICE - 19. Biblioteka - poziom I - tuż po wejściu do sali za recepcją
SAV_20S.ICE - 20. Biblioteka - poziom II - tuż po wejściu - przed naprawą drabinki
SAV_21S.ICE - 21. Biblioteka - poziom III - tuż po wejściu - przed odsunięciem Diane
SAV_22S.ICE - 22. Biblioteka - taras - tuż po wejściu
SAV_23S.ICE - 23. Schlossadler - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_24S.ICE - 24. Schlossadler - uciec - w celi po wizycie Dietricha
SAV_25S.ICE - 25. Schlossadler - uciec cd. - w celi po zamknięciu drzwi od wewnątrz
SAV_26S.ICE - 26. Schlossadler - grota - tuż po przedostaniu się szybem wentylacyjnym do groty z lawą
SAV_27S.ICE - 27. Schlossadler - grota cd. - w grocie z wagonikiem tuż po wejściu
SAV_28S.ICE - 28. Schlossadler - wentylator - tuz po wejściu - przed unieruchomieniem wirnika
SAV_29S.ICE - 29. Schlossadler 2037 - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_30S.ICE - 30 Schlossadler 1937 - w sali eksperymentu po powrocie z przyszłości - przed rozmową z Parkerem
SAV_31S.ICE - 31. Illsmouth - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_32S.ICE - 32. Illsmouth - łódź - przed spotkaniem z Searsem
SAV_33S.ICE - 33. Illsmouth - ogień - po przejściu do jaskini z ogniem i czaszkami na ścianie
SAV_34S.ICE - 34. Illsmouth - księga - po potyczce na zaklęcia
SAV_35S.ICE - 35. ZAKOŃCZENIE - plansza umożliwiająca obejrzenie obu zakończeń


Prisoner of Ice - zapisy niemieckiej wersji dosowej
  • Zapisy działają tylko z niemiecką wersją językową gry.
  • Pojedyncze pliki należy wklejać do folderu, który program tworzy automatycznie na dysku C. Jego nazwa jest różna w zależności od wydania gry. Informacja o tym pojawia się przed pierwszym uruchomieniem gry.
  • Numerację sejwów można zmieniać.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
SAV_00S.ICE - 00. Victoria - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_01S.ICE - 01. Victoria - hipnoza - w kwaterach sypialnych przed użyciem na Hamsunie medalika
SAV_02S.ICE - 02. Victoria - torpeda - w przedziale torpedowym przed wypompowaniem wody
SAV_03S.ICE - 03. Falklandy - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_04S.ICE - 04. Falklandy - podziemia - pod bramką kontrolną przed wylegitymowaniem się przepustką
SAV_05S.ICE - 05. Falklandy - na łodzi - na zewnętrznym pokładzie Victorii tuż po przybyciu
SAV_06S.ICE - 06. Falklandy - potwór - w izbie chorych po uwięzieniu obcego w pentagramie
SAV_07S.ICE - 07. Buenos Aires - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_08S.ICE - 08. Buenos Aires - biblioteka - w sali za recepcją po otwarciu tajnego przejścia
SAV_09S.ICE - 09. Schlossadler - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_10S.ICE - 10. Schlossadler - alarm - po ucieczce z celi - przed wpadnięciem do groty z lawą
SAV_11S.ICE - 11. Schlossadler - 2037 - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_12S.ICE - 12. Illsmouth - POCZĄTEK ROZDZIAŁU
SAV_13S.ICE - 13. Illsmouth - łódź - przed walką z Searsem
SAV_14S.ICE - 14. Illsmouth - głowa - przed potyczką na zaklęcia
SAV_15S.ICE - 15. ZAKOŃCZENIE - plansza umożliwiająca obejrzenie obu zakończeń
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „Call of Cthulhu: prisoner of ice”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość