Kwindolnica - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 882
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 17 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 9 razy
Płeć: Kobieta

Kwindolnica - solucja, poradnik

Postautor: vaapku » 13 października 2014, 17:56

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
Vaapu


KWINDOLNICA


Cała tajemna wiedza zgromadzona niegdyś przez starożytnych została ukryta w legendarnej Kwindolnicy. Nikt nie wie, gdzie to jest, ale wielu próbowało ją znaleźć. Jednym z takich śmiałków jest Tryton. Pomożesz mu w poszukiwaniach?


Styl rozgrywki podobny jest do tego znanego z Samorostów - a więc wędrujemy i rozwiązujemy zadania, klikając na aktywne miejsca. Jeśli w jakimś punkcie ekranu pojawi się "łapka", to znaczy, że można tu lub będzie można coś zrobić.

  • Zanim gdziekolwiek wyruszysz, kliknij dwa razy na głównego bohatera - poznasz w ten sposób jego zdolności: wspaniale krzyczy i nieźle gra na gitarze.
  • Kliknij na drogowskaz, aby Tryton poszedł trochę do przodu.
  • Zabierz klucz (leży troszkę poniżej twojego bohatera) i użyj go na czerwonych drzwiach.

  • Przejdź przez drzwi i przegoń ptaszka, by usiadł na drzewie.
  • Kliknij na drogowskaz na prawo od kota, aby przejść dalej.
  • Kliknij na kota, gdy ucieknie zabierz klucz. Użyj go na żółtych drzwiach (wyglądają jak garażowe).
  • Dwukrotnie kliknij na miskę, aby podejść do niej i ją zrzucić.
  • Strąć z drzewa wszystkie jabłka, jedno z nich spadnie do miski.
  • Otwórz drzwi, te poniżej naczynia, i gdy potwór zabierze jabłko, pociągnij za dźwignię za drzwiami. Jeśli nie zrobisz tego wystarczająco szybko i drzwi się zamkną, powtórz akcję ze strącaniem owoców.
  • Przejdź przez właz, który otworzył się po pociągnięciu wajchy.
  • Kliknij na zielonego potworka, a następnie na drogowskaz-lizak, który mu wypadł z łapki.
  • Zrzuć kulę, która znajduje się na lewo od czarnego diabełka, a gdy wściekły pójdzie po nową, kliknij na drogowskaz w lewym dolnym rogu ekranu.
  • Kliknij na Trytona, by krzyknął. Od jego wrzasku pęknie część szyby. Wejdź do środka.
  • Zapal światło, klikając na okno. Pociągnij za dźwignię.
  • Musisz teraz tak wcisnąć guziki, które się pojawiły, by wzór zgadzał się z tym, co widać (a właściwie nie bardzo widać) na fladze po prawej. Aby zobaczyć, jaki dokładnie jest wzór, kliknij na dół flagi, by ją przytrzymać. Ustawienie za każdym razem się zmienia, więc nie podaję rozwiązania.
  • Jeśli prawidłowo wciśniesz guziki, pojawi się klucz, który musisz złapać. Jeśli nie lubisz takich zabaw, po prostu ustaw kursor w jednym z miejsc, w których klucz się pojawia i klikaj do oporu.
  • Kliknij na otworzone przed momentem drzwi , a następnie na drogowskaz (jeśli zasłania go zielony stworek, to go najpierw przesuń).
  • Zabierz tym razem kulę po prawej stronie diabełka i użyj jej na armacie.
  • Przejdź w prawo, do okna z kolejnym drogowskazem.
  • Kliknij na trzęsący się ogienek schowany za murem, a następnie na pana, który trzyma pochodnię. Na razie tylko kręci głową.
  • Ustaw armatę, klikając na nią dwa razy, a następnie ponownie poproś pana o pomoc.
  • Przejdź w prawo, do drzwi, obok których na ścianie jest koperta.
  • Otwórz kopertę. W środku jest tylko jedna litera - I. Taką samą znajdziesz na przęśle, po prawej stronie - kliknij w to miejsce.
  • Połącz kable i przejdź dalej w prawo.
  • Kliknij na jedyny listek uschniętego drzewa - zdobędziesz nasionko, które zasadź w dołku powyżej.
  • Podejdź do siedzącej na ławce ryby i kliknij na jej wiaderko, a po chwili kliknij na nie ponownie.
  • Nabierz do wiadra wody i podlej nią nasionko. Podejdź do niego i kliknij, a wyrośnie drzewo.
  • Przejdź teraz w lewo (do tego czerwonego komina).
  • Zerwij z drzewa jabłko i wsadź je do otworu w ścianie po lewej (przypomina skrzynkę).
  • Idź w lewo, do samej ściany budynku.
  • Kliknij na drzwi postawionego pod dziwnym kątem domku, a gdy wyleci z niego nietoperz, kliknij na jabłko.
  • Ponownie kliknij na drzwi domku, by przejść dalej.
  • Kliknij na oczka widniejące w oknie (tym bezpośrednio nad pająkiem). Stworzonko, do którego te oczy należą, poda ci jakąś liczbę.
  • Ustaw wskazaną liczbę na murze koło profesorka (tam gdzie znajdują się trzy zera). Gdy to zrobisz, kliknij na facecika - pokiwa głową z uznaniem i sobie pójdzie.
  • Kliknij na pająka,a gdy zjedzie na dół, przejdź przez drzwi, które zasłaniał.
  • Profesorek wskazuje paluchem w jakimś kierunku, idź tam. W jego dłoni pojawi się lampa. Zabierz ją i oświetl okna wieży. W tym po prawej jest wajcha, pociągnij za nią.
  • Wejdź na szczyt wieży.
  • Zabierz barierkę i użyj jej jako przedłużenia drabiny (tej pod słupem). Zejdź po niej.
  • Kliknij na oczka w trzecim oknie (pod czerwonym stworkiem). Dowiesz się, które z trzech par drzwi są bezpieczne (u mnie za każdym razem były to trzecie drzwi). Kliknij na nie, a gdy stworek przez nie wskoczy, kliknij na drogowskaz, który zasłaniał.
  • Kliknij na ptaszka siedzącego na słupie. Ma klucz, a ty go musisz złapać. Uda ci się to, gdy ustawisz kursor mniej więcej w miejscu zaznaczonym na screenie.

    Spoiler:

  • Przejdź przez kolejne drzwi.
  • Kliknij na lunetę w sklepieniu dachu.
  • Twoim zadaniem jest ustawienie planet w odpowiedniej kolejności. Gdy to zrobisz, kliknij na oczko po prawej stronie lunety. Dla tych, którzy nie uważali na lekcjach, podaję rozwiązanie:

    Spoiler:

  • Przejdź w prawo, tam gdzie wskazuje ci oczko.
  • Zakręć zawory myjącym się stworkom. Kliknij na tego po lewej, a gdy zacznie majstrować, zakręć trzeci zawór.
  • Kliknij na panią stworkową. Następnie zagraj na gitarze.
  • Kliknij na biało-żółte coś, które się pojawiło. Brawo - odnalazłeś Kwindolnicę. Ale czy będziesz umiał ją wykorzystać? Tego być może dowiesz się w następnej odsłonie gry.

KWINDOLNICA 2 - SOLUCJA, PORADNIK - ZOBACZ
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Wróć do „Kwindolnica / Kveendolnitza”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość