What makes you tick series - zapisy gry

Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 1698
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 76 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 32 razy
Płeć: Kobieta

What makes you tick series - zapisy gry

Postautor: adventurka » 01 sierpnia 2015, 17:23

What Makes You Tick? - pobierz paczkę zapisów gry

  • W grze jest 10 slotów na zapisy - później pliki można nadpisywać.
  • Pliki skopiowane z pobranych folderów naleźy wkleić do folderu Macromedia\Flash Player. W systemie WinXP ścieżka wygląda następująco:

    C:\Documents and Settings\-użytkownik-\Dane aplikacji\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\CCS5U9RN\localhost\-folder z grą-\WMYT Series\Part1 WMYT\What Makes You Tick WIN.exe

  • Pierwszy plik w pobranym folderze (bez numeru) umożliwia wyświetlenie tytułów zapisów gry. Po jego wklejeniu do folderu z zapisami zmienią się wszystkie tytułu w okienkach zapisu i ładowania.
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
save0.sol - 0. Plansza ze studnią - początek
save1.sol - 1. Plansza z zegarem słonecznym - mam pierwszy fragment klucza
save2.sol - 2. Plansza ze strachem na wróble - mam drugi fragment klucza
save3.sol - 3. Podówrko przed domem - mam trzeci fragment klucza
save4.sol - 4. Dom Coppeliusa - tuż po wejściu
save5.sol - 5. Laboratorium w podziemiach - tuż po wejściu
save6.sol - 6. Laboratorium w podziemiach - po zniknięciu Vincenta
save7.sol - 7. Laboratorium w podziemiach - otworzyć cylinder
save8.sol - 8. Laboratorium w podziemiach - cylinder otwarty
save9.sol - 9. Dom Coppeliusa - uwolnić doktora (zejdź do podziemi)



What Makes You Tick: A Stitch In Time - pobierz paczkę zapisów gry

  • W grze jest 10 slotów na zapisy - później pliki można nadpisywać.
  • Pliki skopiowane z pobranych folderów naleźy wkleić do folderu Macromedia\Flash Player. W systemie WinXP ścieżka wygląda następująco:

    C:\Documents and Settings\-użytkownik-\Dane aplikacji\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\CCS5U9RN\localhost\-folder z grą-\WMYT Series\Part2 Stitch\A Stitch In Time WIN.exe

  • Pierwszy plik w każdym folderze (bez numeru) umożliwia wyświetlenie tytułów zapisów gry. Po jego wklejeniu do folderu z zapisami zmienią się wszystkie tytułu w okienkach zapisu i ładowania.
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
FOLDER 1 - save 0-9
save0.sol - 0. Port - początek
save1.sol - 1. Hangar - uwolnić się (AKT 1)
save2.sol - 2. Hangar - drzwi otwarte
save3.sol - 3. Doki - naprawić łódź Wavetamera
save4.sol - 4. Hangar - łódź naprawiona
save5.sol - 5. Port - mam but, red snappera, wiadro ryb i klucz do kapitanatu
save6.sol - 6. Port - mam przepustkę do miasta i worek monet
save7.sol - 7. Gospoda - po wyjściu Caina (AKT 2)
save8.sol - 8. Gospoda - rano - mam notes od Lionstone'a
save9.sol - 9. Sklep Mandelbauma - mam maskę orła

FOLDER 2 - save 10-19
save0.sol - 10. Antykwariat - mam płaszcz, statuetkę i słoiki na okazy
save1.sol - 11. Port - wygrać pierścień od Jacobo
save2.sol - 12. Port - mam pierscień Coppeliusa
save3.sol - 13. Podwórko przed domem doktora - mam pierścień Zygmunta
save4.sol - 14. Dom doktora - tuż po wejściu do środka
save5.sol - 15. Młyn - na podwórku przed spotkaniem z Henrym
save6.sol - 16. Las - zbadać resztki balonu
save7.sol - 17. Las - mam pierścień Henry'ego
save8.sol - 18. Młyn - wyciągnąć pierścień ze ściany
save9.sol - 19. Młyn - mam pierścień Stevena

FOLDER 3 - save 20-29
save0.sol - 20. Dom doktora - tajne przejście otwarte
save1.sol - 21. Instytut - mam pierścień Smitha
save2.sol - 22. Antykwariat - dostać się do archiwum Ravenhollow
save3.sol - 23. Antykwariat - mam pierścień von Sternberga
save4.sol - 24. Antykwariat - mam diamentowy pierścionek
save5.sol - 25. Rzeka - mam pierścień Sigmundsona
save6.sol - 26. Młyn - na podwórku przed sprawdzeniem, co się stało ze sterowcem
save7.sol - 27. Las - otworzyć tajne przejście do zamku
save8.sol - 28. Podziemia zamku - tuż po wejściu
save9.sol - 29. Zamkowa wieża - tuż po dotarciu do komnaty barona

FOLDER 4 - save 30-39
save0.sol - 30. Bagna - początek jako Nathan (AKT 3)
save1.sol - 31. Doki - dostać się do latarni
save2.sol - 32. Podziemia zamku - przeszukac piwnice
save3.sol - 33. Rzeka - wystarszyć starżnika
save4.sol - 34. Gospoda - mam metaliczne płyty i śmigło
save5.sol - 35. Bagna - oddać elementy machiny czasu
save6.sol - 36. Hangar - początek jako Nora (AKT 4)
save7.sol - 37. Góra - tuż po przybyciu
save8.sol - 38. Góra - naprawić zasilanie (panel w podłodze)
save9.sol - 39. Góra - na panelu kontrolnym przekierować energię do laboratorium (gałka lewa i środkowa)
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

Wróć do „What makes you tick series”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość