1heart - solucja, poradnik

Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 9207
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 81 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 101 razy
Płeć: Kobieta

1heart - solucja, poradnik

Postautor: Urszula » 28 października 2014, 17:29

Solucje w pdf

Zapis po przejściu labiryntu

Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione!
Urszula


Solucja

1heart

autorka: Urszula



Wstęp:
Szukaj na planszach serduszek. Wykonanie niektórych czynności nie jest konieczne w grze, ale odblokuje osiągnięcia czy dodatkowe podpowiedzi. Po odwiedzeniu danej lokacji zapisze się ona na mapie, pozwalając na szybsze przemieszczanie się między miejscami. Gra nie ma opcji zapisu, kontynuujemy ją w momencie, w którym ją zakończyliśmy. W menu gry, gdy wciśniesz przycisk F11 i wpiszesz 1HeartForever - odblokujesz tryb, w którym nie ma limitu podpowiedzi.


  • Po intrze kliknij zgodnie z podpowiedzią w jasny punkt na ekranie.
  • Podnieś strzykawkę i połącz ją w ekwipunku z próbówką wypełnioną krwią.
  • Użyj napełnionej strzykawki na sercu.

Obrazek

  • Zabierz spod korzeni kamień z sercem.
  • Przejdź do domku po lewej.
  • Kliknij na wielkie kamienne serce pośrodku rzeki.

Obrazek

  • Przejdź na tył chatki.
  • Zabierz siekierę wbitą w środkowy pień.

Obrazek

  • Użyj siekiery na skrzyni - zdobędziesz kolejny kamień.
  • Zabierz ze skrzynki lampę naftową.
  • Kliknij na apteczkę i silnik.
  • Sprawdź pierwszy od lewej pieniek – siedzi w nim robak.
  • Wróć do pierwszej lokacji i czterokrotnie użyj siekiery na skrzyni – zabierz deski do naprawy mostu.
  • Wróć do lokacji z domkiem.
  • Użyj na moście desek ze skrzyni.


Obrazek

  • Kliknij na niezwykłą skałę po prawej stronie.
  • Kliknij na przyciski, licząc od lewej: 3, 2, 1, 4.

Obrazek

  • Kliknij na czerwoną plamę powyżej, a zdobędziesz kolejny kamień.
  • Wróć do lokacji z domkiem i wejdź do niego.

Obrazek

  • Użyj siekiery na wszystkich skrzyniach wewnątrz chatki – jedna z nich koło pieca chowa dodatkową podpowiedź.
  • Spójrz na podłogę i mocno przybitą klapę.
  • Zabierz trzy menzurki stojące na szafce po prawej oraz przeczytaj książkę z podpowiedzią.

Obrazek

  • Kliknij na urządzenie poniżej, w środku znajduje się żyletka.
  • Z kolejnej półki (poniżej) zabierz pojemnik z naftą i połącz go w ekwipunku z lampą.
  • Zbadaj wielki piec i stojący na nim kocioł.
  • Użyj radia po prawej – odsłuchaj muzykę.
  • Kliknij na stertę miśków na dole - twoim zadaniem jest odnaleźć wszystkie elementy.

Obrazek
Obrazek

  • Po odnalezieniu wszystkich elementów kliknij na samej górze ekranu - otworzysz szufladę z ostatnim serduszkiem i obcęgami.
  • Wyjdź ze zbliżenia i opuść domek.
  • Idź wzdłuż rzeki, trafisz na kolejną lokację.

Obrazek

  • Po drugiej stronie kliknij na drzewo z krwawymi zaciekami - odnajdziesz kolejny kamień.
  • Zabierz ze środka sadzawki gałązkę.
  • Sprawdź znak trupiej czaszki, brakuje kości. Na tablicy są wyryte liczby.
  • Spójrz na ropuchy i ryby w wodzie oraz motyle.
  • Wróć do lokacji z mostem i przejdź po nim na drugą stronę.

Obrazek

  • Z komputera wkopanego w ziemię zabierz płytę CD.
  • Spójrz na misia - na liczby na brzuszku ze strzałkami i kamień zamiast oka.
  • Do drzewa nad misiem przybita jest kartka, zabierz ją.
  • Przejdź do przodu między drzewami.
  • Użyj płyty cd na urządzeniu po lewej.

Obrazek

  • Zabierz zgniecioną płytę i wróć do domku.
  • Użyj płyty na urządzeniu z żyletką.
  • Po dopasowaniu elementów zabierz żyletkę i wróć do misia.

Obrazek

  • Przy pomocy żyletki wydłub ostatni kamień.
  • Użyj siekiery na skrzyni, na której siedzi misiek – zdobędziesz deskę.
  • Przejdź do przodu i użyj kamieni na słupach – wyłączysz zasilanie.

Obrazek

  • Kliknij na wieżę po prawej.
  • Zgodnie ze schematem wyrysowanym na brzuchu miśka kliknij na pierścienie mechanizmu, numerując ten od środka jako pierścień pierwszy, a zewnętrzny jako czwarty.

Obrazek

  • Zwróć uwagę na strzałki pod liczbami, aby wiedzieć, w którą stroną obrócić pierścień.
  • Po ułożeniu schematu zabierz niebieski kryształ i wrzuć go do butelki z resztkami niebieskiego płynu.
  • Wróć do lokacji z komputerem i przejdź w głąb lasu (po prawej stronie).
  • Kliknij na deskę pokrytą trawą i ją zabierz.


Obrazek

  • Spójrz na misia przyczepionego do drzewa.
  • Wróć do miejsca, gdzie zlikwidowałeś zaporę.
  • Idź do przodu, a trafisz na cmentarz.
  • Zabierz białe kwiatki rosnące obok krzyży i połącz z diamentem.
  • Kliknij na kłódkę i zabierz trzy kamienne kule leżące obok.


Obrazek

  • Kliknij na serduszko wyrysowane na skale obok kłódki.
  • Przejdź dalej, zabierz palącą się świeczkę oraz różę (po prawej stronie ekranu).
  • Różę wrzuć do menzurki z wymalowanym sercem.

Obrazek

  • Zabierz jedną deskę z krzyża.
  • Podejdź pod pomnik i zabierz element czaszki.
  • Przejdź do kościoła.
  • Kliknij na serduszko znajdujące się na wieży.

Obrazek

  • Kliknij na daszek kościoła i zabierz linę, połącz ją ze znalezioną gałązką.
  • Użyj na dachówkach nadpalonej kartki.

Obrazek

  • Przejdź do miasta widocznego w oddali.
  • Użyj na owcy w paputkach siekiery (o ile jej nie zniszczyłeś na skrzynce z misiem), a odblokujesz kolejną podpowiedź.
  • Zabierz czwartą deską opartą o kamień i idź do zrujnowanego miasta.
  • Użyj obcęgów na kolczastym ogrodzeniu i zabierz linę (jest po prawej).

Obrazek

  • Kliknij na kolejne serduszko narysowane na budynku.
  • Połącz deski z liną, a zrobisz sznurową drabinę.
  • Wróć do kościoła.
  • Użyj sznurowej drabiny na oknie kościoła, by dostać się do środka.
  • Użyj butelki z kryształem na chrzcielnicy, zdobędziesz wodę święconą.

Obrazek

  • Kliknij na kolorowe urządzenie na dole, twoim zadaniem jest zmiana koloru czerwonych pasków z boku na zielone, klikając w odpowiedniej kolejności na trybiki na dole.
  • Zwróć uwagę na podpowiedź, jakie sekwencje kolorów musisz zapalić, aby pasek zmienił kolor.


Obrazek

  • Licząc od lewej:

1. trybik zapala żarówki – 2 niebieskie, 2 zielone
2. trybik zapala żarówki – 1 niebieską, 1 zieloną, 2 żółte
3. trybik zapala żarówki – 2 niebieskie, 1 zieloną, 1 żółtą
4. trybik zapala żarówki – 3 niebieskie, 1 zieloną
5. trybik zapala żarówki – 4 zielone
6. trybik zapala żarówki – 2 niebieskie, 2 żółte
7. trybik zapala żarówki – 2 zielone, 2 żółte

  • Zgodnie z tym kliknij: 1, 1, 4, 4, 7, 7, 2, 3, 2, 3, 6
  • Po wykonaniu zadania zabierz kawałek klucza.
  • Sprawdź aktywne punkty i kliknij na ścianę na wprost.
  • W kolejnej lokacji kliknij na serce po lewej – jest na murze.

Obrazek

  • Porozmawiaj z duchem i poproś o pomoc – dostaniesz kolejny kawałek czaszki.
  • Kliknij na podłogę, by zejść niżej.
  • Po lewej znajdziesz kolejne serce.

Obrazek

  • Zabierz pęsetę leżącą na zdjęciach.
  • Zabierz z książki stojącej na regale kawałek klucza i połącz z tym wyjętym z mechanizmu.
  • Wróć na górę.
  • Kliknij na mechanizm u góry na wprost, za kotarą. Twoim zadaniem jest kliknąć na liczby w danym rządzie składające się na sumę wyświetlaną po lewej stronie.

1. 2+4+16=22
2. 16+64+128+256=464
3. 2+8+512=522
4. 4+16+256+512=788


Obrazek

  • Zabierz kamienną kulę.
  • Połącz w ekwipunku obie kości - o ile wcześniej pierwszej nie zaniosłeś do tabliczki z trupią czaszką.
  • Wróć do pierwszej sali, a potem przejdź do bocznej nawy przejściem po prawej.
  • Twoim kolejnym zadaniem jest ułożenie puzzli, które odsłonią zamek.


Obrazek

  • Użyj klucza na zamku, a potem światła na wejściu.
  • Użyj lampy na haku.
  • Zaglądnij w górę wieży.
  • Kliknij na brzuch postaci i zabierz ze środka resztki gnijącego ludzkiego ciała.
  • Zejdź niżej, na pierwszym filarze na wprost znajdziesz kolejne serce.


Obrazek

  • Przejdź do przodu, na murze koło krat kliknij na kolejne serce.
  • Cofnij się i przejdź w prawo, znajdziesz ludzki mózg – zabierz go.
  • Wróć i przejdź na lewo do przejścia.
  • Trafisz na makietę, kliknij na kolejne serduszko.

Obrazek

  • Zabierz beczkę prochu.
  • Kliknij na łańcuch z hakiem po prawej stronie, a następnie zabierz hak.
  • Połącz hak z linką i gałązką w ekwipunku.
  • Wróć do lokacji z owcą.
  • Podłóż beczkę prochu pod stertę kamieni tarasującą przejście.
  • Przejdź na cmentarz po kolejną świeczkę i użyj jej na beczce prochu.
  • Zrób zbliżenie mechanizmu. Twoim zadaniem jest przeskoczyć na wszystkie pola koniem.

Obrazek

  • Wejdź do środka, otwórz apteczkę, z której zabierz probówkę i jej zawartość dodaj do buteleczki z różą.
  • Zabierz makietę domku.
  • Zabierz siatkę na motyle, kliknij na głośniki.

Obrazek

  • Wróć do kościoła i ustaw zabraną makietę kościoła na planszy (lewy górny róg) – odsłonisz dwa przyciski.
  • Kliknij na przycisk pierwszy z lewej, a z boku odsłonisz skrytkę, z której zabierz tasak.
  • Użyj drugiego przycisku i idź do opuszczonego miasta.

Obrazek

  • Kliknij na kolejne głośniki, a odblokujesz osiągnięcie.
  • Zabierz kawałek rury.
  • Kliknij na kratkę u góry i zabierz ze środka kwadratowy kamień.
  • Wróć do domku i do pniaka z robaczkiem, którego wyjmij przy pomocy pęsety.
  • Robaczka załóż na haczyk.
  • Przejdź na bagna i użyj wędki na wodzie, złowisz rybkę.
  • Użyj na rybie tasaka w ekwipunku i jej krew dodaj do buteleczki z różą.
  • Połącz kości ze znakiem trupiej czaszki na znaku.
  • Użyj siatki na motylku siedzącym na drzewie.
  • Użyj tasaka na siedzącej żabie, a potem kliknij na nią butelką.

Obrazek

  • Wróć na tyły domku.
  • Między drzewami jest pajęczyna, na której umieść złapanego motyla.
  • Wejdź do domku.
  • Użyj rury zabranej z muru miasta na pokrywie kotła oraz na włazie w podłodze.
  • Wyjdź z domku i sprawdź pajęczynę, zabierz pająka.
  • Pająka wrzuć do butelki z resztkami żaby.
  • Wszystkimi trzema butelkami kliknij na kocioł z gotującą się cieczą.
  • Wróć do miejsca, gdzie drogę blokował elektryczny pastuch.
  • Zawartości butelek użyj na maszynie po lewej stronie.
  • Do prasy wrzuć po kolei kamienie znalezione przy kłódce na cmentarzu.
  • Zabierz kolorowe kamienie i idź na cmentarz.

Obrazek

  • Użyj kolorowych kamieni na kłódce i zabierz serce.
  • Wróć do domku i zejdź na dół.
  • Kliknij na ścianę.
  • Użyj serduszka na tablicy numerycznej (trzeba to zrobić szybko) i wpisz kod z tablicy z trupią czaszką – 754221.
  • Idź w prawo i zabierz zielony monitor – dostaniesz mapę podziemi.

Obrazek

  • Spójrz na kratkę wentylacyjną nad drzwiami – wysypią się resztki zwłok.
  • Zabierz z usypanej kupki ludzkich szczątków kość.
  • Przejdź w prawo do kolejnego pomieszczenia.
  • Ze skrzynki stojącej na ziemi po prawej zabierz śrubokręt (kliknij klika razy).
  • Spójrz na drzwi oraz zepsuty przycisk.
  • Przejdź na prawo do kolejnego pomieszczenia.

Obrazek

  • Po prawej z podłogi zabierz ciężkie nożyce ogrodnicze.
  • Podejdź do monitorów i po prawej kliknij na serduszko.
  • Ze skrytki po lewej zabierz latarkę i z kolejnej radyjko.

Obrazek

  • Wróć do centralnej części pomieszczenia, spójrz na okrągłe drzwi po lewej z miejscem na ludzkie szczątki, obok drzwi – zapamiętaj to miejsce.
  • Przejdź przez przejście obok do kolejnego pomieszczenia.
  • Na ziemi leży kawałek nogi, zabierz ją i wróć do poprzedniego pomieszczenia.
  • Przy pomocy mapy przenieś się do piwnic kościoła, gdzie za prętami widziałeś kufer.
  • Użyj na prętach nożyc ogrodniczych i otwórz kufer.
  • Zabierz ze środka ostatni kawałek czaszki.
  • Kliknij na zabawkę, którą bawiła się siostra, i wyjmij z niej baterie.
  • Baterie zamontuj w radyjku i idź na bagna.
  • Włóż ostatni kawałek brakującej kości do czaszki i kliknij na czerwony guziczek.

Obrazek

  • W oczodołach zapalać się będzie zielone światełko, zapamiętaj sekwencję (zagadka jest losowa) i powtórz, klikając na oczodoły, kolejność zapalania się zielonego światełka.
  • Po prawidłowym powtórzeniu sekwencji zdobędziesz piramidkę.
  • Wróć do pomieszczenia, tego gdzie znalazłeś śrubokręt.
  • Użyj na drzwiach po lewej (w zbliżeniu) piramidki.
  • Twoim zadaniem jest zasłonięcie kwadratami lampek, aby odblokować zasuwę.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

  • Tę samą czynność powtórz z kulą i kwadratem.
  • Po uporaniu się z zadaniem otworzysz drzwi i będziesz mógł przejść do kolejnego pomieszczenia.
  • Przejdź do magazynu. Podejdź do skrzynki po lewej i na kłódce użyj nożyc ogrodniczych.
  • Na śrubach przytrzymujących klapę użyj śrubokręta, otworzysz szafkę z bezpiecznikami.
  • Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na drzwi u góry.
  • Podejdź do nich i kliknij na czerwone przyciski, wydają dźwięki.
  • Użyj na drzwiach radia, musisz powtórzyć sekwencję dźwięków.
  • Jeśli zagadka nie jest losowa, użyj przycisków w kolejności (licząc od lewej strony) – 2, 1, 3, 2, 1.
  • Po odblokowaniu drzwi wejdź do pracowni.
  • Kliknij na wielkie serce na monitorze.
  • Zabierz z oparcia krzesła szmatę.
  • Zabierz z biurka kartę magnetyczną oraz przeczytaj leżącą obok podpowiedź.


Obrazek

  • Spójrz na szafkę po lewej stronie – jest zatrzaśnięta.
  • Kliknij na przejście nad komputerem (po prawej, u góry).
  • Użyj w tunelu lampki, twoim zadaniem jest przeprowadzenie czerwonej kropki do serca w prawym dolnym rogu ekranu. Musisz tak ją prowadzić, aby nie dotknąć ścian.

Obrazek

  • Wróć do pomieszczenia z monitorami.
  • Na pojemniku, obok okrągłych drzwiach po lewej użyj wszystkich ludzkich szczątków oraz dopiero co zdobytego serca.
  • Otworzysz sejf, w którym masz odnaleźć przedmioty widoczne z boku ekranu.
  • Po kliknięciu na wszystkie przedmioty otworzy się skrytka, z której zabierz palnik.


Obrazek

  • Wróć do pomieszczenia, w którym otworzyłeś skrzynkę z bezpiecznikami.
  • Twoim zadaniem jest zrobić spięcie lub pozbawić siatki po prawej napięcia.
  • Po wykonaniu zadania użyj na siatce nożyc ogrodowych.
  • Wejdź do środka i zabierz butle, które połącz z palnikiem.
  • Wejdź po schodach do pracowni i użyj palnika na szafce po lewej.
  • Otwórz drzwi i zaglądnij do jednej z szuflad z aktami, masz dane do komputera - 8354160.

Obrazek

  • Wpisz dokładnie, zwracając uwagę na spację: open –admin (laboratory).
  • Przy pomocy mapy przejdź do przedsionka i kliknij na drzwi prowadzące do laboratorium.
  • Zabierz młotek stojący obok komory z misiem pandą.
  • Podejdź do panelu w głębi laboratorium, twoim zadaniem jest takie ustawienie punktów, żeby żadne z linii się nie przecinały.
  • Użyj na panelu karty dostępu.
  • Pewnie jest wiele sposobów na ułożenie tych linii, mój schemat wyglądał tak:


Obrazek

  • Użyj mapy i idź do wszystkich miejsc widocznych na zdjęciach, aby wcisnąć czerwony przycisk.
  • W miejscu, gdzie było serce na studni, klapę rozbij młotkiem.
  • Po wciśnięciu wszystkich guzików wróć do laboratorium i zobacz, że wszystkie przyciski na panelu świecą się na zielono.
  • Użyj karty, a otworzysz drzwi, które były w pierwszym pomieszczeniu po wejściu do piwnicy domku.
  • Otwórz drzwi i wejdź do środka, znajdziesz się w miejscu, które już widziałeś (z wielkim sercem).

Obrazek

  • Kliknij na serce, a potem na ołtarz.
  • Spójrz na rycerza po lewej stronie.
  • Kliknij na ołtarz, zobaczysz skrzyneczkę. Twoim zadaniem jest klikanie na zapalające się na czerwono kwadraciki, które migają coraz szybciej.
  • Gdy ci się uda to zadanie, kliknij na tunel w pomniku, który otworzyłeś.
  • Kliknij na czerwone przejście w oddali, zobacz zakończenie gry.



Koniec
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Wróć do „1heart”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość