Charnel house trilogy, The - poradnik, solucja

Awatar użytkownika
ZenekZombie
Moderator
Posty: 1983
Rejestracja: 19 października 2014, 14:19
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: viewtopic.php?f=68&t=634&p=30700#p30700
Lokalizacja: Częstochowa/Lublin
Podziękował(a): 44 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 40 razy
Płeć: Kobieta
Kontakt:

Charnel house trilogy, The - poradnik, solucja

Postautor: ZenekZombie » 09 marca 2016, 23:27

Wszelkie prawa autorskie do solucji/poradnika są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!

Obrazek
The Charnel House Trilogy - solucja, poradnik
Autorka: ZenekZombie



W poradniku zostały uwzględnione wszystkie osiągnięcia, które można zdobyć w ciągu gry. Na końcu znajduje się też ich dokładny spis. W grze do zdobycia jest 18 osiągnięć, z czego 13 otrzymamy z marszu po ukończeniu wątku fabularnego. 5 osiągnięć można przeoczyć, te zaznaczyłam w poradniku kolorem czerwonym.

INHALE

Obrazek


Rozejrzyj się po mieszkaniu. Obejrzyj płaszcz wiszący przy drzwiach, wieź prysznic. Obejrzyj magazyny na stoliku. Odsłuchaj wiadomości nagrane na automatyczną sekretarkę.

Obrazek
Za roślinką, kaloryferem oraz lampką na biurku znajdziesz paczki.




Podejdź do biurka. Włącz komputer, spróbuj się zalogować - nie pamiętasz hasła. Przeczytaj notatkę przyczepioną do jednostki centralnej.

ObrazekPodejdź do półki z książkami. Wyjmij książkę Cassela - znajdziesz hasło do komputera.

Obrazek

Obrazek
Obejrzyj wszystkie książki na półce.





Obrazek
Podejdź do komputera i się zaloguj.




Spróbuj otworzyć szafkę z filmami, okaze się, że drzwiczki się zacięły. Na biurku leży piesek - zabierz go. Spróbuj otworzyć drzwiczki zabawką.

Po paru minutach zadzwoni dwukrotnie telefon - odbierz go.

Obrazek
Z półki z książkami zabierz inhalator.




Znajdziesz się na stacji. Porozmawiaj ze stojącym tam mężczyzną.

Obrazek
Podaruj mu książkę, którą masz w ekwipunku.



https://youtu.be/h_4S-GLfCiw


SEPULCHRE

Z torby wyjmij portfel i kartę. Spróbuj otworzyć okno. Wyjdź na korytarz.

Spróbuj otworzyć drzwi do wagonu obok.

Obrazek
Przyjrzyj się zdjęciu pociągu na ścianie.




Pojedź do dona i porozmawiaj z nim - otrzymasz klucz, którym otworzysz drzwi do wagonu. Udaj się tam.

Na ścianie wisi portret, który dokładnie obejrzyj. Udaj się do przedziału jadalnianego - jest zamknięty. Wróć do Dona i wypytaj go na wszystkie tematy.

Wróć do wagonu 2 i wejdź do otwartego przedziału (2-C).

Obrazek
Przyjrzyj się siedzącemu tam mężczyźnie, zagadaj do niego.



Porozmawiaj z konduktorem o dziwnym pasażerze.

Idź do przedziału 1-C, ze stolika zabierz papierowego pieska. Bar zostanie otwarty, więc udaj się tam.

Obrazek
Porozmawiaj z Floydem, i zabierz piersiówkę z baru. Poproś Barmana o dolewkę i zapłać mu wyjętym z portfela banknotem. Będziesz musiał zapłacić za butelkę whiskey, niestety nie masz przy sobie wystarczającej kwoty, zapłać więc kartą. Pin znajdziesz na odwrocie karty z muzeum (1318).



Udaj się do przedziału 2-C, zagadaj do dziwnego mężczyzny, podaruj mu papierowego pieska. Aby otworzyć pudełko musisz ustawić diamencik na jego wierzchu tak, by wąska część była skierowana w górę.

Przelej whiskiey do piersiówki i podaruj ją Donowi. Wejdź do swojego przedziału (1-B) i zabierz książkę ze stołu. Wróć do Konduktora. Z podłogi zabierz kluczyk.

Udaj się do 2-A, kluczem otwórz drzwi. Ze stolika zabierz fotografie. Udaj się do Dona - konduktor gdzieś zniknął.

Obrazek
Zajrzyj do czarnej torby.



Idź do baru. Przyjrzyj się zepsutemu jedzeniu i rozbitym butelkom.

W przedziale 2-C obejrzyj ruszająca się torbę. Otwórz pudełko na stoliku - wyjmij z niego małą ciuchcię i kartą otwórz w niej małą skrytkę, a otrzymasz kluczyk.

Idź na początek pociągu. Kluczykiem otwórz panel kontrolny.

Obrazek
Idź do swojego przedziału i otwórz okno.


https://youtu.be/xM3RN7_xols

EXHALE

Wyjdź z przedziału i porozmawiaj z Donem. Idź do przedziału jadalnianego po drodze oglądając obrazy na ścianach.

Obrazek
W barze wypij stojącą na blacie Bloody Mary.




Wejdź do przedziału 2-C i porozmawiaj z tańczącą dziewczynką.

Porozmawiaj z Donem, gdy zgasną światła zapal świeczkę zapalniczką. Zapukaj do drzwi 1-B, następnie spróbuj wejść do przedziału Lydii.

Obrazek
dIź do baru i porozmawiaj ze znajomym.



Po skończonej rozmowie zabierz ze stolika nóż.

Podejdź do portretu dziewczyny w korytarzu, nożem rozpruj płótno - znajdziesz kluczyk, którym otworzysz drzwi do 2-A, udaj się do tego pomieszczenia.

Porozmawiaj ze znajomymi i zabierz zielony balonik, wyjdź na korytarz następnie wróć do tego samego pomieszczenia. Ze stolika zabierz czapeczkę.

Obrazek
Wróć do swojego przedziału. Spod siedzenia wyjmij telefon.




Idź do pomieszczenia 1-A. Porozmawiaj z Robem. Obejrzyj laleczkę na stoliku i fotografie na ścianie. Spróbuj przemówić Robertowi do rozsądku.

Obrazek
Psiknij Roba inhalatorem.




Obrazek
Zagróź prześladowcy nożem. Zapal papierosa, następnie odpalonym petem zaatakuj Roba.




Idź do 2-A i porozmawia z Isaahem. Następnie udaj się do 2-B.

Obrazek
Porozmawiaj z przyjaciółkami i dziwnym mężczyzną. Zapytaj Sofii czy ma drobne. Zaproponuj mężczyźnie zapalniczkę - upuści torebkę, z której wysypią się monety, które podaruj Carli.



Idź do przedziału Lydii (2-C) i porozmawiaj z dziewczynką. Udaj się do 1-A i zabierz laleczkę, z którą wróć do dziewczynki - daj jej ją. Zajrzyj do torby, papierową czapeczką rozgrzeb ziemię i wyjmij nóż.

Udaj się do baru i porozmawiaj z barmanem.

Obrazek
Porozmawiaj z Robbem. Bezbłędnie opowiedz historię Lydii:
  • Ex-Wife
  • She wasn't on the train
    Never found her


Zaatakuj prześladowcę nożem.


Obrazek
Ukończ grę.



https://youtu.be/cJc8CnpuZVc

The Charnel House Trilogy - osiągnięcia

Inhale

Metafiction
Obejrzyj wszystkie książki leżące na szafce.

Password Protected
Odgadnij hasło do komputera.

Special Delivery
Odnajdź 3 ukryte paczki w mieszkaniu.
  1. za kwiatkiem obok drzwi,
  2. za kaloryferem
  3. w lampce na biurku

The Breathing Method
Użyj inhalatora.

The Librarian
Podaruj książkę dr Langowi


Sepulchre

Old Gloria

Po wyjściu z przedziału przyjrzyj się obrazowi pociągu na ścianie.

Wormfood
Porozmawiaj z dziwnym mężczyzną w kapturze.

Good Little Puppy
Porozmawiaj z Floydem. Kup whiskey i napełnij nią piersiówkę.

Pay it forward
Spróbuj otworzyć torbę pozostawioną przez konduktora.

In Brightest Day
Osiągnięcie pojawi się po tym jak wejdziesz do przedziału po przyspieszeniu pociągu.


Exhale

Take The Edge Off
Wypij Krwawą Mary pozostawioną przez Floyda.

Mean Girls
Porozmawiaj ze znajomymi na przyjęciu.

Call out
Odbierz telefon.

We all float
Po spotkaniu swojego prześladowcy, spróbuj oślepić go inhalatorem.

Eyes of the Gods
Oślep przesladowcę papierosem.

Salvation of Judas
Uratuj Carli

Lydia's Story
Bezbłędnie opowiedz historię Lydii:
  1. Ex-Wife
  2. She wasn't on the train
  3. Never found her

The Ex
Pojawi się po ukończenniu gry
kontakt w sprawach forum: zenekzombie[at]przygodomania.pl
Filmy Youtube - link

Wróć do „Charnel house trilogy, The”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość